minimální? Pokud Etanol za 23 a benál za 31 tak je rozdíl 8 korun, to je ušetřeno na každém spáleném litru 4 koruny takže s průměrem 10l na 100km šetříš 40 korun na sto kilometrech, pokud najedeš 3000 měsíčně je to 1200 do kapsy, to máš výměnu oleje třeba, nebo příspěvek na gumy, atd
takže já tam úsporu vidím, a když jedu kolem neberu si
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
juris ale to je nej pokud muzes vse nastavit prez vag tak si otestuj hodnoty na N96 lambdu , predstih otacky , atd proste vse i teplotu motoru , pak naber ethanol porovnej popripade upravuj pres vag co se da a sleduj co se bude dít.. treba to doladís jen tak
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
aspon za pokus by to stalo čteni dat jak se chova motor a uz si pak o neco chytrejsí... edit treba me sviti kontrolka paliv cerpadla ale ve skutecnosti je to kotrolka nejake zavady nejak jsem vcera na netu prelouskal kde co pres jeden konektor spojit rozpojit do zkratu nastartovat a divat se na tu kontroku kolikrat blikne podle toho kolikrat blikne to je cislo zavady u me 2 , a 8 zkracene tlak turba chvilku sem foukal 1,2 bar pri 6000 a to jednotka nerozdychala a 2 bylo cidlo teploty nasavaneho vzduchu vypadl mi konektor..
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
sice je to trosku doba kamenna ale bez kabelu za 500 euro !!! jsem zjistil kde co a jak..
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
dneska nejaky upík ... bohuzel bez foto snad zitra mozna bude i video... vykuchan katalizator, 2x vyplachnuty cely system chazeni , vymena jedne trubky ktrera propoustela ve spoji a nality cisty frydex -80 C , ne proto aby nezamrzlo , ale prototze cisty frydex je mastny , tudíz maze se i chladící soustava a hlavne nic v ni nerezne , serizen tlak turba na 1 bar a zjistil jsem dalsí nedostatek , chce to novy brzdy a racing brzdovku DOT5 ... DOT4 jsem uvaril... ( kdyz jsem brzdil ze 160km na 0.. ) zitra snad dodelam vyfuk a musím trosku udelat poradek v podtlakovych hadicích.
Naposledy upravil(a) FilipGTti dne 25 dub 2010 21:22, celkem upraveno 1 x.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
juris to ani ne ale tady se řídím 2x heslem přej a bude ti přano
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
noreking píše:dneska krok zpet cca 200g vahy navic
mel jsem nehodu nabral sem pred cca tydnem patnik v 10km/h ... ono zapinat 6tibodovy pas za jizdy i v tak male rychlosti.. neni zrovna ta prava vec.. odnesl to trosku rafek a pneu... aby mi nekde ve 200km/h nejebla odhodlal jsem se na duši... a duse udelala obrouvskou nevyvazenost kola takze lepíciho zavazi by bylo na ravku cca pul kila ... tak sme s norkem vymysleli naklepavaci..
dneska obrovske hura ... uz mam vyfuk az do zadu hotov..
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
tak jsem se před chvíli vrátil z Vysokého myta kde se jely sprinty na 1/8 mile tedy 202metru a nejaky drobaky ... v noci vydatně pršelo a startovalo se do mirneho kopecka takze behem treningovych jiz jsem pochopil ze to bude velice tezke auto stale hrabalo a druhy probelem co jsem mel ze mi klouzala decentne spojka pak. Neco malo pred 12 hodinou sly na radu ostre sprinty to uz trat oschla takze sem se docela bal o spojku první cas 10:642 auto moc nejelo trosku sem poladil tlak tuba a paliva a z druhe jizdy vyslo 10:270 a to jsem skoro celo 1Q prohrabal ..
celkove 7 misto jel jsem v kategorii do 2 litru coz si myslím ze je víc nez dobré... auto ma hodne velike rezervy jak ve vykonu tak v snizovaní hmotnosti na to se tet zamerim a hlane novou spojku a snad nejaky ty semislicki...
Naposledy upravil(a) FilipGTti dne 01 kvě 2010 20:40, celkem upraveno 1 x.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
v klidu, mám mít DOT 3 a mám RBF 6OO
jaká jiná báze? Když výrobce určí, že bys měl lít do vozu DOT 4, je blbost dávat horší DOT 3.
ale proč by sis nemohl dát brzdovku lepší?
funguje to úplně bez problémů!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm