350Z-biturbo nebo kompresor?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

tomik
Příspěvky: 16
Registrován: 31 led 2007 23:39
Bydliště: prostějof

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Příspěvek od tomik »

mikey píše:nad vykon tak kolem 380 az 400 koni pocitej s kovanyma ojnicema a pistama( a nejen to) ty originalni nejsou staveny na forced induction at uz superchargerem nebo turbem ..znam clovicka co ma g35 skyline a ten tam mel supercharger a vyletela mu ojnice blokem .. a este znam clovicka kterej ma kompressor na m5 (ty sestivalcovy) a upalil si na prvnim pistu hranu ,protoze preplnil tlak az moc tak to jednoduse detonovalo ..))
Ten kompresor to přeplňuje jen 0.3 Baru, biturbo od GREDDY 0.4, to nejsou hodnoty u kterejch bys musel něco řešit. Jestli někdo vyžene plnící tlak tak se nedivím že mu to odvaří motor ale DC-sports maj na ten komp dokonce TUV a ten by nedostali kdyby to nebylo stokrát odzkoušený.
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mikey píše:nad vykon tak kolem 380 az 400 koni pocitej s kovanyma ojnicema a pistama( a nejen to) ty originalni nejsou staveny na forced induction at uz superchargerem nebo turbem ..znam clovicka co ma g35 skyline a ten tam mel supercharger a vyletela mu ojnice blokem .. a este znam clovicka kterej ma kompressor na m5 (ty sestivalcovy) a upalil si na prvnim pistu hranu ,protoze preplnil tlak az moc tak to jednoduse detonovalo ..))
Co dělal s tím skylinem jsem nepochopil vždyť je to od serie turbo motor tak proč tam dával mechanickej supercharger určenej pro nadčtverový nízkootáčkový motory. Proto to mají ameriky. Supercharger tlačí spíše ve spodu. (pokud se teda bavíme o tom samém) A navíc sky má docela nadimenzovanej motor a pochybuju že by dostal tím chargerem větší tlak než turbem a to ještě natolik aby mu prdla ojnice. 5ekl bych že usky 35 aby prdla ojnice už by tam bylo hafo moc koní a jen větším plnícím tlakem bys je tam nenahnal akorát bys mněl detonace. Jinak to že u té M5 propálil písty tak je chyba nastavení jednotky né motoru. Pokud ti dělá někdo takovou ůpravu tak používá externí knock sensor s budíkem a nastavý to tak aby tam nebyly detonace. Jinak je jasné že pokud máš vysokou kompress a natlačíš tam 1bar tak tam ty detonace mít budeš pokud nebudeš dobře naštelovanou jednotku a dobře chlazenou směs. No a taky nesmíš jezdit na benzín s agipu :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tomik
Příspěvky: 16
Registrován: 31 led 2007 23:39
Bydliště: prostějof

Příspěvek od tomik »

on nemyslel sky 34ku ale infiniti g35ku, na některejch trzích jí prodávají jako nissan skyline ale je tam véčko, ne řaďák, je to v podstatě zetko ve čtyřmístným provedení, jen motor je kolem 400 kobyl hnanej chargerem, tak jestli vyměnil řemenici aby měl větší tlak tak není divu, ještě je možný že tam byla výrobní vada, tím trpěly VQ20DE ze kterých ten motor v géčku i zetku vychází, dávali to do maximy co máme my, stejnej šestivál jen s menším vrtáním a zdvihem
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Aha tak to už mi dává smysl. Si kuwa říkám. Já myslel že mysle právě 35ku skyho (by mně jako zajímalo kdo ho v ČR má (i když i tací se možná najdou) a ještě víc kdo za vola by tam cpal charger. Ale takhle už tomu rozumím. Ale jak píšeš mohla to bej výrobní vada.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tomik
Příspěvky: 16
Registrován: 31 led 2007 23:39
Bydliště: prostějof

Příspěvek od tomik »

no ofic 35ka neexistuje, je to jen marketingový označení trochu vylepšenýho géčka kupé-existuje i sedan-ale nevím pro jakej trh, asi asie protože je pravostranný řízení
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tomik píše:no ofic 35ka neexistuje, je to jen marketingový označení trochu vylepšenýho géčka kupé-existuje i sedan-ale nevím pro jakej trh, asi asie protože je pravostranný řízení
mno já totiž myslel že myslí nisan skyline gtr r35 s motorem rb28det Proto mne tak zaskočil ten charger a rozletěná ojnice.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Beaver píše:
Shr3k píše:Jo a přemýšlel jsi, kam tu GT35 v 350Z jako posadíš? Podívej se, kolik je tam na single turbo přestavbu místa - musíš ho dát místo topení, nebo před motor, případně nalevo vedle motoru dopředu (místo toho hranatého tanku). V tuzemských poloamatérských podmínkách to bude dost náročné.
http://www.tuning-magazine.cz/typo3temp ... 9d383e.jpg
Omyl, kouzelný na tom kitu od Turbonetics je právě to, že je bolt-on.
Proč omyl však ti tam píšu, kam se to turbo obyčejně dává. Kdo by neznal stránku turbo-kits.com. Nicméně pokud chceš mít vyrovnané délky svodů a nechceš, aby se ti kroutily z jedný strany na druhou, tak musíš dát u V6tky turbo většinou někam za motor k topení. Viz třeba R25 V6 Turbo.
Gr33N MoNsT3R

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

nevim o nikom v cz pohybuju se dlouhodobe mimo cz a prave tu ho ten clovek ma..v g35 je identickej motor co je v z33 ..zadny preplnovani !!a pist to nevydzel protoze nebyl kovanej a tak to je .... ridici jednotka byla naprosto v poradku ale ten dotycnej chtel tlacit teda on asi par vterin tlacil kolem 0.8 baru a to je hodne pro atmosfericky motor ))..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

na 400k rozhodně nepotřebuješ kované ojnice a už vůbec ne písty, to sou nesmysly,.. druhá věc, rozhodně víc získáš turbodmychadlem,než kompresorem,který má o dost větší ztráty... instalace je jen otázka šikovnosti a času, udělat jde vše,pokud to někdo chce opravdu postavit, tak to postaví, není to snadné ani levné ale jde to
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

aha takze na atmosfericky sestival ktery ma 280 koni nepotrebuje na dosazeni 400 koni kovane pisty a ojnice jo ??? kolik si tech v6 motoru postavil a odskousel ze toto tvrdis?? to ze sis poskladal 4 val to je husty ja bych to nedokazal ale atmosfera je uplne jiny maso ..

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mikey píše:aha takze na atmosfericky sestival ktery ma 280 koni nepotrebuje na dosazeni 400 koni kovane pisty a ojnice jo ??? kolik si tech v6 motoru postavil a odskousel ze toto tvrdis?? to ze sis poskladal 4 val to je husty ja bych to nedokazal ale atmosfera je uplne jiny maso ..
No nejni 6ti vál jako 6ti vál je třeba vzít v ůvahu že je to sportovní motor a je naddimenzován. NAvíc. Vyděl jsi někdy střeva motoru ITR jsou kovaný a brutálně kvalitní. 1.8 20V turbo má střeva y polovyční výdrží a nezdá se mi že by ITR byla turbo :lol: Je to prostě od dané automobilky. Jak to která udělá. Řekl bych že Z nemá problém s takovýmhle na výšením výkonu.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Shr3k píše:...Nicméně pokud chceš mít vyrovnané délky svodů a nechceš, aby se ti kroutily z jedný strany na druhou, tak musíš dát u V6tky turbo většinou někam za motor k topení. Viz třeba R25 V6 Turbo.
Mozna, ze u te sady Turbonetics to neni az tak vyrovnany a z hlediska totalni optimalizace toku spalin je samozrejme lepsi dat tam dvojcata, ale u motoru tohoto objemu uz to nebude takova tragedie, singl je levnejsi v pripade poruchy opravit, pripadne vymenit pri upgrade. Navrhoval jsem optimalni reseni bez nutnosti rozsekat celej motorovej prostor nebo rusit nejaky agregaty. Navic se to da cely nainstalovat za jeden dva dny a hned jezdit bez nebezpeci utaveni motoru nebo potreby slozite ladit. A turbo za motor bych nedaval zrejme nikdy, to musi tepelne strasne trpet.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

tomik
Příspěvky: 16
Registrován: 31 led 2007 23:39
Bydliště: prostějof

Příspěvek od tomik »

mikey píše:nevim o nikom v cz pohybuju se dlouhodobe mimo cz a prave tu ho ten clovek ma..v g35 je identickej motor co je v z33 ..zadny preplnovani !!a pist to nevydzel protoze nebyl kovanej a tak to je .... ridici jednotka byla naprosto v poradku ale ten dotycnej chtel tlacit teda on asi par vterin tlacil kolem 0.8 baru a to je hodne pro atmosfericky motor ))..
Samozřejmě máš pravdu, v INFINITI G35ce kupé není přeplňování, ale pro nějaký trh se vyrábí s označením NISSAN SKYLINE a má 400k a je s kompresorem, našel jsem jí před časem na mobile.de, byla na prodej za nějakejch 45000 éček, v SAE, jinak jestli jsi se zamyslel někdy nad tím proč všechny japonský výkonný motory jsou továrně uškrcený na 280k-teda byly-tak to měly od vlády nařízený, teď to padlo. Takže ty motory jsou dost předimenzovaný, nějaký navýšení snesou, mrkni na stránky DC-SPORTS, mají tam grafy pro charger a měněj jen vstřiky za větší a silnější pumpu, jinak dávají záruku že to motor snese, jinak Kojakovo zetko má skoro 400 kobyl-biturbo GREDDY, a jediný problémy měl se spojkou, musel dát karbonovou, s motorem žádná potíž a dokonce mu uznávají i záruku v servisu.
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak tak měli nařízené omezení výkonu. Akorát u sky gtr 35se jim to nepovedlo bo prej dobrým zajetím má až o 40PS více než udává technická dokumentace :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Drag-Z
Příspěvky: 100
Registrován: 06 led 2007 17:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drag-Z »

tomik píše:
mikey píše:nevim o nikom v cz pohybuju se dlouhodobe mimo cz a prave tu ho ten clovek ma..v g35 je identickej motor co je v z33 ..zadny preplnovani !!a pist to nevydzel protoze nebyl kovanej a tak to je .... ridici jednotka byla naprosto v poradku ale ten dotycnej chtel tlacit teda on asi par vterin tlacil kolem 0.8 baru a to je hodne pro atmosfericky motor ))..
Samozřejmě máš pravdu, v INFINITI G35ce kupé není přeplňování, ale pro nějaký trh se vyrábí s označením NISSAN SKYLINE a má 400k a je s kompresorem, našel jsem jí před časem na mobile.de, byla na prodej za nějakejch 45000 éček, v SAE, jinak jestli jsi se zamyslel někdy nad tím proč všechny japonský výkonný motory jsou továrně uškrcený na 280k-teda byly-tak to měly od vlády nařízený, teď to padlo. Takže ty motory jsou dost předimenzovaný, nějaký navýšení snesou, mrkni na stránky DC-SPORTS, mají tam grafy pro charger a měněj jen vstřiky za větší a silnější pumpu, jinak dávají záruku že to motor snese, jinak Kojakovo zetko má skoro 400 kobyl-biturbo GREDDY, a jediný problémy měl se spojkou, musel dát karbonovou, s motorem žádná potíž a dokonce mu uznávají i záruku v servisu.
Kojakovo Z je už celý překopaný, sportovní výfuk, otevřený sání, chladič oleje apod.... Takže to netahá všechno přes motor. Konec konců, na www.z-club.cz v našich zkušenostech si ten motor po úpravách můžete prohlídnout....Sice je pravda, že uznávají záruku na motor při zvýšení výkonu. Ale byl bych opatrný, jen čas ukáže, jestli ty motory vydrží zvýšenou zátěž při dlouhodobém používání...
Mám už motor po výměně, ten novej byl zajetý s max. péčí a nejede tak, jako původní.
A mám pocit, že bez kované ojnice nemá smysl razantnější zvyšování výkonu.
A co se týče tohoto tématu: jsem rozhodnut - biturbo+kompresor, pokud budou stačit zdroje.....

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

mikey píše:aha takze na atmosfericky sestival ktery ma 280 koni nepotrebuje na dosazeni 400 koni kovane pisty a ojnice jo ??? kolik si tech v6 motoru postavil a odskousel ze toto tvrdis?? to ze sis poskladal 4 val to je husty ja bych to nedokazal ale atmosfera je uplne jiny maso ..
nepostavil sem ani jeden..., když mi 15let stará 1,8 snese 300k , proč by nevydržela nová 3,5l 400k? navíc v šestiválu? vysvětlíš mi to? podle mě by mělo mít Ztko kované ojnice v serii, je jen otázkou jak kované, písty nejsou tak zatěžovány,jako ojnice, ty seriové vydrží určitě, pokud je nepoškodí detonace, což není důsledkem nadměrného výkonu,ale něčeho jiného..špatného ..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

je uplne sum a fuk kolik let autu je zalezi na bloku pistech ojnicich klice atd.co ja vim tak sis motor ted predelaval a zajizdis ,takze na motoru ktery zajizdis mas 300 koni jo ??ty si s tim byl uz na brzde ??zarazi me takovy uvahy o vykonech ,,a dyz ti vyleti ojnice bokem bloku tak to je asi zavineny cim?? rikam ze ten dotycnej kteryho osobne znam tak mel supercharger a takhle dopadl ..sem si to asi vycucal z prstu ne??!!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

elviiis píše:Tak tak měli nařízené omezení výkonu. Akorát u sky gtr 35se jim to nepovedlo bo prej dobrým zajetím má až o 40PS více než udává technická dokumentace :lol:
Ono je to přesněji tak, že se JPN automobilky dohodly na hranici 280 koní, vládní nařízení to není. Navíc ty hodnoty jsou víceméně papírový a poslední auta, co se zhruba ještě byly opravdu postavený do té výkonové hranice jsou Skyline R32 GT-R a Supra Mk.III 1JZ-GTE, které víceméně mají těch 280 koní. Např. Supra Mk.IV měla pro japonsko (pro Evropu 320HP, pro US 330 HP) sice výkon mírně zkrouhlej (vstřikovače o 440ccm místo 550ccm a keramické lopatky turbodmychadel místo kovových), ale ale stejně jako Skyline R34 GT-R s "výkonem 280" koní byly už za hranicí 300 HP na motoru. Takže motory mají limity dostatečné a výkony v sérii obvykle ve skutečnosti lepší.

Ad. dodatečné přeplňování N/A motorů. Pokud se zachová kompresní poměr, obvykle můžete natlačit cca 4 až 7 PSI dle obsahu a použitého turba (malé bude tlačit víc, velké dodá víc vzduchu při tlaku menším). Jakmile to jde nad limit (např. stanovený výrobcem turbokitu), začne motor buď detonovat nebo se propálí písty. Bez snížení kompresního poměru NELZE zvyšovat výkon (resp. tlak) na plug&play turbokitu/kompresorkitu. A pochopitelně se může stát, že i tak nebude následně stíhat palivová soustava, takže opět detonace nebo utavené hrany pístů.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

tomik
Příspěvky: 16
Registrován: 31 led 2007 23:39
Bydliště: prostějof

Příspěvek od tomik »

mikey píše:je uplne sum a fuk kolik let autu je zalezi na bloku pistech ojnicich klice atd.co ja vim tak sis motor ted predelaval a zajizdis ,takze na motoru ktery zajizdis mas 300 koni jo ??ty si s tim byl uz na brzde ??zarazi me takovy uvahy o vykonech ,,a dyz ti vyleti ojnice bokem bloku tak to je asi zavineny cim?? rikam ze ten dotycnej kteryho osobne znam tak mel supercharger a takhle dopadl ..sem si to asi vycucal z prstu ne??!!!
třeba vadou materiálu. viděl jsem VQ20DE s dírou v bloku jak pěst, zlomená ojnice, a měl najeto padesát táců-bez chargeru. některý kusy jsou na to prostě náchylný, s tím nic nenaděláš, dřív nebo pozdějc by se mu to stalo i bez přeplňování, a na jeden vadnej kus nemůžeš házet všechno
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

hm to jo ..kazdopadne to je hazardovanim s vlastnima penezma .dyz chce clovek preplnovat n/a kovany streva by mely byt zakladem...krom toho z33 co vyjedou z fabriky na 90% stejne 280 kobyl nemaj..240,255 ci 260 atd. to sou realny vykony , vykony ktery sou odbrzdeny .. uz sem takovy odbrzdovani videl ... pro nektery majitele to byl celkem trapas .. krom toho ten dotycnej mel to auto uz par let co se rozhodl ten charger tam dat ...takze vada materialu asi nepripada v uvahu ))

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

mikey píše:je uplne sum a fuk kolik let autu je zalezi na bloku pistech ojnicich klice atd.co ja vim tak sis motor ted predelaval a zajizdis ,takze na motoru ktery zajizdis mas 300 koni jo ??ty si s tim byl uz na brzde ??zarazi me takovy uvahy o vykonech ,,a dyz ti vyleti ojnice bokem bloku tak to je asi zavineny cim?? rikam ze ten dotycnej kteryho osobne znam tak mel supercharger a takhle dopadl ..sem si to asi vycucal z prstu ne??!!!
aha no dobře a jakého výkonu dosáhnu, když do toho mého motoru tak hodně vidíš...když víš ,jaký tlak nastavím,jak vzduch budu chladit.. mám nastaven nízký tlak, protože zajíždím,jak si správně podotkl..

nevěřím tomu že Ztko 400k neunese
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

takze dyz to shrnem ... 400 konovy zetko to zvladne bez problemu a je to ..))

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mikey píše:hm to jo ..kazdopadne to je hazardovanim s vlastnima penezma .dyz chce clovek preplnovat n/a kovany streva by mely byt zakladem...krom toho z33 co vyjedou z fabriky na 90% stejne 280 kobyl nemaj..240,255 ci 260 atd. to sou realny vykony , vykony ktery sou odbrzdeny .. uz sem takovy odbrzdovani videl ... pro nektery majitele to byl celkem trapas .. krom toho ten dotycnej mel to auto uz par let co se rozhodl ten charger tam dat ...takze vada materialu asi nepripada v uvahu ))
Když je majitel debil a zajede to blbě tak se nediv. Já osobně ještě nevyděl seriový japoncký auto (ne jen japoncký) aby mněla serie méně koní než udává výrobce. civic 1.6 16V 110PS mněl např nějaký 117koní a měl i 4NM navíc. Vyděl jsem měření zetka a mělo přes 290koní a to ještě nebylo ůplně na konci záběhu. Névím kde jsi vzal těch 260koní to byl majitel asi nějakej dědek nebo bloncka :lol: Jinak myslím si že prasklá ojnice byla výrobní vada.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

mikey píše:takze dyz to shrnem ... 400 konovy zetko to zvladne bez problemu a je to ..))
to sem nenapsal, jen to ,že seriové ojnice,by tohle měly vydržet
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

elviiis píše:
mikey píše:hm to jo ..kazdopadne to je hazardovanim s vlastnima penezma .dyz chce clovek preplnovat n/a kovany streva by mely byt zakladem...krom toho z33 co vyjedou z fabriky na 90% stejne 280 kobyl nemaj..240,255 ci 260 atd. to sou realny vykony , vykony ktery sou odbrzdeny .. uz sem takovy odbrzdovani videl ... pro nektery majitele to byl celkem trapas .. krom toho ten dotycnej mel to auto uz par let co se rozhodl ten charger tam dat ...takze vada materialu asi nepripada v uvahu ))
Když je majitel debil a zajede to blbě tak se nediv. Já osobně ještě nevyděl seriový japoncký auto (ne jen japoncký) aby mněla serie méně koní než udává výrobce. civic 1.6 16V 110PS mněl např nějaký 117koní a měl i 4NM navíc. Vyděl jsem měření zetka a mělo přes 290koní a to ještě nebylo ůplně na konci záběhu. Névím kde jsi vzal těch 260koní to byl majitel asi nějakej dědek nebo bloncka :lol: Jinak myslím si že prasklá ojnice byla výrobní vada.
nic takovyho .testovalo se asi deset z33 z cehos vetsina mela daleko pod 280 konmi a byly tam 2 s kompresorem a s asi 360 konma a jeden tam mel komplet predelenajej motor z hks dilu a mel to oturbeny a tez mel kolem 400 koni vic ani tuk ..takze nevim no ..fotky tohoto testu dodam )) ..

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

elviiis píše:...Já osobně ještě neviděl seriový japoncký auto (ne jen japoncký) aby mněla serie méně koní než udává výrobce. civic 1.6 16V 110PS mněl např nějaký 117koní a měl i 4NM navíc. Viděl jsem měření zetka a mělo přes 290koní a to ještě nebylo ůplně na konci záběhu...
Viz můj příspěvek na předchozí straně. Jinak taky pochybuju, že by se naměřený výkon u auta co je v pořádku nějak brutálně lišil směrem dolů.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mikey píše:
elviiis píše:
mikey píše:hm to jo ..kazdopadne to je hazardovanim s vlastnima penezma .dyz chce clovek preplnovat n/a kovany streva by mely byt zakladem...krom toho z33 co vyjedou z fabriky na 90% stejne 280 kobyl nemaj..240,255 ci 260 atd. to sou realny vykony , vykony ktery sou odbrzdeny .. uz sem takovy odbrzdovani videl ... pro nektery majitele to byl celkem trapas .. krom toho ten dotycnej mel to auto uz par let co se rozhodl ten charger tam dat ...takze vada materialu asi nepripada v uvahu ))
Když je majitel debil a zajede to blbě tak se nediv. Já osobně ještě nevyděl seriový japoncký auto (ne jen japoncký) aby mněla serie méně koní než udává výrobce. civic 1.6 16V 110PS mněl např nějaký 117koní a měl i 4NM navíc. Vyděl jsem měření zetka a mělo přes 290koní a to ještě nebylo ůplně na konci záběhu. Névím kde jsi vzal těch 260koní to byl majitel asi nějakej dědek nebo bloncka :lol: Jinak myslím si že prasklá ojnice byla výrobní vada.
nic takovyho .testovalo se asi deset z33 z cehos vetsina mela daleko pod 280 konmi a byly tam 2 s kompresorem a s asi 360 konma a jeden tam mel komplet predelenajej motor z hks dilu a mel to oturbeny a tez mel kolem 400 koni vic ani tuk ..takze nevim no ..fotky tohoto testu dodam )) ..
Tak to tstovali dementi. Neexistuje aby dobře zajeté auto které je oki mělo méně než serie. Nevým jak moc se vyznáš ale např u 200sx 1.8 turbo zdvihnutí tlaku z 0.7 na 0.9 bar instalace IC okuchání výfuku a instalací chip stage 1 navýší výkon ze seriových 170 až na 220koní na motoru. U mé malé vraždy při instalaci IC , sání , výfuku a navýšení plnícího tlaku z 0.75 na 0.8 bar s fouklím těsnění¨m na turbo znamenalo čas na sprintech místo 16.4 (serie) 15,805 což je čas jaký zajíždí renault clio sport v serii (170Ps) takže keci o tom jak auto nemá talik koní kolik udává výrobce atd. nikomu nesežeru. A jsem na tyto keci alergickej. I potomej golf III 1.6 8V 75 PS měl na brzdě (serie) 77PS.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Turbo. Nevím,zda jsi to ty Peťo,ale do dvou čent bych snad zvládl včetně instalce.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

janacek1
Příspěvky: 1
Registrován: 28 lis 2010 21:26

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Příspěvek od janacek1 »

Ahoj všem nemáte někdo prosím nějaký odkaz nebo adresu na kompresor do 350 třeba včetně montáže díky.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Příspěvek od Krosmen »

jsem schopen dovézt turbokit z USA-od turbonetic a namontovat ho.....Kdyžtak více info přes mejla ktmotorsport@mujmail.cz
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“