Zvětšená klapka sání

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvětšená klapka sání

Příspěvek od LJay »

Koukal sem na nějaký zahraniční fora a většinou pro přeplňovaný Déčkový motory uvádějí maximální průměr klapky 60mm.

Trochu sem si to přepočítal a jelikož mám na IC příruby o vnitřním průměru 55mm a trubky budou se stejným průměrem, tak obsah při tomhle průřezu vychází na 2375mm2.
Nejvhodnější mi proto příjde použití klapky z B16A1 o průměru 58mm, kde celkový obsah (obsah otvoru v těle klapky - obsah osičky klapky) vychází na 2351mm2 a to je prakticky zanedbatelná restrikce.
www.jfperformance.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvětšená klapka sání

Příspěvek od blázen »

položit si otázku zda je klapka největší restrikcí v sání a jak se po té bude chovat s větší klapkou motor..reakce na plynový pedál..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvětšená klapka sání

Příspěvek od LJay »

Když nebudu počítat vyústění z turba a pak trubičky v IC, tak by byla klapka to nejužší místo.

Klapku už mám vybranou. Použil sem znovu z klapku z B16A1, která má o 3mm větší průměr než původní 55mm klapka. Mám jí i na stávajícím motoru a sem s ní spokojený, protože se mi s ní líp dávkuje plyn, tak jí použiju i na přeplňovaným motoru.
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“