Mica píše:Hmmm hmm hmm to bude čupr, ještě přečipování, lepšejší vačka a sportovní vejfuck a hned z 55kW bude 70kW bo možná ještě víc
I když s tim vejfuckem už na technický čočku dostanu
ještě mě napadlo jestli se dělaj sportovní vejfucky bez těch koncovek (prostě s vobičejnou trubkou) ? Že bych jako před technickou akorát sundal zvlášť koupenou koncovku a na STK by mi nic něřekli. Teda pokuď nebude řvát jak šílenej a nezhorší emise.
Kurňa tuning v mezích zákona je dost složitej
Pipotuning: mimochodem nemálo moc hezký tolídečko máš, ze předu nejde skoro poznat Ty asi děláš technickou na auto bez přítomnosti auta bych řekl
Jej díky chlape!jj auto prochazí technickou aniž bych tam byl noooo-auto spínká doma a technická se dělá no!
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+..... www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No u tvého motoru nejde o životnost těch 100koní by v poho snesl ale spíše o přípravu směsi načasování ventylů atd. Nejde o výdrž ale o to dostat do něj ty koně. Jiank u tebe by snížení hlavy nebyl problém. Máš malou kompres a ten milimetřík by tvému autu neměl ublížit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.
13500 tisíc bych do toho nevrazil, a nový auto taky nechci
Tak se na to vyser. Dej si tam ten filtr ať máš dobrej pocit a máš klid
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory ) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O
Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku To by bylo rozumější, že?
Mica píše:A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory ) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O
Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku To by bylo rozumější, že?
Kup uni konus, spodek origo boxu tam klidně nech a přiveď tam něčim studenej vzduch třeba od nárazníku a kašli na to...
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Kup filtr pro auto s výkonem do 150koní třeba od greenu nebno KN
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Kurňa, tak jsem zaslechl že přímé sání je masakr na čidlo váhy vzduchu. Prej to čidlo mnohem dřív udělá pá pá než se sportovním filtrem do origoš airboxu. :-/ Co si vo tom myslíte?