LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Víko je lakovaný barvou Motip Dupli Color Supertherm
Pravděpodobně budu časem stavět ještě jeden motor komplet od znovu, tak aby byl připravený na vyšší výkony. Tenhle motor je jen takový první krok, abych se to na něm naučil.
Pravděpodobně budu časem stavět ještě jeden motor komplet od znovu, tak aby byl připravený na vyšší výkony. Tenhle motor je jen takový první krok, abych se to na něm naučil.
www.jfperformance.cz
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
MOc pěknej projekt sem zvědav na turbo 

89´Corsa A Sport (motor nebudu psát
)
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Sám sem taky zvědavej. Snad z toho nic neulítne hned při prvním nastartování 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
a to jen dotaz jak řešíš kompresní poměr? ...nechavaš standart písty i ojky? a jen víc těsnění pod hlavou nebo všechno klasika a jen foukáš? dík
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Celý je to pojatý jako "nízko rozpočtovej" projekt, takže ojnice a písty zůstávají původní. Měli by mít rezervu cca. do 200koní. Přeplňovat budu tak, abych se nedostal přes tuhle hranici. Měnit budu jen těsnění pod hlavou za mls od Cometic, protože standart D16Z5 těsnění je grafitový a to by mohlo fouknout. Další pak budou štefy do hlavy od ARP a to je z věcí do vnitřku motoru všechno.
Snižování komprese širším těsněním je trochu dvousečný, protože to sice sníží kompresy, ale zvýší se ti výška těsnění, který je pak náchylnější k netěsnostem.
Snižování komprese širším těsněním je trochu dvousečný, protože to sice sníží kompresy, ale zvýší se ti výška těsnění, který je pak náchylnější k netěsnostem.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
O kolik budes zvysovat? nebylo by lepsi nechat udelat podlozku a koupit dvoje tesneni? o tomhle "nizkorozpoctovym" projektu jsem uz premyslel na svem motoru, ale tezko rict jestli by snesl 200ps se seriovym vnitrkem. Ale abych rekl pravdu tak me by to stacilo do ty skorapky 

Re: LJay - CRX ED9 turbo
Těsnění od Cometic co mám, má standartní výšku, takže se nic zvyšovat nebude. Komprese zůstane taková jaká je 9,5:1 je sice na přeplňování už trohu víc, ale při nízkým plnícím tlaku to vadit snad nebude.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
ja ma kompres 9:1 a tlacim 1.2 bar myslim ze tva kompres pro tvuj tlak je ok a pujde to i rozumne naladit... jen aby ten vykon ten motor rozdejchal...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: LJay - CRX ED9 turbo
s vyšší statickou kompresí vzniká větší náchylnost na přesnost naladění přeci jen detonaci hrozí dříve....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Krosmen: o tom že kvuli vyšší kompresi je to náchylnější k detonacím vím. Snyd se to povede odladit tak, aby s tím nebyl problém.
elviiis: vnitřnosti to snad vydrží. ZCResource sem viděl projekt, který z tohohle motoru v seriovým stavu tlačil 300hp. Měl to na sprinty a motor to vydržel 3 roky než mu ulítla ojnice. Na d-series.org je hromada přeplňovaných Déčkovejch motorů, který jezdí se sériovým vnitřkem, ale je to jak píšeš, všechno je to hlavně otázkou odladění.
elviiis: vnitřnosti to snad vydrží. ZCResource sem viděl projekt, který z tohohle motoru v seriovým stavu tlačil 300hp. Měl to na sprinty a motor to vydržel 3 roky než mu ulítla ojnice. Na d-series.org je hromada přeplňovaných Déčkovejch motorů, který jezdí se sériovým vnitřkem, ale je to jak píšeš, všechno je to hlavně otázkou odladění.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska byla konečně v garáži "přijatelná" zima, tak sem sundal nárazník a rozměřil přední část chladičový stěny kvuli výběru vhodnýho intercooleru. Pokud by se to někomu hodilo, tak tady jsou rozměry, ale není to uplně přesný, protože auto bylo minulým majitelem vzatý na předek, takže je jedna strana brejlí trochu hnutá.
Jo a nevíte náhodou někdo, kde by se daly koupit polyuretanový profily (kruhový a čtvercový průřez)?
Jo a nevíte náhodou někdo, kde by se daly koupit polyuretanový profily (kruhový a čtvercový průřez)?
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Moc pěkný
Kolik jsi do toho zatím tak vrazil? a na kolik tě přišla ta rekonstrukce třmenů? 


►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Díky, kolik sem do toho už vrazil přesně nevím. Moc to nepočítám, ale určitě to už dost překročilo nákupní cenu auta. Tenkrát sem ho kupoval za necelých 60.
Repase třmenů stála mám pocit kolem 3 tisíc za pár. Už je to dlouho co sem to nechával dělat, takže si to bohužel přesně nepamatuju.
Repase třmenů stála mám pocit kolem 3 tisíc za pár. Už je to dlouho co sem to nechával dělat, takže si to bohužel přesně nepamatuju.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ahoj s coolerem te zklamu ten muj z rencka co by tam byl super je nekde zmizelej 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: LJay - CRX ED9 turbo
elviiis: v pohodě. Já už se o tom bavil se Zemim a nespíš koupím nějakej celohliník přes něj. Každopádně díky za to že si se po něm podíval.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska byl čas, tak sem se pustil do výroby engine damperu a taky sem konečně našel tu správnou hadici na odvod oleje z truba. Stačilo jen zajít do škodováckých autodílů 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
aby ti ta hadice vydrzela teploty
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Pár lidí mi říkalo, že na odvod oleje používají tuhle hadici, nebo jinou z topení od jinýho auta a nemají s ní žádný problémy. Tak to snad bude OK.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
u všech aut co maj v serii turbo je olejovy vedeni oboji kovovy tak nevim nevim
edit: tak u všech aut co sem zatim dělal
edit: tak u všech aut co sem zatim dělal

Naposledy upravil(a) m1tv dne 13 led 2011 22:36, celkem upraveno 1 x.
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: LJay - CRX ED9 turbo
já mám přívod oleje v kovu, odvod v silikonu ... série
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Přívod je v kovu kvuli tlaku, ale odvod už pod tlakem není, takže tam kov nepotřebuješ. Musí se jen vybrat vhodná hadice, která to zvládne tepelně.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem celkem pohnul s engine damperem a taky dorazily přídavný budíky od Raid HP.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
mě je to jasné, byla to jen reakce na předchozí příspěvekLJay píše:Přívod je v kovu kvuli tlaku, ale odvod už pod tlakem není, takže tam kov nepotřebuješ. Musí se jen vybrat vhodná hadice, která to zvládne tepelně.

Re: LJay - CRX ED9 turbo
problem je taky že ti olej rozežíra gumovy hadice takže to chce hadice na olej
takže pokud to pude volil bych kov nebo hlinik

muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: LJay - CRX ED9 turbo
existují hadice,které jsou přímo určené na olej a jiné sračky...kolikrát je i používám v práci,že
Re: LJay - CRX ED9 turbo
to jo ale tadle z topeni to neni 

muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: LJay - CRX ED9 turbo
O tom že jsou hadice speciálně na vedení oleje vím. Jednu jsem si kvuli tomu i koupil, ale problém byl v tom, že se mi lámala v ohybu, protože je moc ostrý a jelikož sem gumový koleno speciálně na olej nesehnal, tak si holt musím vystačit s touhle. Navíc olej tu hadici nesežere za týden, ale v rámci let, takže to nemá cenu řešit.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem dokončil engine damper. Příští víkend udělám držáky a bude moc jít na auto.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Za dnešek sem toho moc nestihnul, alespoň se mi ale povedlo vyrobit úchyt engine damperu, který příjde našroubovat na blok motoru, do místa připravenýho pro kompresor klimy.
Naposledy upravil(a) LJay dne 29 led 2011 18:12, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Druhá část úchytu engine damperu, která příjde přidělat na držák silentbloku v karoserii. Zároveň bude sloužit jako úchyt pro OCT a sirénu alarmu. Před dokončením ale ještě musím odvrtat nějaké odlehčovací otvory, abych snížil váhu.
Naposledy upravil(a) LJay dne 29 led 2011 18:13, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz