Hehe jojo,byla tam tma tak to moc nebralo. Jsme ho táhli do dílny zvenku kde stál takže je celej mokrej. A toho světla tam příliš není. Ale jak jsem ho prolejzal tak je fakt perfektně udělanej. Třeba blatníky nemá oddělený lištama od prahů,je to vcelku,takovej menší facelift. A přitom je to jak originál a i kdybys do toho kopnul tak tam důlek neuděláš.Fugo píše:mám to nějaký rozmazaný
E34 - technické dotazy aneb pomooooc
Moderátor: T-O-M
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
mno pokud je tam elektrika, tak to mas za vikend nastrojeny....Conscious píše:Hehe jojo,byla tam tma tak to moc nebralo. Jsme ho táhli do dílny zvenku kde stál takže je celej mokrej. A toho světla tam příliš není. Ale jak jsem ho prolejzal tak je fakt perfektně udělanej. Třeba blatníky nemá oddělený lištama od prahů,je to vcelku,takovej menší facelift. A přitom je to jak originál a i kdybys do toho kopnul tak tam důlek neuděláš.Fugo píše:mám to nějaký rozmazanýJenže kdo to má stavět? Na tom bych nechal ruce a navíc jsem to nerozebíral takže nevím ani co kam patří. Ale nápravy po GO,motor taky,kastle je jak jsem psal povařená i tam kde to nebylo třeba takže je to i asi pevnější než normální pětka... ideální vozidlo pro šikulu. Já na to ale nemám místo,stačí mi E21 a neschopnost na tom cokoli udělat bez střechy nad hlavou a elektriky.
R6 twin turbo + V10 + V12
Tak co jsem viděl tak vepředu z toho visí kupa drátů.palubní deska tam je neosazená ničím,chybí středová konzole,budíky,sedadla,tapecy... vzadu je díra na zem,nemá to na sobě převodovku,nádrž,kardan je na dva kusy,musí se svařit a co bezpečně vím že nemá tak to je čelo,maska a palivový čerpadlo. Zbytek tam snad má po poličkách,předtím to byl parádní krasavec,oplastovanej,zamračenej, sudovitý rozměry kol Borbet,má to nový přední okno,výfuk a tak dále. Stavěl si ho pro sebe ale teď na to nemá čas. Když jsem odtamtud odjížděl s odtahovkou tak mi ještě říkal že se jistě ještě uvidíme protože si přijedu dostavět to auto.

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
mno tak mozna za ten vikend ne...ale do tydne uz bys mohl
mno a jestli je to vse tak jak pises, tak bych o tom asi i premyslel....a ta M50 s vanosem taky neni k zahozeni
R6 twin turbo + V10 + V12
Naposledy upravil(a) HansE34 dne 16 lis 2007 23:25, celkem upraveno 1 x.
Summer car: BMW E34 Touring Diamantschwarzmetalic
Racing car: Honda CRX D16A8 Nordschleife Project
Racing car: Honda CRX D16A8 Nordschleife Project
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
pootočením klíče do polohy I a strčením drátku do dírky vedle klíče vysvobodíš zámek ven tahem za za klíč. cerpano z BMWklubu
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
DíkesV12 píše:pootočením klíče do polohy I a strčením drátku do dírky vedle klíče vysvobodíš zámek ven tahem za za klíč. cerpano z BMWklubu
Summer car: BMW E34 Touring Diamantschwarzmetalic
Racing car: Honda CRX D16A8 Nordschleife Project
Racing car: Honda CRX D16A8 Nordschleife Project
Závada odhalena. Nebyl to rozdělovač,maximálně tomu pomohl,ale byl a stále je to zásah těch debilů co do toho montovali plyn. Každopádně už vím kam šáhnout a odjedu. Asi to využiju na tajnej vypínač hehe.
Nicméně potřebuju radu jak to odstranit,je k tomu šílenej přístup. Hledal jsem nějaká schémátka nebo fotku aby bylo jasný o co jde ale neni. Takže když se přehnete u pojistkovky do motoru tak dole je takovej konektor vedoucí do motoru a z něj vede nahoru do lišty se vstřikama kabel kterej je do ní píchlej přesně uprostřed. Mno a dole ten konektor rozpojili a navedli do toho dráty které vyvedli do relátka. Relátko nespínalo,motor nešel. Přepojili jsme ho natvrdo aby bylo seplé pořád a pak měřením zjistili že do něj proud nešel ve chvílích kdy to nešlo natočit takže bude chyba dole v tom prasáckým spoji. A tak se ptám jestli se něco stane když ty spoje urvu a spojím to v konektoru jak to má být. Nebo co to je za konektor? Do čeho vede? Vypadá to jako že by mohlo jít o snímač impulzů....

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tak jsem to trochu projel (asi 15km) a 2x mi to za jízdy zdechlo,poprvé jsem ostře podřadil a chytlo se to a podruhý to prostě zdechlo,všechny kontrolky se rozsvítily a mrtvola. Tak jsem to bral jako výzvu k objasnění teorie o drátu a zahýbal s ním,auto chytlo hned a jelo se dál. Takže je to na beton to co jsem psal. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
to rélé tam je proto , aby když přepneš na plyn odpojilo vstřiky, kdy¨by šlo obojí tak jednak by lpg postrádalo smysl a ulil bys to , takže klidně to udělaj jak potřebuješ, ale nějaký relé použij aby to ty vstřiky odpojovalo, pokud už lpg nemáš tak to můžeš propojit natvrdo.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Plyn tam už není,ten jsem sundal jako první.
Takže se na to kouknu a zkusím to nějak oddělat aby byl pokoj. Snad se mi podaří to nějak nezprasit a i spojit ten konektor aby to těsnilo. Prostě to ve zlomku vteřiny vypojí vstřiky a s nima i čerpadlo - nevím jakou to má souvislost. Ale aspoň už vím co kde udělat takže teď už nevěřím že by mě odněkud musela táhnout odtahovka jako minulej tejden.
Ale radši bych asi ten kabel i s koncovkama vyměnil abych měl jistotu. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
odkdy byl v 2,5 E34 vanos???
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
VANOS se montoval na motory M50 2,0 a 2,5 mám takový pocit od roku 1993, jinak M50 se dával do E34 od roku 1991.BALI píše:odkdy byl v 2,5 E34 vanos???
Tyto údaje se ale mohou dle zdrojů lišit,na Tipcars je zmíněn rok uvedení M50 1989 a rok vybavování tohoto motoru Vanosem 1992. Recenze tamtéž je zde:
http://www.tipcar.cz/recenze%20ojetin_% ... -1410.html
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: E34 - technické dotazy aneb pomooooc
dík 
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
myslím že se to vejde i bez zaklepání, já mám předek 8.5 a zadek 10 et 15 a 13 a vzadu se musely zaklepnout (si myslim já to tak koupil), ale s 9 si myslim že to třeba nebude
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Takže tu mám další pro mě neřešitelný problém... respektive je toho víc a souvisí to se startováním studeného motoru. Mám pocit že nejde vůbec sytič,musím auto řádně nadráždit plynem. To ale dělá jen když venku nemrzne,za mrazu normálně chytí a jedu. Zkoušel jsem malinko si pohrát se škrtící klapkou a seřídit plynové táhlo,výsledek ale není nijak významnej. Buď je otáček málo (500-600) nebo moc (1500),když to vyladím na studeném motoru tak na 1100 otáček tak sice po nějaké chvíli klesnou na požadovaných 850 ale když k autu přijdu druhý den tak tam je zase okolo 600,motor se klepe jak v poslední minutě života a mám potíže odjet. Ale odjedu a pak je vše již OK.
Problém 2 který s tím přímo souvisí - po startu a zařazení R stačí přidávat plyn se sešlápnutou spojkou a z motoru něco piští,jako klínovej řemen,zesiluje to s otáčkama. S pištěním vycouvám,dám 1 a je ticho.
Problém 3 - při nastartování mi vždy zavyje startér,ale jen když mrzne.
Řešil jsem to výměnou váhy vzduchu - horší, regulátoru volnoběžných otáček - bavor nechytil,po výměně za třetí kus pískal a kolísaly mu otáčky tak jsem tam vrátil původní. Zkoušel jsem vyměnit ŘJ,výsledek bylo to že auto mělo zvuk jako kdyby jelo na 2 válce a síla tomu i odpovídala,jediné co mi po této výměně a jejím navrácení do původního stavu zůstalo je svítící oil service.
Problém však je i při jízdě. Auto je jako kdybych jel se zataženou ručkou,když mu dopřeju 3500 otáček aspoň tak najednou zařve a zrychluje jak magor. Je to jak turbo.
Prostě... kontroloval jsem těsnost hadic na sání,přepadu oleje a tak,a je to OK. měnil jsem zmíněné věci a zkoušel to seřídit a je to pořád stejný. CC nehlásí nic nového,auto denně jezdí do prce a z5,bez problému. Jen ty starty a spotřeba. Ta mě tolik netrápí ale myslím že není normální jet město na 4 a 2000 otáček za 17 litrů,po přidání plynu chlastometr zmizí za třicítkou...

Problém 2 který s tím přímo souvisí - po startu a zařazení R stačí přidávat plyn se sešlápnutou spojkou a z motoru něco piští,jako klínovej řemen,zesiluje to s otáčkama. S pištěním vycouvám,dám 1 a je ticho.
Problém 3 - při nastartování mi vždy zavyje startér,ale jen když mrzne.
Řešil jsem to výměnou váhy vzduchu - horší, regulátoru volnoběžných otáček - bavor nechytil,po výměně za třetí kus pískal a kolísaly mu otáčky tak jsem tam vrátil původní. Zkoušel jsem vyměnit ŘJ,výsledek bylo to že auto mělo zvuk jako kdyby jelo na 2 válce a síla tomu i odpovídala,jediné co mi po této výměně a jejím navrácení do původního stavu zůstalo je svítící oil service.
Problém však je i při jízdě. Auto je jako kdybych jel se zataženou ručkou,když mu dopřeju 3500 otáček aspoň tak najednou zařve a zrychluje jak magor. Je to jak turbo.
Prostě... kontroloval jsem těsnost hadic na sání,přepadu oleje a tak,a je to OK. měnil jsem zmíněné věci a zkoušel to seřídit a je to pořád stejný. CC nehlásí nic nového,auto denně jezdí do prce a z5,bez problému. Jen ty starty a spotřeba. Ta mě tolik netrápí ale myslím že není normální jet město na 4 a 2000 otáček za 17 litrů,po přidání plynu chlastometr zmizí za třicítkou...
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
nejprve bych odpojil baterku, nechal buď pul hoďky nebo po odpojení spojil + a - (samozřejmě ne na baterce) tak aby ECU zapoměla závady, po připojení normálně pojezdit s ničím nelaborovat a zajet na vyčtení paměti závad co tam bude viset, nebo je druhá možnost kterou některá bmw umožňují a to je vyblikání kodu závady pomocí kontrolky CHECK ENGINE na palubní desce, tohle využívám od té doby co mám bmw a na diagnostiku nikam nejezdím. Co je proto třeba udělat? Na schématu vstřikování si najít z jakého pinu ECU jde signál pro kontrolku CHECK ENGINE, bmw exportovaná du usa měli tuto kontrolku zapojeny a evropské ne, kabely jsou nataženy ale v nějakém konektoru končí a nejsou spojeny, je tedy třeba natáhnout nový kabel mezi ECU a přístrojovkou. Potom po zapnutí klíčku a zhasnutí kontrolky EML (máli ji vůz) se sešlápne 5x plynový pedál (nebo 6x pro druhou ECU u 750) a kontrolka začne vyblikávat závadu z paměti ECU, potom lze tuto závadu vyhledat v tabulkách. Funguje to naprosto přesně. Mám potvrzeno že to jde na 750 e32, 7er s motory m30, 5er TDS, 5er m30. Něco podobného také funguje pro ASC/ABS.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Má M20 taky odvětrání klikové skříně jako M10? Myslím tím jak je vepředu na bloku ten 19mm šroub,pod ním péro s válečkem ve kterém je kulička.... Napadlo mě že jestli to M20 má taky,nebylo by od věci to zkontrolovat. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
každej motor to má
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Nojo,ale kde to má M20...
Hihi juknu se po tom.
Klape to tak divně tak zkusím tohle prověřit. U E30 to bylo dost znát po vyčištění. Tam se kulička ani nehnula,mám podezření že to bude to samý i tady. Zkusím na to jít hned teď abych měl jasno.
EDIT: Nenašel jsem ani náznak ničeho co by vypadalo jako ten bazmek na M10.
Tak jsem šel montovat E21,pětku mám odstavenou a jezdím 405kou.
Taky jsem kontroloval olej a je nějak moc řídkej,jak voda. Mám trochu podezření že mi do něj vniká benzín ale to nevím jak potvrdit nebo vyloučit. Olej s vodou poznám samozřejmě ale s benzínem...? No nic. 
EDIT2: Už vím kde to je,myslel jsem si to že to bude ono,jen jsem nepředpokládal že budu muset rozdělat celý sání.
EDIT: Nenašel jsem ani náznak ničeho co by vypadalo jako ten bazmek na M10.
EDIT2: Už vím kde to je,myslel jsem si to že to bude ono,jen jsem nepředpokládal že budu muset rozdělat celý sání.
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
