Koukal sem na nějaký zahraniční fora a většinou pro přeplňovaný Déčkový motory uvádějí maximální průměr klapky 60mm.
Trochu sem si to přepočítal a jelikož mám na IC příruby o vnitřním průměru 55mm a trubky budou se stejným průměrem, tak obsah při tomhle průřezu vychází na 2375mm2.
Nejvhodnější mi proto příjde použití klapky z B16A1 o průměru 58mm, kde celkový obsah (obsah otvoru v těle klapky - obsah osičky klapky) vychází na 2351mm2 a to je prakticky zanedbatelná restrikce.
Zvětšená klapka sání
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Zvětšená klapka sání
www.jfperformance.cz
Re: Zvětšená klapka sání
položit si otázku zda je klapka největší restrikcí v sání a jak se po té bude chovat s větší klapkou motor..reakce na plynový pedál..
Re: Zvětšená klapka sání
Když nebudu počítat vyústění z turba a pak trubičky v IC, tak by byla klapka to nejužší místo.
Klapku už mám vybranou. Použil sem znovu z klapku z B16A1, která má o 3mm větší průměr než původní 55mm klapka. Mám jí i na stávajícím motoru a sem s ní spokojený, protože se mi s ní líp dávkuje plyn, tak jí použiju i na přeplňovaným motoru.
Klapku už mám vybranou. Použil sem znovu z klapku z B16A1, která má o 3mm větší průměr než původní 55mm klapka. Mám jí i na stávajícím motoru a sem s ní spokojený, protože se mi s ní líp dávkuje plyn, tak jí použiju i na přeplňovaným motoru.
www.jfperformance.cz