Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

..velice jednoducho by si to vedel odsledovat keby si na kabelaz k elektrospojke napichol ziarovku...
ci "nejaku inu kontrolku"...
a tiez zrejme aj diagnosticky software by mal mat v meranych hodnotach nieco o zopnuti ci vypnuty elektrospojky.
u VW TFSI sme si to odsledovali priamo diagnostikou, kde sme sledovali prepinanie medzi kompresorom a turbinou.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

bohužel diagnostikou nejsem zatim vybaven takže spinani řemenice jsem jinak nevysledoval než tak jak jsem řikal ale ješte natom zapracuji.
s AFR to je teda sčasti i o ekonomice a uspoře paliva + emise ne jen o propalovani pistu pochopil jsem to dobře.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jinak řemenice pro kompresor s pomerem 2,3kompresor klika bude přišti tyden tak se uvidi jestli řidici jednotka zmakne AFR a vše ostatni v serii a nebudu schanet i ty pisty :cry:
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

ješte me tak napadlo jak vykonej notebook musi bejt na tu řidici jednotku na to lazeni a tak ?nebo jake parametry nebo požadavky by mel splnovat ???
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

supr parada moc dekuji
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Ještě bych dodal, že pokud budeš vybírat něco pouze na diagnostiku a software pro lazení ECU jak píše Taboo, tak koukej na NTB co mají COM port (dnešní NTB ho už mají jen výjimečně), může se stát, že ho třeba nikdy nepoužiješ, ale je dobré ho mít, existují různé převodníky "usb to com" ale nemusí vždy pracovat správně... :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

zeus
Příspěvky: 1
Registrován: 14 kvě 2010 12:48

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od zeus »

Zdar, pozřebuju repasovat turbo co jsem koupil na http://www.aaaauto.cz/vw/passat, Nevíte někdo kde dělají dobře repase turba na VW Passata?
Zeus

Uživatelský avatar
Libang
Příspěvky: 223
Registrován: 30 lis 2008 18:07
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libang »

http://www.turbocar.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

stale uvažuji o programovatelne řidici jednotce ale čimdal vic se setkavam s nazorem že je lepši upravit original jednotku když se bavim s nekym kdo ma neco hodne nařvaneho tak všici použivaji svou upravenou řidici jednotku popravde jsem se ješte s programovatelnou u nikoho nesetkal možna teda špatne koukam.co si otom myslite.
hodne kluku mi řika že programovatelna jednotka muže zlobyt že nebude sedet na muj motor bude snim špatne komunikovat a tak.jelikož to neni zrovna nejlevnejši zaležitost tak se (možna i hloupe) ptam
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Butcher »

Lidi nemaji prachy, to je jednoduchy...jinak neni o cem :wink:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od PJ »

kozorozecek: tak vono taky bude záležet jaká je originál jednotka, přecejen u aut rv.1990+- a dneska bude trochu rozdíl, asi jako 386 vs. Intel i7 :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

a co tedy potřebuji vedet abych se rozhodl spravne?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

Je blbost aby Ti programovatelna jednotka (renomovane znacky) nekomunikovala s motorem, ani mi neprijde jednodussi prepisovat chipy s jejich tovarnim potencialem.. i tady na foru je dost dealeru co ti ji koupej i naladej_ tusim na wolf,vipec a haltech
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

už jsem s ním o tom mluvil před pár měsíci. K tomu musí dojít sám. Jakákoli i msq se dá přizpůsobit jakémukoli motoru pokud zná hodnoty čidel,akčních členů atd. Každá výměna řemenice znamená jiné množství vzduchu,jiné otevření vstřiku pro udržení správného afr,jiný předstih atd. Pokaždé až dá za přepsání sériové ecu 6-10k tak zjistí že už by měl programovatelnou. Každý ale k tomu musí dojít sám a je to neustále opakování těch samých věci dokola.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Souhlasím s Liborem a ostatníma co se týče standalone, ale co se týče přepisu sériové jednotky, tak tady bych si dovolil malinko oponovat, jelikož dost záleží na tom, o jakou sériovou ecu se jedná. Pokud se jedná o ecu obd1 nebo nějako starší, kterou dokonce nejde přepsat bez vyjmutí "chrobáka" tak není co řešit... V případě, že se ale jedná o ecu obd2, tak lze koupit třeba toto: http://www.motordiag.cz/produkt/adapter-kwp2000" onclick="window.open(this.href);return false; , případně dražší, ale univerzální galletto a po "naučení se" s ním si data přepisovat sám, tzn. žádné drátování ani nic podobného, jen ntb na klíně a diag. zástrčka a žádné přemrštěné částky za chiptuning... (před koupí msg jsem o tom dost přemýšlel). Důvodem proč jsem nakonec vzal msq je ten, že i když bych ten kabel pro současné auto použil, tak pro budoucí projekt by mi byl k ničemu, jelikož se dívám po autech s obd1 a níže... Můj závěr je takový, že pokud někdo ví, že se bude zabývat výhradně novějšíma autama a chce "za málo peněz relativně hodně muziky", aď jde klidně do kabelu, jelikož vyjde levněji než složený msq2. Jinak jsem koukal na stránky msq a už je ta slibovaná msq3, ale možná jsem čekal větší "zázrak"...

OT: Musím se pochlubit, dneska jsem dal maturitu a to dokonce za 6 (Maturitní práce:1,Technologie:1,M:2,ČJ:2,), tak doufám, že už konečně bude čas na "pokusy". :D
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Butcher »

K tematu snad ani neni co rict...chci jen Fifimu pogratulovat...roste nam tady z nej takovej malej Taboo :lol: 8)
KEHO rennsport

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

no co sem tedy koukal...funkcne to nesaha zminovanymu msq ani po kolena... mozna dobry pro nejaky uhelny auta a radobychiptuning kde neni potreba ovladat failsafe systemy a veci s chodem motoru zdanlive nesouvisejici.. nevim co ma to co si posilal za uzivatelsky rozhrani ale nedivil bych se kdyby byla mapa zobrazena a menitelna v jednickovym systemu__ tim to nechci nejak ponizovat, asi to svyho zakaznika najde ale pro toto tema "prestavby n/a na turbo" je to celkem k nicemu
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

No já jsem se těmi flashtunig kabely nezabýval nijak do detailu, ale tuším, že je třeba mapu nějakým způsobem napsat, případně nějakou nalezenou na netu upravit pro své nastavení atd., pak ji uložit jako soubor a teprve tím souborem nahradit soubor (tedy celou mapu/y), které má ecu sériově a takto to opakovat, ladit až ke své spokojenosti, uživatelské prostředí ale neznám. Jistě, standalone se to nevyrovná, protože co stock ecu neumí, to ji kabel prostě nenaučí, ale například má ecu má už v sérii MAP a tak nevidím důvod proč by po výměně MAPu za MAP s větším rozsahem a přizpůsobením palivové a "předstihové" mapy nemohlo s turbem fungovat, myslím tím dlouhodobě... Mě osobně by odpadlo moře drátování a finančně bych na tom byl i vůči msq dost zajímavě, ovšem jak jsem psal, tohle auto je pokus s jehož rozvojem dále nepočítám, proto jsem volil msq, který je oproti kabelu "přidrátovatelný" téměř k jakémukoli motoru...

Butcher: Díky, ale nepřeháněj... :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

vim že jsi mi to už rikal zatim nani jen šetřim a snažim se ziskavat info jelikož v ohledu na pc jsem naprosta lama snažim se zjistit kdo by mi to mohl ukazat v akci a konkretne řict co a jak protože dokud to neuvidim před sebou nebudu vedet oč jde.
neni to nejlevnejši zaležitost tak jsem opatrnej.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

ted tady jedno auto zrovna mam,kde to je víš,tel maš take :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
2Bera
Příspěvky: 99
Registrován: 24 čer 2005 22:49
Bydliště: Tomasov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 2Bera »

ma niekto skusenosti s osadenim darton vloziek??
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

naco potrebujesh vlozky ..??

co to mash uz vylagrovanee ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
2Bera
Příspěvky: 99
Registrován: 24 čer 2005 22:49
Bydliště: Tomasov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 2Bera »

Taboo píše:
2Bera píše:ma niekto skusenosti s osadenim darton vloziek??
Ano.

ale myslel som to tak ze niekde v cesku,,lebo kamos vravel ze to dakto skusal a dodrbali blok..spravili zboku dieru..
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

Uživatelský avatar
2Bera
Příspěvky: 99
Registrován: 24 čer 2005 22:49
Bydliště: Tomasov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 2Bera »

JRD McLAREN píše:naco potrebujesh vlozky ..??

co to mash uz vylagrovanee ..??

nemam stym nic ,len chcem fukat min 1,5baru :)
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

2Bera píše:
Taboo píše:
2Bera píše:ma niekto skusenosti s osadenim darton vloziek??
Ano.

ale myslel som to tak ze niekde v cesku,,lebo kamos vravel ze to dakto skusal a dodrbali blok..spravili zboku dieru..
90% brusiren v česku Tě s tím pošle do ......,protože s tím nemá zkušenost. Pokud chces kontakt tak můžu dat,kde to dělali mě.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ja mam kontakt na chlapika v NR.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

a není to ten co zničil ten blok? :) ne vážně,po telefonu Ti slíbí cokoli,ony totiž ty vložky nejsou nejměkči a to je ten problem. Někdo by je byl schopen i zavrtat,ale už ne udělat brus na požadovaný rozměr pistu. Co vím tak jsou na to speciální hlavy v ceně stovek tisíc a těmi moc brusiren nedisponuje,zvlášť když je použije 2x ročně.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“