motory do favorita
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 20 úno 2005 14:37
- Bydliště: Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
motory do favorita
Mám v hlavě povoz, určený na vrchy slalomy atd. Chci něco co nejlevnějšího a s co nejdostupnějšími díly. Zvolil jsem Favorita (minimální váha, minimální cena jak auta samotného tak i dílů). Ovšem seriový agregát mi nestačí, rád bych ho vyměnil za jiný a nejlépe typu Plug n Play.
Tudíž otázka zní.
Jaké ze škodováckých motorů padnou na převodovku a držáky motoru, bez nutnosti cokoli upravovat?
v úvahu přichází Felicia 1,6, Fabia 1,4 1,4 16v
jsou nějaké další?
nejraději bych byl pro 1,4 16v z důvodu "nejvyššího seriového výkonu" ve třídě do 1400ccm
Tudíž otázka zní.
Jaké ze škodováckých motorů padnou na převodovku a držáky motoru, bez nutnosti cokoli upravovat?
v úvahu přichází Felicia 1,6, Fabia 1,4 1,4 16v
jsou nějaké další?
nejraději bych byl pro 1,4 16v z důvodu "nejvyššího seriového výkonu" ve třídě do 1400ccm
Moc řídit neumím, ale když zaprší přidám
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Re: motory do favorita
felicia 1,6 na převodovku padne jenom s mezikusem... možná ho mam v garáži,musel bych se kouknout... 1,6 má stejnej blok jako stará vw 1,8 tak logicky na převodovku jen tak nepadnou
1,3 z feldy je v poho a mam pocit že by měla sednout i fabie
1,3 z feldy je v poho a mam pocit že by měla sednout i fabie
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: motory do favorita
1,4 by mělo jít na převodovku,ale má jinde držák...neni to vlastní zkušenost,jenom co jsem někde vyčetl
když jsme dávali do fava 1,8 tak se musel vymejšlet ten mezikus na převodovku,jeden držák seděl a jeden se musel vymyslet o kousek jinde a teoreticky když dáš 1,6 tak by to mělo bejt stejně
když jsme dávali do fava 1,8 tak se musel vymejšlet ten mezikus na převodovku,jeden držák seděl a jeden se musel vymyslet o kousek jinde a teoreticky když dáš 1,6 tak by to mělo bejt stejně
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
osobně nezaujatě, je fávo horší volba jak felda, kvůli stabilizátorům, takže bych šel raději do feldy, protože je to skoro stejné auto jako chceš ty, sehnal bych ji s motorem 1,6 a klidně do něj strčil tu 1,4 z fabie, (do škodovek už delší dobu nedělám a koncern neznám skoro vůbec) ale mám pocit že ta 1,6 z feldy má podobnej typ bloku (ne li stejnej) jako 1,4 16v z fabie
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no nevím..když nechceš měnit držáky, tak zůstaň u fava ..ona i 1.4 OHV fabie má drobný změny, ze kterejch nejen mě tejden bolela hlava , protože na netu nešly nikde vyčíst.Nakonec to dopadlo seriovým FA ložiskem protlačeným přes přítlačák fabie, takže se z z ložiska fabie a fava musel vyrobit hybrid..co dál tam bylo za změny už nepamatuju-tuším že olejová vana z FA se musela lehce upravit aby šla na fabiáckej blok, s ní olejový čerpadlo-a to vše kvůli zadnímu držáku motoru
to jednodušší bude implantace VW 2.0 16v s FA převodovkou do kitový feldy... , protože mezikus mezi motor a převodovku sedí, setrvák a spojka je už vymyšlená , jen doladit dva držáky motoru.Převodovka sedí na svým seriovým místě (nevím jestli jí chytit na 2 body jako ve feldě, nebo stejně jako ve FA)... o roztrhaný poloosy a obaly strach nemáme..když stará převodovka z Š 120 s 1.8T taky něco přenesla .. tak tohle na kopec bude akorát...
pokud to máš na slalom a začínáš, tak bych šel maximálně do tý 1.6 , i když to je těžká a líná mrcha..z 1300, nebo 1400 fabie dostaneš za zajímavej peníz ( někdy ne větší než cena za nějakej jinej motor a jeho výměnu..) slušný koně a když si pohraješ s převodovkou , tak by to mohlo bejt zajímavý...
to jednodušší bude implantace VW 2.0 16v s FA převodovkou do kitový feldy... , protože mezikus mezi motor a převodovku sedí, setrvák a spojka je už vymyšlená , jen doladit dva držáky motoru.Převodovka sedí na svým seriovým místě (nevím jestli jí chytit na 2 body jako ve feldě, nebo stejně jako ve FA)... o roztrhaný poloosy a obaly strach nemáme..když stará převodovka z Š 120 s 1.8T taky něco přenesla .. tak tohle na kopec bude akorát...
pokud to máš na slalom a začínáš, tak bych šel maximálně do tý 1.6 , i když to je těžká a líná mrcha..z 1300, nebo 1400 fabie dostaneš za zajímavej peníz ( někdy ne větší než cena za nějakej jinej motor a jeho výměnu..) slušný koně a když si pohraješ s převodovkou , tak by to mohlo bejt zajímavý...
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 20 úno 2005 14:37
- Bydliště: Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Beru raději "Fáčko", protože když ho někam pošlu, a jako že pošlu, tak škoda bude minimální. Pojízdnou Felicii za 5000 neseženu. Fáčko je snad i o 100kg lehčí než Felicie, takže když nechám vevařit rám, tak se ani nedostanu na váhu prázdné Felicie. Měl jsem už jeden projekt co skončil na financích a technickém zázemí. Proto se snažím vybrat komponenty typu Plug n Play.
Zatím vede motor 1,4 16v i s převodovkou.
Napadá vás zkušenější nějaké místo kde by mohl být problem? Je jasné že se budou muset převařit držáky. Co elektrika? Má tento motor nějaká čidla nebo snímače bez kterých nepojede?
Zatím vede motor 1,4 16v i s převodovkou.
Napadá vás zkušenější nějaké místo kde by mohl být problem? Je jasné že se budou muset převařit držáky. Co elektrika? Má tento motor nějaká čidla nebo snímače bez kterých nepojede?
Moc řídit neumím, ale když zaprší přidám
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Re: motory do favorita
pokud jde o stably,tak napiš uživateli pepezx ... ten má na skladě vždycky nějakou zadní nápravu se stablem 

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: motory do favorita
Zeptám se takto: Má vůbec smysl dělat to, co děláš, když na to nemáš peníze? Budeš mít vůbec potom na benzín?
Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.
Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: motory do favorita
Na tom něco bude... S autem za 5k jezdit závody... Hmmm Hodně štěstí...SPEEDY píše:Zeptám se takto: Má vůbec smysl dělat to, co děláš, když na to nemáš peníze? Budeš mít vůbec potom na benzín?
Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: motory do favorita
tohle je hlavní bodMComb píše:Na tom něco bude... S autem za 5k jezdit závody... Hmmm Hodně štěstí...SPEEDY píše:Zeptám se takto: Má vůbec smysl dělat to, co děláš, když na to nemáš peníze? Budeš mít vůbec potom na benzín?
Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.

vemu li kámošovu paštiku , tak sice karoserie schnilá, ale vyrámovaná -což dřív na autokros, když ho ještě jezdil stačilo..
ale aby to bylo konkurenceschopný na amaterským, kopci, tak 25tisíc schopný obutí, nějaký kola na co ty gumy obuješ.Převodovku s rovným zubem měl (jednu starší krátkou prodal za 12), ale musel jsem do ní dát nový synchrony + starší samodomorepas lamelovej samosvor za 8, nějaký schopný tlumiče (hp seženeš už kolem 5tky,) a hlavně motor -ten vyšel dá se říct nejdráž, + lepší brzdy, sedačku, pásy..
Když to sečteš, tak aby si měl konkurence schopný fávo, potřebuješ minimálně 100 na přípravu auta +nespočetně hodin práce ..sice jsou případy co postavěj fávo i za víc, ale to pak nikdo nechytí a maj s ním práci i imprezy apod....
Re: motory do favorita
coby ne?MComb píše:Na tom něco bude... S autem za 5k jezdit závody... Hmmm Hodně štěstí...SPEEDY píše:Zeptám se takto: Má vůbec smysl dělat to, co děláš, když na to nemáš peníze? Budeš mít vůbec potom na benzín?
Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.
konicek dobrej
máš plnou tašku jó máš?
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 20 úno 2005 14:37
- Bydliště: Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Jelikož krmim Mazdu RX7 FC3S turbo na denní ježdění, tak se rozhodně nebojim o to že bych neměl na benzin peníze.
Předchozí projekt byl ve větším stylu. Jen pořizovačka a podvozek bez motoru, rámu a všeho dalšího daly dohromady to co do toho chci dát teď.
Nechci jezdit vrcholově, ani nepomýšlím na "bednu".
Do teď jsem jezdil s mojí Mazdicí a nedovolil jsem si jít tak na hranici jako bych si dovolil právě se šrotem za 5000.


Nejspíš ani nebudu sahat do převodoky, natož samosvor. Myslim že skončí u 2 sad slicků. a celkově bychse rád vešel do 40 000
Předchozí projekt byl ve větším stylu. Jen pořizovačka a podvozek bez motoru, rámu a všeho dalšího daly dohromady to co do toho chci dát teď.
Nechci jezdit vrcholově, ani nepomýšlím na "bednu".
Do teď jsem jezdil s mojí Mazdicí a nedovolil jsem si jít tak na hranici jako bych si dovolil právě se šrotem za 5000.

Nejspíš ani nebudu sahat do převodoky, natož samosvor. Myslim že skončí u 2 sad slicků. a celkově bychse rád vešel do 40 000
Moc řídit neumím, ale když zaprší přidám
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Často se objevujou takový auta na
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php
http://rallyejournal.cz/inzerce/inzerce.html
http://speedpro.cz
http://skoda.virt.cz
Na rallyejournalu je flicka s krátkou převodovkou za 60tis třeba, ale to už je asi drahý. Určitě něco seženeš. Neni to tak dlouho co mi nabízeli tady v servise fanouše na hpčkách s rámem za 30tis, ale nevim jestli to ještě platí -
http://miniguru.com/
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php
http://rallyejournal.cz/inzerce/inzerce.html
http://speedpro.cz
http://skoda.virt.cz
Na rallyejournalu je flicka s krátkou převodovkou za 60tis třeba, ale to už je asi drahý. Určitě něco seženeš. Neni to tak dlouho co mi nabízeli tady v servise fanouše na hpčkách s rámem za 30tis, ale nevim jestli to ještě platí -
http://miniguru.com/
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Motor Favorit, hlavu Felicia 50 kW (vetsi kanaly), klikovku Fabia (objem 1.4), 2x dvojity karburator a ono to nejak pojede 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 20 úno 2005 14:37
- Bydliště: Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
v plavech nebo hoškovicích?honza 2.0 16v píše:hm tak tebe znám od vidění ze závodů CWC:) myslím že sis od nás byl něco pujčovat, nebo si u nás schovával nějaký nářadí...
http://www.ukazto.com/?img=2811022~DSCF9683.jpg
to jste vy?
http://www.ukazto.com/?img=2811033~DSCF9727.jpg
právě něco podobnýho bych rád, ale pořád trochu civilnější
Moc řídit neumím, ale když zaprší přidám
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
Mazda RX7 FC3S S4TII, 4ever svor
"Štěpánek"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
hele jinak mě teď napadlo -proč zrovna favo
..vždyť GI je na tom váhově stejně , díly na to taky dá se říct v pohodě seženež , nebo použiješ z GII a GTI letí jak čert - soused totiž koupil nedávno GI GTi za 5000,- a mít to podvozek, tak to nemá konkurenci ...teď už v tom jezdí 1.8 16v a jede to ještě víc.. a co do ovladatelnosti to je krásně lehký do ruky jak fávo...

..vždyť GI je na tom váhově stejně , díly na to taky dá se říct v pohodě seženež , nebo použiješ z GII a GTI letí jak čert - soused totiž koupil nedávno GI GTi za 5000,- a mít to podvozek, tak to nemá konkurenci ...teď už v tom jezdí 1.8 16v a jede to ještě víc.. a co do ovladatelnosti to je krásně lehký do ruky jak fávo...


jako chápu že je někdo třeba našenec do škody 110r nebo i do normální škodovky 120 - 135, ale tunit nebo závodit s takovou paštikou jako je fávo... to nechápu... (soráč příznivcům škody favorit...)Shade_cze píše:O G celkově, jsem neuvažoval protože to auto bytostně nesnáším, ale podíval jsem se a našel jsem GII GTi 1,8 16v za 15000. Stává se tedy vážnou konkurencí.