




Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Podle mého názoru by se po těchhle úpravách měl pro správný chod udělat zásah do RJ .... ale známej má to samý co já, má ostrý vačky a šlape mu to i bez úprav RJJenicek píše:no tak teď se ukáže co s čím má souvislost. by mě docela zajímalo jestli má třeba smysl jen ostrá vačka bez dalších úprav a tak. jen snížení hlavy... nebo jeslti to chce vždycky s něčím kombinovat
Je bych ještě podotknul, že cesta ke zvýšení výkonu u atmosféry je jedině skrze zvýšení max. otáček. Takže ruku v ruce s vačkami musí jí i vyvážená klika a setrvák, aby se motor pěkně vytáčel a nevibroval. Téčkové kované písty taky snesou větší teploty a rychlosti.morpheus píše:(píšu obecně)Tak v první řadě bych vyměnil motor za ten nejsilnější co do toho auta jde a pak bych teprve tunil.
...
A to že někdo zvedne výkon samotnýho motoru o 80% na to zapomeň.
Myslím že motor který tam je 1.9GTi16V (150 PS) už stojí za to abych mu věnoval trochu pozornostiTak v první řadě bych vyměnil motor za ten nejsilnější co do toho auta jde a pak bych teprve tunil.
Nějak jsem si oblíbil BXka .... už jsem měl tři a mezi tím i jiné značky a vždy jsem se vrátil k BX ...... Získal jsem k tomu autu určitý vztah a i když si koupím druhé, BX si asi nechám na tuning akceRealisticky se podívat do budoucnosti a odhadnout, jestli pro tebe má cenu vůbec ladit BX (i když je to 2.0 16V)?
Mračení jednoznačně zavrhnutoTak me napada, kdyz budes delat to otevrene sani (nebo proste upravu kapoty), tak uz by jsi BX moh rovnou nechat premracit. Vypadalo by to lip. A eventuelne nechat na kapote cerny lak, popripade imitaci carbonu. Dodal by jsi autu dravejsi vzhled.
Výborný nápadsání nebo svody se dají vyleštit jednoduše.do vrtačky dáš kus slabý hadice, jako třeba od autogenu. na konci ji rozřízneš, dáš do ní proužek brusnýho plátna,aby to vypadalo jako strunová sekačka strčíš to dovnitř a už leštíš. Brusný plátno jak se opotřebovává tak se odlamuje. Pak jen vyměníš za jemnější. Ale je to jenom taková amaterská práce(ale funkční)
instalater píše: Myslím že motor který tam je 1.9GTi16V (150 PS) už stojí za to abych mu věnoval trochu pozornosti![]()
Nějak jsem si oblíbil BXka .... už jsem měl tři a mezi tím i jiné značky a vždy jsem se vrátil k BX ...... Získal jsem k tomu autu určitý vztah a i když si koupím druhé, BX si asi nechám na tuning akceJe to trochu a něčem jiném ...... prostě ukázat lidem že i když BX nemá atraktivní vzhled, dokáže pořádně zatáhnout ... je to trochu už znát na srazech, když každý na BX kouká s pohrdáním a má radost tkví v tom že jim vždycky vytřu zrak tím, že to aspoň slušně jede. Citace některých lidí na srazu v žilině ..... co se to tam postavilo, nebo ... co to tam stojí za šunt a další podobné bych určitě zaslechl při obcházení davu ...... Jaké pro ně bylo překvapení jak jsem se rozjel
... co to tam má za motor atd. a to mne těší 8)Podobné reakce údajně byli i na Kopřivnici
Peněz moc nemám na pořádnou káru ale pomaličku si tu svou dám do kupy
![]()
Když teda půjdeme do detajlů a budeme uvažovat střízlivě, kolik procent přidá nápor s vyleštěným sáním ? kolik svody a laděnej výfuk ??