Prelude 4G

Moderátor: Zemi

Odpovědět
Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaveS »

Sensei Jirka píše:
DaveS píše:
Sensei Jirka píše: Tak to se Ti ani nedivim... :lol: Já sem náhodou byl dneska na silnicích jako slušný občan a nejel sem fakt víc než 50Km/h, ale řeknu Ti to je na pí*u....To je jízda, to by jeden blil.....ale aspoň mě hřeje to, že mám na svém kontě stále 0 bodíků :) :) :) :)
Hele ja na to dlabu.... v tom nasem meste vim kde chytaj, takze na ne dlabu. Co se tyce prahy a nejakejch nocnich jizd, co sem si delal pro radost, tak s tim mam asi utrum no :cry:
Navic sem preludu ted uklidil a bude cekat nez prijdou svetla a pude do servisu na opravu.... :?:
to jo no, taky Brod je trošku menší než Plzeň :lol: U nás chytaj kdekoliv, ikdyž sem zatim žádný nepotkal (a doufám, že etě dlouho nepotkám) a to mám od verejška najeto možná 40km......
Tak doufám, že se Ti Preluda brzo uzdraví :D
Dik 8) pocitam s tim ze do konce tejdne nebo zacatkem dalsiho uz budou ty lampy konecne, tak pude hned do servisu :D sakra ja uz se tak tesim, hlavne aby pak byl udelanej i ten vyfuk, dela to vazne silenej bordel.... :oops:
A pak hlavne kvuli policajtum :lol: kdybych nasbiral ted body, tak co bych pak delal? by preluda musela cekat :cry: a ja bych to asi nevydrzel, nejezdit s tim. :cry:
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

Zdravím Hondisty. Mám etě dotaz. Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi motorama 2.0i a 2.3, co se týče spolehlivosti a dejme tomu i spotřeby. Sice spotřebu řešit nebudu, ale přeci jen, abych pak nebyl překvapenej. Ale spíš mi de prostě o tu spolehlivost a nutnost nějakýho servisu ;-) Předem díky moooc
330i E90 :kiss:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Sensei Jirka píše:Zdravím Hondisty. Mám etě dotaz. Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi motorama 2.0i a 2.3, co se týče spolehlivosti a dejme tomu i spotřeby. Sice spotřebu řešit nebudu, ale přeci jen, abych pak nebyl překvapenej. Ale spíš mi de prostě o tu spolehlivost a nutnost nějakýho servisu ;-) Předem díky moooc
2.3 je sice super výkon ale v globálu zrovinka spolehlivostí a výdrží nijak neoplývá, časté jsou závady na klikové hřídeli - poznal jsme to třeba na "odvozenině" 2.2 kde je to závada více než časta na hranici 250tis km..
2.0 vydrží více, blok je odvozen z vyzkoušených bloku řady A20 - upravou vznikla řada F20..

co se týče spotřeby rozdíl bude max 1,5l /100km v neprospěch 2,3 ale samozřejmě jde o stylů jízdy a stav vozu..

Pokud prelude, tak 2.3 pokud Acco tak spíše 2.0 ( mluvím o nonvtec motorech )-.

POkdu prelude a 2.3 tak ne na denní porvoz nebo počítats trošku většímináklady na uvedení do "seriového dorbého" stavu než u 2.0
.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

Idaho píše:
Sensei Jirka píše:Zdravím Hondisty. Mám etě dotaz. Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi motorama 2.0i a 2.3, co se týče spolehlivosti a dejme tomu i spotřeby. Sice spotřebu řešit nebudu, ale přeci jen, abych pak nebyl překvapenej. Ale spíš mi de prostě o tu spolehlivost a nutnost nějakýho servisu ;-) Předem díky moooc
2.3 je sice super výkon ale v globálu zrovinka spolehlivostí a výdrží nijak neoplývá, časté jsou závady na klikové hřídeli - poznal jsme to třeba na "odvozenině" 2.2 kde je to závada více než časta na hranici 250tis km..
2.0 vydrží více, blok je odvozen z vyzkoušených bloku řady A20 - upravou vznikla řada F20..

co se týče spotřeby rozdíl bude max 1,5l /100km v neprospěch 2,3 ale samozřejmě jde o stylů jízdy a stav vozu..

Pokud prelude, tak 2.3 pokud Acco tak spíše 2.0 ( mluvím o nonvtec motorech )-.

POkdu prelude a 2.3 tak ne na denní porvoz nebo počítats trošku většímináklady na uvedení do "seriového dorbého" stavu než u 2.0
.
Čau Honzo. Super vyčerpávající odpověď...Díky mooc za ní. Takže pokud by se jednalo o normál běžný řekněme denní provoz, tak jedině 2.0?? Když už sme tak u toho. Mohl bys etě stejným způsobem dozhodnotit tu 2.2VTi...Kuju moooc 8)
330i E90 :kiss:

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaveS »

Sensei Jirka píše:
Idaho píše:
Sensei Jirka píše:Zdravím Hondisty. Mám etě dotaz. Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi motorama 2.0i a 2.3, co se týče spolehlivosti a dejme tomu i spotřeby. Sice spotřebu řešit nebudu, ale přeci jen, abych pak nebyl překvapenej. Ale spíš mi de prostě o tu spolehlivost a nutnost nějakýho servisu ;-) Předem díky moooc
2.3 je sice super výkon ale v globálu zrovinka spolehlivostí a výdrží nijak neoplývá, časté jsou závady na klikové hřídeli - poznal jsme to třeba na "odvozenině" 2.2 kde je to závada více než časta na hranici 250tis km..
2.0 vydrží více, blok je odvozen z vyzkoušených bloku řady A20 - upravou vznikla řada F20..

co se týče spotřeby rozdíl bude max 1,5l /100km v neprospěch 2,3 ale samozřejmě jde o stylů jízdy a stav vozu..

Pokud prelude, tak 2.3 pokud Acco tak spíše 2.0 ( mluvím o nonvtec motorech )-.

POkdu prelude a 2.3 tak ne na denní porvoz nebo počítats trošku většímináklady na uvedení do "seriového dorbého" stavu než u 2.0
.
Čau Honzo. Super vyčerpávající odpověď...Díky mooc za ní. Takže pokud by se jednalo o normál běžný řekněme denní provoz, tak jedině 2.0?? Když už sme tak u toho. Mohl bys etě stejným způsobem dozhodnotit tu 2.2VTi...Kuju moooc 8)
prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

DaveS píše:
Sensei Jirka píše:
Idaho píše: 2.3 je sice super výkon ale v globálu zrovinka spolehlivostí a výdrží nijak neoplývá, časté jsou závady na klikové hřídeli - poznal jsme to třeba na "odvozenině" 2.2 kde je to závada více než časta na hranici 250tis km..
2.0 vydrží více, blok je odvozen z vyzkoušených bloku řady A20 - upravou vznikla řada F20..

co se týče spotřeby rozdíl bude max 1,5l /100km v neprospěch 2,3 ale samozřejmě jde o stylů jízdy a stav vozu..

Pokud prelude, tak 2.3 pokud Acco tak spíše 2.0 ( mluvím o nonvtec motorech )-.

POkdu prelude a 2.3 tak ne na denní porvoz nebo počítats trošku většímináklady na uvedení do "seriového dorbého" stavu než u 2.0
.
Čau Honzo. Super vyčerpávající odpověď...Díky mooc za ní. Takže pokud by se jednalo o normál běžný řekněme denní provoz, tak jedině 2.0?? Když už sme tak u toho. Mohl bys etě stejným způsobem dozhodnotit tu 2.2VTi...Kuju moooc 8)
prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
a ja mel dycky zato ze vtec a vti je to sami, a slabsi a uspornejsi je napr e-vtec nebi i-vtec :? :?

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

DaveS píše:
Sensei Jirka píše:
Idaho píše: 2.3 je sice super výkon ale v globálu zrovinka spolehlivostí a výdrží nijak neoplývá, časté jsou závady na klikové hřídeli - poznal jsme to třeba na "odvozenině" 2.2 kde je to závada více než časta na hranici 250tis km..
2.0 vydrží více, blok je odvozen z vyzkoušených bloku řady A20 - upravou vznikla řada F20..

co se týče spotřeby rozdíl bude max 1,5l /100km v neprospěch 2,3 ale samozřejmě jde o stylů jízdy a stav vozu..

Pokud prelude, tak 2.3 pokud Acco tak spíše 2.0 ( mluvím o nonvtec motorech )-.

POkdu prelude a 2.3 tak ne na denní porvoz nebo počítats trošku většímináklady na uvedení do "seriového dorbého" stavu než u 2.0
.
Čau Honzo. Super vyčerpávající odpověď...Díky mooc za ní. Takže pokud by se jednalo o normál běžný řekněme denní provoz, tak jedině 2.0?? Když už sme tak u toho. Mohl bys etě stejným způsobem dozhodnotit tu 2.2VTi...Kuju moooc 8)
prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
jj, jde mi samozřejmě pouze o 4.generaci. Takže koukam, že fakt nejlepší volba bude 2.0i.
330i E90 :kiss:

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaveS »

Ryba píše:
DaveS píše:
Sensei Jirka píše: Čau Honzo. Super vyčerpávající odpověď...Díky mooc za ní. Takže pokud by se jednalo o normál běžný řekněme denní provoz, tak jedině 2.0?? Když už sme tak u toho. Mohl bys etě stejným způsobem dozhodnotit tu 2.2VTi...Kuju moooc 8)
prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
a ja mel dycky zato ze vtec a vti je to sami, a slabsi a uspornejsi je napr e-vtec nebi i-vtec :? :?
Nectes H-C tam to bylo primo vysvetleno...... :D tak nevim jestli si nekdo vymejslel nebo tak, ale co je psano to je dano.

Jirko: no ja myslim ze 2.0i je fakt nejspolehlivejsi... sice me zlobi ale nikde me nenechala... at uz sem ji ve vedrech rval jak hovado a daval ji kotel.
Ale jedno pravidlo zasadne dodrzuju !!! nechat zahrat !!! vzdycky sem nechal motor zahrad na provozni teplotu at v zime tak v lete.
S Vtecem nemam zkusenosti, bo neznam nikoho kdo by ho mel...... co se tyce me tak bych radsi VTEC nez svuj 2.0i, ale to je zas za jiny prachy, berme co je a vazme si toho..... konec koncu bral sem si to auto kvuli tomu ze sem na nem mohl oci nechat a ne kvuli motoru. A co ze to moc nejede na to sere pes :lol:
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

DaveS píše:
Ryba píše:
DaveS píše: prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
a ja mel dycky zato ze vtec a vti je to sami, a slabsi a uspornejsi je napr e-vtec nebi i-vtec :? :?
Nectes H-C tam to bylo primo vysvetleno...... :D tak nevim jestli si nekdo vymejslel nebo tak, ale co je psano to je dano.

Jirko: no ja myslim ze 2.0i je fakt nejspolehlivejsi... sice me zlobi ale nikde me nenechala... at uz sem ji ve vedrech rval jak hovado a daval ji kotel.
Ale jedno pravidlo zasadne dodrzuju !!! nechat zahrat !!! vzdycky sem nechal motor zahrad na provozni teplotu at v zime tak v lete.
S Vtecem nemam zkusenosti, bo neznam nikoho kdo by ho mel...... co se tyce me tak bych radsi VTEC nez svuj 2.0i, ale to je zas za jiny prachy, berme co je a vazme si toho..... konec koncu bral sem si to auto kvuli tomu ze sem na nem mohl oci nechat a ne kvuli motoru. A co ze to moc nejede na to sere pes :lol:
no prave ze ctu :lol:
citace z clanku http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 210&s_id=2
Technologie DOHC VTEC byla uplatněna i v dalších modelech jako například NSX, Prelude VTi, Civic 5D VTi, Accord Type R, tedy u modelů kde je prioritou maximální výkon.
tak teda nevim cemu mam verit :?:

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

DaveS píše:
Ryba píše:
DaveS píše: prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
a ja mel dycky zato ze vtec a vti je to sami, a slabsi a uspornejsi je napr e-vtec nebi i-vtec :? :?
Nectes H-C tam to bylo primo vysvetleno...... :D tak nevim jestli si nekdo vymejslel nebo tak, ale co je psano to je dano.

Jirko: no ja myslim ze 2.0i je fakt nejspolehlivejsi... sice me zlobi ale nikde me nenechala... at uz sem ji ve vedrech rval jak hovado a daval ji kotel.
Ale jedno pravidlo zasadne dodrzuju !!! nechat zahrat !!! vzdycky sem nechal motor zahrad na provozni teplotu at v zime tak v lete.
S Vtecem nemam zkusenosti, bo neznam nikoho kdo by ho mel...... co se tyce me tak bych radsi VTEC nez svuj 2.0i, ale to je zas za jiny prachy, berme co je a vazme si toho..... konec koncu bral sem si to auto kvuli tomu ze sem na nem mohl oci nechat a ne kvuli motoru. A co ze to moc nejede na to sere pes :lol:
Co se týká VTEC a VTi, taky sem myslel, že je to totéž, proto sem psal VTi a myslel jsem 4G. No nic.

Tak s tim zahřátím je to snad samozřejmost. 8) Ikdyž znam lidi, co to točí na max. i za studena. :( Se zkušenostma s VTECem právě žádam Honzu o bližší srovnání, esli je to spíš jako 2.3 bo 2.0 se spolehlivostí. Jasně, že nějaký 2 litry na spotřebě mě nezabijou a výkon bych chtěl co nejideálnější, ale s tim, aby autíko plnilo moje nároky na téměř každodenní ježdění. Ale přesně jak řikáš. VTEC bych radši, ale pak vemu to co bude, pač se mi Preludka líbí hlavně designově.
330i E90 :kiss:

KEFIR
Příspěvky: 91
Registrován: 17 črc 2004 17:14
Bydliště: Brno-könig
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KEFIR »

Muj kamarad ma 2.3 ja mam 2.2 dalsi muj kamarad ma 2.2. Ve vysledku je nejvyznamejsi faktor ten kdo s tim jezdil predtim.

Preju dobry lov
"Aha" řekl ježek a slezl s kartáče

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

osobne bych se na tvem míste nerozhododval mezi 2.0 a 2.3 ale spíše mezi 2.0 a 2.2 ... pokud bys měl nejaké zkušenosti a přístup do dílny tak jdi do 2.3... jinak jak říkal Kefir - samozřejmě že záleží n apředchozím majiteli a jeho přístupu ale ten nikdy nebudeš vědět na 100%
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

Ok..Díky mooc. 8) 2.2 bych chtěl strašně mooc, ale moc sem jich na prodej neviděl takže se spokojim s 2.0 (až na ní samozřejmě budu mít) :)S tim předchozim majitelem je to fakt, noo. Nikdy se nezjistí, kdo se k tomu jak choval.
330i E90 :kiss:

ibou
Příspěvky: 1
Registrován: 10 srp 2006 14:29

Re: Prelude 4G

Příspěvek od ibou »

KEFIER:a jaký zkušenosti maj ty kámoši s těma 2,3???

KEFIR
Příspěvky: 91
Registrován: 17 črc 2004 17:14
Bydliště: Brno-könig
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od KEFIR »

ibou píše:KEFIER:a jaký zkušenosti maj ty kámoši s těma 2,3???
Mam jen jednoho co ji ma .. co vim ma americkou verzi ale do motoru neinvestoval ani haler. (zatim).

Co vim jedinou poruchu mel v cepech ktere vymenoval. a taky vyfukove potrubi menil.

Vic nevim.
"Aha" řekl ježek a slezl s kartáče

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

KEFIR píše:
ibou píše:KEFIER:a jaký zkušenosti maj ty kámoši s těma 2,3???
Mam jen jednoho co ji ma .. co vim ma americkou verzi ale do motoru neinvestoval ani haler. (zatim).

Co vim jedinou poruchu mel v cepech ktere vymenoval. a taky vyfukove potrubi menil.

Vic nevim.
co vím tak si u 2.3 hodne stežují na uložení klikové hřídele, po najetí 250tis a více ( reálných - takže na tachu kolem 160tis :D ) odchází a začíná klepat klika, samozřejem záleží na udržbě, nekdy dříve nekdy pozdeji. Ja jsem to zažil práve na bloku y 2.2 s SOHC hlavou ( US acco ), který mástejnou konstrukci uložení kliky, hlavní problém po otevření nebyl ani tak v šálách ale v axiálních ložiscích, která nejsou jako třeba u Supry ve prostřed, ale na krajích kliky což má za následek to že jakmile začne klika cestovat protože jsou vymleté axiály ( ty se vymelou po načnutí klikových ložisek ), začne se vymýlat stena bloku, takže i když koupíš nové axiály už je není kam "opřít" protože stena bloku ve které jsou uložené je vymletá... Nevidel jsme zatím v reálu rozozený 2.3 ale podel výkresu a toho co píšou v manuálech je to shodný blok jen se zmenil zdvih válcu a vznikla 2.2...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

KEFIR
Příspěvky: 91
Registrován: 17 črc 2004 17:14
Bydliště: Brno-könig
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KEFIR »

Mam najeto kolem 230 a jelikoz mam po GO tohle me asi uz nepotka ( doufam).

Moje prace zacala kdy sem musel po byvalem majiteli resit klepajici ventily tak sem to udelal zgruntu..GO ,Air-intake a takove blbustky a od te doby najeto asi 70 a zatim bez problemu.Budu muste doresit zapalovaci kabely ty sou v dezolatnim stavu no a pak uvidime ...

Byvaly majitel byl totalni kokot a kdyz sem videl co dela koupe byla vlastne misionarska akce.Na to si dovezl 2.2 z svycarska a do mesice ji zadrel ... inu komu neni rady.....

Nemuzu srovnavat prelud mi pod rukama proslo malo ...celkem bych se spolel na Idahuv nazor ... 2.0 sem v ruce nikdy nemel ani nikoho neznam kdo by ji v mem okoli mel...

Toz asi tak ...
"Aha" řekl ježek a slezl s kartáče

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sensei Jirka »

KEFIR píše:Mam najeto kolem 230 a jelikoz mam po GO tohle me asi uz nepotka ( doufam).

Moje prace zacala kdy sem musel po byvalem majiteli resit klepajici ventily tak sem to udelal zgruntu..GO ,Air-intake a takove blbustky a od te doby najeto asi 70 a zatim bez problemu.Budu muste doresit zapalovaci kabely ty sou v dezolatnim stavu no a pak uvidime ...

Byvaly majitel byl totalni kokot a kdyz sem videl co dela koupe byla vlastne misionarska akce.Na to si dovezl 2.2 z svycarska a do mesice ji zadrel ... inu komu neni rady.....

Nemuzu srovnavat prelud mi pod rukama proslo malo ...celkem bych se spolel na Idahuv nazor ... 2.0 sem v ruce nikdy nemel ani nikoho neznam kdo by ji v mem okoli mel...

Toz asi tak ...
Já osobně bych řek, že se na Honzův názor spolíham dost. A taky když mam nějakej dotaz, většinou píšu (nebo řikam) jemu (nebo DaveSovi, kterej preludu má a je na TF docela často). Taky vzhledem k tomu, že já vim ho*vno :) tak mám dotazů dost, o čemž svědčí i těhle 17 stránech :lol:
330i E90 :kiss:

ibou
Příspěvky: 1
Registrován: 10 srp 2006 14:29

Re: Prelude 4G

Příspěvek od ibou »

KEFIR:asi je to blbej dotaz ale nedá mi to.na kolik ti vyšla ta GO??bez práce myslim jen díly.tos musel koupit nejspíš origo co????a jak celkověje to s dílama na ty 2,2 a 2,3????

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

záleží co si po dpojem GO pedstvíš , částečná GO - uložení kliky, ojnice a pístní kroužky, gufera ventilů atd bude položka do 25tis, pokud bdueš dělat plnou go včetne repase ojnic, nových pístu, výbrusu motru, noévých ventilu atd tak ti nebude stačit 50tis - pokud to budeš chtít dělat skutečně top...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

KEFIR
Příspěvky: 91
Registrován: 17 črc 2004 17:14
Bydliště: Brno-könig
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KEFIR »

Cena se vysvishla na nakejch 40.
"Aha" řekl ježek a slezl s kartáče

ibou
Příspěvky: 1
Registrován: 10 srp 2006 14:29

Re: Prelude 4G

Příspěvek od ibou »

každopádně mam brouka v hlavě jestli 2,0 nebo 2,3 celkem za stejný peníze.pro 2,0 je plus klimatizace pro 2,3 zase airbag.díky za info a rady snad to nějak rozmyslim

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

ok, jak říkám díly na 2.3 a 2.2 budou stejne drahé,ve prospech 2.2 mluví vyšší spolehlivost.

Samozřejmě to co říkám se vztahuje pouze na motor..

2.3 je s klimou i bez , podle toho nas jakou narazíš stejne tak jako airbag -je jak ve 2.0 tak 2.3 takže celkem nechápu tvé rozhodování, nebo vybíráš ze dvou konkrétních aut?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

jinak pokud bude 2.0 za cenu 2.3 tak je nekde zakopanej pes, bud je 2.0 brutálně předražená, nebo ta 2.3 podezřele levná a dal bych si pozor..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Sensei Jirka »

Idaho píše:jinak pokud bude 2.0 za cenu 2.3 tak je nekde zakopanej pes, bud je 2.0 brutálně předražená, nebo ta 2.3 podezřele levná a dal bych si pozor..
jj, mluví o dvou konkrétních typech a cena je 84000Kč za tu 2.3 ,což je tak cena i 2.0
330i E90 :kiss:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Idaho »

hmm tak to je předražená 2.0 :) i když vždy záleží na stavu, myslím že je to spíš střed mezi 2.0 a 2.3 pokud by za tyhle byl 2.2 v horším stavu karoserie nebo interiéru, neorzmýšlel bych , z 2.3 bych mel starch ( ale samozřejmě pořád muže být o pár let starší než 2.0 a mít přitom méně najeto, což by cenu snížilo.. )..

to bude na tobě, prolez si ty konkrétní a rozhodni se..pokud ybs měl zájem v sobotu budu v práglu pokud je to tam klidne je s tebou zajdu skoukout..

..i když praha to asi není, co ? :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Sensei Jirka
Příspěvky: 906
Registrován: 20 kvě 2006 13:19
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od Sensei Jirka »

Idaho píše:hmm tak to je předražená 2.0 :) i když vždy záleží na stavu, myslím že je to spíš střed mezi 2.0 a 2.3 pokud by za tyhle byl 2.2 v horším stavu karoserie nebo interiéru, neorzmýšlel bych , z 2.3 bych mel starch ( ale samozřejmě pořád muže být o pár let starší než 2.0 a mít přitom méně najeto, což by cenu snížilo.. )..

to bude na tobě, prolez si ty konkrétní a rozhodni se..pokud ybs měl zájem v sobotu budu v práglu pokud je to tam klidne je s tebou zajdu skoukout..

..i když praha to asi není, co ? :D
no, bude to na něm...(já pak budu chtít 2.0, nebo ideálně když se naskytne 2.2, ale s tim moc nepočítam :cry: ).

Jinak nevim přesně, odkud ty jeho vyhlídnutý preludy sou, ale vim, že Praha to neni :)
330i E90 :kiss:

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od DaveS »

nasel sem par peknych fotecek..... se skusim podelit, snad to pujde

Obrázek

Obrázek

URL=http://img241.imageshack.us/my.php?image=a81ls9.jpg]Obrázek[/URL]

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od DaveS »

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Prelude 4G

Příspěvek od DaveS »

Ted trosku vetsi luxus :)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“