Vzduchové filtry

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
duval
Příspěvky: 51
Registrován: 15 zář 2006 20:13
Bydliště: Mělník

Vzduchové filtry

Příspěvek od duval »

Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam :) [/img]

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Nečekej zázraky. Nárůst výkonu pokud to nebude dobře uděaný může bejt taky zápornej :lol: Zvuk se trošku zlepší ale spíš když k tomu máš ještě výfuk, ale taky nečekej zázraky. A zkazit můžeš když to dobře neodstíníš a nedodáš tomu dost studenýho vzduchu
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: vzduchovy filtr

Příspěvek od G3-Lower »

duval píše:Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam :) [/img]


Ja ho v patek dostal od kamose asi ten samy (PC 400kc) no a nepoznal jsem nic ani zvuk...tak asi tak...jeste ze sem do toho nedal prachy....je sice fakt ze jeste musim dodelat rouru od narazniku :wink:
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od G3-Lower »

V sobotu sem projel par ulic prislo mi to ze proste nic. Dnes sem ujel asi 10km po meste a je to trochu znat. Jeste vyfuk at muze vzduch dovnitr a spaliny rychle ven :)
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha

Re: vzduchovy filtr

Příspěvek od Velbloud »

hlavně to MUSÍŠ pořádně odstínit, přivést k tomu studenej vzduch.... a dal bych tam ten filtřík možná větší... ;o)

každopádně na každým motoru se to projevuje jinou intenzitou... ale může Ti to pomoci dost (jako základ) ;o)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
duval
Příspěvky: 51
Registrován: 15 zář 2006 20:13
Bydliště: Mělník

filtr

Příspěvek od duval »


Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: filtr

Příspěvek od Anděl »

duval píše:Nakonec jsem si objednal tento
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=1435

Hlavně nevěř tomu nárůstu výkonu. (uvádí zvýšení výkonu o 6 až 8 koní)

Už jsem to jsem někam psal, ale třeba u motoru 1.9D jsem naměřil po instalaci přímého sání o 5PS méně(přesné číslo už si nějak nepamatuji, ale bylo to nějak tak). Takže né každému motoru to něco přidá, ale stejně to může i něco ubrat. :D

Pro rejpali " Měl jsem to dobře odstíněné od tepla" :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..


Náporové sání 8) Budu dělat tento týden.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Noo to mi moc neřeklo :oops:
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..


To máš naprosto individuální a fakt každej motor jiný řešení, některý auta maj filtr za baterkou a nasávač z nárazníku, já mam vyloženě náporový kde mam prořízlou příčku mezi světlama a hned za maskou vlastně začíná plastovej náhubek ve kterym je filtr a trubka sání je po zastavení opravdu studená. Když sem tam ten plastovej náhubek neměl a neměl sem prořízlou tu příčku byla trubka teplá. Po tý úpravě hodně výrazně klesla teplota, tolik že sem to ani nečekal. Nebo dobrý asi budou filtry v karbonu jako dělá B.M.C kde vlastně je trubka od motoru pak ten filtr a z filtru jde hadice až někam odkud to saje studenej vzduch............
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

No já to mam nějak takhle, filtr bych měl za pravým světlem (od řidiče)..takže odstínit by se to dalo nějakym plechem ne? A jak by se dalo teda přivést víc toho vzduchu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Popř kdyby byly nějaký fotky jak to mají řešný jiní...
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Kudy jde do toho originál airboxu vzduch? Moje řešení by ti nic neřeklo to sem dávat nebudu. Nejspíš nějakej plech mezi motor a sání jak píšeš a třeba skrz nárazník přivést trubkou vzduch k sání
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Ok ja to nějak prostuduju zejtra jak je to řešený, každopádně odstínit od tepla a čim víc vzduchu tim líp...
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Jestli se nepletu, tak od toho airboxu vede taková divoká roura, která se tam snad tisickrát točí. :?
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Já to schválně zejtra kuchnu a podívám se na to..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od G3-Lower »

Jen tak pro zajimavost. Z golfa II. (ne z meho). Je videt mirne odstineni ale ne privod vzduchu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

No takle nějak bych tto vyřešil, akorát zatim bez kitu..jen filtr..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E

Příspěvek od krulis »

ty kity sou univerzalni nebo si musi kazdej sehnat primo na svy auto ? ted mam danej sport. filtr rovnou bez trubky, takze je primo vedle tepla z motoru a tak uvazuju rychle rychle o ty prodluzovaci trubce, abych ho prdl za svetlo, tak jak je to na poslednim pic... jenze na colta rozhodne nic nesezenu leda si zemrit ten prumer a napasovat to tam co...
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun

Příspěvek od LuckyR »

Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E

Příspěvek od krulis »

LuckyR píše:Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083

jo tak to je presne ono 8) diky moooc :)
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E

Příspěvek od krulis »

krulis82 píše:
LuckyR píše:Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083

jo tak to je presne ono 8) diky moooc :)
chlapi mate nekdo zkusenosti s montovanim tohodlenc kitu ?
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.

Uživatelský avatar
krulis
Příspěvky: 1279
Registrován: 09 kvě 2005 13:32
Bydliště: 82°12'N 23°59'E

Příspěvek od krulis »

no ja mel puvodni bednu popraskanou, tak jsem volil rovnou koupit sport. filtr a aby tam nebyl jen tak u motoru - chci tenhle kit...
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od MarauderZ28 »

Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.


jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od MarauderZ28 »

Dave-TuningClubOstrava píše:
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.


ježiš to jsou nesmysly hahaha .... :lol: :lol: :lol: :lol:
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

MarauderZ28 píše:
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...

presne.

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

MarauderZ28 píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.


ježiš to jsou nesmysly hahaha .... :lol: :lol: :lol: :lol:

Proč?

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“