
Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
lukin: kup nejakej pioneer nebo alpine..ja mam alpine a nebe a dudy stalo teda 8 ale to uz je vedlejsi ale na radiu se sestri nejmin.. 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
jak říkají kluci kamarádův bratránek je do hudby úplně hotovej a vyměnuje to pomalu jak trenky dlouhou dobu vozil tohle jedno z levnějších rádii a do doby než ho vyměnil za několikanásobně dražší rádio ho vychvaloval všude kde mohl a hrálo to sním velmi pěkně... http://www.extrem-audio.cz/alpine/alpine-idax311.1016" onclick="window.open(this.href);return false; 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
Tak jako to rádio nehraje zase takovou roli, když ty repráky krmí ten Blaupunkt zesák.
Zaujalo mě ještě Sony MEX-BT3600U

Zaujalo mě ještě Sony MEX-BT3600U

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Lordík> to rádio co jsi tu dal, bych ani nepřipojil.. má výstup jen na 2 kanály, potřebuju jich 6.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Zesák ti jen signál zesílí tzn. co jde do něj to jde z něj...
Jinak na zvýšení počtu sugnálů se používaj Y rozbočky
mrkni na http://www.autoaudio.wsc.cz" onclick="window.open(this.href);return false; to je můj poradce a má tam i rozepsáno něco o stavbě aparatury 



Není třeba...
Re: Oplí technická poradna
Y rozbočky, ale tím se ten výkon dělí přece..? To jako když dám Y rozbočku na REAR, a připojím k tomu SW tak budu na rádiu volume rear ladit ovály i SW naráz? Nějak se mi to nezdá...
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
každopádně pioneer není nic moc měl jsem ho a oničem po výměně za sony xplod uplně jiná kvalita 

opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: Oplí technická poradna
každopádně alpine je nejlepší
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Mohl bys krmit rádiem ovály nebo předky a zesákem woofer a druhej pár repráků.... Já krmím zesákem woofer a předky, zadní ovály z rádia a kdyby tam nebyly tak je to stejný, protože ten předek mi dá vejšky a woofer basy..
je to o tom kolik do toho chceš nasypat... Asi není problém utratit víc než je nutné 


Není třeba...
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Měl jsem Sony, Panasonic, JVC a Pioneer zatím teda vede co se týká čistoty signálu, výbavy, funkčnosti a příjmu rádia 

Není třeba...
Re: Oplí technická poradna
Hoši bavíme se o krmení čtyřech 80w(rms) repráku a jednoho aktivnío SW, nechápu proč jste ten XPLOD tak smetli.. já myslím, že na to bude dostačující. Hraje o dost lépe než Pioneer. 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Chosse> škoda ochudit ty ovály, když už jsem sehnal aktivní SW.. takže tomu schází 6ti kanálové rádio. U oválu nepoznám rozdíl? Když je budu krmit 23 nebo 80w? 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Chosse> jeden Xplod mám v autě a druhý právě vybírám.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Troufám si řict že ne... U oválů je důležitá plocha membrány kterou rozkmitáš, proto je krmím rádiem, slabší signál ale rozhejbou víc vzduchu tzv. akustický výkon a předky který hrajou vejšky a středy potřebují čistější signál tak je krmím zesíkem... Nechi tě ukecávat jen ti poradit aby pak neprodával a neměnil se ztrátou jako já...
Není třeba...
Re: Oplí technická poradna
nahodil jsem jen rádio co je ve stejný cenový relaci jako ten Xplod.. najdi nějaký bazarový ve stejný ceně a budeš mít starší vyžší model...
a je to hlavně o rádiu protože kvalitní rádio dokáže vymáčknout i z na hovno repráků zvuk co se dá poslechnout 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
Na co utrácet za rádia, nejhezčí zvuk má motor 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Kubi to jsi "riknul" hezky 

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Oplí technická poradna
Lordík> jake radio konkretne?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- TomC20LET
- Příspěvky: 493
- Registrován: 13 čer 2011 22:57
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
o tom není pochyb.. už 10let nepoužívám jinou značku a nemužu si stěžovat.. namontoval jsem kupu Soňaku a podobnych ve stejné cenové relaci ale ten zvuk se neda srovnavatlukin66 píše:každopádně alpine je nejlepší
Insignia Sports Tourer full 1.6i Turbo 147kw 2009
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: Oplí technická poradna
sony bejvalo lepsi, ale ted je to hroznej sragora
puvodne jsem taky sony chtel... jeste pred alpine sem mel clarion a hralo taky docela uchazejic...jinak bych napsal verejne tema a tam ti poradi myslim je to nick "all" a ten ti poradi do kolika co a jak:)rekl bych idealni reseni, nez vyhodit zbytecne penize
a nebo kdyz ti pripada zvuk ze sony ok tak bych neresil a rovnou to tam namontoval 



Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
souhlas s tim, ze Alpine je super. Jedna se mi vali doma. Koupil sem SQ starou Alpinu a tu co mam doma, je to ALPINE CD125BT.Necham ji za 2500,-
Hraje super, ale ja chtel neco lepsiho...
Hraje super, ale ja chtel neco lepsiho...
Irmscher Omega Caravan 2,5 V6 automat
Re: Oplí technická poradna
stejně má jen 1 pár RCA
.... hlavně že má bluetooth 



Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
VeBe 1.6 16V - škubec
Zdravím ,
jsem sice novým uživatelem tohoto fóra , ale již šestiletým spokojeným uživatelem VeBe . Žel bohu , ceny benzínu mě donutily k přechodu na LPG . Půl roku bylo vše v pohodě , pak se začalo objevovat mírný škubání motoru při jízdě s větším zatížením ( do kopce , popř. po rovině s větší akcelerací ) . Nejdřív jsem tomu nevěnoval příliš pozornost , pak se to začalo stupňovat , ve finále už nebylo téměř možně se rozjet do kopce . Chytráci radily svíčky . Na služebce jsem nouzově koupil nový obyčejný , měl jsem na měsíc klid . Pak vše nanovo . Koupil jsem Brisk Silver ( pro provoz na LPG ) , měl jsem měsíc klid . Nyní vše nanovo . Jediné co jsem vysledoval je to, že dokud teplota motoru nepřesáhne cca 85°C je vše OK , pak je škubec zpět a už se ho nezbavím . Při přepnutí na béňo škubec po cca 300km zmizí , po přechodu zpět na LPG po cca 100km opět škubec . Navštívil jsem "odborníka" na oplíky , ten na mě vytáhnul repasi ventilů a celkovou GO hlavy , popřípadě GO motoru . Cena cca 20k . Nejsem si jistý , jestli u auta v hodnotě 30k má cenu platit za GO motoru .
Jediná proběhnuvší úprava motoru je zaslepený EGR ventil , jinak vše až na dodatečnou montáž LPG v původním stavu . Stav km cca 250k ( koupil jsem ji se 125k , ale tomu moc nevěřím ..) .
Má někdo nějaký nápad , kde bych mohl hledat problém ? Opravdu jen svíce , nebo i něco možná jinýho ?? Může mít teplota motoru vliv na fci lambdy nebo škrticí klapky ??
Díky za každou reakci .
jsem sice novým uživatelem tohoto fóra , ale již šestiletým spokojeným uživatelem VeBe . Žel bohu , ceny benzínu mě donutily k přechodu na LPG . Půl roku bylo vše v pohodě , pak se začalo objevovat mírný škubání motoru při jízdě s větším zatížením ( do kopce , popř. po rovině s větší akcelerací ) . Nejdřív jsem tomu nevěnoval příliš pozornost , pak se to začalo stupňovat , ve finále už nebylo téměř možně se rozjet do kopce . Chytráci radily svíčky . Na služebce jsem nouzově koupil nový obyčejný , měl jsem na měsíc klid . Pak vše nanovo . Koupil jsem Brisk Silver ( pro provoz na LPG ) , měl jsem měsíc klid . Nyní vše nanovo . Jediné co jsem vysledoval je to, že dokud teplota motoru nepřesáhne cca 85°C je vše OK , pak je škubec zpět a už se ho nezbavím . Při přepnutí na béňo škubec po cca 300km zmizí , po přechodu zpět na LPG po cca 100km opět škubec . Navštívil jsem "odborníka" na oplíky , ten na mě vytáhnul repasi ventilů a celkovou GO hlavy , popřípadě GO motoru . Cena cca 20k . Nejsem si jistý , jestli u auta v hodnotě 30k má cenu platit za GO motoru .
Jediná proběhnuvší úprava motoru je zaslepený EGR ventil , jinak vše až na dodatečnou montáž LPG v původním stavu . Stav km cca 250k ( koupil jsem ji se 125k , ale tomu moc nevěřím ..) .
Má někdo nějaký nápad , kde bych mohl hledat problém ? Opravdu jen svíce , nebo i něco možná jinýho ?? Může mít teplota motoru vliv na fci lambdy nebo škrticí klapky ??
Díky za každou reakci .
Re: VeBe 1.6 16V - škubec
i tak špatná funkce EGR
váha vzduchu či teplotní čidlo nasávaného vzduchu
chyba v integrované šktící klapce
řídící jednotka
atd....
je toho dost...
1. velká OPEL PORADNA: http://www.opelclubrenbau.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
2. na http://www.vectra-club.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; se zeptej kluků,mechaniků je tam několik...
váha vzduchu či teplotní čidlo nasávaného vzduchu
chyba v integrované šktící klapce
řídící jednotka
atd....
je toho dost...
1. velká OPEL PORADNA: http://www.opelclubrenbau.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
2. na http://www.vectra-club.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; se zeptej kluků,mechaniků je tam několik...
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: Oplí technická poradna
Najdu tu někde na foru sekci kde se dá ověřit VIN respektive historie auta?
Nikde jsem to nenašel.

Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v
VW GIV 1.6i 16v
VeBe 1.6 16V - škubec
koukám , že mi to admin hned smáznul - jasně , nemělo to tam co dělat....
ale i tak to stačilo třeba jenom přesunout ,což ??
už je po . uvidim na jak dlouho - moc tomu nedávám ...
ví někdo jaký svíce jsou nejlepší na provoz na LPG ? někdo radí jednopólový , někdo originál dvoupólový , někdo speciálně na plyn . sem z toho volaký zmetěný ..
ale i tak to stačilo třeba jenom přesunout ,což ??
už je po . uvidim na jak dlouho - moc tomu nedávám ...
ví někdo jaký svíce jsou nejlepší na provoz na LPG ? někdo radí jednopólový , někdo originál dvoupólový , někdo speciálně na plyn . sem z toho volaký zmetěný ..

Re: VeBe 1.6 16V - škubec
sakra už zase , sem to ale popleta ..
Re: VeBe 1.6 16V - škubec
Ja nic nemazal 
