Závodní motor Suzuki Swift
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
[quote="Anonymous"]))) Jaká to náhoda ))
Já mám vyráběnou novou vydličku na řazeni 3-4, protože mám systém zařazení rychlosti přehozen na druhou osu. Mě vypadávala pětka, ale to bylo vlivem nedostatečného vyfrézování jistých zubů. Jsme to vyfrézovali a už je to OK. Udělal jsem i jisté úpravy na řazení, takže už tam jde tak pětka po másle tak jako když řadím z 2 na 3. Tak jediný jiný problém bylo roztrhlé ložisko....
V sobotu startuji na dalším závodě Orlického sprintu ve Výprachticích kousek od Lanškrouna. Bohužel celý týden jsem nešáhnul na auto neboť stavím barák a tak budu chystat auto až teďka v
drzim palce, muzes potom zverejnit casy, na pristi rok jestli to vyjde hl. casove budu stavet nejakeho japonce s mensim obsahem na sprinty, ale jak vidim, tak tady je hodne vysoko postavena latka, uz abych pomalu zacal drzet i dietu, abych netahl za sebou pytel cementu
Já mám vyráběnou novou vydličku na řazeni 3-4, protože mám systém zařazení rychlosti přehozen na druhou osu. Mě vypadávala pětka, ale to bylo vlivem nedostatečného vyfrézování jistých zubů. Jsme to vyfrézovali a už je to OK. Udělal jsem i jisté úpravy na řazení, takže už tam jde tak pětka po másle tak jako když řadím z 2 na 3. Tak jediný jiný problém bylo roztrhlé ložisko....
V sobotu startuji na dalším závodě Orlického sprintu ve Výprachticích kousek od Lanškrouna. Bohužel celý týden jsem nešáhnul na auto neboť stavím barák a tak budu chystat auto až teďka v
drzim palce, muzes potom zverejnit casy, na pristi rok jestli to vyjde hl. casove budu stavet nejakeho japonce s mensim obsahem na sprinty, ale jak vidim, tak tady je hodne vysoko postavena latka, uz abych pomalu zacal drzet i dietu, abych netahl za sebou pytel cementu
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Na vrchy či na sprinty chceš stavět auto? Konkurence je všude vysoká a přesto to jde šíleným tempem nahoru. Třeba vrchy letos. Když jsem na jaře začínal sezonu ve Slavkově, zajel jsem nejlépe za 1:31,2 a teďka, 3 měsíce na to už jsem na čase 1:26,74
Co se týká diety, tak i to hraje roli, jako kilo sem kilo tam, to už je jedno, ale jinak člověk musí hledět uplně na každý detail, který ho může zrychlit.
Lander
Co se týká diety, tak i to hraje roli, jako kilo sem kilo tam, to už je jedno, ale jinak člověk musí hledět uplně na každý detail, který ho může zrychlit.
Lander
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec, gratulace i od Walach Motors! Jinak tony si na tvůj ex-Pulsar taky nestěžuje
Jestli se večer dostaneš k počítači, napiš, jak si dopadl!
Jestli se večer dostaneš k počítači, napiš, jak si dopadl!
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
Díky všichni
Jak jsem dopadl na dalším závodě, tentokrát Výprachtice v rámci seriálu Orlického sprintu. Trať délka 1100m, technická a perfektní divácká kulisa.
Bohužel vlivem velmi těžké havárie jednoho závodníka se jel pouze jeden trénink. Na závodní jízdy jsem zahřál alespoň přes horkovzdušky sliky. Swift byl v zatáčkách neskutečně stabilní, vůbec jsem nemusel přemýšlet nad zadní nápravou, jestli se utrhne, prostě se neutrhla. Trať jsem "proletěl" nejrychleji ze všech aut kategorie závodní do 1400ccm. Neporazitelného Švermu s jeho kitovou Felicií jsem porazil o 0,3s. No bylo zajímavé vyslechnout si to zanadávání, když zjistil, že je někdo rychlejší. Hned po první jízdě mu bylo oznámeno, že je na něj dán protest na objem motoru (skoro bych řekl, že to bylo z dlouhodobé nevraživosti mezi některými závodníky), ač absurdní, že jeho 14tku pojela moje čistokrevná 13tka )). A tak aby stihl shodit vanu, pořadatel ho poslal hned na druhou závodní jízdu prvního hned po svozu, no měl zahřáté sliky, pěkně prohřáte auto, což byla pro něj obrovská výhoda. Já čekal na startu abych si vyslechnul jeho čas, no zrychlil se o cca 0,7s a své šance na vítězství jsem neviděl nadějně. Počasí do druhé závodní jízdy se začlo trošku kazit, padlo i pár kapek. Pořádně jsem nahřál zadní sliky a jel jízdu s hodně velkým nasazením a mydlil tam rychlosti bez spojky jak se sekvenčkou. Rychlost byla vyšší, protože jsem se dostal i na jednom úseku, kde se jede na dvojku až na omezovač 8600 a na cílové rovince, kdy jsem řadil na trojku a pak na čtyřku jsem křičel (z totální euforie), že jsem to projel parádně a měl z jízdy hodně dobrý pocit. No ale časově to nestačilo, zrychlil jsem se o pouhé 2 desetiny. Jak tak přemýšlim, tak asi ty přední sliky neměli optimální teplotu (( a na jednom výjezdu to asi hráblo vlivem štěrku více než mělo. No zkrátka v součtu jsem skončil druhý se ztrátou pouhých 24 setin vteřiny. Pro porovnání, třeti skončil člověk s Metalexovou formulí s odstupem 4 vteřin (ano, tady jezdi formule dohromady s plechovými auty), ostatní plechová auta v časovém nedohlednu. Jen pro informaci, v mé kategorii bylo 17 aut!
Když to tak mohu zpětně s odstupem několika hodin zhodnotit, tak jsem dneska podal hodně kvalitní výkon, jízda s rozumem, s nasazením, v poklidu, na limitu. Jsem moc rád, že už jsem se dotáhl na kitovou Felicii a mám na to ji porazit. Ve Vysokém Mýtě jsem na něj ztrácel ještě cca 4 vteřiny, stačila jiná geometrie a volant a už jsem těsně za ním.
No musím dál makat na autě, postupný a systematický vývoj auta a čím dál víc budu špičce komplikovat život.
Mimochodem, včera jsem si přivezl domů další "projekt", takový dvoustopý "bastard" domáci výroby. Motor mustang, bantamová kolečka atd.... Pustím se do jeho repase, abych měl přibližovadlo po depu na závodech...
Trošku jsem se rozepsal, no jsem pln dojmů....
Lander
Jak jsem dopadl na dalším závodě, tentokrát Výprachtice v rámci seriálu Orlického sprintu. Trať délka 1100m, technická a perfektní divácká kulisa.
Bohužel vlivem velmi těžké havárie jednoho závodníka se jel pouze jeden trénink. Na závodní jízdy jsem zahřál alespoň přes horkovzdušky sliky. Swift byl v zatáčkách neskutečně stabilní, vůbec jsem nemusel přemýšlet nad zadní nápravou, jestli se utrhne, prostě se neutrhla. Trať jsem "proletěl" nejrychleji ze všech aut kategorie závodní do 1400ccm. Neporazitelného Švermu s jeho kitovou Felicií jsem porazil o 0,3s. No bylo zajímavé vyslechnout si to zanadávání, když zjistil, že je někdo rychlejší. Hned po první jízdě mu bylo oznámeno, že je na něj dán protest na objem motoru (skoro bych řekl, že to bylo z dlouhodobé nevraživosti mezi některými závodníky), ač absurdní, že jeho 14tku pojela moje čistokrevná 13tka )). A tak aby stihl shodit vanu, pořadatel ho poslal hned na druhou závodní jízdu prvního hned po svozu, no měl zahřáté sliky, pěkně prohřáte auto, což byla pro něj obrovská výhoda. Já čekal na startu abych si vyslechnul jeho čas, no zrychlil se o cca 0,7s a své šance na vítězství jsem neviděl nadějně. Počasí do druhé závodní jízdy se začlo trošku kazit, padlo i pár kapek. Pořádně jsem nahřál zadní sliky a jel jízdu s hodně velkým nasazením a mydlil tam rychlosti bez spojky jak se sekvenčkou. Rychlost byla vyšší, protože jsem se dostal i na jednom úseku, kde se jede na dvojku až na omezovač 8600 a na cílové rovince, kdy jsem řadil na trojku a pak na čtyřku jsem křičel (z totální euforie), že jsem to projel parádně a měl z jízdy hodně dobrý pocit. No ale časově to nestačilo, zrychlil jsem se o pouhé 2 desetiny. Jak tak přemýšlim, tak asi ty přední sliky neměli optimální teplotu (( a na jednom výjezdu to asi hráblo vlivem štěrku více než mělo. No zkrátka v součtu jsem skončil druhý se ztrátou pouhých 24 setin vteřiny. Pro porovnání, třeti skončil člověk s Metalexovou formulí s odstupem 4 vteřin (ano, tady jezdi formule dohromady s plechovými auty), ostatní plechová auta v časovém nedohlednu. Jen pro informaci, v mé kategorii bylo 17 aut!
Když to tak mohu zpětně s odstupem několika hodin zhodnotit, tak jsem dneska podal hodně kvalitní výkon, jízda s rozumem, s nasazením, v poklidu, na limitu. Jsem moc rád, že už jsem se dotáhl na kitovou Felicii a mám na to ji porazit. Ve Vysokém Mýtě jsem na něj ztrácel ještě cca 4 vteřiny, stačila jiná geometrie a volant a už jsem těsně za ním.
No musím dál makat na autě, postupný a systematický vývoj auta a čím dál víc budu špičce komplikovat život.
Mimochodem, včera jsem si přivezl domů další "projekt", takový dvoustopý "bastard" domáci výroby. Motor mustang, bantamová kolečka atd.... Pustím se do jeho repase, abych měl přibližovadlo po depu na závodech...
Trošku jsem se rozepsal, no jsem pln dojmů....
Lander
Všem se omlouvam,a le delsi dobu jsem nebyl na netu, v pondělí vám sem dám to číslo na toho člověka co dělá ty výfuky...
To Lander:Filipe prosim poptej se mi na zavodech zda by nekdo nechtel koupit špéru a podvozek.špéra je nepoškozená a je z hondy civic vti.Tlumiče jsou taky ze civica Vti, jspu to stavitelné HP Sporting po repasi, odjety pouze tři zavody, myslim že se daji dat na civica o roku 1992 az do 2001 a taky na CRX.Pokud by to nekdo chtel nebo jen info tak at zavolá 777 720 492 - Filip Čečil . já:-)))
Tak zatim ahoj jmenovče a good luck.
Filip
To Lander:Filipe prosim poptej se mi na zavodech zda by nekdo nechtel koupit špéru a podvozek.špéra je nepoškozená a je z hondy civic vti.Tlumiče jsou taky ze civica Vti, jspu to stavitelné HP Sporting po repasi, odjety pouze tři zavody, myslim že se daji dat na civica o roku 1992 az do 2001 a taky na CRX.Pokud by to nekdo chtel nebo jen info tak at zavolá 777 720 492 - Filip Čečil . já:-)))
Tak zatim ahoj jmenovče a good luck.
Filip