<< Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 716
Registrován: 20 čer 2005 10:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Ladis »

bohuzel, musis to zvladnout sam
Live4Ride Syndicate
EcuTek - Subaru ECU mapping; Agency-Power dealer

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

ok... v poho.. co se da delat no... ale stejne se s nim zkusim nejak domluvit ;)

nechce jet nekdo se mnou, at mam rovnomerne zatizene auto ??? :D
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uňak
Příspěvky: 1973
Registrován: 08 zář 2004 12:51
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uňak »

já bych i jel ale budu na nározkách škoda :(
Audi A6

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

tak drzte palce... zitra rano vyrazime ;)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od barry »

držím palce...hlavně informnuj !
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 716
Registrován: 20 čer 2005 10:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Ladis »

tak jak jsi dopadl?
Live4Ride Syndicate
EcuTek - Subaru ECU mapping; Agency-Power dealer

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Mr. Yaris »

Ani se neptej. Už jsem informován.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

gynga
Příspěvky: 2607
Registrován: 22 říj 2006 20:05
Bydliště: Ka-4
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od gynga »

Mr. Yaris píše:Ani se neptej. Už jsem informován.
co se něco posralo?? :shock:
..::užrané quattro::..

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Mr. Yaris »

Až tu Dejv příjde tak to napíše. Nechci mu do toho kecat.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od remix »

ja uz taky byl informovan :D
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Uživatelský avatar
MartinTDi
Příspěvky: 1103
Registrován: 10 led 2005 08:50
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartinTDi »

tak nic nevím :oops: jako vždy se to dozvím jako poslední :D
Obrázek
Škoda 130 TDi
VW Golf IV TDi PD Variant

Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

já vím a nepovím :lol:
kufa dejve co ty piva v mražáku :oops:
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave0401 »

Tak uz vas nebudu napinat... ;)

Vcerejsi den v Polsku byl velice zajimavy a prekvapivy... :?:

Jel jsem do polska upravovat mapy a misto toho jsem zjistil nasledujici veci:


Moje ridici jednotka (ECU) nebyla NIKDY OTEVRENA = NEBYLA CHIPOVANA, coz asi predchoziho majitele klepne pepka, az mu to sdelim... Zaplatil v roce 2001 rovnych 20 000,- (tehdejsi bezna cena za upravu ECU stylem... prijed tam a tam... ja si vemu ecu a za 2 hodiny ti privezu zpet nachipovanou ECU)- No pal to cert...

... ted se nabizela otazka, tak k certu, proc je AFR 10,1:1 kdyz tam jsou seriove mapy??? tak zacal kolotoc...

prvne padlo podezreni na vadnou ECU, tak jsme vzali ECU od toho borce z polska, z jeho auta... AFR jsme merili non stop takze a VAG byl taky napichnuty...

dali jsme seriove mapy do jeho ECU a jeli jsme na test drive...
Auto jelo stejne a AFR jsme namerili 9.8:1 (na moji zmeril 10.0:1 ... Takze Ladisu, muzes si byt jisty ze ta tva Widelambda je OK ;) )

no postupne jsme vymenili snad vsechny mozne cidla a snimace z jeho auta.. (ECU, vahu vzduchu, regulator paliva, vstriky, regulator N75, MBC atd atd.)

pak kontrola svicek, kabelaze vseho mozneho...

no AFR porad stejne (motor zality benzinem az hruza :( )

takze se pokracovalo dale v hledani problemu... muselo se prvne odladit auto na seriovych mapach, aby se dalo udelat ten chip na miru, tak jsme se vydali asi 80km smerem od Bielsko Bialej na Krakow...

Dojeli jsme k manikovi na dilnu, kde se rozebralo a rozsroubovalo snad vsechny mozne hadice co mam u motoru, protoze kdyz se misto kuzelu na sani dalo ucpavku, tak nebylo mozne hadice natlakovat ani omylem.. (melo by bez problemu jit kompresorem natlacit 0.5 Bar, v mem aute se rucicka na barometru ani nehla)

...takze odbornici rekli, je nekde problem v sani resp. nekde mezi vahou vzduchu a klapkou...

Tak postupne se rozebiralo a rozebiralo a zkouselo se kazdy kousicek zvlast. Po hodine az se preslo pres turbo a vsechny hadice k IC se melo naplnit IC vzduchem z kompresoru... a ejhle ani omylem to neslo :( takze jsme zjistili ze moje IC (ve skutecnosti nejaky chladic na vodu je netesny) :( :(

No rekl jsem si ale pockej teda, rikate netesny, tak mi vysvetlete, proc je v sani tlak kolem 0.9 - 1.1 Bar v sani kdy je IC v prdeli...???

No borci se podivali na nastaveni WG a bylo vse jasne...

Jak jsem kdysi resil problem, ze mi auto tlakovalo 0.3 Bar, tak jsem si myslel, ze mam blbe nastaveny WG a seridil jsem ho na vyssi tlaky.. /urcite si vetsina pamatuje, psal jsem tady o tom ne jednou/
Pak jsem uz dostal do motoru 0.8 Bar takze jsem byl spokojeny, nicmene spotreba sla jeste vice nahoru... (vysvetleni bude nize..)

Takze jsme upravili trubky od IC a premostili jsme ho (proste jsme to zapojili na prudko)... jiz bylo mozne v pohode natlakovat cele sani... takze diagnoza (IC na <>) se potvrdila...

S puvodnim nastaveni WG jsme dali test drive a dal jsem jednicku, auto vyletelo jak devka, pak jsem dal za dve a auto hrablo, tlak vyskocil na 1.6 Bar!!! a rana jak s dela... hadice ten tlak nevydrzely a u klapky seskocila eskapaska...

Takze uz to bylo jasne, jak to bylo mozne, ze do motoru lezlo cca 0.9 Bar (skusenejsi uz vedi)
... ale pro ostatni, Turbina mi uz pekne dlouho tlacila 1.6 Baru!!! a ja vyuzival jen tech cca 0.9 bar ktere se dostaly do motoru a zbytek fucel ven pres IC!!! Takze Turbo dostalo, tak za usi, ze muzu byt rad, ze jeste tlaci... :(

... dale uz asi taky tem zkusenym dochazi kde je problem, ze auto davkuje palivo jak vztekle...

ano pres vahu vzduchu prolezl vzduch v takovem mnozstvi, ktere potrebovala turbina pro plneni 1.6 Bar!!! ale do motoru slo pouze 0.9 takze ECU si myslela, ze tlacim do motoru plnou davku vzduchu, tak se snazila dorovnat pomer benzin a vzduch... Tim padem davkovala max mnozstvi paliva co mohla... to zpusobilo to, ze motor jezdil na silene bohatou smes...

po serizeni WG a par dalsich nastaveni jsme s motorem bez IC udelali dalsi testovaci jizdu... a uz to bylo neco jineho... lambda uz regulovala jak mela, AFR byl kolem 13-14:1 (klidna jizda) a spotreba sla dolu neskutecne (pripadal jsem si, ze jedu s Lukovou Octou TDi :lol:)

dojeli jsme zpet k tomu typkovi co mi mel delat ten chip, tam jsme nasadili patici a lepsi pamet do moji ECU az priste uz jen vytahneme "svaba" a neni treba pajet... nechali jsme tam puvodni mapy (origo), pak jsme nasadili vsechny moje puvodni dily a jel jsem domu.....

Cestou zpet jsem nemohl moc tomu davat nebot jsem jel bez IC, ale i tak dostal jsem se na temer polovinu spotreby nez na ceste do polska...

Ted budu muset sehnat IC a nechat udelat k nemu poctive trubky (neco jako ma Viking). Pak se nacha udelat mapy na miru a bude pohoda ;)

Kazdopadne musim rict, ze se vstricnejsimi a ochotnejsimi lidmi jsem se nikdy nesetkal... budu tam urcite za nima jezdit osobne velmi casto 8)

P.S: Na konec jen podotknu, ze jsme zkusili i jeho soft kdy jsem foukal 1.4 Bar ... sice jen par sekund (bez IC) ale jeste ted mam husi kuzi ;) :D

...uz se tesim, az to bude vsechno udelane a uz doladime ty mapy 8)
Naposledy upravil(a) Dave0401 dne 04 úno 2008 07:51, celkem upraveno 1 x.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave0401 »

felda píše:já vím a nepovím :lol:
kufa dejve co ty piva v mražáku :oops:
neboj to vypijem :lol:

jinak ostatnim sorry, ze jsem se rozepsal :oops:
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

to mam radost ..... polskie złote rączki i polscy fachowcy należą do najlepszych na świecie
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Hanuš
Příspěvky: 2412
Registrován: 14 črc 2006 00:09

Příspěvek od Hanuš »

zajimave zjisteni :shock: a dost dramaticky pribehy se stastnym koncem :wink: ... si nedokazu predstavit jet do polska autem, tam ho rozebrat s vidinou toho,ze nevim kde je chyba... smekam pred vsemi lidmi,co tomu rozumi 8).. asi se zacnu ucit polstinu,abych se s nima mohl domluvit.Bo ruzemet, to nejak dokazu.. ale mluvit :lol:

PemaR
Příspěvky: 2044
Registrován: 22 říj 2006 19:13
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »

Docela lituju toho byvaleho majitele ze naletel a stalo ho to 20tis :(

Uživatelský avatar
V-Y-V-I
Příspěvky: 4274
Registrován: 10 zář 2004 14:43
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od V-Y-V-I »

Tak to je mazec......
Tak držím palce Dave,ať už se teď vše vyvede 8)
das Auto

Uživatelský avatar
Luke_TDI
Příspěvky: 5841
Registrován: 22 říj 2006 13:13
Bydliště: Sucha Gorna Near OV
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Luke_TDI »

Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzaci ;) ty tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada 8)
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave0401 »

tomoking píše:to mam radost ..... polskie złote rączki i polscy fachowcy należą do najlepszych na świecie
niewierzyłem, ale zobaczyłem, zabadałem i już zrozumiałem 8)

... naprawde, tomo napisał "swiętą" prawde!!!

p.s. jsem rad, ze polsky docela umim a ze jsem nasel kontakt na super lidi!!!

a jen tak mezi nama, cenu vam nebudu rikat, bo by jste mi stejne neverili...

zeptal jsem se kolik se dluzny za cely den prace, zkouseni, rezani, meneni atd... no u nas by me to vyslo brutalne draho... muj odhad tak 4x draz....
no cumel jsem... urcite se budu u nich objevovat casto :?: :?: :?:
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave0401 »

PemaR píše:Docela lituju toho byvaleho majitele ze naletel a stalo ho to 20tis :(
uz jsem mu to rikal, resp. jednomu z nich (platili to tehda 2 lidi na pul)...

no zajimalo by me kdo koho ve skutecnosti ojebal :(
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

Luke_TDI píše:Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzaci ;) ty tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada 8)
presne tak chlape, "problemy" jsou nalezeny a ted se pracuje na odstranovani chyb...
no turbo je uplne super... ale jen diky tomu, ze se o neho staram ;)
vzpominam si jak jsem ladil WG k veceru, ze turbina byla rozpalena do cervena... proste neco jako kdyz vidite vyrobu zel. kol na "teple casti" v nasi firme ;) holt chtit po KKK K03 tlaky kolem 1,6 Bar :(

treba sehnat IC a udelat trubky...

pak uz jen softik a trada, raketa bude na svete 8) :lol: :lol: :lol:

p.s. diky vsem za podporu 8)
Naposledy upravil(a) Dave0401 dne 04 úno 2008 07:45, celkem upraveno 1 x.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Luke_TDI
Příspěvky: 5841
Registrován: 22 říj 2006 13:13
Bydliště: Sucha Gorna Near OV
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Luke_TDI »

Hlavne pores trubky tak at muzes nacpat do narazniku konecne mrizky :lol:
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

neboj.. ty mrizky uz tam prave byly... tak doufam, ze to kolinko tam zas nejak dopasujem... :cry:

to se mi strasne libi ;)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
MartinTDi
Příspěvky: 1103
Registrován: 10 led 2005 08:50
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartinTDi »

kámo je to hnus přijít na něco takového OJEBALI TĚ :evil: si vzpominám s Danem jak nám jden znich tvrdil že ten motor má 250 koni a někdy i 300 koní :smich: a skutečnost je uplně jiná.Hlava nám to nnebrala kde by nabral tolik koní pouhým čipem ale co ty už to dotáhneš do konce :wink:
Obrázek
Škoda 130 TDi
VW Golf IV TDi PD Variant

Uživatelský avatar
Luke_TDI
Příspěvky: 5841
Registrován: 22 říj 2006 13:13
Bydliště: Sucha Gorna Near OV
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Luke_TDI »

Nechapu jak muze fungovat placebo chip?! Vzdyt kdyz sednes po necem takovem do auta projedes se citis jak auto tahne v urcitem spektru tak kdyz nejsi uplny chuj tak reknes jede to lepe nebo zda se mi ze je to stejne! Ale co se divim chuju je tady dost!

Kazdopadne tohle se tady uplne hodi :smich:
Obrázek
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od tomoking »

Dave0401 píše:
Luke_TDI píše:Dejve vsak vis jak jsme se bavili o zruseni turba, jsou to proste drzaci ;) ty tu budou dele jak mi dva!
Kazdopadne nevim jestli mam gratulovat ale asi jo protoze problemy jsou odstraneny a jak poresis IC a potom hodis softik tak to bude parada 8)
presne tak chlape, "problemy" jsou nalezeny a ted se pracuje na odstranovani chyb...
no turbo je uplne super... ale jen diky tomu, ze se o neho staram ;)
vzpominam si jak jsem ladil WG k veceru, ze turbina byla rozpalena do cervena... proste neco jako kdyz vidite vyrobu zel. kol na "teple casti" v nasi firme ;) holt chtit po KKK K03 tlaky okolo 1,6 Bar :(

treba sehnat IC a udelat trubky...

pak uz jen softik a trada, raketa bude na svete 8) :lol: :lol: :lol:

p.s. diky vsem za podporu 8)
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ=DMA&showid=6647
... ale zadna lace to neni :( maji tam i trubky a spojky

... Polsko nezklame : http://www.allegro.pl/search.php?string=intercooler
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

tak tak polsko rullez, zatim to vypada nadejne ... ;)

novy IC z Transportera 2,5 TDi za nejakych 250 zl... ;)
je velky a krasny (to neni reklama na robertka :lol: )

snad to vyjde.. ma ho prave ten borec v polsku a snad by mel byt schopny sehnat i dalsi pro me ;)

snese bez problemu i 2 Bary dlouhodobe... ;)

taky prace a dostupnost dilu je na hezke urovni.. u nas si muzeme o tom nechat zdat :(
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

jo jen doplneni transportera T5
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>

Příspěvek od Dave0401 »

Luke_TDI píše:Nechapu jak muze fungovat placebo chip?! Vzdyt kdyz sednes po necem takovem do auta projedes se citis jak auto tahne v urcitem spektru tak kdyz nejsi uplny chuj tak reknes jede to lepe nebo zda se mi ze je to stejne! Ale co se divim chuju je tady dost!

Kazdopadne tohle se tady uplne hodi :smich:
IMG
synku, nevis jak se delaly "chipy" v roce 2001???

prijel jsi do prahy na parkoviste k obchodaku...

dojel borec vzal tvoji jednotku a prachy a zmizel... za hodku prijel zpatky a dal ti jednotku a naschle.. pak si dojel domu namontoval jednotku a byl si rad, ze mas auto nachipovane...

je ale otazka kdo koho ojebal, bylo v tom vice lidi, takze mohl nekdo "po ceste" na tom hezky vydelat a ke me uz se dostala jen seriova jednotka a ta nachipovana (pokud nejaka existuje) nekde jezdi v jinem aute ... uvidime

pravda vzdycky vyleze najevo 8)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“