TM Drag Cup 2008

Pouze informace o srazech, fotky ve vedlejším tématu.

Moderátoři: Jord, Rudi

Odpovědět

Pro jakou jsi variantu?

Varianta 1
6
9%
Varianta 2
49
72%
Pro stavajici system FWD, RWD, 4WD a Absolutni
13
19%
 
Celkem hlasů: 68

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

Krosmen píše:jak sem napsal v těchto kategoriích by mněly být dány přesně definované pojmy co je upravené auto co ne co se považuje za úpravy které tě posunou do vysoce upravených vozů.Já zkusim najít jak přesně to ve státech mají ten jejich systém se mi líbil...postnu to sem.
To že ty pravidla budou jasně stanovena ti dovolí se řídit stylem tvých úprav.situace nefunguje tak že si upravíš auto a pak si podle nich budeš upravovat pravidla.jednou by se ta pravidla měla ustanovit a ty si podle nich pak budeš auto stavit...jako je to v jiných odvětvích motorsportu.....
zkusim najít to přesné znění těch pravidel.....
Mne se libi pravidla Sandyho, ktery pravidla ziskal mnohaletou zkusenosti. Vysoce upravene auto je pro nej takove, ktere nema platne SPZ, doklady, zmenil hnanou napravu, umisteni motoru, atd.

Ostatni auta jsou jen upravena - komu je co do toho, jestli si dam hribek na konec sani, nebo jestli si motor kompletne prekopu z kovanych soucasti? Mezi tovarnimi auty jsou tak diametralni rozdily, tak proc by se mely posuzovat jeste upravy?

Podobny navrhy vec jen jeste vic komplikujou.

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Luther píše:
Krosmen píše:jak sem napsal v těchto kategoriích by mněly být dány přesně definované pojmy co je upravené auto co ne co se považuje za úpravy které tě posunou do vysoce upravených vozů.Já zkusim najít jak přesně to ve státech mají ten jejich systém se mi líbil...postnu to sem.
To že ty pravidla budou jasně stanovena ti dovolí se řídit stylem tvých úprav.situace nefunguje tak že si upravíš auto a pak si podle nich budeš upravovat pravidla.jednou by se ta pravidla měla ustanovit a ty si podle nich pak budeš auto stavit...jako je to v jiných odvětvích motorsportu.....
zkusim najít to přesné znění těch pravidel.....
Mne se libi pravidla Sandyho, ktery pravidla ziskal mnohaletou zkusenosti. Vysoce upravene auto je pro nej takove, ktere nema platne SPZ, doklady, zmenil hnanou napravu, umisteni motoru, atd.

Ostatni auta jsou jen upravena - komu je co do toho, jestli si dam hribek na konec sani, nebo jestli si motor kompletne prekopu z kovanych soucasti? Mezi tovarnimi auty jsou tak diametralni rozdily, tak proc by se mely posuzovat jeste upravy?

Podobny navrhy vec jen jeste vic komplikujou.
jsi trochu mimo, Sandy a jini organizatori srazu maji takova pravidla ktera si za ta leta vykriceli platici navstevnici srazu. Coz nemusi nutne nic vypovidat o logicnosti a kvalite pravidel. Treba kategorie Special v objemovkach je takovej paskvil o kterem se vecne nekdo dohaduje (co je a co neni special) Pravidla jsme udelali takova aby nebyl pochyb o zadnem parametru, narozdil od objemu (prevrtanej motor), kat. Special (vecne diskuze co je a co neni spec.) atd... Je potreba mit jednoducha a hlavne pro kontrolu pruhledna pravidla... coz objemy nezarucej - a uz se asi budu opakovat ale objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

a ted se do toho vsichni zamotavate vic, nez chcete :?

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

KFJ píše:
Luther píše:
Krosmen píše:jak sem napsal v těchto kategoriích by mněly být dány přesně definované pojmy co je upravené auto co ne co se považuje za úpravy které tě posunou do vysoce upravených vozů.Já zkusim najít jak přesně to ve státech mají ten jejich systém se mi líbil...postnu to sem.
To že ty pravidla budou jasně stanovena ti dovolí se řídit stylem tvých úprav.situace nefunguje tak že si upravíš auto a pak si podle nich budeš upravovat pravidla.jednou by se ta pravidla měla ustanovit a ty si podle nich pak budeš auto stavit...jako je to v jiných odvětvích motorsportu.....
zkusim najít to přesné znění těch pravidel.....
Mne se libi pravidla Sandyho, ktery pravidla ziskal mnohaletou zkusenosti. Vysoce upravene auto je pro nej takove, ktere nema platne SPZ, doklady, zmenil hnanou napravu, umisteni motoru, atd.

Ostatni auta jsou jen upravena - komu je co do toho, jestli si dam hribek na konec sani, nebo jestli si motor kompletne prekopu z kovanych soucasti? Mezi tovarnimi auty jsou tak diametralni rozdily, tak proc by se mely posuzovat jeste upravy?

Podobny navrhy vec jen jeste vic komplikujou.
jsi trochu mimo, Sandy a jini organizatori srazu maji takova pravidla ktera si za ta leta vykriceli platici navstevnici srazu. Coz nemusi nutne nic vypovidat o logicnosti a kvalite pravidel. Treba kategorie Special v objemovkach je takovej paskvil o kterem se vecne nekdo dohaduje (co je a co neni special) Pravidla jsme udelali takova aby nebyl pochyb o zadnem parametru, narozdil od objemu (prevrtanej motor), kat. Special (vecne diskuze co je a co neni spec.) atd... Je potreba mit jednoducha a hlavne pro kontrolu pruhledna pravidla... coz objemy nezarucej - a uz se asi budu opakovat ale objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
V tom s Tebou naprosto souhlasim, pravidla musi byt jednoducha a pruhledna.

Vetsina navrhu co tady padla maji hromadu dodatku, pripominek a vyjimek, to nema cenu.

I kdyz, nejblize mi byl asi Lutec s jeho variantou 3.

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

Luther píše: I kdyz, nejblize mi byl asi Lutec s jeho variantou 3.
Jen bych dal hranici místo 1800 tak 1600 a bylo by to ok :D

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

Tiger.s píše:
Luther píše: I kdyz, nejblize mi byl asi Lutec s jeho variantou 3.
Jen bych dal hranici místo 1800 tak 1600 a bylo by to ok :D
Ted zatim nejde o to, kde ta hranice presne bude, ale ze to je zajimava myslenka, ktera stoji za zamysleni...

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Víte co, já hlasuju pro zrušení. Dáme peníze co bychom jinak dávali do aut vládě, ta je projebe ještě rychleji než lecjaký tuner a bude klid. Budem jezdit mandelinkou do kolbenky a budem šoupat nohama.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Mě je to úplně jedno, jak se to bude. :wink:

Jestli bude varianta 1,2,3,4,5,6,7, nebo dokonce 8 , stejně vyhraju. :lol:

Jsem pro rozdělení do hmotnostních tříd podle TP a co si kdo udělá na autě je mi jedno. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Anděl píše:Mě je to úplně jedno, jak se to bude. :wink:

Jestli bude varianta 1,2,3,4,5,6,7, nebo dokonce 8 , stejně vyhraju. :lol:

Jsem pro rozdělení do hmotnostních tříd podle TP a co si kdo udělá na autě je mi jedno. :wink:
a nebo podle data vyroby co? to ma stejnou logiku...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Zuz@
Příspěvky: 45
Registrován: 30 kvě 2006 08:56
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Zuz@ »

Krosmen píše:jak sem napsal v těchto kategoriích by mněly být dány přesně definované pojmy co je upravené auto co ne co se považuje za úpravy které tě posunou do vysoce upravených vozů.Já zkusim najít jak přesně to ve státech mají ten jejich systém se mi líbil...postnu to sem.
To že ty pravidla budou jasně stanovena ti dovolí se řídit stylem tvých úprav.situace nefunguje tak že si upravíš auto a pak si podle nich budeš upravovat pravidla.jednou by se ta pravidla měla ustanovit a ty si podle nich pak budeš auto stavit...jako je to v jiných odvětvích motorsportu.....
zkusim najít to přesné znění těch pravidel.....
Mno a co když někdo dostavil auto podle starejch pravidel po xxxx investicích, práce běhání a nebere to že jen tak si jede někam zasprintit... To to má od příštího roku zahodit ???

Je dobrý, že se to chce změnit, každá změna je plus k lepšímu, ale měly by se brát ohledy na všechny směry

Peace spek
Honda Civic EK4 týden a jezdí :)
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

varianta 1

jedná se o drag a jediné spravedlivé rozdělení je náhon, když už chcete plést váhy tak je nespravedlivé jen 2 skupiny od a do, protože s větší váhou jde ruku v ruce objem a s tím zase výkon který lze naladit a jestliže někdo naladí z 1,3 supervýkon, stejně se bude chtít utkat ultimate a nebude se plést mezi ostatní sprintery, protože pro něj ultimate (jelikož upravuje) bude něco navíc i když bude pátý, protože tomu člověku jde většinou o to co umí co dokázal a ne o pohárek tam kde nemá soupeře (samozřejmě se výjimky najdou)

supersporty automaticky do ultimate at je náprava jaká chce

jedná se o drag ne o to aby tam byl každý kdo má auto, ale jen ten kdo chce něco dokázat at sobě nebo ostatním

maximálně bych přidal kategorii začátečník, a to bez poháru, a tato kategorie by byla spíše pro ty co něco na autě dělají a nechtějí se prozatím míchat mezi ostatní a chce jen vidět jak se mu úpravy daří a takových aut sice bude asi dost, ale nebude to přeplněný a nepřehledný v některých kategoriích, co má kdo z toho že v kategorii atmo bude startovat s fáčkem v serii

a pokud si chce někdo změřit čas at vleze do začátečníka, kterým by se začalo a jakmile tam bude třikrát stejná filda na třech srazech se stejným časem tak je jasné že dotyčný je magor a úpravy asi nedělá nebo neumí
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

TM Drag Cup 2008

Příspěvek od LUTEC »

KFJ píše:
jsi trochu mimo, Sandy a jini organizatori srazu maji takova pravidla ktera si za ta leta vykriceli platici navstevnici srazu. Coz nemusi nutne nic vypovidat o logicnosti a kvalite pravidel. Treba kategorie Special v objemovkach je takovej paskvil o kterem se vecne nekdo dohaduje (co je a co neni special) Pravidla jsme udelali takova aby nebyl pochyb o zadnem parametru, narozdil od objemu (prevrtanej motor), kat. Special (vecne diskuze co je a co neni spec.) atd... Je potreba mit jednoducha a hlavne pro kontrolu pruhledna pravidla... coz objemy nezarucej - a uz se asi budu opakovat ale objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
to jsi rekl moc hezky, vykriceli platici navstevnici srazu......proc asi???souhlasim s tebou v tom ze kategorie special viz Mimon je kravina ale nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.rozdeleni podle nahonu je bez debat logicke a velmi smerodatne s tou vahou je to uz horsi, kdyz nekdo bude jezdit kategorii B a nebude se capat tak proste jen hodi do kufru pytel brambor a razem je v B+ a nebo opacne a vyreze co se da vyhazi sedacky a je z B+ v B.......kdyz uz se budou atmosfery delit na dve kategorie je nejobjektivnejsi zahrnout tam objem.Ano muze dojit k tomu ze nekdo prevrta 14 na 16 nebo 18 ale pokud by se jelo kategorie u zadokolek do 2500 tak je to jedno a je furt v jedne......vychazim z toho co jsem videl v prubehu tech asi ctyr sezon co sprintuju a vim ze kdo ma treba ITR coz je 1800 byl vzdy v haji protoze do 2000 se proste necapal ale klidne se muze merit s 1600 a nema proti nim tolik navrch proto kdyby se predokolky delily na kategorii do 1800 a nad je to spravedlive to same zadokolky tam bych to posunul do 2500 protoze od 1400 je nejblizsi ucinna zadokolka az S 2000



myslim si ze tim vasim rozdelenim vymazete obsahy 1.4 a 1.6 z hodnocenych mist a to je 50% mozna vic sprintovaciho osazenstva proc tyhle lidi nemaji pravo zasahnout do vysledku??
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

leon4x4 píše:Víte co, já hlasuju pro zrušení. Dáme peníze co bychom jinak dávali do aut vládě, ta je projebe ještě rychleji než lecjaký tuner a bude klid. Budem jezdit mandelinkou do kolbenky a budem šoupat nohama.
Ty to taky hned všechno balíš...
Vládě a na cikány dáváme měsíčne dost si myslím každý, takže tam bych řešení neviděl :)

Nechal bych to buď jak to bylo, na to si za těch X let a nespočet akcí každý zvyknul a nikdy v tom nebyl problem, nebo bych to udelělal jako varianu 2 od KFJ. Obojí je zajímavé a i varianta 2 se může přeci upravit podle toho, jak to vyjde další rok.

Třeba nám TMDC postaví dráhu 30m širokou, 2km dlouhou a bude se jezdit profi drag cup ;)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:28, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

docela dost lidí mi přijde že si myslí že rovnou postaví nadupaný auto...přeci jen nějak se začíná a pokud to člověk myslí opravdu vážně tak je nějaká progrese jeho vývoje jak po technické stránce tak po stránce jezdecké...
já tady nehodlám s někym debatovat já sem pro to aby se pravidla stanovily ale na základě logiky a ne na základě toho aby někdo se svojí upocenou rachotinou dostal pohárek.....
pokud tady v době kdy budu mít hotové auto nebudou jasná a logická pravidla tak holt budu jezdit na závody jinam .....
Jak už sem napsal pravidlům se musejí zúčastnění podřídit a nebo se nezůčastnit.....
jak tady někdo zmínil kategorie objemů tak např v rally jsou kategorie objemové ale také samozřejmně mají jasně daná pravidla úprav na autě a podle toho jsou rozděleni do tříd.....omezený výkon 300PS........takže radši si nejdřív zjistit fakta.......
Závěrem bych chtěl ale Robertovi popřát ať se drží dál a pokud to pude takhle dál tak dříve nebo později se zase pravidla změní a doufám že to povede k tomu že se tady začnou stavět i další velice zajímavé stroje...... Může to znít hnusně ale mě moc nebaví koukat na auta co jezdí 13+s....
HOWK!

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:docela dost lidí mi přijde že si myslí že rovnou postaví nadupaný auto...přeci jen nějak se začíná a pokud to člověk myslí opravdu vážně tak je nějaká progrese jeho vývoje jak po technické stránce tak po stránce jezdecké...
já tady nehodlám s někym debatovat já sem pro to aby se pravidla stanovily ale na základě logiky a ne na základě toho aby někdo se svojí upocenou rachotinou dostal pohárek.....
pokud tady v době kdy budu mít hotové auto nebudou jasná a logická pravidla tak holt budu jezdit na závody jinam .....
Jak už sem napsal pravidlům se musejí zúčastnění podřídit a nebo se nezůčastnit.....
jak tady někdo zmínil kategorie objemů tak např v rally jsou kategorie objemové ale také samozřejmně mají jasně daná pravidla úprav na autě a podle toho jsou rozděleni do tříd.....omezený výkon 300PS........takže radši si nejdřív zjistit fakta.......
Závěrem bych chtěl ale Robertovi popřát ať se drží dál a pokud to pude takhle dál tak dříve nebo později se zase pravidla změní a doufám že to povede k tomu že se tady začnou stavět i další velice zajímavé stroje...... Může to znít hnusně ale mě moc nebaví koukat na auta co jezdí 13+s....
HOWK!
13+s je dost nadhodnocené... kdyz ti zajede 13+s nejaka supra nebo ferrari, tak je to nuda, ale kdyz ti to zajede uno, nebo swift, tak to je mazec :))) ;)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

repro jasan ale radši uvidim to uno jak si dá modenu.....to mě se líbí víc...určitě mi rozumíš.... :-)))))

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:repro jasan ale radši uvidim to uno jak si dá modenu.....to mě se líbí víc...určitě mi rozumíš.... :-)))))
pristi rok to tak bude :D

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

reproboy píše:
leon4x4 píše:Víte co, já hlasuju pro zrušení. Dáme peníze co bychom jinak dávali do aut vládě, ta je projebe ještě rychleji než lecjaký tuner a bude klid. Budem jezdit mandelinkou do kolbenky a budem šoupat nohama.
Ty to taky hned všechno balíš...
Vládě a na cikány dáváme měsíčne dost si myslím každý, takže tam bych řešení neviděl :)

Nechal bych to buď jak to bylo, na to si za těch X let a nespočet akcí každý zvyknul a nikdy v tom nebyl problem, nebo bych to udelělal jako varianu 2 od KFJ. Obojí je zajímavé a i varianta 2 se může přeci upravit podle toho, jak to vyjde další rok.

Třeba nám TMDC postaví dráhu 30m širokou, 2km dlouhou a bude se jezdit profi drag cup ;)
prave ze s tim byl vzdycky problem, proto jsme loni prisli s TMDC...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
KFJ píše:objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl... :lol:
LUTEC píše:nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude :wink: .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...

Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. :lol: Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu. :lol:
8) ja se to snazim vysvetlit uz rok... a po roce se lidi divi ze se nepojede podle objemu :?: :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od Luther »

Taboo píše:
KFJ píše:objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl... :lol:
LUTEC píše:nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude :wink: .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...

Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. :lol: Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu. :lol:
Jenze se bavime o CR, ne o USA. Tady je ta realita umernosti vykonu a objemu tovarnich aut trosku jina.

Proc porad nekdo orgumentuje Maratem, nebo vysokoobjemovym autem s nizkym vykonem, kdyz v nasich podminkach jde zatim bohuzel jen o vyjimky?

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od Luther »

KFJ píše:
Taboo píše:
KFJ píše:objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl... :lol:
LUTEC píše:nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude :wink: .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...

Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. :lol: Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu. :lol:
8) ja se to snazim vysvetlit uz rok... a po roce se lidi divi ze se nepojede podle objemu :?: :wink:
Jak se k tomu stavi poradatele srazu? Nebo davas organizatorum volnou ruku a vysledky se po vyhlaseni jen zpracuji podle novych pravidel, podobne jako tomu bylo letos?
Naposledy upravil(a) Luther dne 08 lis 2007 23:57, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:28, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost :roll:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost :roll:
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD plus mraky práce počítám že ve finále bude investice někde na hranici půl milionu korun za auto které bude prakticky nové....nemyslím si že by to byly nějaké závratné peníze...s tímto rozpočtem by auto mnělo zvládnout časy na hranici deseti sekund zároveň ale bude spolehlivé natolik že by se nic nemělo ihned po odjetí dvou sprintů měnit.......respektive chci se dostat pod deset proto se tento projekt rozjel timto směrem....
neni problém cokoliv zajistit ze států přes specializovaný e-shop společně s radami od asi nejzasvědcenějšího člověka se prokousávám dál a dál....stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim..... :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

No já do mího předchozího auta nacpal neco kolem 150tis do toho součásného zatim 50 a ješte to poroste :roll: chci se dostat na hranici 14sec kamarád s takhle podobně upraveným autem jezdil 14,3 tak uvidíme :) Ale každej nemá tak velkej příjem a stejně to nacpe do auta ale prostě nemá na to postavit auto za půl mega :roll: A těmahle pravidlama je připravíte i o tuhle radost :roll:

Uživatelský avatar
Johnik
Příspěvky: 771
Registrován: 16 srp 2006 20:01
Bydliště: Zas a znovu v Práglu

Příspěvek od Johnik »

mě to přijde, že tady pár lidí 3x vidělo F&F 1 a teď si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa. hlavně, že amerika. a hamburgry od mekáče před startem podávat nechcete. TM a McDonald´s vás zvou na McBurger Tuning Párty :lol: .
http://pumatrip.webnode.cz/
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od LUTEC »

Johnik píše:mě to přijde, že tady pár lidí 3x vidělo F&F 1 a teď si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa. hlavně, že amerika. a hamburgry od mekáče před startem podávat nechcete. TM a McDonald´s vás zvou na McBurger Tuning Párty :lol: .
to jsi rekl moc hezky
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od LUTEC »

Krosmen píše:
Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost :roll:
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD ...stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim..... :twisted: :twisted:
kdyz to nedelas pro pohar a jak je videt neresis ani penize, tak si kup svoji casomiru a mer si casy doma za barakem :lol:

mozna bys tu casomiru pak mohl pujcovat i organizatorum srazu a pak by se nestavalo to co se stalo treba ted v Milovicich :?:
Naposledy upravil(a) LUTEC dne 08 lis 2007 13:07, celkem upraveno 1 x.
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od LUTEC »

Taboo píše:
KFJ píše:objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta... :wink:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl... :lol:
LUTEC píše:nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude :wink: .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...
:lol:
kdyz uz chces nekoho chytat za slovo tak si poradne precti co jsem napsal......
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Odpovědět

Zpět na „Srazy“