jaky 2litr na sprinty

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od Starlet »

Anděl: to bylo nehezké od tebe :lol:
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fiat12PMR »

no fajn tak jsi nasel moji fotku :-) zejtra se ti muzu vyfotit vedle toho BMW :-D alespon vsichni poznaji ze tojsem ja!!!! :lol: :lol:
porsche 944

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

Anděl píše:
fiat12PMR píše: dávat jsem fotky, které nejsou tvé.
by me opravdu zajimalo z ceho soudis ze to BMW nejni moje... na zakladne jedne fotky po kalbe na ktere jsem ja v priopilem stavu??? tak to jsi potom asi fakt krutej borec....
porsche 944

Uživatelský avatar
H-Vtec
Příspěvky: 681
Registrován: 25 pro 2004 02:24
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od H-Vtec »

Anděl píše:
fiat12PMR píše:
jenom pro info... upravuje se toto BMW:
Obrázek
Musím to sem dát, tak se na mě nezlob. :roll: :lol: Chce to trochu pokory a né hned házet nesmyslná čísla a dávat jsem fotky, které nejsou tvé.

Obrázek

více na http://www.stesti.cz/profil/Frenczy/
hele to seš ty na ty fotce? :lol: v tom odkazu je napsano že jsi z Mladý Boleslavi......že Tě neznam :lol: :smich:
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s

Uživatelský avatar
H-Vtec
Příspěvky: 681
Registrován: 25 pro 2004 02:24
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od H-Vtec »

ty voe tady se to pěkně rozjelo do extrermu a je vidět že v čr je hodně snílku :lol:
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Dosáhnout času 7 sekund není problém pokud kluci jezdí 200 metrů :lol: :lol: :lol:
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

H-Vtec píše:ty voe tady se to pěkně rozjelo do extrermu a je vidět že v čr je hodně snílku :lol:
konkretne z kropacovi vrutice :-) jestli chces prijed se podivat mas to 25km... koncem pristiho tydne tu uz budu mit svody na turbo pro BMW a snad dorazi i turbo repasi ted cekam na hlavu (ta moje byla praskla) , ARP stefty a MLS tesneni pod hlavou.... jak ho budu mit tak se zacina skladat motor dokupy :-)
porsche 944

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

nevím no,..za 50 nekoupíš ani pořádné písty s ojnicema a pár těsnění..
vím moc dobře co to stojí.. abys postavil BMW které bude něco schopno ukázat tak bys musel těch 50 vynásobit nějakým rozumným číslem.
Klidně můžeš napsat jaké turbo použiješ.. jsem zvědavý na ten 2,5l :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

blázen píše:nevím no,..za 50 nekoupíš ani pořádné písty s ojnicema a pár těsnění..
vím moc dobře co to stojí.. abys postavil BMW které bude něco schopno ukázat tak bys musel těch 50 vynásobit nějakým rozumným číslem.
Klidně můžeš napsat jaké turbo použiješ.. jsem zvědavý na ten 2,5l :roll:
ale tech 50tis nebyla investice do BMW :nono: to jsem psal ohledne te motokary.... v BMW uz je nasypano vic nez 50tis.. jinak turbo mi ted ma prijit od jednoho sponzora je to nejaka T3 prej ji pouzival v nissanu 200sx pak dal jine a tohle nechal zrepasovat.. tak to zjistim a nafotim az to dorazi.... jinak komprese u BMW bude nekde mezi 7.5-8:1 jeste se to dopocita az sezenu pouzitelnou hlavu valcu a zmerim si co potrebuju... vsak koncem pristiho tydne vy to melo byt tady takze pak koukni do projektu na BMW a bude to tam :-)
porsche 944

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

se starou T3 toho moc nepředvedeš.. měl si použít nějaké GT28, spíš GT30

jak si docílil toho KP?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

blázen píše:se starou T3 toho moc nepředvedeš.. měl si použít nějaké GT28, spíš GT30

jak si docílil toho KP?
:nono: pouziti turba jeste nejni jiste... vzdyt jsem ho ani nevidel... jinak KP docilis poskladanim motoru: blok 2.5 vanos, klika 2,5bezvanos, pisty vanos, ojnice bezvanos (jsou o 5mm kratsi) takze kdyz tam dam ty ojnice tak mi vznikne KP 7:1 coz je malo. takze jakmile sezenu novou hlavu tak zmerim jeji spalovaci prostor a podle toho vypocitam o kolik snizit blok na kompresi mezi temi 7.5-8:1 ta se jeste dopocita.. kvuli snizeni bloku musim vice propilovat "jitrnicky" na rozvodovych klech kvuli nastaveni rozvodu... takze asi tak podivej se do projektu... jsou tam i fotky ojnic atd..
porsche 944

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

to jsou ty liborovy měřící metody..místo toho abys tam koupil písty pro nějaký slušný KP a pořádné ojnice.. ale hodně štěstí, třeba to bude OK
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

blázen píše:to jsou ty liborovy měřící metody..místo toho abys tam koupil písty pro nějaký slušný KP a pořádné ojnice.. ale hodně štěstí, třeba to bude OK
nevim proc.... s touto sestawou do tech motoru swedi foukaji pres 2 barya motor funguje... mimochodem jak muzes rict ze neco nebude fungovat kdyz jsi to vzivote nezkusil??? mimochodem pisty by stacili z motoru M20B27 ty by me dali KP 8:1 .... ale o tom budeme polemizovat az potom co na to rekne motor..
porsche 944

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od blázen »

je otázkou kolik si toho ty seriové písty nechají při ladění líbit :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Libor12 píše:Teď už nejezdím vůbec. Nezúčastňují se žádných "megaakci" jako Mimoň atd. Nemám rád publicitu. A kdo chce ten si mě najde. Poslední projekt pro soukromý závod 400m pro 2 účastníky a sázku o pětimístnou sumu v kč dosáhl na čas 8.5s. Ale byla to pouze amatérská časomíra.
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od fiat12PMR »

blázen píše:je otázkou kolik si toho ty seriové písty nechají při ladění líbit :wink:
to ale nezjistim dokud to nezkusim...
porsche 944

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp
no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m. :) tentokráte mám ale na papíře úplně jiný projekt,co se motoru týká. Ten by mohl vydržet alespoň 30min do GO.

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Libor12 píše:
Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp
no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m. :) tentokráte mám ale na papíře úplně jiný projekt,co se motoru týká. Ten by mohl vydržet alespoň 30min do GO.
A co spojka, převodovka, kardan, polosy atd ?
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Libor12 píše:
Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp
no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m. :) tentokráte mám ale na papíře úplně jiný projekt,co se motoru týká. Ten by mohl vydržet alespoň 30min do GO.
A co spojka, převodovka, kardan, polosy atd ?
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Myslíš u toho nového? No nějaké tipy bych měl. Tentokráte bych to chtěl pojmout tak aby to vydrželo víc než jen těch 400m. Proto jsem se sháněl po pravidlech NHRA. Jaká je dovolená konstrukce atak. Jako když už do toho budu sypat takové peníze tak aby to mělo i nějaký výsledek.

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Libor12 píše:Myslíš u toho nového? No nějaké tipy bych měl. Tentokráte bych to chtěl pojmout tak aby to vydrželo víc než jen těch 400m. Proto jsem se sháněl po pravidlech NHRA. Jaká je dovolená konstrukce atak. Jako když už do toho budu sypat takové peníze tak aby to mělo i nějaký výsledek.
Ne zajímají mne ty díly na te 350 - 800Ps Ladě. Jestli spojka, převodovka, kardan, poloosy atd byly seriové, nebo nějaké spec. závodní díly
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Ne ne. Žádné speciální díly. Všechno vrakovistě. I to auto. Diff byl z mustagu,pro normální použití už nebyl,danému účelu posloužil,převodovka vlastní konstrukce s díly s tatry 805,taktéž spojka 805 obložena kovokeramikou napnuta přes kladku se západkou bez možnosti vypnutí. Brzda na předních kolech škoda 120 4pist a na kardanu,upravený nevím z čeho,kotouč vlastní výroby s 4pist třmenem pro zadní kola a zastavení motoru. Prostě bastl jak má být. :)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

libor libor libor libor :lol: ach jo
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

blázen píše:libor libor libor libor :lol: ach jo
k tomu nemám co říct. Zvlášť to sedí od člověka který neví co je kompresní poměr a jak se počítá a jaký střih ventilu má jeho vlastní motor.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od MarAt »

Ivane kolik si dal za ten hrad? Sou k tomu i ty lesy okolo? Jo a Zdeňka se ptá,jestli tam už můžou ženy, že by chtěla na návštěvu přijet se mnou.
Naposledy upravil(a) MarAt dne 16 srp 2008 22:31, celkem upraveno 1 x.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Libor12 píše:Ne ne. Žádné speciální díly. Všechno vrakovistě. I to auto. Diff byl z mustagu,pro normální použití už nebyl,danému účelu posloužil,převodovka vlastní konstrukce s díly s tatry 805,taktéž spojka 805 obložena kovokeramikou napnuta přes kladku se západkou bez možnosti vypnutí. Brzda na předních kolech škoda 120 4pist a na kardanu,upravený nevím z čeho,kotouč vlastní výroby s 4pist třmenem pro zadní kola a zastavení motoru. Prostě bastl jak má být. :)
Mno.... smekám před tebou, protože podle toho co tu píšeš, tak jsi schopný poskládat 8. sekundové a 800.koňové auto do 50.000,- Kdybych tohle uměl, tak se okamžitě sbalím a jdu se tím živit do US. Počítám, že by mi tam za tyhle nadpřirozene schopnosti postavili pomník
Naposledy upravil(a) Scooby dne 16 srp 2008 23:18, celkem upraveno 1 x.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Sice bez investic ale na jedno použití. :) a to je trochu málo. Nevím kolik to mělo koní na nitrometan. Mám jen protokol z brzdy a to bylo na benzín. Vycházím z toho že nitrometan při stejném poměru dá 2.5krát více energie než benzín. Nikam nepojedu,postavím drag káru u nás. Ale chtěl bych to řešit prostě aby to něčemu odpovídalo. Předpis,konstrukce atd. Nikde jsem nic nenašel.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 13:19, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Taboo píše:Na tomto foru se vzdy clovek dobre pobavi...

My jsme pred nekolika lety dostali Civic, urceny k JDM engine&tranny swap, do 11 sekund s naprosto tovarnim motorem a prevodovkou. Po instalaci silnejsiho palivoveho cerpadla jsme se souhlasem jeho majitele na to placli silnejsi spojku, nitrous, nitrous controller od Jacobs Electronics a postavili ten Civic proti DSM s overenymi a konstatnimi casy v oblasti 11.5. I presto, ze se te Honde doslova rozsypal motor daleko pred ukoncenim 1/4 mile, tak do dnesniho dne to byl ten nejrychlejsi cas, ktery ten vuz zajel. Jaky to ma ale smysl? Pokud nejaky vuz nedokaze opakovane zajet ten samy cas aspon 10x za sebou v rozmezi jedne hodiny, tak se jednoduse neda povazovat za plnehodnotny konkurenceschopny vuz, ktery by se mohl zucastnit treba zavodu s vyrazovacim systemem.
A az tady nekdo bude vlastnit (a ne jen o tom snit) vuz, ktery dokaze zajet cas pod 10 sekund vikend po vikendu a 10-20x za sebou behem kazdeho 1-2 hodinoveho zavodu, tak pote muze povypravet, kolik to vlastnictvi, udrzba a provozuschopnost stoji nejen penez, ale take prace a casu. Ono proste nejde jen o to takovy vuz vubec postavit, ale pote ho take udrzovat neustale provozuschopny. V realite to predstavuje nekolik rezervnich motoru, prevodovek (a v mem pripade i rozvodovych skrini), neustaly nakup a vyrobu nahradnich dilu a v neposledni rade kazdotydeni pronajem dynometru (ktery se pote vyplati i radeji koupit) a 1/4 mile drahy. K tomu pridejte jeste dilnu a desetitisice dollaru v jejim vybaveni a naradi. Pokud mne chce nekdo povykladat, jak je postaveni a vlastnictvi takoveho vozu snadne a nenarocne, tak ja si to velice rad s pobavenim poslechnu :lol: ... Zatim lidi, kteri o necem podobnem jen mluvi, o tom v realite nemaji naprosto zadnou predstavu. Ty financni naklady k necemu podobnemu jsou tak vysoke, ze existuje jen velice malo povolani, ktere by je dokazalo pokryt (pokud take chcete vlastnit dum, vuz k beznemu provozu a mit rodinu, kterou take musite zivit). I pote, s normalnim 40h/week povolanim by cloveku na kazdotydeni pripravu toho vozu proste nezbyval cas. Ja stravim 40-60 hodin tydne k docileni neceho, co pote o vikendu behem par hodin znicim - jen abych mohl zacit zase znovu - a verte mi, ze pokud se to takto opakuje tyden po tydnu a rok po roku, tak to cloveka drive anebo pozdeji prestane bavit. Tolik k teorii vlastnictvi vozu, ktery zajede pod 10 sekund.
:wink:
S tímhle 100% souhlas. Já narval do Eclipse cca 350tis za 1 rok a stále to jezdí a nejezdí. :roll: Prostě se vždy ukáže neslabší a opotřebovaná část.

A čeho chci dosáhnout. :wink: Vlastně ničeho. Jen když jedu a šlápnu na to, tak si říci " No jede to trochu" 8)

Když ještě zajedu na tzv. tuning sraz a pojedu pár aut,tak jen dobře. Ale kdyby ne, tak se nic neděje.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Scooby
Příspěvky: 115
Registrován: 16 úno 2007 20:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooby »

Taboo píše:Na tomto foru se vzdy clovek dobre pobavi...

My jsme pred nekolika lety dostali Civic, urceny k JDM engine&tranny swap, do 11 sekund s naprosto tovarnim motorem a prevodovkou. Po instalaci silnejsiho palivoveho cerpadla jsme se souhlasem jeho majitele na to placli silnejsi spojku, nitrous, nitrous controller od Jacobs Electronics a postavili ten Civic proti DSM s overenymi a konstatnimi casy v oblasti 11.5. I presto, ze se te Honde doslova rozsypal motor daleko pred ukoncenim 1/4 mile, tak do dnesniho dne to byl ten nejrychlejsi cas, ktery ten vuz zajel. Jaky to ma ale smysl? Pokud nejaky vuz nedokaze opakovane zajet ten samy cas aspon 10x za sebou v rozmezi jedne hodiny, tak se jednoduse neda povazovat za plnehodnotny konkurenceschopny vuz, ktery by se mohl zucastnit treba zavodu s vyrazovacim systemem.
A az tady nekdo bude vlastnit (a ne jen o tom snit) vuz, ktery dokaze zajet cas pod 10 sekund vikend po vikendu a 10-20x za sebou behem kazdeho 1-2 hodinoveho zavodu, tak pote muze povypravet, kolik to vlastnictvi, udrzba a provozuschopnost stoji nejen penez, ale take prace a casu. Ono proste nejde jen o to takovy vuz vubec postavit, ale pote ho take udrzovat neustale provozuschopny. V realite to predstavuje nekolik rezervnich motoru, prevodovek (a v mem pripade i rozvodovych skrini), neustaly nakup a vyrobu nahradnich dilu a v neposledni rade kazdotydeni pronajem dynometru (ktery se pote vyplati i radeji koupit) a 1/4 mile drahy. K tomu pridejte jeste dilnu a desetitisice dollaru v jejim vybaveni a naradi. Pokud mne chce nekdo povykladat, jak je postaveni a vlastnictvi takoveho vozu snadne a nenarocne, tak ja si to velice rad s pobavenim poslechnu :lol: ... Zatim lidi, kteri o necem podobnem jen mluvi, o tom v realite nemaji naprosto zadnou predstavu. Ty financni naklady k necemu podobnemu jsou tak vysoke, ze existuje jen velice malo povolani, ktere by je dokazalo pokryt (pokud take chcete vlastnit dum, vuz k beznemu provozu a mit rodinu, kterou take musite zivit). I pote, s normalnim 40h/week povolanim by cloveku na kazdotydeni pripravu toho vozu proste nezbyval cas. Ja stravim 40-60 hodin tydne k docileni neceho, co pote o vikendu behem par hodin znicim - jen abych mohl zacit zase znovu - a verte mi, ze pokud se to takto opakuje tyden po tydnu a rok po roku, tak to cloveka drive anebo pozdeji prestane bavit. Tolik k teorii vlastnictvi vozu, ktery zajede pod 10 sekund.
:wink:
Příspěvky některých pacientů z tohoto fóra musíš brát s nadhledem.... Dalo by se s tebou pobavit mimo tohle fórum? Posílal jsem ti SZ, ale nedošlo ti to, zřejmě máš plnou schrámku. Dík
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“