To byla Celica...No_name píše:to Street.Racer
wrrrrrrrrrn..haf!!..wwrrrrrrrnnn..haf!!!...![]()
Camaro power up !
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
"Technology is only replacment for displacement"Krosmen píše:obsah ničim nenahradíš......
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jinéhoKrosmen píše:obsah ničim nenahradíš......
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 27 zář 2004 12:17, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
NO až ti to bude jezdit takhle

bude to fajn

bude to fajn
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- StreetFighter
- Příspěvky: 1514
- Registrován: 30 črc 2004 10:36
- Bydliště: Hamilton, Canada
- Kontaktovat uživatele:
blahopreji marauderovi........at mu to jezdi....!! a at si u toho 
Radši budu druhej než mrtvej!
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jenom mírně poopravím,nejvýkonější motor f1 bylo BMW s obsahem 1.5l turbem vetšim než motor a výkonem necelejch 1500koní.....leon4x4 píše:Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jinéhoKrosmen píše:obsah ničim nenahradíš......![]()
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
tim heslem objem ničim nenahradíš se oháněj amíci a ne já........
Re: Camaro power up !
Ani jeden z uvadenych dvou linku mi nejede. Lepe receno jede, ale po videich ani slechu, ani vidu
Rad bych na ty videa kouknul..
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Camaro power up !
proč teda nejezděj dragtery o objemu 1 litr a 3000 HP ?
dávat sem za příklad formule je nesmysl neb měly objem omezenej nebejt omezení nikdo by se nedržel litrovejch nebo jedenapůlitrovejch motorů to je naprosto jasná věc ...
dávat sem za příklad formule je nesmysl neb měly objem omezenej nebejt omezení nikdo by se nedržel litrovejch nebo jedenapůlitrovejch motorů to je naprosto jasná věc ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Camaro power up !
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Camaro power up !
Ten poslední link sice jede, ale video s hotovým Camarem tam není ...
Speed kills. Drive Ford and live forever.
turbo muze klidne bej pohaneny vyfukovymi polyny jen z jedne rady valcu a plnit obe rady, napriklad saab toto reseni pouzival pouzivalbarbucha píše:Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.eric píše:kvuli sání?barbucha píše: To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Camaro power up !
kde je to video? taky bych ho chtěl vidět
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Camaro power up !
o jakým videu vlastně mluvíte ? odkaz ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
No prece o tom videu s kompresorem..ty prvni dva odkazy mi nejak nefungujou a v tom tretim--- http://www.camaro.cz/video.html --jsem to nenasel 
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14


