Tuning Motoru BX

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Čím začít na motoru ?

svody
7
18%
Hlava
11
29%
Vačka
5
13%
sání
15
39%

Celkem hlasů: 38

instalater
Kontaktovat uživatele:

Tuning Motoru BX

Příspěvek od instalater »

Tak jsem se dal do tuningu na autě Citroen BX 1.9 16V a dostal jsem se k otázce Motor .... jak nejlépe zvýšit výkon :? Otázka otevřeného sání je mi celkem jasná :lol: spíše bych potřeboval vědět kde nechat vyleštit sání zevnitř :roll: , jestli má smysl ostrá vačka bez přečipování, svody a další ...... jsem v tomhle oboru začátečník a prozatím jsem žešil otázku střízlivého vizuálního tuningu .... nyní se chci vrhnout do motoru a proto bych přivítal všechny možné a hlavně rozumné rady ohledně zvyšování výkonu motoru :), čím začít, ceny a tak ....... díky všem za rady :D
Naposledy upravil(a) instalater dne 28 zář 2004 00:22, celkem upraveno 1 x.

instalater
Kontaktovat uživatele:

že by nic :?
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Zemi
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Jestli muzu radu, pokud jeste nemas sportovni kat nebo komplet byfuk tak to udelej... Komplet od svodu a muzes mit i 20PS navic. Jenze ty palky za to a sam to delat je pakarna, samy propocty a odladovani na brzde... :roll: :cry:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

instalater
Kontaktovat uživatele:

tak kat už nemám :(
BXclub

Jenicek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenicek »

no tak teď se ukáže co s čím má souvislost. by mě docela zajímalo jestli má třeba smysl jen ostrá vačka bez dalších úprav a tak. jen snížení hlavy... nebo jeslti to chce vždycky s něčím kombinovat

instalater
Kontaktovat uživatele: