Kdyby nekdo chtel neco vedet
Mam 318IS M44 Ameriku rok 96 coupe se špérou s omezovacem rychlosti na 190km/h a objemem 1895ccm, proste je to 1,9 16ti ventil,,,
ISo ma celkem slusnej tah na normalniho cloveka, kroutak 180nm plne dostacujici, na petku to tahne kdykoli a kdekoli od 1500 az 2000 otacek, ale samozrejme musi se tocit aby se s tim dal predjet clovek, ktery zrychluje. krom toho pri nasazeni lepsiho filtru lepe tahne odspoda, nahore uz nic moc extra. Se spotrebou- jeden den sem to honil na zkousku, trasa 150km, ale dost pod plynem a podle vypoctu spotreba 10,3... Kolik to zere kdyz se s tim jezdi slusne, jsem nemeril, ale troufam si rict, ze pod 7 litru se s tim jede urcite, ale musi se to opravdu šolíchat a do kopcu to i na stejnej plyn hodne spomali a stoupa spotreba na 8 litru. (stejnej plyn=prvni EKO poloha pedalu plynu)
Mel sem moznost vyzkouset Spajkyho 320 m52 sestival bez spery a musim rict ze je to lepsi kvuli, dle meho, lepsimu prolozeni toho kroutaku, u ISa to kope na urcitych otackach ale u 320 je to tak trochu plynulejsi,i kdyz rozdil 10 koni a 10 nm nic moc, uz kvuli tomu (super 6ti val) zvuku a opravdu i trochu nizsi spotrebe bych ho chtel, i kdyz ISu moc neujede (mozna vubec neujede

ale to jsme jeste nezkouseli)
U toho IS je aj problem ze jeto 1,9 takze pro cloveka je uz vyhodnejsi i pro pojisteni ta 320 m52