pochopil ,ale nedalo mi toLibor12 píše:to byl příklad jestli jsi to nepochopil. a konkrektně ta jeho si s tim poradit dokaže.blázen píše:už jen slovo většina dokazuje to,že jsi napsal něco,co mu je k ničemuchtěl bych vidět 0,6bar s GT35r
Kdo napasuje T25 místo T15?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Já si taky mslím že o většinu by se měl postarat jednotka, když s tím autam zvládla jezdit v režimu atmosféra tak zvládne i trochu vyšší tlak. Zrovna řeším jak otočit na turbu kompresorovou část oproti středu a výfukové části sundal jsem z turba všechny držáky a WG, dobrá zpráva pro mne je, že možná i půjde bez úprav použít můj starý WG, špatná je, že netuším jak to povolit abych mohl s kompresorovou částí otáčet :/
Pětka f kombajnu
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Ještě jsem dneska udělal pár fotek jak dopadlo moje starý turbo
Výfukovou vrtulku nehledejte mám jí doma na stole jako těžítko
http://picasaweb.google.cz/YuriiGT/Turbo#
Pětka f kombajnu
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Tak sem si včera trošku pohrál s podtlakovejma hadičkama a zjistil sem, že dohnat ECU k FuelCut neni vubec těžký
Takže musim něják vymyslet jak dostatečně zreguluju tlak turba... hadička z kompresoru u seriovýho turba totiž nejde rovnou do WG ale přes nějákej dělič nebo co to je, sám to moc dobře nechápu
udělám obrázky jestli vás někoho nenapadne jakou to má funkci.
EDIT: tak zřejmě to bude nějákej ventil kterým jednotka sama umí regulovat tlak, dva podtlaky z něj vedou do WG a do kompresorový části a pak je tam ještě jedna co vede do sání mezi turbo a AFM nevíte někdo co to je?
Když prohodím mezi sebou trubičky ze sání a od kompresoru tak to turbo ve vyšších otáčkách tlačí jako šílený a vestavěnej boost indicator mi ukazuje FULL tlak - pak s nohou dál na plynu dojde k FuelCut
Když je dám normálně tak indikátor jen tak líně přeskakuje a boost je max na 2/3.
Takže musim něják vymyslet jak dostatečně zreguluju tlak turba... hadička z kompresoru u seriovýho turba totiž nejde rovnou do WG ale přes nějákej dělič nebo co to je, sám to moc dobře nechápu
EDIT: tak zřejmě to bude nějákej ventil kterým jednotka sama umí regulovat tlak, dva podtlaky z něj vedou do WG a do kompresorový části a pak je tam ještě jedna co vede do sání mezi turbo a AFM nevíte někdo co to je?
Když prohodím mezi sebou trubičky ze sání a od kompresoru tak to turbo ve vyšších otáčkách tlačí jako šílený a vestavěnej boost indicator mi ukazuje FULL tlak - pak s nohou dál na plynu dojde k FuelCut
Když je dám normálně tak indikátor jen tak líně přeskakuje a boost je max na 2/3.
Pětka f kombajnu
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Libor12 píše:myslim,že ho tu zbytečně strašíte s AFR atd. Pokud nechá vše tak jak je,je přeci uplně jedno jettli tam da t25 nebo gt35r. Řízení plnícího tlaku bude pořád stejné a jednotce je to také šumák. Jediný rozdíl je v tom kdy turbo při jakých rpm dosáhne plnícího tlaku. třeba t15 při 2500 0.7bar a t25 při 2700 0.7bar nic víc. Vetšina ecu je schopna si toto pohlídat v rozmezí +/- 20%
0,6 bar z GT35R neni vůbec problém
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Lukáš 325e píše:Libor12 píše:myslim,že ho tu zbytečně strašíte s AFR atd. Pokud nechá vše tak jak je,je přeci uplně jedno jettli tam da t25 nebo gt35r. Řízení plnícího tlaku bude pořád stejné a jednotce je to také šumák. Jediný rozdíl je v tom kdy turbo při jakých rpm dosáhne plnícího tlaku. třeba t15 při 2500 0.7bar a t25 při 2700 0.7bar nic víc. Vetšina ecu je schopna si toto pohlídat v rozmezí +/- 20%
0,6 bar z GT35R neni vůbec problém
-
tequilaman-4G63
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
to: blázen
tak to by me fakt zajimalo jakej je podle tebe rozdil v 0,6bar na gt35r a t15 ... je to uplne to samy i kdyby tam ted namontoval to gt35r a zachoval by solenoidove ovladani wg pomoci seriove ecu (to je ten mag. ventil s podtlak. hadickama) tak by nenatlacil vic nez 0.6 nebo 0,7 podle toho na kolik je ecu nastavena. jen turbem bez zmeny dat proste vykon za zadnou cenu nezmenis ecu si plnici tlak odreguluje na uplne malinkem i na uplne obrovskem turbu uplne stejne rozdil je jen v tom ze u velikeho ho sotva roztocis a malinke bude svou malou kompresorovou casti pusobit jako restriktor ve vysokych otackach
tak to by me fakt zajimalo jakej je podle tebe rozdil v 0,6bar na gt35r a t15 ... je to uplne to samy i kdyby tam ted namontoval to gt35r a zachoval by solenoidove ovladani wg pomoci seriove ecu (to je ten mag. ventil s podtlak. hadickama) tak by nenatlacil vic nez 0.6 nebo 0,7 podle toho na kolik je ecu nastavena. jen turbem bez zmeny dat proste vykon za zadnou cenu nezmenis ecu si plnici tlak odreguluje na uplne malinkem i na uplne obrovskem turbu uplne stejne rozdil je jen v tom ze u velikeho ho sotva roztocis a malinke bude svou malou kompresorovou casti pusobit jako restriktor ve vysokych otackach
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
No z tohohle projektu prozatím beztak sešlo, auto jsem prodal a koupil další stejné, ale turbo má ještě OK tak ho napřed dám dokupy a pak až budu řešit jiné. Jinak díky za všechny rady 
Co se týče posledního příspěvku, myslím že napřed začnu experimentovat s řízením WG a MBC s původním turbem... pár desetin baru nad 0,6 se z něj dá v praxi vytáhnout taky

Co se týče posledního příspěvku, myslím že napřed začnu experimentovat s řízením WG a MBC s původním turbem... pár desetin baru nad 0,6 se z něj dá v praxi vytáhnout taky
Pětka f kombajnu
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
tequilaman-4G63 píše:to: blázen
tak to by me fakt zajimalo jakej je podle tebe rozdil v 0,6bar na gt35r a t15 ... je to uplne to samy i kdyby tam ted namontoval to gt35r a zachoval by solenoidove ovladani wg pomoci seriove ecu (to je ten mag. ventil s podtlak. hadickama) tak by nenatlacil vic nez 0.6 nebo 0,7 podle toho na kolik je ecu nastavena. jen turbem bez zmeny dat proste vykon za zadnou cenu nezmenis ecu si plnici tlak odreguluje na uplne malinkem i na uplne obrovskem turbu uplne stejne rozdil je jen v tom ze u velikeho ho sotva roztocis a malinke bude svou malou kompresorovou casti pusobit jako restriktor ve vysokych otackach
ty skutečně myslíš,že při 0,6bar na T15 a GT35R budeš tlačit do motoru stejné množství vzduchu?
-
tequilaman-4G63
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
pokud bude v sacim potrubi 0,6 bar tak tam bude 0,6bar a je uplne jedno kde se tam vezmou jestli je tam natlaci kompresor turbo z liazky nebo je tam nafoukas pumpickou na nafukovani lehatka na vodu je to uplne ale uplne totalne jedno jde o to jestli si schopen to tou ci onou variantou dokazat
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
tequilaman-4G63 píše:pokud bude v sacim potrubi 0,6 bar tak tam bude 0,6bar a je uplne jedno kde se tam vezmou jestli je tam natlaci kompresor turbo z liazky nebo je tam nafoukas pumpickou na nafukovani lehatka na vodu je to uplne ale uplne totalne jedno jde o to jestli si schopen to tou ci onou variantou dokazat
evidentne si nepochopil co ti chtel naznacit.. nejde o tlak ale o mnozstvi vzduchu, prutokove kapacite...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
přesně tak..tlak ti v tomto konkrétním případě neřekne ale vůbec nic. a rozdíl tam bude už,když tam strčíš i tu T25 .. a to že se stím nějaká jednotka vypořádá..tsin píše:tequilaman-4G63 píše:pokud bude v sacim potrubi 0,6 bar tak tam bude 0,6bar a je uplne jedno kde se tam vezmou jestli je tam natlaci kompresor turbo z liazky nebo je tam nafoukas pumpickou na nafukovani lehatka na vodu je to uplne ale uplne totalne jedno jde o to jestli si schopen to tou ci onou variantou dokazat
evidentne si nepochopil co ti chtel naznacit.. nejde o tlak ale o mnozstvi vzduchu, prutokove kapacite...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
tak třeba krosmen Ti může potvrdit že vypořadá. Na seriove ecu dava na fiaty gt28r místo origo a zvyšuje tlak až na 1.3blázen píše: a to že se stím nějaká jednotka vypořádá..to je excelentní tvrzení,které patří na forum lopatička a píseček
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
na SX foru dávají na seriové ECU taky T4ky.. vypořádá se i s GT35R ale ne bez úpravy softwareLibor12 píše:tak třeba krosmen Ti může potvrdit že vypořadá. Na seriove ecu dava na fiaty gt28r místo origo a zvyšuje tlak až na 1.3blázen píše: a to že se stím nějaká jednotka vypořádá..to je excelentní tvrzení,které patří na forum lopatička a píseček
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Mozna by bylo dobre si zakoupit nejakou literaturu o preplnovani spalovacich motoru...tequilaman-4G63 píše:pokud bude v sacim potrubi 0,6 bar tak tam bude 0,6bar a je uplne jedno kde se tam vezmou jestli je tam natlaci kompresor turbo z liazky nebo je tam nafoukas pumpickou na nafukovani lehatka na vodu je to uplne ale uplne totalne jedno jde o to jestli si schopen to tou ci onou variantou dokazat
mass = density x volume (kde samozrejme density [hustota] neni dana jen tlakem turba, ale take teplotou vystupniho vzduchu)
Jednoduse, i kdyby byly teplota vzduchu a tlak turba naprosto stejne, vetsi turbo pri tom samem tlaku dodava vetsi mnozstvi vzduchu. Tlak jen sam o sobe absolutne vubec nic neznamena.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
A ty mas DSMtequilaman-4G63 píše:jen turbem bez zmeny dat proste vykon za zadnou cenu nezmenis ecu si plnici tlak odreguluje na uplne malinkem i na uplne obrovskem turbu uplne stejne
IQ stylingem nenahradis.
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Taboo píše:Mozna by bylo dobre si zakoupit nejakou literaturu o preplnovani spalovacich motoru...tequilaman-4G63 píše:pokud bude v sacim potrubi 0,6 bar tak tam bude 0,6bar a je uplne jedno kde se tam vezmou jestli je tam natlaci kompresor turbo z liazky nebo je tam nafoukas pumpickou na nafukovani lehatka na vodu je to uplne ale uplne totalne jedno jde o to jestli si schopen to tou ci onou variantou dokazat![]()
mass = density x volume (kde samozrejme density [hustota] neni dana jen tlakem turba, ale take teplotou vystupniho vzduchu)
Jednoduse, i kdyby byly teplota vzduchu a tlak turba naprosto stejne, vetsi turbo pri tom samem tlaku dodava vetsi mnozstvi vzduchu. Tlak jen sam o sobe absolutne vubec nic neznamena.
A mohl bys k tomu preplnovani nejakou literaturu doporucit? Nebo to trochu rozvest... Jakto ze vzduchu o stejnym tlaku teplote, vlhkosti (rekneme tedy i hustote) prochazejiciho skrz stejnej prurez muze byt najednou vic ?
sorry napsal sem to trochu zmatene ale nejak uz dnes nejsem schopen mysleni
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Treba Maximum Boost od Corky Bell a Turbochargers od Hugh Macinnes.BlackR1 píše:A mohl bys k tomu preplnovani nejakou literaturu doporucit?
Protoze na konci te trubky mas neustaly promeny odber: motor, kde i v pripade N/A motoru pri tom samem atmosferickem tlaku prochazi tou samou trubkou pri rozdilne zatezi a otackach rozdilne mnozstvi vzduchu.BlackR1 píše:Jakto ze vzduchu o stejnym tlaku teplote, vlhkosti (rekneme tedy i hustote) prochazejiciho skrz stejnej prurez muze byt najednou vic ?
IQ stylingem nenahradis.
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
koupeno..jsem na to zvědavejTaboo píše:Treba Maximum Boost od Corky Bell a Turbochargers od Hugh Macinnes.BlackR1 píše:A mohl bys k tomu preplnovani nejakou literaturu doporucit?Protoze na konci te trubky mas neustaly promeny odber: motor, kde i v pripade N/A motoru pri tom samem atmosferickem tlaku prochazi tou samou trubkou pri rozdilne zatezi a otackach rozdilne mnozstvi vzduchu.BlackR1 píše:Jakto ze vzduchu o stejnym tlaku teplote, vlhkosti (rekneme tedy i hustote) prochazejiciho skrz stejnej prurez muze byt najednou vic ?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
proc neco nepipnes? Bych ti je postnul.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Ano několik fiátků jezdí s GT28RS,ale úpravy okolo motoru jsou větší a je použit jiný soft do seriové jednotky.Originál TB28 má velice malé AR výfukové části,jen 49 což v praxi znamená že nad 5000ot jde tlak turba dolu.....S GT28RS AR64 plnící tlak je konstantní až do 7500-omezovač.Pokud ale vezmu to že by rozdílně veliká turba při stejném tlaku měla dávat stejný výkon,je to nesmysl!!!!Plnící tlak v serii je v overboostu 1,2 při něm má coupe 220PS a 310NM s GT28RS je při 1,4BAR výkon 340PS a 400NM.....
ještě k tomu,seriová jednotka přes seriový solenoid odreguluje i GT28 ale musí k němu být adekvátně upravena mapa zapalování a vstřiku.....Ale jinak regulace funguje na 1. je max tlak jeden bar a i to je na přední náhon víc než dost.....
ještě k tomu,seriová jednotka přes seriový solenoid odreguluje i GT28 ale musí k němu být adekvátně upravena mapa zapalování a vstřiku.....Ale jinak regulace funguje na 1. je max tlak jeden bar a i to je na přední náhon víc než dost.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
akorát jsi mu měl tučně a podtržením zvýraznit dvě věci:
změna software
důležitost veličiny tlak na rozdílně velikých turbech
a závěrem tolik,že jen tak to mezi sebou měnit nejde.
ale myslím,že už mu to dostatečne vysvětlil taboo
změna software
důležitost veličiny tlak na rozdílně velikých turbech
a závěrem tolik,že jen tak to mezi sebou měnit nejde.
ale myslím,že už mu to dostatečne vysvětlil taboo
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
jasan!!!!!Turbo stojí 26000.- a dalších 34000.- stojí zbytek
ten neni podstatnej...od regulace tlaku paliva-kterou neni seriový regulátor schopen s 255LHP walbrem uregulovat přes takový pikačoviny jako je novej palivovej filtr přes upravený vstup vzduchu do turba s přímim filtrem,2,5" průchozí vejfuk,FMIC a trubky k němu,přes keramickou lamelu spojky.....Pak zjistíš že turbo je na tom všem pomalu to nejlevnější......ano pokud chceš ten motor vyhodit jo vřele doporučuju dát jen a pouze veliký turbo bez rozmyslu....jen si trofám říct,že je to stráta času a peněz....btw to sem raději dnes se domluvil s Liborem a on mi objednal jednu z výše zmíněných knih......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
tequilaman-4G63
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Krosmen píše:Ano několik fiátků jezdí s GT28RS,ale úpravy okolo motoru jsou větší a je použit jiný soft do seriové jednotky.Originál TB28 má velice malé AR výfukové části,jen 49 což v praxi znamená že nad 5000ot jde tlak turba dolu.....S GT28RS AR64 plnící tlak je konstantní až do 7500-omezovač.Pokud ale vezmu to že by rozdílně veliká turba při stejném tlaku měla dávat stejný výkon,je to nesmysl!!!!Plnící tlak v serii je v overboostu 1,2 při něm má coupe 220PS a 310NM s GT28RS je při 1,4BAR výkon 340PS a 400NM.....
ještě k tomu,seriová jednotka přes seriový solenoid odreguluje i GT28 ale musí k němu být adekvátně upravena mapa zapalování a vstřiku.....Ale jinak regulace funguje na 1. je max tlak jeden bar a i to je na přední náhon víc než dost.....
dyt si tady sam protirecis...
Plnící tlak v serii je v overboostu 1,2 při něm má coupe 220PS a 310NM s GT28RS je při 1,4BAR výkon 340PS a 400NM.....
pokud tu gt28rs odregulejes stejne jako v serii pomoci solenoidu co ovlada wastegate na 1,2bar tak coupe bude mit porad 220PS a 310NM nemam pravdu? samozrejme ze vetsi turbo umozni vetsi prutok vzduchu ktery vytvori vetsi pretlak v sani pokud bude skrz motor prutok vzduchu zachovan on samozrejme nebude protoze s vetsim tlakem se zvetsi
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Videl jsi nekdy mapy kompresorovych kol? Pokud ano, porovnej treba mapy T25 a T72 - a jake mnozstvi vzduchu pri tom samem - naprosto identickem - tlaku dodavaji. Toto mnozstvi vzduchu pote, treba v pripade T25 a T72, pri tom samem tlaku predstavuje rozdil celych stovek HP vykonu motoru. Jeden z mych kolegu se jednou velice vystizne nechal slyset, ze "Boost je tlak vzduchu, ktery se NEDOSTAVA do motoru". Velice zjednodusene, pokud je motor schopen pohltit vetsi mnozstvi vzduchu, nez ktere je turbo pri danem tlaku dodat, jeho tlak zacne odpadavat. Zajdi konecne do knihovny a pujc si nejake knihy o zakladech preplnovani spalovacich motoru...tequilaman-4G63 píše:samozrejme ze vetsi turbo umozni vetsi prutok vzduchu ktery vytvori vetsi pretlak v sani pokud bude skrz motor prutok vzduchu zachovan on samozrejme nebude protoze s vetsim tlakem se zvetsi
IQ stylingem nenahradis.
-
tequilaman-4G63
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
taboo ty resis zabomysi valku to je prece jasne ze boost vytvori objem vzduchu ktery neprojde motorem to prece vim stejne jako ze velke turbo tlaci vic vzduchu )co se objemu tyce( ale pokud mam v sani 0,6bar tak skrz motor projde pri 6000rpm placnu 600cfm vzduchu. pokud nafoukam 1,3bar tak pres ten samy motor projde placnu 1800cfm vzduchu pri 6000rpm. tak a ted k te velikosti turb pokud pouziju male turbo potrebuje placnu 80000rpm k tomu aby precerpalo 600cfm velke turbo potrebuje na stejny objem vzduchu jen 60000rpm a otacky turba tedy objem tedy tlak )pac to vse na sobe potom zavisi( je ecu u nekterych aut schpna regulovat pomoci solenoidem ovladaneho wastegate... dsm mozna wg ridi primo tlakem za turbem pak je mozne celkem v pohode pridat par kobylek upravou tohoto mech. reg. ustroji a limitem pak bude predpokladam hranice fuelcutu..
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Ne. Resim tady ty doslovne nesmysly, ktere tady tvrdis.tequilaman-4G63 píše:taboo ty resis zabomysi valku
Ha, ha, ha...tequilaman-4G63 píše:to je prece jasne ze boost vytvori objem vzduchu ktery neprojde motorem to prece vim stejne jako ze velke turbo tlaci vic vzduchu )co se objemu tyce( ale pokud mam v sani 0,6bar tak skrz motor projde pri 6000rpm placnu 600cfm vzduchu. pokud nafoukam 1,3bar tak pres ten samy motor projde placnu 1800cfm vzduchu pri 6000rpm. tak a ted k te velikosti turb pokud pouziju male turbo potrebuje placnu 80000rpm k tomu aby precerpalo 600cfm velke turbo potrebuje na stejny objem vzduchu jen 60000rpm a otacky turba tedy objem tedy tlak )pac to vse na sobe potom zavisi( je ecu u nekterych aut schpna regulovat pomoci solenoidem ovladaneho wastegate... dsm mozna wg ridi primo tlakem za turbem pak je mozne celkem v pohode pridat par kobylek upravou tohoto mech. reg. ustroji a limitem pak bude predpokladam hranice fuelcutu..
Ono je hezke, za zcela najednou ti je uplne vse naprosto jasne - a jeste na predchozi strane jsi tvrdil, ze neni absolutne zadny rozdil mezi 0.6BAR na T15 a GT35R (protoze jsi nemel ani potuchu, ze pri tom samem 0.6BAR tlaku T15 a T35R tlaci do motoru naprosto rozdilne mnozstvi vzduchu...
IQ stylingem nenahradis.
-
tequilaman-4G63
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
Ono je hezke, za zcela najednou ti je uplne vse naprosto jasne - a jeste na predchozi strane jsi tvrdil, ze neni absolutne zadny rozdil mezi 0.6BAR na T15 a GT35R (protoze jsi nemel ani potuchu, ze pri tom samem 0.6BAR tlaku T15 a T35R tlaci do motoru naprosto rozdilne mnozstvi vzduchu... ).
DYT ZA TIM SI TAKY PORAD STOJIM!!!!!
turbo nemuze do motoru pri stejnem tlaku a teplote v sani natlacit vetsi mnozstvi vzduchu protoze tim motorem proste neprojde to je jak u tatatru tady
pocet molekul vzduchu ve valci ktery na s zajima je primo dany vzorcem :
(Engine Mass Airflow Rate) ≈ RPM × Volume x MAP x M / (2 x R x absolute temperature)
Where Volume is the displacement of the engine, M is the molar mass of air, and R is the ideal gas constant. The two in the denominator is needed for 4 stroke engines because half the engine's displacement is swept during one revolution.
a bohuzel je v tom vzorci fakt nezajima jestli ten motor je s t15 nebo gt35r nebo jestli si tam ten vzduch nafoukal pumpickou
taboo ja te k tobe mam uprimny obdiv po precteni spousty tvych prispevku ale tady ta diskuze me ubiji rikame oba to same a hadame se kdo ma pravdu...
DYT ZA TIM SI TAKY PORAD STOJIM!!!!!
turbo nemuze do motoru pri stejnem tlaku a teplote v sani natlacit vetsi mnozstvi vzduchu protoze tim motorem proste neprojde to je jak u tatatru tady
pocet molekul vzduchu ve valci ktery na s zajima je primo dany vzorcem :
(Engine Mass Airflow Rate) ≈ RPM × Volume x MAP x M / (2 x R x absolute temperature)
Where Volume is the displacement of the engine, M is the molar mass of air, and R is the ideal gas constant. The two in the denominator is needed for 4 stroke engines because half the engine's displacement is swept during one revolution.
a bohuzel je v tom vzorci fakt nezajima jestli ten motor je s t15 nebo gt35r nebo jestli si tam ten vzduch nafoukal pumpickou
taboo ja te k tobe mam uprimny obdiv po precteni spousty tvych prispevku ale tady ta diskuze me ubiji rikame oba to same a hadame se kdo ma pravdu...
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
No taky mi něják neni jasný rozdíl 0.6 baru (při stejnym průřezu potrubí to přece bude jedno jaký turbo ho tlačí) Rozdíl bude akorát v době nástupu a průběhu tlaku (což je vlastne to samý)...
Maximálně podle mýho silně amatérskýho názoru nebude schopnej standardní WG ve špičce uregulovat tu větší turbínu ale jinak si myslím, že by to bez razantního zvyšování tlaku mělo normálně fungovat se standardní řídící jendotkou, jen t prostě nebude tak dobrý jak by mohlo bejt / ale bude to lepší něž to bylo
Samozřejmě že by bylo potřeba upravit mapy v jednotce, aby se detailně vyladil nástup turba a popřípadě aby se dal zvednout tlak, to plně chápu.
Nechci se s nikým přít, rád se něco přiučím od machrů jako je Taboo

Maximálně podle mýho silně amatérskýho názoru nebude schopnej standardní WG ve špičce uregulovat tu větší turbínu ale jinak si myslím, že by to bez razantního zvyšování tlaku mělo normálně fungovat se standardní řídící jendotkou, jen t prostě nebude tak dobrý jak by mohlo bejt / ale bude to lepší něž to bylo
Samozřejmě že by bylo potřeba upravit mapy v jednotce, aby se detailně vyladil nástup turba a popřípadě aby se dal zvednout tlak, to plně chápu.
Nechci se s nikým přít, rád se něco přiučím od machrů jako je Taboo
Pětka f kombajnu
Re: Kdo napasuje T25 místo T15?
jen pro vysvětlení laikům
v hubě máš litr vzduchu a foukni ho ven
půjde ven s tlakem např 0,1 bar a venku bude za jednu sekundu
strč si do huby slámku na pití koly a foukni ten litr ven
půjde ven s tlakem např 0,2 bar, ale za pět sekund
takže podle tvé teorie je 0,2 bar přes slámku větší výkon, kdežto taboo jasně ukáže na 0,1 bar
pokud jsi to náhodou nepochopil, tak se podívej na výfukovou turbínku u T15 a u T35 (její průměr) a to je právě ten rozdíl mezi tvojí slámkou a taboovou hubou
a pokud jsi to stále nepochopil, tal přestan prosím tě psát, nebo tomu nějakej magor uvěří a zkurví si motor, jenom proto, že tobě to není stále jasný
v hubě máš litr vzduchu a foukni ho ven
půjde ven s tlakem např 0,1 bar a venku bude za jednu sekundu
strč si do huby slámku na pití koly a foukni ten litr ven
půjde ven s tlakem např 0,2 bar, ale za pět sekund
takže podle tvé teorie je 0,2 bar přes slámku větší výkon, kdežto taboo jasně ukáže na 0,1 bar
pokud jsi to náhodou nepochopil, tak se podívej na výfukovou turbínku u T15 a u T35 (její průměr) a to je právě ten rozdíl mezi tvojí slámkou a taboovou hubou
a pokud jsi to stále nepochopil, tal přestan prosím tě psát, nebo tomu nějakej magor uvěří a zkurví si motor, jenom proto, že tobě to není stále jasný
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
