
Vše je otázkou peněz, některý lidi furt nechápu, jak může prachy obyčejný 12-15let starý auto stát 200k

Moderátor: T-O-M
jo to ze se do pozdejsich modelu 320 davaly i M52ky vim, taky proto jsem do ni chtel jit ale vcerejsku jsem zacal trosku hladovet po vykonu, vzhledem k tomu ze ted mam 150HP na predni naprave tak si myslim ze bych si se 150HP na zadku o tolik nepolepsil..tech 190HP mi bude stacit vic nez dost...navic stejna spotreba i pojistka tak proc bych nemel jit do 325ky...zatim jsem nenasel jediny zapor..do 328ky nejdu ze dvou duvodu, cena bude nejspise o neco malo vyzsi, povinne ruceni se mi uz nevyplati (mam bonusy jen na stavajici objem) a platil bych o 5tis vice navic stejny vykon (sice vyzsi kroutak) ale....Spajky píše:M52jky se dělaly i 2.0 , výbava je rozmanitá, můžeš mít fofrklacky a nebo výbavu, kterou nemá ani nová kokta ()
Taky pokukuju po M3 96+... Určitě si dát bacha na převodovku, motor, jestli necvaká VANOS, jestli nebylo bourané (spoje v motorovým prostoru, pro jistotu změřit rozchod kol), projet se jestli nikam netáhne... Pak se zaměřit na volant, sedačky, řadící páku apod., z toho se pozná hodně co se týče najetých km.Panda píše:co ta M3 od 1996, na co si u ojetýho dát hlavně pozor?
no nevim stýte zrovna z It bych asi auto nebral, podle toho jak se k autum chovaj, ale sou určo vyjímkystreet.racer píše:Taky pokukuju po M3 96+... Určitě si dát bacha na převodovku, motor, jestli necvaká VANOS, jestli nebylo bourané (spoje v motorovým prostoru, pro jistotu změřit rozchod kol), projet se jestli nikam netáhne... Pak se zaměřit na volant, sedačky, řadící páku apod., z toho se pozná hodně co se týče najetých km.Panda píše:co ta M3 od 1996, na co si u ojetýho dát hlavně pozor?
DE bych asi vynechal, jsou tam dost drahé a mají hodně naježděno... Na začátku května se pojedu podívat do Itálie, je tam dost zdánlivě pěkných kousků, tak se uvidí. Každopádně bych nešel do auta co má nalítáno více než 150tis. Km.
Taky jsem si říkal, ale to bude asi platit jen o Cinquecentech apod., mrkni se na tyhle odkazy... Opravdu to nevypadá na auta, se kterýma se zacházelo špatně.Fazeey píše:no nevim stýte zrovna z It bych asi auto nebral, podle toho jak se k autum chovaj, ale sou určo vyjímkystreet.racer píše:Taky pokukuju po M3 96+... Určitě si dát bacha na převodovku, motor, jestli necvaká VANOS, jestli nebylo bourané (spoje v motorovým prostoru, pro jistotu změřit rozchod kol), projet se jestli nikam netáhne... Pak se zaměřit na volant, sedačky, řadící páku apod., z toho se pozná hodně co se týče najetých km.Panda píše:co ta M3 od 1996, na co si u ojetýho dát hlavně pozor?
DE bych asi vynechal, jsou tam dost drahé a mají hodně naježděno... Na začátku května se pojedu podívat do Itálie, je tam dost zdánlivě pěkných kousků, tak se uvidí. Každopádně bych nešel do auta co má nalítáno více než 150tis. Km.
lidi jsou málo náročný, pokud se bavíme o ///Mku tak bych chtěl co nejvíc zachovalý auto v původním stavu nebo značkové performance, samo že nebouraný a se serviskou, s co nejméně najeto a nejraději po 1., 2. majiteli, o výbavu by mi zas tak nešlo... a na takový auto je už potřeba sáhnout hlouběji do kapsy, toť můj přístup k věciSpajky píše:Dyžtak si zamlouvám tu černouJen bych vyhodil ty nesmysly z kufru. Konečně normální ceny M3, lidi mi posílaj odkazy na 3,2jky@96 a vejš za 8-10k E a divěj se, proč sou tak levný
![]()
Ale nene, "mně to na to popojíždění stačí, přece nedám za 15 let starou shnilou šunku 450k"T-O-M píše:lidi jsou málo náročný, pokud se bavíme o ///Mku tak bych chtěl co nejvíc zachovalý auto v původním stavu nebo značkové performance, samo že nebouraný a se serviskou, s co nejméně najeto a nejraději po 1., 2. majiteli, o výbavu by mi zas tak nešlo... a na takový auto je už potřeba sáhnout hlouběji do kapsy, toť můj přístup k věciSpajky píše:Dyžtak si zamlouvám tu černouJen bych vyhodil ty nesmysly z kufru. Konečně normální ceny M3, lidi mi posílaj odkazy na 3,2jky@96 a vejš za 8-10k E a divěj se, proč sou tak levný
![]()
Pro mě je E36ka moc stará a nějaké to hýčkání... pořád to je vzhledově stejné auto jako 316ka za 55tis. Kč. (Nebo se stači podívat na přístrojovku u spolujezdce, to stáří je na tom opravu hodně znát) Na ježdění do práce E46 330Ci po faceliftu a na hýčkání E46 M3T-O-M píše:Kdybych chtěl auto pro jako investici do klasiky, kterou bych si chtěl hýčkat. tak bych si připlatitl.
Kdybych chtěl auto na závodění a podobný vylomeniny, tak bych vzal klidně levnější, protože bych z něj stejně poloviu věcí vyházel.
Ted nemam ani floka takže je to jedno.
ono u e36tek to jde nějak poznat na řj, stli je to stočeno nebo ne...musí se tam něco pájet bo co...ale nevím přesně co, každopádně to jde poznat, když už někdo bude fakt chtít, klucí to měli vymyšlený už dávnoPanda píše:no tu itálii jsem taky zavrhl, páč sem též měl za to že tam jsou samý volítaný mrdky, ale ty M3 v těch odkazech vypadají moc pěkně...a jak už tady někdo psal, najít M3 s málo najetejma km za rozumnou cenu je hodně těžký, navíc u těch co mají kolem 80-100tkm stejně nevěřím, že to není nestočený...
Právě že vypadají pěkně... proto se tam chci mrknoutPanda píše:no tu itálii jsem taky zavrhl, páč sem též měl za to že tam jsou samý volítaný mrdky, ale ty M3 v těch odkazech vypadají moc pěkně...a jak už tady někdo psal, najít M3 s málo najetejma km za rozumnou cenu je hodně těžký, navíc u těch co mají kolem 80-100tkm stejně nevěřím, že to není nestočený...
Ano, přesně tak... Za takovéto jednání jsem měl fakt sto chutí je tam rozkopatPanda píše:ještě prej ta řidičova strana blatník dveře jsou celkem zmuchlaný
čeče TOMe když se podivam na palubku E90 tak ta z E46 mi pořád připadá hezčí a určo ne staršíT-O-M píše:Mezi náma klukama, se podívej na interiér E90 a E46ka ti bude připadat taky stará. Právě v jednom takovym "starym" interiéru sedávam a nemůžu si ho vynachválit, poslední BMW s natočenou palubkou na řidiče, vše na svym místě, ale stačí srovnat s novými vozy a ty leta člověk vidí.