Tak postav toho Oldse a jezdi FAST závodyTaboo píše:Mozna si pote postavim neco jineho, treba starsi C5 Vette anebo Cervini's Stang, budu mit konecne cas na renovaci meho 442 Olds anebo si poskladam Ultima GTR... Jeste nevim.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
nejvic by me zajimalo eclipse, motor a tak..Taboo píše:Ktereho? (ja jich mam vice) Toho Oldsmobile? Obycejny hnedy 442 convertible v jeho OEM podobe. Vsechny me auta jsou zvenci naprosto tovarni, nic zvlastniho.fonz píše:Taboo: mas nejakou fotku tveho auta? by me zajimalo jak vypada
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
Asi myslí Eclipse.Taboo píše:Ktereho? (ja jich mam vice) Toho Oldsmobile? Obycejny hnedy 442 convertible v jeho OEM podobe. Vsechny me auta jsou zvenci naprosto tovarni, nic zvlastniho.fonz píše:Taboo: mas nejakou fotku tveho auta? by me zajimalo jak vypada
Jsem to věděl.fonz píše:nejvic by me zajimalo eclipse, motor a tak..Taboo píše:Ktereho? (ja jich mam vice) Toho Oldsmobile? Obycejny hnedy 442 convertible v jeho OEM podobe. Vsechny me auta jsou zvenci naprosto tovarni, nic zvlastniho.fonz píše:Taboo: mas nejakou fotku tveho auta? by me zajimalo jak vypadaale klidne muzes ukazat i dalsi auta
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
To jo ale obě 200sx co jeli ten závod se mohli hned po sprintu otočit naložit rodinku a sfrnknout na nákup a pak na okruh... Una jeli suprově to určitě ale taky byly překopaný jako svině a absolutně vykuchané... Obě 200sx jak 13 tak 14 mněli tovární hmotnost obě na 17kách apd... já zajel 14,3 s v podstatě seriovým autem výfuk , IC , turbo , vše série jen jsem přidal turbu co to šlo (T25 na 2.0motoru zas tak moc nejdereproboy píše:blazne: koukni se na časy z MV.. na Una a na jakykoliv jiny fwd nebo třeba 200sx
jenze ten co vyhral ma se seriovkou uz spolecne docela malo.. tohle jestli bude dobry stav tak zajede 400m za 15,6 ccablázen píše:http://fiat.sbazar.cz/fiat-uno-1-3ie-tu ... 86566.html
prostě ideální sporták,vždycky sem si ho přál.. až na něj jednou budu mít, koupím si ho
for taboo:kdyby si jej chtěl koupit dá se poslat poštou vejde do krabice od televize
elviisi není to pravda. s FWD se s tim roverem na 13s nedostaneš ani kdybys měl 300koní. to není jako jít z 15s na 14s. Tady už kompletně ztrácíš trakci s jakýmkoliv diferenciálem. To uno turbo icemana má kolem 700-800kg a výkon kolem 220-250PS, není zatim odbrzdeno. hranice pod 13s je maximum u FWD... a neni to o tom zdvihnout tlak... kdyby iceman mel sedačky a celej interier tak nejede za 13,126 ale 13,250elviiis píše:To jo ale obě 200sx co jeli ten závod se mohli hned po sprintu otočit naložit rodinku a sfrnknout na nákup a pak na okruh... Una jeli suprově to určitě ale taky byly překopaný jako svině a absolutně vykuchané... Obě 200sx jak 13 tak 14 mněli tovární hmotnost obě na 17kách apd... já zajel 14,3 s v podstatě seriovým autem výfuk , IC , turbo , vše série jen jsem přidal turbu co to šlo (T25 na 2.0motoru zas tak moc nejdereproboy píše:blazne: koukni se na časy z MV.. na Una a na jakykoliv jiny fwd nebo třeba 200sx) s14 jela na tlak 0,9bar a zajel 14s a to posral oba rozjezdy já s fwd jsem mu na prvních 300m nadělil půl auta pak mne dojel a výjezdovku mněl o 15km/h vyšší... kdyby se mu rozjezdy povedly mněl by na čas 13 něco... myslím že v podobně rozsáhlé ůpravě jako mněli ty una by ta s14ka dávala 12s...
a já narvat T3 jako některé una kuchnout to jako una a narvat tlak jako una tak jezdím 12s a na to ty una nedosáhli ani zdaleka...
bůh ti žehnej.. taky máš pravdu v tom ,že časy těch uno sou pěknéreproboy píše:elviisi není to pravda. s FWD se s tim roverem na 13s nedostaneš ani kdybys měl 300koní. to není jako jít z 15s na 14s. Tady už kompletně ztrácíš trakci s jakýmkoliv diferenciálem. To uno turbo icemana má kolem 700-800kg a výkon kolem 220-250PS, není zatim odbrzdeno. hranice pod 13s je maximum u FWD... a neni to o tom zdvihnout tlak... kdyby iceman mel sedačky a celej interier tak nejede za 13,126 ale 13,250elviiis píše:To jo ale obě 200sx co jeli ten závod se mohli hned po sprintu otočit naložit rodinku a sfrnknout na nákup a pak na okruh... Una jeli suprově to určitě ale taky byly překopaný jako svině a absolutně vykuchané... Obě 200sx jak 13 tak 14 mněli tovární hmotnost obě na 17kách apd... já zajel 14,3 s v podstatě seriovým autem výfuk , IC , turbo , vše série jen jsem přidal turbu co to šlo (T25 na 2.0motoru zas tak moc nejdereproboy píše:blazne: koukni se na časy z MV.. na Una a na jakykoliv jiny fwd nebo třeba 200sx) s14 jela na tlak 0,9bar a zajel 14s a to posral oba rozjezdy já s fwd jsem mu na prvních 300m nadělil půl auta pak mne dojel a výjezdovku mněl o 15km/h vyšší... kdyby se mu rozjezdy povedly mněl by na čas 13 něco... myslím že v podobně rozsáhlé ůpravě jako mněli ty una by ta s14ka dávala 12s...
a já narvat T3 jako některé una kuchnout to jako una a narvat tlak jako una tak jezdím 12s a na to ty una nedosáhli ani zdaleka...![]()
u tohodle vykonu uz je to jedno. blazen mel pravdu v jednom, kde fwd konci rwd zacina. S timhle vykonem a hmotnostni by byl ted nekde na hranici 11-12s...
Koukám, že máš podobnej vkus jako já - 17" TorqThrusty nebo podobný kola slušej většině starejch aut.Taboo píše: Gotta represent, yo..![]()
![]()
Ja do zadneho velkeho extremu nepujdu. Vse bude OEM, jen to nejspis trochu placnu k zemi a dam na to mozna jine kola (16-17"). Na sterea a LCD taky moc nejsem...
Tohle je druhý na ND.fonz píše:Taboo: sem si nikdy nevsim ze mas auto tady na foru![]()
Anděl: tvoje uz sem videl.. a kdy to konecne pojede?![]()
![]()
budes pak jezdit na nejake srazy na sprinty?
Tvuj modrej anglan byl moc pěknejelviiis píše:To jo ale obě 200sx co jeli ten závod se mohli hned po sprintu otočit naložit rodinku a sfrnknout na nákup a pak na okruh... Una jeli suprově to určitě ale taky byly překopaný jako svině a absolutně vykuchané... Obě 200sx jak 13 tak 14 mněli tovární hmotnost obě na 17kách apd... já zajel 14,3 s v podstatě seriovým autem výfuk , IC , turbo , vše série jen jsem přidal turbu co to šlo (T25 na 2.0motoru zas tak moc nejdereproboy píše:blazne: koukni se na časy z MV.. na Una a na jakykoliv jiny fwd nebo třeba 200sx) s14 jela na tlak 0,9bar a zajel 14s a to posral oba rozjezdy já s fwd jsem mu na prvních 300m nadělil půl auta pak mne dojel a výjezdovku mněl o 15km/h vyšší... kdyby se mu rozjezdy povedly mněl by na čas 13 něco... myslím že v podobně rozsáhlé ůpravě jako mněli ty una by ta s14ka dávala 12s...
a já narvat T3 jako některé una kuchnout to jako una a narvat tlak jako una tak jezdím 12s a na to ty una nedosáhli ani zdaleka...
u mě je to navopak znalosti si myslim že i na to dostat se na docela slušnej výkon jsou ale nejsou peníze....respektive je jich moc málo a postupně se něco sem tam koupí a pomalu se začíná něco i rýsovat ....Anděl píše:Tohle je druhý na ND.fonz píše:Taboo: sem si nikdy nevsim ze mas auto tady na foru![]()
Anděl: tvoje uz sem videl.. a kdy to konecne pojede?![]()
![]()
budes pak jezdit na nejake srazy na sprinty?GSX eclipse pojede pořádně asi až příští rok a zajede i nějakej čas.
![]()
Chce to čas.Peníze nejsou vcelku problém, ale ostatní je.
Není moc lidí co tomu rozumí.
Co to blekttete vole... 12s s predohrabem jezdi kdejakej cizinec s Focus RS, Roveru je v Anglii tak 20 co to jezdi atd... Kein panik... Zaplat panbuh za GPSku ze nemusim jezdit zkouset co auto zajede nekam do mrdakova na tuzer sraz... chechtreproboy píše:elviisi není to pravda. s FWD se s tim roverem na 13s nedostaneš ani kdybys měl 300koní. to není jako jít z 15s na 14s. Tady už kompletně ztrácíš trakci s jakýmkoliv diferenciálem. To uno turbo icemana má kolem 700-800kg a výkon kolem 220-250PS, není zatim odbrzdeno. hranice pod 13s je maximum u FWD... a neni to o tom zdvihnout tlak... kdyby iceman mel sedačky a celej interier tak nejede za 13,126 ale 13,250elviiis píše:To jo ale obě 200sx co jeli ten závod se mohli hned po sprintu otočit naložit rodinku a sfrnknout na nákup a pak na okruh... Una jeli suprově to určitě ale taky byly překopaný jako svině a absolutně vykuchané... Obě 200sx jak 13 tak 14 mněli tovární hmotnost obě na 17kách apd... já zajel 14,3 s v podstatě seriovým autem výfuk , IC , turbo , vše série jen jsem přidal turbu co to šlo (T25 na 2.0motoru zas tak moc nejdereproboy píše:blazne: koukni se na časy z MV.. na Una a na jakykoliv jiny fwd nebo třeba 200sx) s14 jela na tlak 0,9bar a zajel 14s a to posral oba rozjezdy já s fwd jsem mu na prvních 300m nadělil půl auta pak mne dojel a výjezdovku mněl o 15km/h vyšší... kdyby se mu rozjezdy povedly mněl by na čas 13 něco... myslím že v podobně rozsáhlé ůpravě jako mněli ty una by ta s14ka dávala 12s...
a já narvat T3 jako některé una kuchnout to jako una a narvat tlak jako una tak jezdím 12s a na to ty una nedosáhli ani zdaleka...![]()
u tohodle vykonu uz je to jedno. blazen mel pravdu v jednom, kde fwd konci rwd zacina. S timhle vykonem a hmotnostni by byl ted nekde na hranici 11-12s...
mno mně to nepřišlo ale asi jo když jsem na slickách na odpich narval M3 3,2 jak nic (a né jen na odpichblázen píše:slick umí poměrně dobře eliminovat tu FWD vadu..tak proč ne..ale urrčitě je k tomu třeba větší motor než ten prdítkovej 1,3