ták ztráty započteny a tohle je výsledek, zároveň odpovídá odhadům...výkon skoro jako seriové c20xe, s tím že mám lepší spodek a maximální výkon v nižších otáčkách (o 450ot)...bez optimalizace ECU a se seriovou vačkou myslím že to je slušný

...na 95 oktanový benzín, zkusím ještě někdy na 100oktan, na ten mám kompresní poměr
teď otázka co dál

:
1) optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
2) namontovat ostřejší vačku podobného časování s vyšším zdvihem a tupějším tvarem palce (progresivnější otvírání ventilu), aby mělo smysl s tím motorem točit třeba 7000ot/min, použít c20xe seriově kovaný střeva s větší 230 spojkou, namontovat nové šály a optimalizovat ECU, zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
3) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách
4) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách + optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
5).................