DaveS píše:Ryba píše:DaveS píše:
prelude se ve 4generaci delala jen ve 2.2VTEC v 5generaci se delalo VTI.
Rozdil je ze VTI je delany spis na ekonomiku nizsi spotreba a presto velmi slusny vykon. Ten VTEC je co nejvic nabusenej.....
S tou 2.3i sou problemy, ted se to zas posralo jednomu klukovi z H-C pak jeste kamos tu 2.3 taky oddelal.... nejde o spotrebu ale o spolehlivost, zlaty SOHC s minimalni udrzbou slape dobre, kdyz pominu to startovani ale to je vec nejakyho relatka asi.
a ja mel dycky zato ze vtec a vti je to sami, a slabsi a uspornejsi je napr e-vtec nebi i-vtec

Nectes H-C tam to bylo primo vysvetleno......

tak nevim jestli si nekdo vymejslel nebo tak, ale co je psano to je dano.
Jirko: no ja myslim ze 2.0i je fakt nejspolehlivejsi... sice me zlobi ale nikde me nenechala... at uz sem ji ve vedrech rval jak hovado a daval ji kotel.
Ale jedno pravidlo zasadne dodrzuju !!! nechat zahrat !!! vzdycky sem nechal motor zahrad na provozni teplotu at v zime tak v lete.
S Vtecem nemam zkusenosti, bo neznam nikoho kdo by ho mel...... co se tyce me tak bych radsi VTEC nez svuj 2.0i, ale to je zas za jiny prachy, berme co je a vazme si toho..... konec koncu bral sem si to auto kvuli tomu ze sem na nem mohl oci nechat a ne kvuli motoru. A co ze to moc nejede na to sere pes

Co se týká VTEC a VTi, taky sem myslel, že je to totéž, proto sem psal VTi a myslel jsem 4G. No nic.
Tak s tim zahřátím je to snad samozřejmost.

Ikdyž znam lidi, co to točí na max. i za studena.

Se zkušenostma s VTECem právě žádam Honzu o bližší srovnání, esli je to spíš jako 2.3 bo 2.0 se spolehlivostí. Jasně, že nějaký 2 litry na spotřebě mě nezabijou a výkon bych chtěl co nejideálnější, ale s tim, aby autíko plnilo moje nároky na téměř každodenní ježdění. Ale přesně jak řikáš. VTEC bych radši, ale pak vemu to co bude, pač se mi Preludka líbí hlavně designově.