E34 - technické dotazy aneb pomooooc

Moderátor: T-O-M

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr. Yaris »

Tak pojistkama to není. Koukali jsme i pod sedák.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Taky jsem tu řešil jednu 7er, do těch pojistek vzadu nešel žádný proud a nešli okna, šíbr a centrál ,museli jsme tam natáhnout nový proud od baterky, jinak mě ještě napadá pokud má baterku pod sedákem jsou tam dvě velký pojistky tak jestli není problém taku tam, jsou u baterky v plastovým pouzdře na kabelu, je to jen přišroubovanej plíšek.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc

Příspěvek od Mr. Yaris »

On má baterku u motoru. všechno jsme to prolezli ale nic. Ale má tam celkem bordel v elektrice. Jde vidět že se v tom někdo slušně vrtal. Už je domluvený v servisu tak to tam zítra veze. Sám jsem zvědav čím to bude. Díky za pomoc.
Pokud na to přijdou, nápíšu co tomu bylo. Možná se to bude někomu hodit.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Určitě dej echo,tohle se neztratí nikdy. 8)


No a já pokusně zbastlil jedno světlo,zatím pouze potkávačku protože jsem na tu plechovku neměl sílu a nějak se mi nepovedlo ji dostat z držáku. Vzadu jsou takový protikusy k tyčkám které do nich vedou a šteluje se s tím lampa. Tak to. Ono vyšroubovat by to šlo ale co s tím jedním co je napevno? :? :? Vypadá to jako že by to mohlo jít vzadu pootočit a vytáhnout,to se mi ale nepovedlo. :twisted: No nic,tak tady můj pokus: :lol:
Přílohy
07102007324H.jpg
07102007324H.jpg (129.7 KiB) Zobrazeno 2995 x
07102007325H.jpg
07102007325H.jpg (175.43 KiB) Zobrazeno 2995 x
07102007332H.jpg
07102007332H.jpg (209.96 KiB) Zobrazeno 2996 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak mě ještě napadly pár dotazů souvisejících se světly:

1. ta co budou černá mají na sobě motory na sklapování potkávaček což já na autě nemám,bude to fungovat aspoň manuálně?

2. jak jsou u AE řešeny vývody a zapojení? Normálně je v potkávačce dlouhý konektor na jehož konci je žárovka parkovačky,to tam předpokládám již nepřijde. Jak je tedy vyřešeno utěsnění lampy? Totéž u dálkového světla.

3. jak zapojit dvojici kroužků? Normálně paralelně na přívod k parkovačce? nebude problém s menším odběrem proudu než má žárovka? někde jsem četl že diodová světla,např. žárovky dělají problémy protože berou mnohem míň než klasická žárovka. :? :? :?

4. jak se na černá světla a kroužky místo parkovaček dívají na STK? Já jen jestli si mám radši počkat až budu po ní nebo je to jedno. :lol:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

S motorama na světlech ti neporadim, protože je 7er nepotřebuje.
Vývody AE v potkávačce dírou na parkovačku, v dálce se musí udělat díra, potom jsem to zalepil lepidlem na okna.
Kroužky k sobě paralelně (pokud máš klasiku 4xLED) každá LED má svůj předřadný odpor, potom napojit na kabely co vedly k parkovačce, pokud máš CCM bude ti hlásit že parkovačky nesvítí, stačí jen paralelně k těm kabelum co připojíš na původní kabeláž dát odpor 25Ohm cca 1W.
STK nikdy jsem neměl problém, pokud je auto OK tak tohodle si skutečně nevšimnou, jednak se tmavý světla dělali a AE BMW taky používá takže si myslím že okecat to pujde.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Chlapi nemáte někdo jedno sklíčko do dálek?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Ha sem f pééérdeli. :twisted: Zadrhává se mi klíč v zapalování,je prostě starej a ojetej a tak jsem si říkal že si nechám udělat nový klíče na E34. Jenže je tady nikdo udělat neumí. Nemají matrice a ani mašinky na vyřezání toho dvoustrannýho zmetka. Nevíte někdo jak a kde to zmáknout? Imobilizér by tam být snad neměl... no nepoznám to samozřejmě,jsou to originály BMW k autu takže... :oops: :oops: :oops: Na koho se obrátit?

Další problém mám s těma lampama,prostě i když se snažím tak mi zaboha nejde sundat z držáku ani jedna. Potřebuju ty dálky dát do trouby. Není na to nějakej fígl? A to mě čeká 2x,pravej držák co mám z toho vraku je KO takže je musím nabastlit na držáky co mám na autě. V knížce píšou že mám fénem na vlasy ohřát ty černý objímky který to drží vepředu a sundat to. To ale nejde. :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Když na seznamu zadáš výroba autoklíčů tak ti vypadne xxxx firem
například: http://auto-klice.cz/
píšou že dělaj i imobilizérový :wink:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

sada tyček a plastíků na celý světla vyjde na 1200kč v bmw a klíč také v bmw dle VIN za cca 1000kč
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Pánové,vyčerpávající,děkuji. :lol: 8) Nakonec jsem to z těch tyček vylámal protože to prostě jinak nešlo. :oops: Klíče si nechám udělat,v BMW podle VIN kódu by to asi nešlo,mám pocit že byl minimálně jeden zámek měněn takže mám dva klíče. Jeden jde jen do zapalování a jeden do dveří řidiče a na kufr,zámek u spolujezdce je zaseklej po pokusu o krádež vozu (následovalo prokopnutí dveří a objetí auta klíčema což taky řeším). Takže lampy mám rozdělaný,potkávačky jsou komplet už hotový včetně AE a u dálkovejch teď marně vzpomínám na geometrii ze základky abych do nich přesně spočítal ten křížek nebo trojcípou hvězdu,chci to mít udělaný perfektně. I když co jsem viděl tak na tom až tak nezáleží. Nějak si poradím. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

pozor klíč ti v bmw udělají jen dle VIN takže pokud u tebe byla již měněna spínačka, tak by ti dle VIN přišel starý klíč na zámek co šel z výroby
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

nic na tom není :?:

mám přez 30 fotek s tím jak jsem to dělal, ale nějak je nemůžu nikam upíchnout :cry:
Přílohy
IMG_0029.jpg
IMG_0029.jpg (81.63 KiB) Zobrazeno 3091 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak jsem bez pětky. Respektive ji nemám doma a nějakou dobu doma nebude. Včera večer jsem s ní byl kus tady od nás odvézt ND na modráka do jednoho servisu a pak mi opět udělala to co tak jednou za měsíc - zdechla a nešla natočit. Domů jsme se dostali ale dnes jsem tam zase jel abych ji zprovoznil a prostě nic. Servisák tam kolem toho lítal se mnou a vyzkoušeli jsme snad všechno a prostě auto nejede. Jen točí startér a nenaskočí. Jednou chytil,říkal jsem si super,pojedu,zavřel jsem kapotu a jak jsem to udělal tak to zase zdechlo a mrtvola. Jen točí. Měl jsem venku palivové čerpadlo - dává. Do něj proud jde. Relátka na čerpadlo jsem zkusil asi 3 a nic. Jiskry to dává. Filtr je OK,benzín jde až dopředu,vzduch tam jde,klapka funguje... A přesto nic. Tak jsem to tam zase musel nechat s tím že se na to kouknou ale co s tím je netuší. Někdy v týdnu to projde elektrikář jestli tam není někde špatná kostra nebo třeba neblbne indučka či rozdělovač... Mokrej jsem byl jak myš,auto taky,spousta práce a času a nepřišli jsme vůbec na nic. Nenapadá někoho z vás co by to mohlo být? To auto šlapalo jak švýcary a pak prostě zdechlo a šmitec. :? :? :? :? :? :?

Výhodou je že se to stalo v servisu kde se jeden z nich na bavory poměrně specializuje a i E34 má už léta,přesto jsme vůbec nic nezjistili,vše prostě funguje. Někdy příští týden bude mít jeden člověk prý na bavory i diagnostiku takže rozhodně to na ní nechám projet. Tyhle haluze "jednou za měsíc" mě totiž na tom autě pěkně pěkně. :roll:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Pokud máš na mysli diagnostikou vyčtení paměti závad ECU tak některé BMW umí toto vyblikáním kodu kontrolkou CHECK ENGINE, která je v budíkách vpravo dole, většinou je neaktivní protože není natažen kabel mezi budíkami a ECU (kabel jde z obou ale jaksi je někde přerušen), je potřeba mít taky správnou verzi Motronicu, 1.2 nejde a od 1.3 to snad jde, já mám 1.7 a na vyčtení paměti závad jsem byl jen jednou když jsem toto ještě nevěděl, popsal jsem to na www.bmwklub.cz v sekci e32, v hledání zadej CHECK ENGINE a ono to najde, zda to pujde na tvoji ECU ale nevím.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Super,to tam nadnesu. 8) Ještě musím někde sehnat co ten který kód znamená. Co je to to EML o kterém tam píšete? Mám to tam taky a co mi říkal předchozí majitel tak když se rozsvítí tak je zle. Ale nesvítí v tomto případě. CC píše klasické hlášky o kterých jsem už psal: Kuhlwasserstand (čidlo), Oelstand motor (konektor čidla), Bremsbelage (uskřípaný kontakty na čidle opotřebení), Bremslicht elektrik (tady nevím,svítí to všechno). :oops: DOcela jsem z toho dost přejetej,jako že by sám od sebe chcípnul mi ještě neudělal. Přemýšlím jestli si od tomika z e30.cz nepůjčit ŘJ a nezkusit to přehodit,pořád mám pocit že švindluje. Nebo mě ještě napadlo že fixluje elektrika která přivádí proud do relé palivového čerpadla a prostě to občas nedává. :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

EML je elektricky řízená škrtící klapka, kody chyb pro tvůj motronic nemám, ale jistě jej někde najdeš, zkus hledat BENTLEŸ MANUAL pro E34, tam to jistě bude, v bentley pro e32 to je, pro 1.3,1.7,3.3 verze motronicu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak jsem si to nechal přitáhnout domů a vrtám se v tom jak umím. V dešti... Když jsem doflákal baterku tak to chytlo na škrtnutí,ale šlo to tak divně nestabilně,motor sebou klepal a pak zdechnul. Pak chytil znovu,trochu jsem mu přidal plyn a šel OK,říkal jsem si super, ŽIJÉÉÉ a protože jsem ho chtěl přeparkovat tak jsem si pustil větrák abych odpotil okno a zase to zdechlo. Pak chytil potřetí a to už jsem si říkal že teda je v provozuschopném stavu a zavřel jsem kapotu a zase chcíp a od té doby mrtvola. Jen točí a ani neblafne. Tak jsem vzal měřák a podle hodnot z knížky Jak na to... jsem se jal to projít. Indučka se mi nezdá u primárního vinutí,místo 0,5Ω v knížce dává 1,4Ω, u sekundárního vinutí je to relativně v normě,má být 6,0kΩ a mám 5,65kΩ přičemž tolerance je +-1,0kΩ. Pak jsem měřil čerpadlo vzadu,nedošlo mi že i když je klíček na druhé poloze tak se čerpadlo zastaví když natlakuje systém takže jsem na něm pochopitelně nenaměřil nic,palivoměr je v pořádku. Zkusil jsem změřit relátko k čerpadlu a tam jsem nenaměřil nic ani v pojistkovce na svorkách 30+ a 85- a ani mezi 30+ a kostrou. Ukazovalo to 0,1V. To jsem dělal potmě a tak jsem dnes pokračoval. Zkusil jsem nastartovat a nic,čerpadlo ale tlakuje což při tom občasném výpadku kdy to nejde natočit nedělá. To prostě zdechne a čerpadlo slyšet není. Takže ani tohle není teď ten problém. Ukostřil jsem motor dalším drátem a zkusil to natočit. A nic. Proměřil jsem odpory kabelů svíčky-rozdělovač a indučka-rozdělovač a jsou naprosto v pořádku,indučka ukazuje přesně hodnotu jako v knížce 2,0kΩ a svíčáky mají odpor menší - místo 6,0kΩ jsem tam měl 5,45kΩ. Jelikož z tohoto jsem stejně jalovej tak jsem zkusil změřit odběr auta při vypnutém klíčku. Odpojil jsem pól - na baterce a dal mezi něj a sundaný kabel měřák a naměřilo mi to na měřáku 10A hodnotu 0,24 takže nějaká spotřeba tam je. A protože mi ani to nic neřeklo,sundal jsem saharu a vymontoval víčko a palec rozdělovače. Palec je zdá se v pořádku i když kontakt je nějakej očuzenej, požadovaná hodnota odporu palce je 0,7 - 1,3kΩ a já mám 1,27kΩ. Co se mi ale moc nepozdává je víčko. Je... hnusný. Není prasklý venku ale má prasklinu v místě za těsněním,to je teda spíš vyštíplej kus a je to zalepený. Ale kontakty jsou takové zvláštní,nejsem si jist jestli je to víčko v pořádku. Pošlu k nahlédnutí nějaké to foto. No prostě jsem zatím nepřišel na nic. :twisted: :oops: :roll: Nějak fakt už nevím,potvora se vzpírá,netuší že ji čeká servis i kdybych to tam měl dotlačit. Ale protože vím co to zase bude stát a i ten odtah mi odčerpal z rozpočtu dost peněz,radši bych to vyřešil sám. Jenže nemám schémata zapojení,v té pitomé knížce jsou jen světla a rádio když to zobecním. O motoru ani ťuk. Kdyby teda někdo z vás měl schémátka na M20 525i E34,budu šťastnej jak blecha. :pray: :pray: :pray: :pray: A teď jdu fotit ten palec a víčko. :oops:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Ale nezdá se mi že by to byl rozdělovač. Že by to odešlo takhle najednou a měla na to vliv kapota... To bude kostra,každopádně ale předkládám foto víčka a palce jestli jsou ještě OK nebo už je to zralý... :?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zde to není moc vidět ale šestej válec má na kontaktu úplně jinou barvu,jakoby to bylo zoxidovaný. Ostatní jsou zlatý,tenhle jedinej je takhle došeda.

Obrázek
Obrázek
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

já osobně bych ho vyměnil za nový, včetně palce ,kabelů a svíček, to je takovej základ. Svého času se dalo toto víčko koupit za směšných 900kč (auto bados liberec)a tak jsem 2x neodolal, pak jsem ho ale sháněl známému a už bylo kolem 2500kč. Stejné používá Renault 25 V6 2.9i nebo 2.5 Turbo je jen jiné číslování vývodů.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Jako je to zvláštní ale auto zase normálně funguje. Ten rozdělovač jsem očistil,kontakty obrousil minibruskou dozlatova a pak to celý vystříkal kontaktolem. Dnes jsem to tam vrznul zpátky s tím že pokud budu odhalovat závady tak potřebuju zkoušet i točit takže bude stačit než přijde novej. A ono to chytlo na škrtnutí v mrazu s vybitou baterkou. A normálně to drželo otáčky,vše jako normálně. Tak jsem to přeparkoval a nechal asi půl hodiny vrčet a prostě OK. Jen mám pocit že ten motor občas vibruje víc než je zvykem,asi tlumič vibrací něbo nějakej silentblok. Ale to bude závada vzniklá tím nárazem o kterém jsem psal v galerii. Takže ho asi urychleně převezu do servisu a nechám ho projít detailně tam. Je to ale zvláštní,hlavně se mi nezdá že by nějaký rozdělovač měl vliv na nefunkčnost motoru když se zavře kapota. :twisted: :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Takže za všechno mohly jenom kontakty v rozdělovači jo :? :twisted:

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

consi : ze te to bavi si kupovat takovy vraky a furt do nich vrazet prachy a jebat se s tim,nereknu kdyz si koupis e34tku ktera za to stoji a uz neco vydrzi a nenecha te ve stychu a podobny vymrdy jak tedka od tebe ctu , spise vice lezis pod autem nez jezdis co? ale proti gustu ..... Taky se rad hrabu v aute,ale spis si uz ladim takovy kraviny jako tlumice,brzdy,interier a podobne, a motor co v nejlepsi kondici,protoze mi to prijde jako ztrata casu a hlavne penez do toho vrazet money :D
Audi Coupe Quattro

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Mam nabidku na E34 520i M50 po vyvaření všeho 1,5mm plechem,všechny bodované spoje jsou na tom vzaty COčkem a má to úplně novej lak. Kus za kus za tu mojí beštiji. Ale je to odstrojený,nemá to předek,převodovku,kardan,ani jednu lištu,interiér,nárazníky... prostě kastle na kolech s motorem a horou dílů. Je fakt pěknej,ale kdo to má stavět? Tady pořeším haluze s elektrikou - věřím tomu že to je pozůstatek po plynu co v tom byl protože jinak je to auto perfektní,až tohle bude opraveno tak nechám povařit rohy prahů u kol a spodky dveří a stříknout to a je to auto který bude naprosto v pořádku. Proto ho držím doma,no i když ruku na srdce... mám ho už rád a stejně jako žraloka bych ho neprodal. Chce prostě svoje,je to skoro 19ti letý auto no... Po těch letech to prostě má závady které ale nejsou tak fatální že bych s tím nemohl nic dělat. Tu E34 co můžu mít mám vyfocenou ale ve špatném osvětlení. Je ale fakt perfektní. Jenže já nechci dát za to tu svoji přestože mě občas pěkně sere a říkám jí Pan Mobadži. :lol:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Conscious píše:Mam nabidku na E34 520i M50 po vyvaření všeho 1,5mm plechem,všechny bodované spoje jsou na tom vzaty COčkem a má to úplně novej lak. Kus za kus za tu mojí beštiji. Ale je to odstrojený,nemá to předek,převodovku,kardan,ani jednu lištu,interiér,nárazníky... prostě kastle na kolech s motorem a horou dílů. Je fakt pěknej,ale kdo to má stavět? Tady pořeším haluze s elektrikou - věřím tomu že to je pozůstatek po plynu co v tom byl protože jinak je to auto perfektní,až tohle bude opraveno tak nechám povařit rohy prahů u kol a spodky dveří a stříknout to a je to auto který bude naprosto v pořádku. Proto ho držím doma,no i když ruku na srdce... mám ho už rád a stejně jako žraloka bych ho neprodal. Chce prostě svoje,je to skoro 19ti letý auto no... Po těch letech to prostě má závady které ale nejsou tak fatální že bych s tím nemohl nic dělat. Tu E34 co můžu mít mám vyfocenou ale ve špatném osvětlení. Je ale fakt perfektní. Jenže já nechci dát za to tu svoji přestože mě občas pěkně sere a říkám jí Pan Mobadži. :lol:
:lol: :lol: :lol: :D
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

ruce pryč od vařenýho/vyvařovanýho auta, hnije to pak jak svině. Lepší je pošetřit a koupit něco dražšího ale v dobrým stavu, ale tím si každý musí projít sám :D . Již jsme o tom s Consem před časem vedli diskuzi.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Fugo píše:ruce pryč od vařenýho/vyvařovanýho auta, hnije to pak jak svině. Lepší je pošetřit a koupit něco dražšího ale v dobrým stavu, ale tím si každý musí projít sám :D . Již jsme o tom s Consem před časem vedli diskuzi.
no nemyslim ze vyvareny auto ktery je udelany kvalitne , ze je nejaky problem,jo nejaky dirky se vzdycky najdou ale zas tak spatne bych to nevidel,pokud to auto nehodlas mit 10 let tak to je celkem jedno, vetsina lidi kteri maj stary bmw zijou v mylnem domeni ze maj auto zdravy,pak staci sundat koberec v interieru a ejhle vsechno je jinak , takze najit zdravou e30 je docela problem,kor kdyz ti majitel nechce vyhovet ze by si mu ten interier rozebral a zase dal zpatky / nebo navrh ze by to udelal sam a nafotil ti to a pripadne ukazal to ,tak to mu taky neni po chuti,tak pak mi rekni co s tim? jo pokud ma strinknuty spodek auta nejaky gumoasfaltem tak poznas velky prd ze spod .... :(
Audi Coupe Quattro

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak tady je ta E34 kterou můžu mít a mj. i modrák kterej prochází kompletní stavbou,laděním a dostane čirou optiku a další vychytávky. To pak na fotkách. Každopádně ale modrej nejspíš půjde do světa,přítelkyně ho chce dát mamince a chce si koupit E34 nebo E36 compacta či saloona. Takže kdybyste někdo věděli o slušném bavorovi kterej by byl do 50ti litrů tak sz... 8) Vím o jednom krasavci na Aukru,ale dotyčný se mi neozval,chtěl jsem se na to zajet podívat a pak to prostě přeplatit natolik že by to bylo naše. Myslím že je to fakt pěkná E34,vidím že má dole na dveřích chybějící lišty což je známkou koroze,ale dveře dává k tomu náhradní a to auto je jinak fakt moc hezký. Viz link. Jenže M21 motor no... :roll: Takže tady je link a fotky. http://chl3b4.webz.cz/
Přílohy
5201.jpg
5201.jpg (171.06 KiB) Zobrazeno 3061 x
5202.jpg
5202.jpg (123.11 KiB) Zobrazeno 3060 x
520318.jpg
520318.jpg (125.44 KiB) Zobrazeno 3061 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak jsem na toho bílýho koukal znova a lišty na dveřích má,asi při zavřených dveřích nějakej stín no. Jinak co si myslíte o dieselových motorech v E34? Konkrétně ten M21... Prý na tom praskaly hlavy co jsem slyšel. Do konce aukce je asi 4 hodiny tak je ještě čas. :lol:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

mám to nějaký rozmazaný :)
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“