vdzuch tedy nesmi byt teply, ale ma byt studeny, ale zase ne "ledovy"? nebo jak to je?
GRAF sortovního sání...???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ad idaho, uplnej souhlas
ad ostatní, samozřejmě nejlepší je nasávat vzduch mimo motorovej prostor, ale jinak platí filtrem na NA motoru nic nezkazíš a moc nepolepšíš, pokud pravidelně měníš origo filtr, je to možná lepší než sportovní, nedostanou se ti nečistoty do motoru, u turba už to je znát o trochu víc, ale honit koně filtrem je nesmysl, to se dělá až NAKONEC až jsou hotový ostatní úpravy a jakékoliv další zvýšení výkonu je hooooodně finančně náročné,
takže heslo dne sportovní filtr na sportovní motor ale dejte si tam co chcete, já na shade jsem jezdil s orogo filtrem a když chtěl někdo závodit, tak jsem ho na pár km sundal a na dvoukilo jsem si dal sportovní protože je to turbo, ale jinak vždy origo filtr, protože se to míjí účinkem
ad ostatní, samozřejmě nejlepší je nasávat vzduch mimo motorovej prostor, ale jinak platí filtrem na NA motoru nic nezkazíš a moc nepolepšíš, pokud pravidelně měníš origo filtr, je to možná lepší než sportovní, nedostanou se ti nečistoty do motoru, u turba už to je znát o trochu víc, ale honit koně filtrem je nesmysl, to se dělá až NAKONEC až jsou hotový ostatní úpravy a jakékoliv další zvýšení výkonu je hooooodně finančně náročné,
takže heslo dne sportovní filtr na sportovní motor ale dejte si tam co chcete, já na shade jsem jezdil s orogo filtrem a když chtěl někdo závodit, tak jsem ho na pár km sundal a na dvoukilo jsem si dal sportovní protože je to turbo, ale jinak vždy origo filtr, protože se to míjí účinkem
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GRAF sortovního sání...???
kentoya: no ja bych spis rek ze filtr ostatni upravy podpori a dal bych ho jako prvni vec pac pri upravach ti pak stiha dodat vic
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
nevím jak čteš, ale napsal, jsem že filtr až nakonec, bez úprav motoru je filtr takřka k ničemu, tzn že když už budu mít upravenej motor, tak jsem vyhodil do vzduchu 10-100 víc peněz než stojí filtr a ten filtr tam dám, ale pokud jsem na motoru udělal GO odmaštovacem tak mi filtr podpoří kulový, prostě origo motoru stačí origo filtr a často měnit
ale neberu nikomu at si tam dá greena 4 roky jezdí a pak teprve začne dělat motor
takže z toho vyplývá že filtr podpoří ostatní úpravy motoru, ale proč ho dávat jako první asi proto že něčím se začít musí, a nejlepší je začít a hned skončit
možná to vyznívá blbě zrovna se hádám se starou tak píšu odměřeně, neberte to ve zlým
ale neberu nikomu at si tam dá greena 4 roky jezdí a pak teprve začne dělat motor
takže z toho vyplývá že filtr podpoří ostatní úpravy motoru, ale proč ho dávat jako první asi proto že něčím se začít musí, a nejlepší je začít a hned skončit
možná to vyznívá blbě zrovna se hádám se starou tak píšu odměřeně, neberte to ve zlým
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
já to nezatracuji, a raději si hraju s motorama jak plastama, ale přijde mi to takový polovičatý, jako že ten člověk neví co chce, protože at se to veme s kterékoliv strany, sportovní sání ubližuje motoru a snižuje jeho životnost, ale není to nic vážného, tak proto tvrdím sportovní motor, sportovní sání
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: GRAF sortovního sání...???
este je tu takova vec, pise se ze doujde pri zpruchodneni vyfuku a otevreni sani ke zvyseni plniciho tlaku turba u turbo motoru(videl sem to na netu u rx7), coz mi pride jako nesmysl, protoze max plnici tlak turba je omezenej wastegate, ktera reguluje tlak nezavisle na tom co je pred a za turbem, ''pouze pruzinou'', pokud dojde ke zvyseni tlaku, znamenaloby to, ze wastegate nestiha, ma malej prumer, plyn po zpruchodneni vyfuku neni brzdenej a pres wastegate tedy neprotece tolik plynu co by mela pobrat tj. je potreba dat vetsi wastegate?
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GRAF sortovního sání...???
ano to jsem myslel, protože mi přijde, že ty lidi ve vývojích automobilek asi úplně hloupí nebudouZemi píše:At je to vlozka nebo konus, KN ma stejnou strukturu tak ci tak... Nevim jakou vyhodu by melo jezdit na seriovej kterej filtruje az moc.Ritchma píše:To sou vyhozený peníze. origo vložka bude mít stejný vlastnosti jako K&N a ta K&N bude mít daleko vyšší pořizovací náklady + sada na čištění. Vyplatí se už jezdit na origo a měnit jí .........Fabos píše:A co uvažovat nad tim, že na to u VW už mysleli a koupit jenom vložku do origo sání, třeba od KN?Prave ze jsem videl napr. uz mnoho modded Integer/CTR ktery daly vlozku do puvodniho airboxu a do nej pak privedly vzduch... Bejval bych to taky tak udelal, ale kdyz uz mam ten konus... Navic ti ta vlozka kryta v airboxu nesaje tolik horka jako konus, ale to je snad kazdymu jasny...
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
nevím jak na to přišli, že se zvedne plnící tlak, není jak ho zvednout, jediná změna je, že bez sání a bez výfuku, to půjde u turba dřív a líp do toček,
protože žádný sání, nebo sport filtr, umožní lepší přívod vzduchu a tím menší restrikce a kompresor se nemusí tolik dřít, a výfuk hned za wastegate, umožní okamžitou expanzi výfukových plynů do prostoru, tudíž to buide rychleji točit, ale plnící tlak by to nemělo zvednout, jelikož ten odfoukne přes wastegate, (i když nepatrně může, jelikož se turbína bude točit rychleji, ale bude řádově do pár %, takže to na bežnejch měřákách nikdo nezměří, protože budou ukazovat stejně +- šulnulprd
protože žádný sání, nebo sport filtr, umožní lepší přívod vzduchu a tím menší restrikce a kompresor se nemusí tolik dřít, a výfuk hned za wastegate, umožní okamžitou expanzi výfukových plynů do prostoru, tudíž to buide rychleji točit, ale plnící tlak by to nemělo zvednout, jelikož ten odfoukne přes wastegate, (i když nepatrně může, jelikož se turbína bude točit rychleji, ale bude řádově do pár %, takže to na bežnejch měřákách nikdo nezměří, protože budou ukazovat stejně +- šulnulprd
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
