<< Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Moderátor: Dave0401
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
bohuzel, musis to zvladnout sam
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
ok... v poho.. co se da delat no... ale stejne se s nim zkusim nejak domluvit 
nechce jet nekdo se mnou, at mam rovnomerne zatizene auto ???

nechce jet nekdo se mnou, at mam rovnomerne zatizene auto ???

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
tak drzte palce... zitra rano vyrazime 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
držím palce...hlavně informnuj !
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
tak jak jsi dopadl?
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Ani se neptej. Už jsem informován.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
co se něco posralo??Mr. Yaris píše:Ani se neptej. Už jsem informován.

..::užrané quattro::..
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Až tu Dejv příjde tak to napíše. Nechci mu do toho kecat.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
ja uz taky byl informovan 

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Tak uz vas nebudu napinat... 
Vcerejsi den v Polsku byl velice zajimavy a prekvapivy...
Jel jsem do polska upravovat mapy a misto toho jsem zjistil nasledujici veci:
Moje ridici jednotka (ECU) nebyla NIKDY OTEVRENA = NEBYLA CHIPOVANA, coz asi predchoziho majitele klepne pepka, az mu to sdelim... Zaplatil v roce 2001 rovnych 20 000,- (tehdejsi bezna cena za upravu ECU stylem... prijed tam a tam... ja si vemu ecu a za 2 hodiny ti privezu zpet nachipovanou ECU)- No pal to cert...
... ted se nabizela otazka, tak k certu, proc je AFR 10,1:1 kdyz tam jsou seriove mapy??? tak zacal kolotoc...
prvne padlo podezreni na vadnou ECU, tak jsme vzali ECU od toho borce z polska, z jeho auta... AFR jsme merili non stop takze a VAG byl taky napichnuty...
dali jsme seriove mapy do jeho ECU a jeli jsme na test drive...
Auto jelo stejne a AFR jsme namerili 9.8:1 (na moji zmeril 10.0:1 ... Takze Ladisu, muzes si byt jisty ze ta tva Widelambda je OK
)
no postupne jsme vymenili snad vsechny mozne cidla a snimace z jeho auta.. (ECU, vahu vzduchu, regulator paliva, vstriky, regulator N75, MBC atd atd.)
pak kontrola svicek, kabelaze vseho mozneho...
no AFR porad stejne (motor zality benzinem az hruza
)
takze se pokracovalo dale v hledani problemu... muselo se prvne odladit auto na seriovych mapach, aby se dalo udelat ten chip na miru, tak jsme se vydali asi 80km smerem od Bielsko Bialej na Krakow...
Dojeli jsme k manikovi na dilnu, kde se rozebralo a rozsroubovalo snad vsechny mozne hadice co mam u motoru, protoze kdyz se misto kuzelu na sani dalo ucpavku, tak nebylo mozne hadice natlakovat ani omylem.. (melo by bez problemu jit kompresorem natlacit 0.5 Bar, v mem aute se rucicka na barometru ani nehla)
...takze odbornici rekli, je nekde problem v sani resp. nekde mezi vahou vzduchu a klapkou...
Tak postupne se rozebiralo a rozebiralo a zkouselo se kazdy kousicek zvlast. Po hodine az se preslo pres turbo a vsechny hadice k IC se melo naplnit IC vzduchem z kompresoru... a ejhle ani omylem to neslo
takze jsme zjistili ze moje IC (ve skutecnosti nejaky chladic na vodu je netesny)

No rekl jsem si ale pockej teda, rikate netesny, tak mi vysvetlete, proc je v sani tlak kolem 0.9 - 1.1 Bar v sani kdy je IC v prdeli...???
No borci se podivali na nastaveni WG a bylo vse jasne...
Jak jsem kdysi resil problem, ze mi auto tlakovalo 0.3 Bar, tak jsem si myslel, ze mam blbe nastaveny WG a seridil jsem ho na vyssi tlaky.. /urcite si vetsina pamatuje, psal jsem tady o tom ne jednou/
Pak jsem uz dostal do motoru 0.8 Bar takze jsem byl spokojeny, nicmene spotreba sla jeste vice nahoru... (vysvetleni bude nize..)
Takze jsme upravili trubky od IC a premostili jsme ho (proste jsme to zapojili na prudko)... jiz bylo mozne v pohode natlakovat cele sani... takze diagnoza (IC na <>) se potvrdila...
S puvodnim nastaveni WG jsme dali test drive a dal jsem jednicku, auto vyletelo jak devka, pak jsem dal za dve a auto hrablo, tlak vyskocil na 1.6 Bar!!! a rana jak s dela... hadice ten tlak nevydrzely a u klapky seskocila eskapaska...
Takze uz to bylo jasne, jak to bylo mozne, ze do motoru lezlo cca 0.9 Bar (skusenejsi uz vedi)
... ale pro ostatni, Turbina mi uz pekne dlouho tlacila 1.6 Baru!!! a ja vyuzival jen tech cca 0.9 bar ktere se dostaly do motoru a zbytek fucel ven pres IC!!! Takze Turbo dostalo, tak za usi, ze muzu byt rad, ze jeste tlaci...
... dale uz asi taky tem zkusenym dochazi kde je problem, ze auto davkuje palivo jak vztekle...
ano pres vahu vzduchu prolezl vzduch v takovem mnozstvi, ktere potrebovala turbina pro plneni 1.6 Bar!!! ale do motoru slo pouze 0.9 takze ECU si myslela, ze tlacim do motoru plnou davku vzduchu, tak se snazila dorovnat pomer benzin a vzduch... Tim padem davkovala max mnozstvi paliva co mohla... to zpusobilo to, ze motor jezdil na silene bohatou smes...
po serizeni WG a par dalsich nastaveni jsme s motorem bez IC udelali dalsi testovaci jizdu... a uz to bylo neco jineho... lambda uz regulovala jak mela, AFR byl kolem 13-14:1 (klidna jizda) a spotreba sla dolu neskutecne (pripadal jsem si, ze jedu s Lukovou Octou TDi
)
dojeli jsme zpet k tomu typkovi co mi mel delat ten chip, tam jsme nasadili patici a lepsi pamet do moji ECU az priste uz jen vytahneme "svaba" a neni treba pajet... nechali jsme tam puvodni mapy (origo), pak jsme nasadili vsechny moje puvodni dily a jel jsem domu.....
Cestou zpet jsem nemohl moc tomu davat nebot jsem jel bez IC, ale i tak dostal jsem se na temer polovinu spotreby nez na ceste do polska...
Ted budu muset sehnat IC a nechat udelat k nemu poctive trubky (neco jako ma Viking). Pak se nacha udelat mapy na miru a bude pohoda
Kazdopadne musim rict, ze se vstricnejsimi a ochotnejsimi lidmi jsem se nikdy nesetkal... budu tam urcite za nima jezdit osobne velmi casto
P.S: Na konec jen podotknu, ze jsme zkusili i jeho soft kdy jsem foukal 1.4 Bar ... sice jen par sekund (bez IC) ale jeste ted mam husi kuzi

...uz se tesim, az to bude vsechno udelane a uz doladime ty mapy

Vcerejsi den v Polsku byl velice zajimavy a prekvapivy...

Jel jsem do polska upravovat mapy a misto toho jsem zjistil nasledujici veci:
Moje ridici jednotka (ECU) nebyla NIKDY OTEVRENA = NEBYLA CHIPOVANA, coz asi predchoziho majitele klepne pepka, az mu to sdelim... Zaplatil v roce 2001 rovnych 20 000,- (tehdejsi bezna cena za upravu ECU stylem... prijed tam a tam... ja si vemu ecu a za 2 hodiny ti privezu zpet nachipovanou ECU)- No pal to cert...
... ted se nabizela otazka, tak k certu, proc je AFR 10,1:1 kdyz tam jsou seriove mapy??? tak zacal kolotoc...
prvne padlo podezreni na vadnou ECU, tak jsme vzali ECU od toho borce z polska, z jeho auta... AFR jsme merili non stop takze a VAG byl taky napichnuty...
dali jsme seriove mapy do jeho ECU a jeli jsme na test drive...
Auto jelo stejne a AFR jsme namerili 9.8:1 (na moji zmeril 10.0:1 ... Takze Ladisu, muzes si byt jisty ze ta tva Widelambda je OK

no postupne jsme vymenili snad vsechny mozne cidla a snimace z jeho auta.. (ECU, vahu vzduchu, regulator paliva, vstriky, regulator N75, MBC atd atd.)
pak kontrola svicek, kabelaze vseho mozneho...
no AFR porad stejne (motor zality benzinem az hruza

takze se pokracovalo dale v hledani problemu... muselo se prvne odladit auto na seriovych mapach, aby se dalo udelat ten chip na miru, tak jsme se vydali asi 80km smerem od Bielsko Bialej na Krakow...
Dojeli jsme k manikovi na dilnu, kde se rozebralo a rozsroubovalo snad vsechny mozne hadice co mam u motoru, protoze kdyz se misto kuzelu na sani dalo ucpavku, tak nebylo mozne hadice natlakovat ani omylem.. (melo by bez problemu jit kompresorem natlacit 0.5 Bar, v mem aute se rucicka na barometru ani nehla)
...takze odbornici rekli, je nekde problem v sani resp. nekde mezi vahou vzduchu a klapkou...
Tak postupne se rozebiralo a rozebiralo a zkouselo se kazdy kousicek zvlast. Po hodine az se preslo pres turbo a vsechny hadice k IC se melo naplnit IC vzduchem z kompresoru... a ejhle ani omylem to neslo



No rekl jsem si ale pockej teda, rikate netesny, tak mi vysvetlete, proc je v sani tlak kolem 0.9 - 1.1 Bar v sani kdy je IC v prdeli...???
No borci se podivali na nastaveni WG a bylo vse jasne...
Jak jsem kdysi resil problem, ze mi auto tlakovalo 0.3 Bar, tak jsem si myslel, ze mam blbe nastaveny WG a seridil jsem ho na vyssi tlaky.. /urcite si vetsina pamatuje, psal jsem tady o tom ne jednou/
Pak jsem uz dostal do motoru 0.8 Bar takze jsem byl spokojeny, nicmene spotreba sla jeste vice nahoru... (vysvetleni bude nize..)
Takze jsme upravili trubky od IC a premostili jsme ho (proste jsme to zapojili na prudko)... jiz bylo mozne v pohode natlakovat cele sani... takze diagnoza (IC na <>) se potvrdila...
S puvodnim nastaveni WG jsme dali test drive a dal jsem jednicku, auto vyletelo jak devka, pak jsem dal za dve a auto hrablo, tlak vyskocil na 1.6 Bar!!! a rana jak s dela... hadice ten tlak nevydrzely a u klapky seskocila eskapaska...
Takze uz to bylo jasne, jak to bylo mozne, ze do motoru lezlo cca 0.9 Bar (skusenejsi uz vedi)
... ale pro ostatni, Turbina mi uz pekne dlouho tlacila 1.6 Baru!!! a ja vyuzival jen tech cca 0.9 bar ktere se dostaly do motoru a zbytek fucel ven pres IC!!! Takze Turbo dostalo, tak za usi, ze muzu byt rad, ze jeste tlaci...

... dale uz asi taky tem zkusenym dochazi kde je problem, ze auto davkuje palivo jak vztekle...
ano pres vahu vzduchu prolezl vzduch v takovem mnozstvi, ktere potrebovala turbina pro plneni 1.6 Bar!!! ale do motoru slo pouze 0.9 takze ECU si myslela, ze tlacim do motoru plnou davku vzduchu, tak se snazila dorovnat pomer benzin a vzduch... Tim padem davkovala max mnozstvi paliva co mohla... to zpusobilo to, ze motor jezdil na silene bohatou smes...
po serizeni WG a par dalsich nastaveni jsme s motorem bez IC udelali dalsi testovaci jizdu... a uz to bylo neco jineho... lambda uz regulovala jak mela, AFR byl kolem 13-14:1 (klidna jizda) a spotreba sla dolu neskutecne (pripadal jsem si, ze jedu s Lukovou Octou TDi

dojeli jsme zpet k tomu typkovi co mi mel delat ten chip, tam jsme nasadili patici a lepsi pamet do moji ECU az priste uz jen vytahneme "svaba" a neni treba pajet... nechali jsme tam puvodni mapy (origo), pak jsme nasadili vsechny moje puvodni dily a jel jsem domu.....
Cestou zpet jsem nemohl moc tomu davat nebot jsem jel bez IC, ale i tak dostal jsem se na temer polovinu spotreby nez na ceste do polska...
Ted budu muset sehnat IC a nechat udelat k nemu poctive trubky (neco jako ma Viking). Pak se nacha udelat mapy na miru a bude pohoda

Kazdopadne musim rict, ze se vstricnejsimi a ochotnejsimi lidmi jsem se nikdy nesetkal... budu tam urcite za nima jezdit osobne velmi casto

P.S: Na konec jen podotknu, ze jsme zkusili i jeho soft kdy jsem foukal 1.4 Bar ... sice jen par sekund (bez IC) ale jeste ted mam husi kuzi


...uz se tesim, az to bude vsechno udelane a uz doladime ty mapy

Naposledy upravil(a) Dave0401 dne 04 úno 2008 07:51, celkem upraveno 1 x.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
zajimave zjisteni
a dost dramaticky pribehy se stastnym koncem
... si nedokazu predstavit jet do polska autem, tam ho rozebrat s vidinou toho,ze nevim kde je chyba... smekam pred vsemi lidmi,co tomu rozumi
.. asi se zacnu ucit polstinu,abych se s nima mohl domluvit.Bo ruzemet, to nejak dokazu.. ale mluvit 




Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Tak to je mazec......
Tak držím palce Dave,ať už se teď vše vyvede
Tak držím palce Dave,ať už se teď vše vyvede

das Auto
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzaci
ty tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada

Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada

VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
niewierzyłem, ale zobaczyłem, zabadałem i już zrozumiałemtomoking píše:to mam radost ..... polskie złote rączki i polscy fachowcy należą do najlepszych na świecie

... naprawde, tomo napisał "swiętą" prawde!!!
p.s. jsem rad, ze polsky docela umim a ze jsem nasel kontakt na super lidi!!!
a jen tak mezi nama, cenu vam nebudu rikat, bo by jste mi stejne neverili...
zeptal jsem se kolik se dluzny za cely den prace, zkouseni, rezani, meneni atd... no u nas by me to vyslo brutalne draho... muj odhad tak 4x draz....
no cumel jsem... urcite se budu u nich objevovat casto



AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
uz jsem mu to rikal, resp. jednomu z nich (platili to tehda 2 lidi na pul)...PemaR píše:Docela lituju toho byvaleho majitele ze naletel a stalo ho to 20tis
no zajimalo by me kdo koho ve skutecnosti ojebal

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
presne tak chlape, "problemy" jsou nalezeny a ted se pracuje na odstranovani chyb...Luke_TDI píše:Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzacity tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada
no turbo je uplne super... ale jen diky tomu, ze se o neho staram

vzpominam si jak jsem ladil WG k veceru, ze turbina byla rozpalena do cervena... proste neco jako kdyz vidite vyrobu zel. kol na "teple casti" v nasi firme


treba sehnat IC a udelat trubky...
pak uz jen softik a trada, raketa bude na svete




p.s. diky vsem za podporu

Naposledy upravil(a) Dave0401 dne 04 úno 2008 07:45, celkem upraveno 1 x.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Hlavne pores trubky tak at muzes nacpat do narazniku konecne mrizky 

VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
neboj.. ty mrizky uz tam prave byly... tak doufam, ze to kolinko tam zas nejak dopasujem... 
to se mi strasne libi

to se mi strasne libi

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Nechapu jak muze fungovat placebo chip?! Vzdyt kdyz sednes po necem takovem do auta projedes se citis jak auto tahne v urcitem spektru tak kdyz nejsi uplny chuj tak reknes jede to lepe nebo zda se mi ze je to stejne! Ale co se divim chuju je tady dost!
Kazdopadne tohle se tady uplne hodi

Kazdopadne tohle se tady uplne hodi


VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ=DMA&showid=6647Dave0401 píše:presne tak chlape, "problemy" jsou nalezeny a ted se pracuje na odstranovani chyb...Luke_TDI píše:Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzacity tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada
no turbo je uplne super... ale jen diky tomu, ze se o neho staram
vzpominam si jak jsem ladil WG k veceru, ze turbina byla rozpalena do cervena... proste neco jako kdyz vidite vyrobu zel. kol na "teple casti" v nasi firmeholt chtit po KKK K03 tlaky okolo 1,6 Bar
treba sehnat IC a udelat trubky...
pak uz jen softik a trada, raketa bude na svete![]()
![]()
![]()
p.s. diky vsem za podporu
... ale zadna lace to neni

... Polsko nezklame : http://www.allegro.pl/search.php?string=intercooler
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
tak tak polsko rullez, zatim to vypada nadejne ... 
novy IC z Transportera 2,5 TDi za nejakych 250 zl...
je velky a krasny (to neni reklama na robertka
)
snad to vyjde.. ma ho prave ten borec v polsku a snad by mel byt schopny sehnat i dalsi pro me
snese bez problemu i 2 Bary dlouhodobe...
taky prace a dostupnost dilu je na hezke urovni.. u nas si muzeme o tom nechat zdat

novy IC z Transportera 2,5 TDi za nejakych 250 zl...

je velky a krasny (to neni reklama na robertka

snad to vyjde.. ma ho prave ten borec v polsku a snad by mel byt schopny sehnat i dalsi pro me

snese bez problemu i 2 Bary dlouhodobe...

taky prace a dostupnost dilu je na hezke urovni.. u nas si muzeme o tom nechat zdat

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
jo jen doplneni transportera T5
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
synku, nevis jak se delaly "chipy" v roce 2001???Luke_TDI píše:Nechapu jak muze fungovat placebo chip?! Vzdyt kdyz sednes po necem takovem do auta projedes se citis jak auto tahne v urcitem spektru tak kdyz nejsi uplny chuj tak reknes jede to lepe nebo zda se mi ze je to stejne! Ale co se divim chuju je tady dost!
Kazdopadne tohle se tady uplne hodi
IMG
prijel jsi do prahy na parkoviste k obchodaku...
dojel borec vzal tvoji jednotku a prachy a zmizel... za hodku prijel zpatky a dal ti jednotku a naschle.. pak si dojel domu namontoval jednotku a byl si rad, ze mas auto nachipovane...
je ale otazka kdo koho ojebal, bylo v tom vice lidi, takze mohl nekdo "po ceste" na tom hezky vydelat a ke me uz se dostala jen seriova jednotka a ta nachipovana (pokud nejaka existuje) nekde jezdi v jinem aute ... uvidime
pravda vzdycky vyleze najevo

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI