Vše o úpravách motorů a vyfuků.
	Moderátoři:  Fáboš , Bohuš , Kane13 , Ritchma , Libor12 , Tom_ 
			
		
		
			
				
								street.racer 							 
						Moderátor 			
		Příspěvky:  592 Registrován:  21 čer 2004 01:42Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od street.racer  26 zář 2004 22:18 
			
			
			
			
			No_name píše: to Street.Racer
wrrrrrrrrrn..haf!!..wwrrrrrrrnnn..haf!!!... 
To byla Celica... 
 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Beaver 							 
									
		Příspěvky:  6553 Registrován:  17 srp 2004 09:01 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Beaver  27 zář 2004 09:46 
			
			
			
			
			Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš...... 
"Technology is only replacment for displacement"
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"  
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								leon4x4 							 
									
		Příspěvky:  1389 Registrován:  24 dub 2004 22:53
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od leon4x4  27 zář 2004 09:58 
			
			
			
			
			Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš...... 
Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jiného 
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
					Naposledy upravil(a) 
leon4x4  dne 27 zář 2004 12:17, celkem upraveno 1 x.
									
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								kasa.d 							 
						Moderátor 			
		Příspěvky:  524 Registrován:  24 srp 2004 13:58Bydliště:  Jihlava
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od kasa.d  27 zář 2004 10:28 
			
			
			
			
			no jako gratulace a na jarní Mimoň si zamlouvám jeden sprint, jestli teda už bude zadek OK
			
			
									
									Jeep Grand Cherokee 4,7 V8
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Komár 1981 							 
									
		Příspěvky:  1444 Registrován:  02 bře 2004 15:35Bydliště:  Praha - Čakovice
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Komár 1981  27 zář 2004 10:34 
			
			
			
			
			@ Marr:
ty tomu davas na prdel! ale jede to pekne... kam se hrabu...  
 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Fazeey 							 
									
		Příspěvky:  4726 Registrován:  09 bře 2004 17:06Bydliště:  nýr da Melnik sidé
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Fazeey  27 zář 2004 11:15 
			
			
			
			
			Mar: super kára, ten zvuk je fakt brutál  
Leon: oběm  
  .. objem  
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								leon4x4 							 
									
		Příspěvky:  1389 Registrován:  24 dub 2004 22:53
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od leon4x4  28 zář 2004 10:42 
			
			
			
			
			NO až ti to bude jezdit takhle
bude to fajn 
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								StreetFighter 							 
									
		Příspěvky:  1514 Registrován:  30 črc 2004 10:36Bydliště:  Hamilton, Canada
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od StreetFighter  28 zář 2004 18:56 
			
			
			
			
			blahopreji marauderovi........at mu to jezdi....!!   a at si u toho  
Radši budu druhej  než mrtvej !Honda Civic D16A6 - Sweatheart 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								MarauderZ28 							 
									
		Příspěvky:  3496 Registrován:  26 zář 2004 17:55Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od MarauderZ28  28 zář 2004 19:19 
			
			
			
			
			dekujeme pekne  
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Krosmen 							 
									
		Příspěvky:  1811 Registrován:  07 srp 2004 16:23Bydliště:  Dobříš
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Krosmen  29 zář 2004 11:18 
			
			
			
			
			leon4x4 píše: Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš...... 
Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jiného 
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
jenom mírně poopravím,nejvýkonější motor f1 bylo BMW s obsahem 1.5l turbem vetšim než motor a výkonem necelejch 1500koní.....
tim heslem objem ničim nenahradíš se oháněj amíci a ne já........ 
 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
																			
								matitchka  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od matitchka  23 čer 2006 23:41 
			
			
			
			
			hmm to tedaseru
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Sly 							 
									
		Příspěvky:  5230 Registrován:  14 srp 2004 10:36
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Sly  23 čer 2006 23:45 
			
			
			
			
			Ani jeden z uvadenych dvou linku mi nejede. Lepe receno jede, ale po videich ani slechu, ani vidu 
 Rad bych na ty videa kouknul..
Live 4 Ride Syndicate 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								MarauderZ28 							 
									
		Příspěvky:  3496 Registrován:  26 zář 2004 17:55Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od MarauderZ28  23 čer 2006 23:54 
			
			
			
			
			proč teda nejezděj dragtery o objemu 1 litr a 3000 HP ?
			
			
									
									Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								MarauderZ28 							 
									
		Příspěvky:  3496 Registrován:  26 zář 2004 17:55Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od MarauderZ28  23 čer 2006 23:56 
			
			
			
			
			
			
			
									
									Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								bob ash 							 
									
		Příspěvky:  431 Registrován:  07 úno 2005 01:39Bydliště:  Pardubice
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od bob ash  24 čer 2006 00:34 
			
			
			
			
			Ten poslední link sice jede, ale video s hotovým Camarem tam není ...
			
			
									
									Speed kills. Drive Ford and live forever.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								NeviM 							 
									
		Příspěvky:  1146 Registrován:  12 pro 2005 15:45Bydliště:  Kutná Hora
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od NeviM  24 čer 2006 00:43 
			
			
			
			
			barbucha píše: eric píše: barbucha píše: 
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě 
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
turbo muze klidne bej pohaneny vyfukovymi polyny jen z jedne rady valcu a plnit obe rady, napriklad saab toto reseni pouzival pouzival 
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								GTRunner 							 
									
		Příspěvky:  217 Registrován:  10 led 2005 23:03
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od GTRunner  24 čer 2006 13:22 
			
			
			
			
			Nebo jsou svody obou valcu svedeny do jednoho...pouziva se to celkem bezne u V6 turbodieselu...
			
			
									
									Lexus GS300
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								MarauderZ28 							 
									
		Příspěvky:  3496 Registrován:  26 zář 2004 17:55Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od MarauderZ28  24 čer 2006 16:08 
			
			
			
			
			svody pro Probe V6 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								NeviM 							 
									
		Příspěvky:  1146 Registrován:  12 pro 2005 15:45Bydliště:  Kutná Hora
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
									
						Příspěvek 
					 
								od NeviM  24 čer 2006 16:36 
			
			
			
			
			GTRunner píše: Nebo jsou svody obou valcu svedeny do jednoho...pouziva se to celkem bezne u V6 turbodieselu...
nebo u Probe V6 benzin  
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								Lolek 							 
									
		Příspěvky:  505 Registrován:  26 led 2005 20:23Bydliště:  Okr. Beroun
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Lolek  25 čer 2006 20:09 
			
			
			
			
			kde je to video? taky bych ho chtěl vidět
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
		
		
			
				
								MarauderZ28 							 
									
		Příspěvky:  3496 Registrován:  26 zář 2004 17:55Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od MarauderZ28  25 čer 2006 22:08 
			
			
			
			
			o jakým videu vlastně mluvíte ? odkaz ...
			
			
									
									Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51