Vše o úpravách motorů a vyfuků.
Moderátoři: Fáboš , Bohuš , Kane13 , Ritchma , Libor12 , Tom_
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592 Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od street.racer » 26 zář 2004 22:18
No_name píše: to Street.Racer
wrrrrrrrrrn..haf!!..wwrrrrrrrnnn..haf!!!...
To byla Celica...
Beaver
Příspěvky: 6553 Registrován: 17 srp 2004 09:01
Příspěvek
od Beaver » 27 zář 2004 09:46
Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš......
"Technology is only replacment for displacement"
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
leon4x4
Příspěvky: 1389 Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od leon4x4 » 27 zář 2004 09:58
Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš......
Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jiného
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
Naposledy upravil(a)
leon4x4 dne 27 zář 2004 12:17, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
kasa.d
Moderátor
Příspěvky: 524 Registrován: 24 srp 2004 13:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasa.d » 27 zář 2004 10:28
no jako gratulace a na jarní Mimoň si zamlouvám jeden sprint, jestli teda už bude zadek OK
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8
Komár 1981
Příspěvky: 1444 Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Komár 1981 » 27 zář 2004 10:34
@ Marr:
ty tomu davas na prdel! ale jede to pekne... kam se hrabu...
Fazeey
Příspěvky: 4726 Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fazeey » 27 zář 2004 11:15
Mar: super kára, ten zvuk je fakt brutál
Leon: oběm
.. objem
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
leon4x4
Příspěvky: 1389 Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od leon4x4 » 28 zář 2004 10:42
NO až ti to bude jezdit takhle
bude to fajn
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz " onclick="window.open(this.href);return false;
StreetFighter
Příspěvky: 1514 Registrován: 30 črc 2004 10:36
Bydliště: Hamilton, Canada
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od StreetFighter » 28 zář 2004 18:56
blahopreji marauderovi........at mu to jezdi....!! a at si u toho
Radši budu druhej než mrtvej !
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
MarauderZ28
Příspěvky: 3496 Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MarauderZ28 » 28 zář 2004 19:19
dekujeme pekne
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Krosmen
Příspěvky: 1811 Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Krosmen » 29 zář 2004 11:18
leon4x4 píše: Krosmen píše: obsah ničim nenahradíš......
Ale kecy. Zaprvé "obsah" je plošná míra a u motoru jde o objem což je trochu něco jiného
Jsou tři cesty k zvětšení výkonu obecně, pokud neberem v potaz zdokonalení účinnosti systému což je asi stejně to nejlepší řešení.
Je to :
1) Zvětšit objem
2) Zvětšit otáčky
3) Přidat přeplňování
Vždyť formule v dobách kdy byl Renault na vrcholu slávy měli 1,5L a měli turbo a taky okolo 1000HP a dnes z 3L atmosféry ještě 1000koní nemají.
Takže jak je to s tím objemem?
jenom mírně poopravím,nejvýkonější motor f1 bylo BMW s obsahem 1.5l turbem vetšim než motor a výkonem necelejch 1500koní.....
tim heslem objem ničim nenahradíš se oháněj amíci a ne já........
matitchka
Příspěvek
od matitchka » 23 čer 2006 23:41
hmm to tedaseru
Sly
Příspěvky: 5230 Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sly » 23 čer 2006 23:45
Ani jeden z uvadenych dvou linku mi nejede. Lepe receno jede, ale po videich ani slechu, ani vidu
Rad bych na ty videa kouknul..
Live 4 Ride Syndicate
MarauderZ28
Příspěvky: 3496 Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MarauderZ28 » 23 čer 2006 23:54
proč teda nejezděj dragtery o objemu 1 litr a 3000 HP ?
dávat sem za příklad formule je nesmysl neb měly objem omezenej nebejt omezení nikdo by se nedržel litrovejch nebo jedenapůlitrovejch motorů to je naprosto jasná věc ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
MarauderZ28
Příspěvky: 3496 Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MarauderZ28 » 23 čer 2006 23:56
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
bob ash
Příspěvky: 431 Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bob ash » 24 čer 2006 00:34
Ten poslední link sice jede, ale video s hotovým Camarem tam není ...
Speed kills. Drive Ford and live forever.
NeviM
Příspěvky: 1146 Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od NeviM » 24 čer 2006 00:43
barbucha píše: eric píše: barbucha píše:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
turbo muze klidne bej pohaneny vyfukovymi polyny jen z jedne rady valcu a plnit obe rady, napriklad saab toto reseni pouzival pouzival
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
GTRunner
Příspěvky: 217 Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od GTRunner » 24 čer 2006 13:22
Nebo jsou svody obou valcu svedeny do jednoho...pouziva se to celkem bezne u V6 turbodieselu...
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
MarauderZ28
Příspěvky: 3496 Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MarauderZ28 » 24 čer 2006 16:08
svody pro Probe V6
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
NeviM
Příspěvky: 1146 Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od NeviM » 24 čer 2006 16:36
GTRunner píše: Nebo jsou svody obou valcu svedeny do jednoho...pouziva se to celkem bezne u V6 turbodieselu...
nebo u Probe V6 benzin
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Lolek
Příspěvky: 505 Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lolek » 25 čer 2006 20:09
kde je to video? taky bych ho chtěl vidět
MarauderZ28
Příspěvky: 3496 Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MarauderZ28 » 25 čer 2006 22:08
o jakým videu vlastně mluvíte ? odkaz ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"