Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Příspěvek od Pipotuning »

Mica píše:Hmmm hmm hmm to bude čupr, ještě přečipování, lepšejší vačka a sportovní vejfuck a hned z 55kW bude 70kW bo možná ještě víc :)

I když s tim vejfuckem už na technický čočku dostanu :)
ještě mě napadlo jestli se dělaj sportovní vejfucky bez těch koncovek (prostě s vobičejnou trubkou) ? Že bych jako před technickou akorát sundal zvlášť koupenou koncovku a na STK by mi nic něřekli. Teda pokuď nebude řvát jak šílenej a nezhorší emise.

Kurňa tuning v mezích zákona je dost složitej :roll:

Pipotuning: mimochodem nemálo moc hezký tolídečko máš, ze předu nejde skoro poznat :) Ty asi děláš technickou na auto bez přítomnosti auta bych řekl :lol:
Jej díky chlape!jj auto prochazí technickou aniž bych tam byl noooo-auto spínká doma a technická se dělá no! :?: :lol: :D
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Příspěvek od elviiis »

Mica píše:bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm
10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No u tvého motoru nejde o životnost těch 100koní by v poho snesl ale spíše o přípravu směsi načasování ventylů atd. Nejde o výdrž ale o to dostat do něj ty koně. Jiank u tebe by snížení hlavy nebyl problém. Máš malou kompres a ten milimetřík by tvému autu neměl ublížit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Příspěvek od Mica »

elviiis píše:
Mica píše:bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm
10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.
13500 tisíc bych do toho nevrazil, a nový auto taky nechci :)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak se na to vyser. Dej si tam ten filtr ať máš dobrej pocit a máš klid 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

A nebo vyrvat jednobod a prestavet na dvojitej karbec :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Beaver píše:A nebo vyrvat jednobod a prestavet na dvojitej karbec :wink:
Když nechce dát 13500kč, tak tohle by ho finačně zabilo. (karbec+spotřeba) :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Anděl píše:
Beaver píše:A nebo vyrvat jednobod a prestavet na dvojitej karbec :wink:
Když nechce dát 13500kč, tak tohle by ho finačně zabilo. (karbec+spotřeba) :D
Kazdej, kdo chce chipovat takovej motor musi byt blazen a tim padem by byl karbec lepsi volba jak investovat sileny prachy :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mica »

Pipotuning: Tak co kdy budou fotky? :)

Cuže jakej karbec? Já mám snad stříkačku ne?

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mica »

A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory :D ) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O

Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku :) To by bylo rozumější, že? :)

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Starlet »

Mica píše:A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory :D ) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O

Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku :) To by bylo rozumější, že? :)
Kup uni konus, spodek origo boxu tam klidně nech a přiveď tam něčim studenej vzduch třeba od nárazníku a kašli na to...
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Příspěvek od Mica »

Pipotuning: Tak co kdy už budou fotky? :)
Starlet: No jasně takhle to spáchám

A jakej mám kua koupit ten konusovej filtr? :(

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Kup filtr pro auto s výkonem do 150koní třeba od greenu nebno KN
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mica »

elviiis píše:Kup filtr pro auto s výkonem do 150koní třeba od greenu nebno KN
Čupr!!! Kuju 8)

Uživatelský avatar
Mica
Příspěvky: 30
Registrován: 06 srp 2005 16:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L

Příspěvek od Mica »

Kurňa, tak jsem zaslechl že přímé sání je masakr na čidlo váhy vzduchu. Prej to čidlo mnohem dřív udělá pá pá než se sportovním filtrem do origoš airboxu. :-/ Co si vo tom myslíte?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Dyzlum to nedela prej moc dobre, ale jinak s tim jezdi mraky lidi a vahy porad vazi... :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“