Podvozek do A

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora

Re: Podvozek do A

Příspěvek od bóďa »

zavody trikolek ne :lol: pokud to mel takhle brutalne... to jezdis jenom boky pak.. boky pneu ale :D
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13

Re: Podvozek do A

Příspěvek od maRkus »

brutalne to nebylo kdyz si postavil k autu neco kolmyho tak rozdil vrsku byl 3cm oproti spodku.
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Badd
Příspěvky: 181
Registrován: 05 lis 2007 17:57

Re: Podvozek do A

Příspěvek od Badd »

maRkus píše:ja tu napravu koupil od jednoho cloveka kdysi, kterej s tim autem jezdil zavody nejaky a rikal ze to tomu prospelo. a me se to libilo. :lol: jojo v 18ti byl svet hustej :lol:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Podvozek do A

Příspěvek od Tuner#2 »

Opět jsem sem zavítal a z těch názorů je mě s prominutím na blití...

K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu. :lol:

Jsem tu dobře na tuning foru a nebo je to forum jen pro děcka co znají tuning z filmu rychle a zběsile?

A teď k věci. Sám jezdím Áčka, neboli větší odklony už 2 roky a nemůžu si to vynachválit. Měl jsem problém, že auto bylo nedotáčivé a zadní náhon tlačil lehký předek ven. Navíc třeba na okruhu se mě brutálně zahříval a sjížděl jen venek gumy. Takže jsem předělal uchycení ramen a nyní mám v předu 2°15" a vzadu kolem 3°. K tomu jsem malinko zvětšil i zbíhavost v předu na 3mm a vzadu na 2mm. Auto podstatně ochotněji jde do zatáčky, volant poskytuje lepší odezvu a víc tahá do rovného směru, tzn. i rychleji se vrací ze zatáčky ven, eventuelně rychleji se točí z kontra. Na okruhu už se guma sjíždí skoro rovnoměrně, sice by to ještě trochu chtělo, ale zas nejezdím jen na okruhu, takže je to takový kompromis.

Guma nějak zásadně neubývá, tu sežere hlavně špatná zbíhavost a ne odklon.

Co se týče technického řešení, tak je na každém autě jiné a ramena třeba neprodlužují jen v japonsku, ale i u nás na Feldách kde kluci zároveň zvětšujou záklon rejdového čepu. :D
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz

Uživatelský avatar
Spiral
Příspěvky: 820
Registrován: 03 kvě 2007 19:21
Bydliště: Okanagen

Re: Podvozek do A

Příspěvek od Spiral »

Tuner#2 píše:K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu. :lol:

to jsem rad ze jsi to pochopil zcela spravne... melo to byt k smichu :lol: :lol:
1991 VW Golf GTI

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora

Re: Podvozek do A

Příspěvek od bóďa »

tuner2: na tebe jsem myslel :D. rikal jsem si, ze sem urcite napises, protoze jsi resil pravy opak.
bohuzel, nemusel sis davat praci s tim popisovat tvuj problem, protoze nekoho, kdo takovou kravinu fakt chce udelat, to proste nezajima, uz jsem na to prisel. proste pokud nekdo vyhlasi ze je "hustekruty a stylovy" mit starou omlacenou plechovku, zrezlou kapotu, zahradku s veteší na střeše, slámu zavřenou mezi dveře a k tomu nějaký pěkný vyleštěný kola, tak se toho budou všichni držet a kdo to má víc, je krutej.
to samý lidi jsou schopný dát 195 gumu na 9" disk (schválně, kterej "styler" napíše, že to je ještě málo nebo že to je akorát a nedělá to "áčka"), i když je to naprostej nesmysl. stejně tak jsou lidi schopný dělat nesmyslný odklony, protože je to hustý.
prostě pořád se najde (a bohužel je to většina) lidí, která uznává nějaký nesmyslný úpravy, který jsou samozřejmě naprosto opačným směrem než tuning. a nikdo jim to nevymluví, ať je to sebevětší nesmysl. nezbývá nic jiného, než si o tom myslet své, zasmát se tomu a vědět, že je to naprosto k hovnu.
jako jo, taky se rád dívám na hezký auta, ale tohle mi nepřijde ani hezký a hlavně když člověk ví, že to je nesmysl, tak k čemu to? :) obdivuju spíš čistotu, preciznost, decentní úpravy a úpravy výkonu a né "styl" spek
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Podvozek do A

Příspěvek od Tuner#2 »

Spiral: Evidentně si to nepochopil...

bóďa: JJ máš pravdu, ale občas mě to nedá se nepozastavit na hloupostí českého "tunera"... :D Ty dvě fotky na začátku jsou samozřejmě nesmysl, to už je daleko i za tím co se jezdí na okruhu a s funkčností obě auta nemají nic společného, jsou to jen dvě velký těžítka :lol:
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš

Re: Podvozek do A

Příspěvek od Krosmen »

xyz co mám v nabídce mají z 99% horní uložení nastavitelné s uniball uložení jak je na horním obrázku.sada s nastavitelnou tuhostí tlumiče,výškou pružiny a výškou auta stojí 20000.-
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Zpět na „Podvozek a brzdy“