
jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: jaky 2litr na sprinty
Anděl: to bylo nehezké od tebe 

Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: jaky 2litr na sprinty
by me opravdu zajimalo z ceho soudis ze to BMW nejni moje... na zakladne jedne fotky po kalbe na ktere jsem ja v priopilem stavu??? tak to jsi potom asi fakt krutej borec....Anděl píše:fiat12PMR píše: dávat jsem fotky, které nejsou tvé.
porsche 944
Re: jaky 2litr na sprinty
hele to seš ty na ty fotce?Anděl píše:Musím to sem dát, tak se na mě nezlob.fiat12PMR píše:
jenom pro info... upravuje se toto BMW:
![]()
![]()
Chce to trochu pokory a né hned házet nesmyslná čísla a dávat jsem fotky, které nejsou tvé.
![]()
více na http://www.stesti.cz/profil/Frenczy/



Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
Re: jaky 2litr na sprinty
ty voe tady se to pěkně rozjelo do extrermu a je vidět že v čr je hodně snílku 

Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
Dosáhnout času 7 sekund není problém pokud kluci jezdí 200 metrů




Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Re: jaky 2litr na sprinty
konkretne z kropacovi vruticeH-Vtec píše:ty voe tady se to pěkně rozjelo do extrermu a je vidět že v čr je hodně snílku


porsche 944
Re: jaky 2litr na sprinty
nevím no,..za 50 nekoupíš ani pořádné písty s ojnicema a pár těsnění..
vím moc dobře co to stojí.. abys postavil BMW které bude něco schopno ukázat tak bys musel těch 50 vynásobit nějakým rozumným číslem.
Klidně můžeš napsat jaké turbo použiješ.. jsem zvědavý na ten 2,5l
vím moc dobře co to stojí.. abys postavil BMW které bude něco schopno ukázat tak bys musel těch 50 vynásobit nějakým rozumným číslem.
Klidně můžeš napsat jaké turbo použiješ.. jsem zvědavý na ten 2,5l

Re: jaky 2litr na sprinty
ale tech 50tis nebyla investice do BMWblázen píše:nevím no,..za 50 nekoupíš ani pořádné písty s ojnicema a pár těsnění..
vím moc dobře co to stojí.. abys postavil BMW které bude něco schopno ukázat tak bys musel těch 50 vynásobit nějakým rozumným číslem.
Klidně můžeš napsat jaké turbo použiješ.. jsem zvědavý na ten 2,5l


porsche 944
Re: jaky 2litr na sprinty
se starou T3 toho moc nepředvedeš.. měl si použít nějaké GT28, spíš GT30
jak si docílil toho KP?
jak si docílil toho KP?
Re: jaky 2litr na sprinty
blázen píše:se starou T3 toho moc nepředvedeš.. měl si použít nějaké GT28, spíš GT30
jak si docílil toho KP?

porsche 944
Re: jaky 2litr na sprinty
to jsou ty liborovy měřící metody..místo toho abys tam koupil písty pro nějaký slušný KP a pořádné ojnice.. ale hodně štěstí, třeba to bude OK
Re: jaky 2litr na sprinty
nevim proc.... s touto sestawou do tech motoru swedi foukaji pres 2 barya motor funguje... mimochodem jak muzes rict ze neco nebude fungovat kdyz jsi to vzivote nezkusil??? mimochodem pisty by stacili z motoru M20B27 ty by me dali KP 8:1 .... ale o tom budeme polemizovat az potom co na to rekne motor..blázen píše:to jsou ty liborovy měřící metody..místo toho abys tam koupil písty pro nějaký slušný KP a pořádné ojnice.. ale hodně štěstí, třeba to bude OK
porsche 944
Re: jaky 2litr na sprinty
je otázkou kolik si toho ty seriové písty nechají při ladění líbit 

Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?Libor12 píše:Teď už nejezdím vůbec. Nezúčastňují se žádných "megaakci" jako Mimoň atd. Nemám rád publicitu. A kdo chce ten si mě najde. Poslední projekt pro soukromý závod 400m pro 2 účastníky a sázku o pětimístnou sumu v kč dosáhl na čas 8.5s. Ale byla to pouze amatérská časomíra.
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Re: jaky 2litr na sprinty
to ale nezjistim dokud to nezkusim...blázen píše:je otázkou kolik si toho ty seriové písty nechají při ladění líbit
porsche 944
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m.Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp

A co spojka, převodovka, kardan, polosy atd ?Libor12 píše:no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m.Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asptentokráte mám ale na papíře úplně jiný projekt,co se motoru týká. Ten by mohl vydržet alespoň 30min do GO.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
A co spojka, převodovka, kardan, polosy atd ?Libor12 píše:no jo tohle je "lestenka". Auto bylo Vaz 2103 kombi 1.7. Z kastle byly odstrojeny všechny díly co šly.(dveře,blatníky,skla,interiér,tlumiče) diff zavareny,převodovka pouze 1rychlost,24"kola vzadu. Váha i s motorem 670kg. Motor s dvěma kompresory z vw,bez vodního chlazení,jen pro účel závodu se do něj vypustila láhev co2. S benzínem měl motor na brzdě něco přes 350koní. Při závodu se do něj dal nitrometan. Motor i s benzínem neustále foukal pod hlavou,takže se dala litinova a bez těsnění se to zavařilo. Nitrometan dává při stejném objemu 2.5krát více energie,takže předpokládám že motor měl přes 800koní. Jeho životnost byla asi tak 5min. Ve finále stejně explodoval. Ale to bylo stejně jedno,šlo o těch 400m.Scooby píše:
Můžeš tady alespoň napsat s jakým autem jsi takového času dosáhl?
Pro představu, tady je "mediálně" známe auto co jezdí pod 10.s http://www.norrisdesigns.com/demo9.asptentokráte mám ale na papíře úplně jiný projekt,co se motoru týká. Ten by mohl vydržet alespoň 30min do GO.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Ne zajímají mne ty díly na te 350 - 800Ps Ladě. Jestli spojka, převodovka, kardan, poloosy atd byly seriové, nebo nějaké spec. závodní dílyLibor12 píše:Myslíš u toho nového? No nějaké tipy bych měl. Tentokráte bych to chtěl pojmout tak aby to vydrželo víc než jen těch 400m. Proto jsem se sháněl po pravidlech NHRA. Jaká je dovolená konstrukce atak. Jako když už do toho budu sypat takové peníze tak aby to mělo i nějaký výsledek.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Ne ne. Žádné speciální díly. Všechno vrakovistě. I to auto. Diff byl z mustagu,pro normální použití už nebyl,danému účelu posloužil,převodovka vlastní konstrukce s díly s tatry 805,taktéž spojka 805 obložena kovokeramikou napnuta přes kladku se západkou bez možnosti vypnutí. Brzda na předních kolech škoda 120 4pist a na kardanu,upravený nevím z čeho,kotouč vlastní výroby s 4pist třmenem pro zadní kola a zastavení motoru. Prostě bastl jak má být. 

- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaky 2litr na sprinty
Ivane kolik si dal za ten hrad? Sou k tomu i ty lesy okolo? Jo a Zdeňka se ptá,jestli tam už můžou ženy, že by chtěla na návštěvu přijet se mnou.
Naposledy upravil(a) MarAt dne 16 srp 2008 22:31, celkem upraveno 1 x.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Mno.... smekám před tebou, protože podle toho co tu píšeš, tak jsi schopný poskládat 8. sekundové a 800.koňové auto do 50.000,- Kdybych tohle uměl, tak se okamžitě sbalím a jdu se tím živit do US. Počítám, že by mi tam za tyhle nadpřirozene schopnosti postavili pomníkLibor12 píše:Ne ne. Žádné speciální díly. Všechno vrakovistě. I to auto. Diff byl z mustagu,pro normální použití už nebyl,danému účelu posloužil,převodovka vlastní konstrukce s díly s tatry 805,taktéž spojka 805 obložena kovokeramikou napnuta přes kladku se západkou bez možnosti vypnutí. Brzda na předních kolech škoda 120 4pist a na kardanu,upravený nevím z čeho,kotouč vlastní výroby s 4pist třmenem pro zadní kola a zastavení motoru. Prostě bastl jak má být.
Naposledy upravil(a) Scooby dne 16 srp 2008 23:18, celkem upraveno 1 x.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Sice bez investic ale na jedno použití.
a to je trochu málo. Nevím kolik to mělo koní na nitrometan. Mám jen protokol z brzdy a to bylo na benzín. Vycházím z toho že nitrometan při stejném poměru dá 2.5krát více energie než benzín. Nikam nepojedu,postavím drag káru u nás. Ale chtěl bych to řešit prostě aby to něčemu odpovídalo. Předpis,konstrukce atd. Nikde jsem nic nenašel.

S tímhle 100% souhlas. Já narval do Eclipse cca 350tis za 1 rok a stále to jezdí a nejezdí.Taboo píše:Na tomto foru se vzdy clovek dobre pobavi...
My jsme pred nekolika lety dostali Civic, urceny k JDM engine&tranny swap, do 11 sekund s naprosto tovarnim motorem a prevodovkou. Po instalaci silnejsiho palivoveho cerpadla jsme se souhlasem jeho majitele na to placli silnejsi spojku, nitrous, nitrous controller od Jacobs Electronics a postavili ten Civic proti DSM s overenymi a konstatnimi casy v oblasti 11.5. I presto, ze se te Honde doslova rozsypal motor daleko pred ukoncenim 1/4 mile, tak do dnesniho dne to byl ten nejrychlejsi cas, ktery ten vuz zajel. Jaky to ma ale smysl? Pokud nejaky vuz nedokaze opakovane zajet ten samy cas aspon 10x za sebou v rozmezi jedne hodiny, tak se jednoduse neda povazovat za plnehodnotny konkurenceschopny vuz, ktery by se mohl zucastnit treba zavodu s vyrazovacim systemem.
A az tady nekdo bude vlastnit (a ne jen o tom snit) vuz, ktery dokaze zajet cas pod 10 sekund vikend po vikendu a 10-20x za sebou behem kazdeho 1-2 hodinoveho zavodu, tak pote muze povypravet, kolik to vlastnictvi, udrzba a provozuschopnost stoji nejen penez, ale take prace a casu. Ono proste nejde jen o to takovy vuz vubec postavit, ale pote ho take udrzovat neustale provozuschopny. V realite to predstavuje nekolik rezervnich motoru, prevodovek (a v mem pripade i rozvodovych skrini), neustaly nakup a vyrobu nahradnich dilu a v neposledni rade kazdotydeni pronajem dynometru (ktery se pote vyplati i radeji koupit) a 1/4 mile drahy. K tomu pridejte jeste dilnu a desetitisice dollaru v jejim vybaveni a naradi. Pokud mne chce nekdo povykladat, jak je postaveni a vlastnictvi takoveho vozu snadne a nenarocne, tak ja si to velice rad s pobavenim poslechnu... Zatim lidi, kteri o necem podobnem jen mluvi, o tom v realite nemaji naprosto zadnou predstavu. Ty financni naklady k necemu podobnemu jsou tak vysoke, ze existuje jen velice malo povolani, ktere by je dokazalo pokryt (pokud take chcete vlastnit dum, vuz k beznemu provozu a mit rodinu, kterou take musite zivit). I pote, s normalnim 40h/week povolanim by cloveku na kazdotydeni pripravu toho vozu proste nezbyval cas. Ja stravim 40-60 hodin tydne k docileni neceho, co pote o vikendu behem par hodin znicim - jen abych mohl zacit zase znovu - a verte mi, ze pokud se to takto opakuje tyden po tydnu a rok po roku, tak to cloveka drive anebo pozdeji prestane bavit. Tolik k teorii vlastnictvi vozu, ktery zajede pod 10 sekund.

A čeho chci dosáhnout.


Když ještě zajedu na tzv. tuning sraz a pojedu pár aut,tak jen dobře. Ale kdyby ne, tak se nic neděje.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Příspěvky některých pacientů z tohoto fóra musíš brát s nadhledem.... Dalo by se s tebou pobavit mimo tohle fórum? Posílal jsem ti SZ, ale nedošlo ti to, zřejmě máš plnou schrámku. DíkTaboo píše:Na tomto foru se vzdy clovek dobre pobavi...
My jsme pred nekolika lety dostali Civic, urceny k JDM engine&tranny swap, do 11 sekund s naprosto tovarnim motorem a prevodovkou. Po instalaci silnejsiho palivoveho cerpadla jsme se souhlasem jeho majitele na to placli silnejsi spojku, nitrous, nitrous controller od Jacobs Electronics a postavili ten Civic proti DSM s overenymi a konstatnimi casy v oblasti 11.5. I presto, ze se te Honde doslova rozsypal motor daleko pred ukoncenim 1/4 mile, tak do dnesniho dne to byl ten nejrychlejsi cas, ktery ten vuz zajel. Jaky to ma ale smysl? Pokud nejaky vuz nedokaze opakovane zajet ten samy cas aspon 10x za sebou v rozmezi jedne hodiny, tak se jednoduse neda povazovat za plnehodnotny konkurenceschopny vuz, ktery by se mohl zucastnit treba zavodu s vyrazovacim systemem.
A az tady nekdo bude vlastnit (a ne jen o tom snit) vuz, ktery dokaze zajet cas pod 10 sekund vikend po vikendu a 10-20x za sebou behem kazdeho 1-2 hodinoveho zavodu, tak pote muze povypravet, kolik to vlastnictvi, udrzba a provozuschopnost stoji nejen penez, ale take prace a casu. Ono proste nejde jen o to takovy vuz vubec postavit, ale pote ho take udrzovat neustale provozuschopny. V realite to predstavuje nekolik rezervnich motoru, prevodovek (a v mem pripade i rozvodovych skrini), neustaly nakup a vyrobu nahradnich dilu a v neposledni rade kazdotydeni pronajem dynometru (ktery se pote vyplati i radeji koupit) a 1/4 mile drahy. K tomu pridejte jeste dilnu a desetitisice dollaru v jejim vybaveni a naradi. Pokud mne chce nekdo povykladat, jak je postaveni a vlastnictvi takoveho vozu snadne a nenarocne, tak ja si to velice rad s pobavenim poslechnu... Zatim lidi, kteri o necem podobnem jen mluvi, o tom v realite nemaji naprosto zadnou predstavu. Ty financni naklady k necemu podobnemu jsou tak vysoke, ze existuje jen velice malo povolani, ktere by je dokazalo pokryt (pokud take chcete vlastnit dum, vuz k beznemu provozu a mit rodinu, kterou take musite zivit). I pote, s normalnim 40h/week povolanim by cloveku na kazdotydeni pripravu toho vozu proste nezbyval cas. Ja stravim 40-60 hodin tydne k docileni neceho, co pote o vikendu behem par hodin znicim - jen abych mohl zacit zase znovu - a verte mi, ze pokud se to takto opakuje tyden po tydnu a rok po roku, tak to cloveka drive anebo pozdeji prestane bavit. Tolik k teorii vlastnictvi vozu, ktery zajede pod 10 sekund.
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz