--KUPUJEME E36--

Moderátor: T-O-M

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28

Příspěvek od Ilegaltuner »

to už jsem četl :)

K autu bych se samozřejmě choval slušně a nechal bych ho zahřát,než bych mu naložil :lol: ,ale i tak se toho disel bojím :roll: .

Jinak auto s prasklou hlavou bych určitě nekoupil, to snad ani nejde :lol:
Zítra jede kámoš do prahy tak na ní mrkne 8)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

T-O-M píše::? :? :?
Absolutně tam nezmiňujou VANOS,ale nějakej WANOS,takže z nich vyleze že dvoulitr bere 11litrů,bere,první verze bez vanosu možná,ceny ojetin - vysoké...asi srovnávaj s dobovejma oplama? A vůbec,pak z lidí vyleze že "bramboru ne,to hrozně žere a sere se,a nejede" :lol:

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

No jo, na ty klady a zápory jsem se nedíval, fakt tam píšou wanos :(
Dával jsem to sem kvůli těm dieselum.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6545
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tak diky za informace ohledne toho TD/TDS, uplne se v nich topim :wink:




To byla ironie...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »


Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6545
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jsem linej se nekam registrovat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

No tak co o TDS vím já,na svou dobu oproti ostatním značkám dobrý výkony,kultivovanej chod spíš podobnej benzínu,problémy začínaj u motorů 140-170k km,sou šíleně háklivý na studený honění,praskaj hlavy,taky sem čet,že sou háklivý na rychlé vypínání zahčátýho motoru,ničí se prý turbo. Daj se snad nachipovat na nějakejch 160-170ps,spotřeba kolem 7-8l tak nějak pořád. Víceméně sou to známé fakty,takže nevim stli jsem Ti pomohl :)

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Beaver: Já myslim, že neni nic extra co by se dalo k tomu říct. Choulostivost na praskání hlav byla zmíněna. Jinak platí to co u ostatních dieselů. Kvalitní nafta, kvalitní olej servis, netůrovat studený. Nekupovat nachipovaný auto a pokud možno se serviskou, jsme v Čechách, takže u nás jsou jenom TOP stavy, jen ty servisky se vždycky záhadně ztratí. To, že si má turbo po náročné jízdě vydechnout platí pro každý turbomotor.

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Re: --KUPUJEME E36--

Příspěvek od Slavisimo »

S chipem to jede jak protrzeny :-D :-D :-D

EDIT:hlavne ne TD :savle:
Diesel power :)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6545
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

"Benzínový chod" vítám, takže spíš TDS a nějaký slušný, patrně rovnou dovoz z DE než riskovat nákup nějaké hrůzy po snaživým tunerovi z ČR. Chipovat nic nebudu, nejsem prase. Turbomotor mám, takže žádné tůrování za studena a dochlazování turba jsou samozřejmostí (imho tůrovat za studena jakejkoliv motor je hovadina).

Obecně mě zajímalu nějaký ty parametry - jestli to reálně za těch cca 7 jezdí a jestli se s lehkou nohou dá dostat na nějaký supernízký hodnoty, dále jak je auto dynamický (alespoň info zda nebudu brzda provozu :D ).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
habitat3
Moderátor
Příspěvky: 3804
Registrován: 06 srp 2005 22:24
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od habitat3 »

tak sem si to tu vsechno procetl,jen by me zajimalo,jaky je nejlepsi koupit rok a motor..?!diky 8)

Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina

Příspěvek od upirveliky »

328i rok 97
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
habitat3
Moderátor
Příspěvky: 3804
Registrován: 06 srp 2005 22:24
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od habitat3 »

upirveliky píše:328i rok 97
a delal se i VANOS..?Je lepsi bez a nebo s..? :?

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

upirveliky píše:328i rok 97
se divim ze uz ne rovnou M3 :lol:

Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina

Příspěvek od upirveliky »

habitat3 píše:
upirveliky píše:328i rok 97
a delal se i VANOS..?Je lepsi bez a nebo s..? :?
jasne ze s
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina

Příspěvek od upirveliky »

GReddy píše:
upirveliky píše:328i rok 97
se divim ze uz ne rovnou M3 :lol:
m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

upirveliky píše:
GReddy píše:
upirveliky píše:328i rok 97
se divim ze uz ne rovnou M3 :lol:
m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...
tak s 328 to nebude o moc vic :D

me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo »

GReddy píše:
upirveliky píše:
GReddy píše: se divim ze uz ne rovnou M3 :lol:
m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...
tak s 328 to nebude o moc vic :D

me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...
Diesel power :)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Slavisimo píše:
GReddy píše:
upirveliky píše: m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...
tak s 328 to nebude o moc vic :D

me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...
jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo »

GReddy píše:
Slavisimo píše:
GReddy píše: tak s 328 to nebude o moc vic :D

me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...
jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....
Montovali se pozdejc a mensi spotreba :idea:
Diesel power :)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Slavisimo píše:
GReddy píše:
Slavisimo píše: Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...
jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....
Montovali se pozdejc a mensi spotreba :idea:
a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...

vsude ctu jak jsou ty motory skutecne povedeny a ze neni dvoulitr jako dvoulitr..vazne jsou ty motory tak setrny ke spotrebe? jezdim ve ctyrvalcovy dvoulitrovy celice a kdyz se chci projet razantne jednak musim tocit a pak momentalni spotreba je pres dvacet litru :((

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo »

GReddy píše:
Slavisimo píše:
GReddy píše: jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....
Montovali se pozdejc a mensi spotreba :idea:
a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...

vsude ctu jak jsou ty motory skutecne povedeny a ze neni dvoulitr jako dvoulitr..vazne jsou ty motory tak setrny ke spotrebe? jezdim ve ctyrvalcovy dvoulitrovy celice a kdyz se chci projet razantne jednak musim tocit a pak momentalni spotreba je pres dvacet litru :((
Tam jde spis o to ze M50 bez vanosu zere jako 325i a jede hur :-p ale Spajky s M52 jezdi za mnohem lepsi love...Jinak s IS jezdime i za 16 :lol: :lol:
Diesel power :)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Slavisimo píše:
GReddy píše:
Slavisimo píše:Montovali se pozdejc a mensi spotreba :idea:
a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...

vsude ctu jak jsou ty motory skutecne povedeny a ze neni dvoulitr jako dvoulitr..vazne jsou ty motory tak setrny ke spotrebe? jezdim ve ctyrvalcovy dvoulitrovy celice a kdyz se chci projet razantne jednak musim tocit a pak momentalni spotreba je pres dvacet litru :((
Tam jde spis o to ze M50 bez vanosu zere jako 325i a jede hur :-p ale Spajky s M52 jezdi za mnohem lepsi love...Jinak s IS jezdime i za 16 :lol: :lol:
takze M50 vanos nema a M52 ano? chapu to dobre? :)
o motoru mam rozhodnuto a to 320 a moc by se mi libilo coupe...zajimala by me cena prumernyho kousku z nemecka...

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Re: --KUPUJEME E36--

Příspěvek od Slavisimo »

No mas M50 bez vanosu, M50 s Vanosem a M52 ktera ma take Vanos.....Jinak kousky od 3500€ :-) prumerny ti nepovim :-D hledej
Diesel power :)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

tak posledni dotaz..jakej je rozdil mezi M50 Vanos a M52 Vanos... po technicke strance i po strance v praxi...diky moc 8) bez vanosu urcite nechci.jen nevim proc volit misto M50V M52V :) respektive v cem je ten zasadni rozdil/inovace

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo »

GReddy píše:tak posledni dotaz..jakej je rozdil mezi M50 Vanos a M52 Vanos... po technicke strance i po strance v praxi...diky moc 8) bez vanosu urcite nechci.jen nevim proc volit misto M50V M52V :) respektive v cem je ten zasadni rozdil/inovace
M52 se se davala do poslednich modelu (95-98 ) a mela lepsi spotrebu :wink: :lol: Ale spis se ptej nekoho kdo ma tu 320i :?:
Diesel power :)

Total
Příspěvky: 120
Registrován: 20 čer 2004 22:08
Bydliště: Havířov

Re: --KUPUJEME E36--

Příspěvek od Total »

Tak to by mně taky zajímalo....jak poznam motor M52 Vanos od M50 Vanos. A byl motor M52 i bez Vanosu?

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Slavisimo píše:
GReddy píše:tak posledni dotaz..jakej je rozdil mezi M50 Vanos a M52 Vanos... po technicke strance i po strance v praxi...diky moc 8) bez vanosu urcite nechci.jen nevim proc volit misto M50V M52V :) respektive v cem je ten zasadni rozdil/inovace
M52 se se davala do poslednich modelu (95-98 ) a mela lepsi spotrebu :wink: :lol: Ale spis se ptej nekoho kdo ma tu 320i :?:
to si mi rek zase to samy :D ja se ptam jakej je v nich technickej rozdil ze ma mensi spotrebu..(to je vse?) upravenou ECU, lepsi vacky sani nebo co? :)) protoze ty modely budou zakonite drazsi tak jestli ej to zasadni duvod kupovat M52 a nestacila by proste M50 s vanosem...

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

328i :lol:

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

M52jka má lepší průběh krouťáku,maximum má níž posazený,když chceš,tak jedeš i za 6,5l,když chceš,tak i 15,ale kdo by to dělal,že :lol: Jinak M52jka je lehčí než M50tka,celkově vychytanější,když na ní máš černej dekl tak je i hezčí než m50tka :lol: Jo a k těm rodzílům,m52jka má jiný sání,víc nevim :lol:

Zpět na „BMW Cars“