mazda 323 GTX

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

jak sem psal propanbutanový pohody rullez, a ěště byly lepší pohoda turbo se to snad menovalo a ty maj eště větrák a ty vytopěj hroznym fofrem

Uživatelský avatar
maRkusVT
Příspěvky: 1596
Registrován: 18 říj 2006 09:36
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od maRkusVT »

jj pohodu turbo doporucuju... daj se u toho i ohrejvat obedy.... hicuje to jako svine.... na aukru cena od 1000
NICK SEM PRESTAL POUZIVAT, ADMINI NEREAGOVALI NA PROZBU O ZMENU TAK MAM NOVEJ NICK MARKUS(bez toho vt), TAKZE PROSIM SZ PSAT NA NOVEJ NICK

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

včera sem absolvoval 260km do Břeclavi, 3h padání rzi do ksichtu, a zase obratem 260km zpět, po šestidením předvánočním psychu na krámu fakt super Neděle :lol:
a tady je výsledek:
Přílohy
DSC00093.jpg
DSC00093.jpg (80.47 KiB) Zobrazeno 2271 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

vzhledem k tomu, že autu funguje 4x4 uplně jinak než sem si myslel tak to vypadá, že vyměnim poloosu a budu zase jezdit... jestli to tak bude tak sem si ale tento problém způsobil sám svou neznalostí a blbostí páč autí nemá odepínací zadní nápravu jak sem psal nazačátku, ale uzaviratelnej mezinápravovej dif... tzn, že s uzávěrou se má jezdit pouze do cca 40km/h a já s tim vesele lítal i 150 :(

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od tsin »

na internetu se da sehnat mezinap. diffr kterej lidi kupujou na audinky. umoznuje napevno hydraulicky uzavrit a tocit kolik chces.. maj to kvuli smýkání :) chce to chvili gůglit ale cena cca 750dolacu bez posty
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

hmmm něco takovýho by to asi chtělo 8) právě kvuli tomu smýkání :lol:
otázka je jak půjde na mýho veterána použít něco co se dává na poměrně nový audiny

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od tsin »

nene to je omyl je pouzitelny i na starsi typy..
ted ho nemuzu najit ale tenhle je taky supr ;)
http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=17561

temer 90ti % odpojovani
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Tom_ »

HANYSx píše:vzhledem k tomu, že autu funguje 4x4 uplně jinak než sem si myslel tak to vypadá, že vyměnim poloosu a budu zase jezdit... jestli to tak bude tak sem si ale tento problém způsobil sám svou neznalostí a blbostí páč autí nemá odepínací zadní nápravu jak sem psal nazačátku, ale uzaviratelnej mezinápravovej dif... tzn, že s uzávěrou se má jezdit pouze do cca 40km/h a já s tim vesele lítal i 150 :(
nevim jak u mazdy ale pokud zapnu uzaverku,tak pri prekroceni rychlosti 40km/h se automaticky vypne.
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od kucik »

Tom_ píše:nevim jak u mazdy ale pokud zapnu uzaverku,tak pri prekroceni rychlosti 40km/h se automaticky vypne.
Na to asi v té době soudruzi z japonska zapomněli,nic nemůže být dokonalý :D
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

zapoměli noo pááč nevypne :lol:

tsin: kam ten dif přijde? u mojí mazdy se to všechno děje uvnitř převodovky... jestli to dobře chápu tak bych tim měl nahradit ten co tam dala mazda ? :oops:

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mirek999 »

Videl jsem,ze uz jezdi.Je to krasny.Stala na Narodce,kousek od Mobilpohotovosti.Kraska 8)
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

jj už jezdí, byl sem jednou autem v práci, v pasáži naproti mobilpohotovosti máme krám... hned den po znovuzprovoznění sem nevydržel :lol:

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od tsin »

HANYSx píše:zapoměli noo pááč nevypne :lol:
audi quattro forever ;)
HANYSx píše:tsin: kam ten dif přijde? u mojí mazdy se to všechno děje uvnitř převodovky... jestli to dobře chápu tak bych tim měl nahradit ten co tam dala mazda ? :oops:
nevim jak to tam mas resene ale jestli je primo ve skeletu prevodovky tak to bude asi problem, u audi by se to dalo doprostred (mozna o neco bliz k motoru- podle delky kardace) :)
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

kohula
Příspěvky: 48
Registrován: 17 kvě 2008 16:42
Bydliště: Nivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od kohula »

To je on!....... Mého srdce š(ž)ampión! :slina: :slina: :slina: jj, já mazdafil a toto moc pěkná mazda, opravdu tleskám 8)

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mirek999 »

HANYSx píše:jj už jezdí, byl sem jednou autem v práci, v pasáži naproti mobilpohotovosti máme krám... hned den po znovuzprovoznění sem nevydržel :lol:

Predpokladam ten kram K2 :D
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

DOEMIXXX
Příspěvky: 3625
Registrován: 01 srp 2006 13:09
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od DOEMIXXX »

kohula píše:To je on!....... Mého srdce š(ž)ampión! :slina: :slina: :slina: jj, já mazdafil a toto moc pěkná mazda, opravdu tleskám 8)
s tim žampion to je trapny dost
http://www.facebook.com/djdoemixx

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km :D
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500, :D ) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Mirek999 píše:

Predpokladam ten kram K2 :D
jj přesně ten :)

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Idaho píše:Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km :D
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500, :D ) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule :)

to mě dost zaujalo, protože převodovka je u mě teď asi první nařadě, mam v plánu jí kompletně zrepasovat a jestli to půjde tak nechat udělat delší 5ku, můžeš mi pls napsat něco víc o tom zesílení stěny ?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

HANYSx píše:
Idaho píše:Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km :D
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500, :D ) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule :)

to mě dost zaujalo, protože převodovka je u mě teď asi první nařadě, mam v plánu jí kompletně zrepasovat a jestli to půjde tak nechat udělat delší 5ku, můžeš mi pls napsat něco víc o tom zesílení stěny ?

bohužel zatím nic jen to co vím od lidi co s tím jezdí vrchy :
stena převodovky je slabá, ošoupává se, hřídel putuje a ničí zuby až stena praksne. je třeba stenu vyříznout, povrch frezou upravit, navrtat dít yna závity, vyrobit stenu z cca 5-10mm silné ocelové desky a tu tam našroubovat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

tak to si nedokážu dost dobře představit jak bych v mejch podmínkách měl udělat :( něco zkusim někde nastudovat a uvidíme... stejně plánuju 250ps max, spíš tak kolem 200, tak mi to třeba seriová ve 100% stavu zchroupne... jenom těch 4500 ve 140ti (možná 130ti :lol: ) mi furt pije krev, na výlety totálně nepraktická 5ka

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

HANYSx píše:tak to si nedokážu dost dobře představit jak bych v mejch podmínkách měl udělat :( něco zkusim někde nastudovat a uvidíme... stejně plánuju 250ps max, spíš tak kolem 200, tak mi to třeba seriová ve 100% stavu zchroupne... jenom těch 4500 ve 140ti (možná 130ti :lol: ) mi furt pije krev, na výlety totálně nepraktická 5ka

njn no takl já jsem spokojen ( S 1.8 T ), v doácích podmníkách to neudeláš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Fifi »

Ahoj, doufám, že nevadí, když se zeptám právě tady, ale na duhou stranu se ptám na věci týkající se právě motoru B6T... Takže k věci, rád bych věděl kolik tento motor (resp. jeho mechanická část) snese v sériové podobě (plnící tlak,kw...). Taky by mě zajímalo jestli se dají "sehnat" kované písty a ojnice... (letmo jsem hledal, ale bezúspěšně), takže bych byl rád za nějaký odkaz... Pokud se tedy někdo pohybujete na nějakých specializovanějších fórech a něco víte... Děkuji. :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

Fifi píše:Ahoj, doufám, že nevadí, když se zeptám právě tady, ale na duhou stranu se ptám na věci týkající se právě motoru B6T... Takže k věci, rád bych věděl kolik tento motor (resp. jeho mechanická část) snese v sériové podobě (plnící tlak,kw...). Taky by mě zajímalo jestli se dají "sehnat" kované písty a ojnice... (letmo jsem hledal, ale bezúspěšně), takže bych byl rád za nějaký odkaz... Pokud se tedy někdo pohybujete na nějakých specializovanějších fórech a něco víte... Děkuji. :wink:
Určite pohledal jsme a ení to problém cca 2.200USD je set ojnic+ pístu cca 800-2500USD je kovaná klika ( koem 800 repasovaná 2,5tis nová ).

Osobne ted pripravuji mntáž Haltech E9X + kit přímo pro BPT/ B6T
Já nemám B6T ale BPT ( 1.8T ) a v současné dobe foukám cca 0,9baru , seriové IC ( chystám montáž velkého ) na kolech dle Gtechu cac 150-160PS ( odhad cca 210-220 motor ) a vím že to je hranice se seriovou ecu - proto beru haltech. Jinak v US a GB jezdí cca 1,3-1,4 baru na seriových vnitřnostech ( BPT )


HANYSx - dnes jsem dovezl druhého BOBKA :) je uplne krásne seriovej, a jediná uprava jsou tlumiče z GT-R :) kastle se v léte opraví a tsříkne ( vybledlá + lechce rohy lemu + sem tam bublinka ) a muj současnej BOB pujde na performance :
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Fifi »

Díky za rychlou odpověď! Tak teď ještě, aby se někdo rozepsal o B6T stejně jako Ty o BPT a budu prozatím spokojen. 8) Ještě mě napadlo, byl by u tebe problém "sehnat" i ostatní jak performance tak i sériové díly, myslím tím celkově na BF Turbo. Stačí odpověď ano/ne. :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

Fifi píše:Díky za rychlou odpověď! Tak teď ještě, aby se někdo rozepsal o B6T stejně jako Ty o BPT a budu prozatím spokojen. 8) Ještě mě napadlo, byl by u tebe problém "sehnat" i ostatní jak performance tak i sériové díly, myslím tím celkově na BF Turbo. Stačí odpověď ano/ne. :wink:
ano / fůra :D

edit - trosku to upravím, je toho dost, ale ani zdaleka ne tolik jako na BP. Duležitá je podobnost s miatou B6 , pokud je to tak shodné jako BP z miaty shodná s BP z BG magdy tak není problém..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Zemi »

Tady se to pohnulo sakra. Vypada moc pekne... Tak trochu mi chybi ze uz delsi dobu nemam taky svyho manaska na kterym bych taky neco kutil... Snad se ho nekdy zase dockam. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Zemi píše:Tady se to pohnulo sakra. Vypada moc pekne... Tak trochu mi chybi ze uz delsi dobu nemam taky svyho manaska na kterym bych taky neco kutil... Snad se ho nekdy zase dockam. :D
děkuju
jj to znám, ta práce se časem stane návyková :lol:

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

chtěl bych poděkovat Idahovy za spoustu cenných informací a samozřejmě ho požádat ať směle chrlí moudra dál!!! :lol: teprve se na tomhle autě budu většinu věcí kolem performance učit takže každý info je pro mě k nezaplacení 8)
btw mohl bych poprosit o ňáký tipový označení tý miaty s kterou by mohlo mít BF společný díly, nebo v jakejch letech se vyráběla ?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

HANYSx píše:chtěl bych poděkovat Idahovy za spoustu cenných informací a samozřejmě ho požádat ať směle chrlí moudra dál!!! :lol: teprve se na tomhle autě budu většinu věcí kolem performance učit takže každý info je pro mě k nezaplacení 8)
btw mohl bych poprosit o ňáký tipový označení tý miaty s kterou by mohlo mít BF společný díly, nebo v jakejch letech se vyráběla ?

nemám to 100% ale u 1,8 to tak v mnoha vecech je - hledej MX5 a miatu s motory 1,6

ročníky nikdo neuvádí ale vždy odkazují na MIata / M5 1,6 - třeba zde - kované vnitřnosti
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Maza-Mia ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

proste hledej Magdy co pužívají B6 motor. ( kasli na to že je NA - jen si pohlídej kompresi pístu - miata je jendo z oblíbených aut v US oturbovací manii takže kované vnuitřnosti a díly budou použitelné i na TurboBobky :) )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“