mazda 323 GTX
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: mazda 323 GTX
jj pohodu turbo doporucuju... daj se u toho i ohrejvat obedy.... hicuje to jako svine.... na aukru cena od 1000
NICK SEM PRESTAL POUZIVAT, ADMINI NEREAGOVALI NA PROZBU O ZMENU TAK MAM NOVEJ NICK MARKUS(bez toho vt), TAKZE PROSIM SZ PSAT NA NOVEJ NICK
Re: mazda 323 GTX
včera sem absolvoval 260km do Břeclavi, 3h padání rzi do ksichtu, a zase obratem 260km zpět, po šestidením předvánočním psychu na krámu fakt super Neděle 
a tady je výsledek:

a tady je výsledek:
- Přílohy
-
- DSC00093.jpg (80.47 KiB) Zobrazeno 2266 x
Re: mazda 323 GTX
vzhledem k tomu, že autu funguje 4x4 uplně jinak než sem si myslel tak to vypadá, že vyměnim poloosu a budu zase jezdit... jestli to tak bude tak sem si ale tento problém způsobil sám svou neznalostí a blbostí páč autí nemá odepínací zadní nápravu jak sem psal nazačátku, ale uzaviratelnej mezinápravovej dif... tzn, že s uzávěrou se má jezdit pouze do cca 40km/h a já s tim vesele lítal i 150 

Re: mazda 323 GTX
na internetu se da sehnat mezinap. diffr kterej lidi kupujou na audinky. umoznuje napevno hydraulicky uzavrit a tocit kolik chces.. maj to kvuli smýkání
chce to chvili gůglit ale cena cca 750dolacu bez posty

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: mazda 323 GTX
hmmm něco takovýho by to asi chtělo
právě kvuli tomu smýkání
otázka je jak půjde na mýho veterána použít něco co se dává na poměrně nový audiny


otázka je jak půjde na mýho veterána použít něco co se dává na poměrně nový audiny
Re: mazda 323 GTX
nene to je omyl je pouzitelny i na starsi typy..
ted ho nemuzu najit ale tenhle je taky supr
http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=17561
temer 90ti % odpojovani
ted ho nemuzu najit ale tenhle je taky supr

http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=17561
temer 90ti % odpojovani
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
nevim jak u mazdy ale pokud zapnu uzaverku,tak pri prekroceni rychlosti 40km/h se automaticky vypne.HANYSx píše:vzhledem k tomu, že autu funguje 4x4 uplně jinak než sem si myslel tak to vypadá, že vyměnim poloosu a budu zase jezdit... jestli to tak bude tak sem si ale tento problém způsobil sám svou neznalostí a blbostí páč autí nemá odepínací zadní nápravu jak sem psal nazačátku, ale uzaviratelnej mezinápravovej dif... tzn, že s uzávěrou se má jezdit pouze do cca 40km/h a já s tim vesele lítal i 150
Audi Coupe Quattro
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
Na to asi v té době soudruzi z japonska zapomněli,nic nemůže být dokonalýTom_ píše:nevim jak u mazdy ale pokud zapnu uzaverku,tak pri prekroceni rychlosti 40km/h se automaticky vypne.

mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: mazda 323 GTX
zapoměli noo pááč nevypne
tsin: kam ten dif přijde? u mojí mazdy se to všechno děje uvnitř převodovky... jestli to dobře chápu tak bych tim měl nahradit ten co tam dala mazda ?

tsin: kam ten dif přijde? u mojí mazdy se to všechno děje uvnitř převodovky... jestli to dobře chápu tak bych tim měl nahradit ten co tam dala mazda ?

-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
Videl jsem,ze uz jezdi.Je to krasny.Stala na Narodce,kousek od Mobilpohotovosti.Kraska 

Optimismus pramení z nedostatku informací 

Re: mazda 323 GTX
jj už jezdí, byl sem jednou autem v práci, v pasáži naproti mobilpohotovosti máme krám... hned den po znovuzprovoznění sem nevydržel 

Re: mazda 323 GTX
audi quattro foreverHANYSx píše:zapoměli noo pááč nevypne![]()

nevim jak to tam mas resene ale jestli je primo ve skeletu prevodovky tak to bude asi problem, u audi by se to dalo doprostred (mozna o neco bliz k motoru- podle delky kardace)HANYSx píše:tsin: kam ten dif přijde? u mojí mazdy se to všechno děje uvnitř převodovky... jestli to dobře chápu tak bych tim měl nahradit ten co tam dala mazda ?

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: mazda 323 GTX
To je on!....... Mého srdce š(ž)ampión!
jj, já mazdafil a toto moc pěkná mazda, opravdu tleskám 




-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
HANYSx píše:jj už jezdí, byl sem jednou autem v práci, v pasáži naproti mobilpohotovosti máme krám... hned den po znovuzprovoznění sem nevydržel
Predpokladam ten kram K2

Optimismus pramení z nedostatku informací 

Re: mazda 323 GTX
s tim žampion to je trapny dostkohula píše:To je on!....... Mého srdce š(ž)ampión!![]()
![]()
jj, já mazdafil a toto moc pěkná mazda, opravdu tleskám
http://www.facebook.com/djdoemixx
Re: mazda 323 GTX
Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km 
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500,
) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule 

no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500,


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
jj přesně tenMirek999 píše:
Predpokladam ten kram K2

Re: mazda 323 GTX
Idaho píše:Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500,) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule
to mě dost zaujalo, protože převodovka je u mě teď asi první nařadě, mam v plánu jí kompletně zrepasovat a jestli to půjde tak nechat udělat delší 5ku, můžeš mi pls napsat něco víc o tom zesílení stěny ?
Re: mazda 323 GTX
HANYSx píše:Idaho píše:Hehe mě se zase povedlo roztrhat převodovku, zjistil jsme že tech 0,9 baru ( cca 160PS na kolech del Gtechu ) je tak akorát, jakmile sem fouknul 1,1 tak se z auta stala neřízená střela.. ale převodovka vydržela cca 20km
no už je vyměněno ( převodovka pořízena za 500,) a stará je na experimenty ( asi si nechám vyrobit zesílenou převodovou stenu na 1 a 2 kvaltu což by podle zahr for mely vydržet výkon cca 350-400PSů ) takže aspon bude co delat až přijdou prasule
to mě dost zaujalo, protože převodovka je u mě teď asi první nařadě, mam v plánu jí kompletně zrepasovat a jestli to půjde tak nechat udělat delší 5ku, můžeš mi pls napsat něco víc o tom zesílení stěny ?
bohužel zatím nic jen to co vím od lidi co s tím jezdí vrchy :
stena převodovky je slabá, ošoupává se, hřídel putuje a ničí zuby až stena praksne. je třeba stenu vyříznout, povrch frezou upravit, navrtat dít yna závity, vyrobit stenu z cca 5-10mm silné ocelové desky a tu tam našroubovat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
tak to si nedokážu dost dobře představit jak bych v mejch podmínkách měl udělat
něco zkusim někde nastudovat a uvidíme... stejně plánuju 250ps max, spíš tak kolem 200, tak mi to třeba seriová ve 100% stavu zchroupne... jenom těch 4500 ve 140ti (možná 130ti
) mi furt pije krev, na výlety totálně nepraktická 5ka


Re: mazda 323 GTX
HANYSx píše:tak to si nedokážu dost dobře představit jak bych v mejch podmínkách měl udělatněco zkusim někde nastudovat a uvidíme... stejně plánuju 250ps max, spíš tak kolem 200, tak mi to třeba seriová ve 100% stavu zchroupne... jenom těch 4500 ve 140ti (možná 130ti
) mi furt pije krev, na výlety totálně nepraktická 5ka
njn no takl já jsem spokojen ( S 1.8 T ), v doácích podmníkách to neudeláš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
Ahoj, doufám, že nevadí, když se zeptám právě tady, ale na duhou stranu se ptám na věci týkající se právě motoru B6T... Takže k věci, rád bych věděl kolik tento motor (resp. jeho mechanická část) snese v sériové podobě (plnící tlak,kw...). Taky by mě zajímalo jestli se dají "sehnat" kované písty a ojnice... (letmo jsem hledal, ale bezúspěšně), takže bych byl rád za nějaký odkaz... Pokud se tedy někdo pohybujete na nějakých specializovanějších fórech a něco víte... Děkuji. 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: mazda 323 GTX
Určite pohledal jsme a ení to problém cca 2.200USD je set ojnic+ pístu cca 800-2500USD je kovaná klika ( koem 800 repasovaná 2,5tis nová ).Fifi píše:Ahoj, doufám, že nevadí, když se zeptám právě tady, ale na duhou stranu se ptám na věci týkající se právě motoru B6T... Takže k věci, rád bych věděl kolik tento motor (resp. jeho mechanická část) snese v sériové podobě (plnící tlak,kw...). Taky by mě zajímalo jestli se dají "sehnat" kované písty a ojnice... (letmo jsem hledal, ale bezúspěšně), takže bych byl rád za nějaký odkaz... Pokud se tedy někdo pohybujete na nějakých specializovanějších fórech a něco víte... Děkuji.
Osobne ted pripravuji mntáž Haltech E9X + kit přímo pro BPT/ B6T
Já nemám B6T ale BPT ( 1.8T ) a v současné dobe foukám cca 0,9baru , seriové IC ( chystám montáž velkého ) na kolech dle Gtechu cac 150-160PS ( odhad cca 210-220 motor ) a vím že to je hranice se seriovou ecu - proto beru haltech. Jinak v US a GB jezdí cca 1,3-1,4 baru na seriových vnitřnostech ( BPT )
HANYSx - dnes jsem dovezl druhého BOBKA


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
Díky za rychlou odpověď! Tak teď ještě, aby se někdo rozepsal o B6T stejně jako Ty o BPT a budu prozatím spokojen.
Ještě mě napadlo, byl by u tebe problém "sehnat" i ostatní jak performance tak i sériové díly, myslím tím celkově na BF Turbo. Stačí odpověď ano/ne. 


Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: mazda 323 GTX
ano / fůraFifi píše:Díky za rychlou odpověď! Tak teď ještě, aby se někdo rozepsal o B6T stejně jako Ty o BPT a budu prozatím spokojen.Ještě mě napadlo, byl by u tebe problém "sehnat" i ostatní jak performance tak i sériové díly, myslím tím celkově na BF Turbo. Stačí odpověď ano/ne.

edit - trosku to upravím, je toho dost, ale ani zdaleka ne tolik jako na BP. Duležitá je podobnost s miatou B6 , pokud je to tak shodné jako BP z miaty shodná s BP z BG magdy tak není problém..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
Tady se to pohnulo sakra. Vypada moc pekne... Tak trochu mi chybi ze uz delsi dobu nemam taky svyho manaska na kterym bych taky neco kutil... Snad se ho nekdy zase dockam. 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: mazda 323 GTX
děkujuZemi píše:Tady se to pohnulo sakra. Vypada moc pekne... Tak trochu mi chybi ze uz delsi dobu nemam taky svyho manaska na kterym bych taky neco kutil... Snad se ho nekdy zase dockam.
jj to znám, ta práce se časem stane návyková

Re: mazda 323 GTX
chtěl bych poděkovat Idahovy za spoustu cenných informací a samozřejmě ho požádat ať směle chrlí moudra dál!!!
teprve se na tomhle autě budu většinu věcí kolem performance učit takže každý info je pro mě k nezaplacení
btw mohl bych poprosit o ňáký tipový označení tý miaty s kterou by mohlo mít BF společný díly, nebo v jakejch letech se vyráběla ?


btw mohl bych poprosit o ňáký tipový označení tý miaty s kterou by mohlo mít BF společný díly, nebo v jakejch letech se vyráběla ?
Re: mazda 323 GTX
HANYSx píše:chtěl bych poděkovat Idahovy za spoustu cenných informací a samozřejmě ho požádat ať směle chrlí moudra dál!!!teprve se na tomhle autě budu většinu věcí kolem performance učit takže každý info je pro mě k nezaplacení
![]()
btw mohl bych poprosit o ňáký tipový označení tý miaty s kterou by mohlo mít BF společný díly, nebo v jakejch letech se vyráběla ?
nemám to 100% ale u 1,8 to tak v mnoha vecech je - hledej MX5 a miatu s motory 1,6
ročníky nikdo neuvádí ale vždy odkazují na MIata / M5 1,6 - třeba zde - kované vnitřnosti
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Maza-Mia ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
proste hledej Magdy co pužívají B6 motor. ( kasli na to že je NA - jen si pohlídej kompresi pístu - miata je jendo z oblíbených aut v US oturbovací manii takže kované vnuitřnosti a díly budou použitelné i na TurboBobky

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz