LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ten chodnik nevypada tak zle...
IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Yellow01: taky z toho nejsem moc nadšenej, ale jelikož mám práce až nad hlavu, tak bych na ježdění stejně neměl moc času. Tak se tím tak nějak utěšuju
Taboo: chodník by se asi dal, ale z obou stran je zhruba po 30m přerušený výkopem a navíc by měl do 14 dní taky zmizet, takže mám zase peška.
Taboo: chodník by se asi dal, ale z obou stran je zhruba po 30m přerušený výkopem a navíc by měl do 14 dní taky zmizet, takže mám zase peška.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nešlo by na ten alarm dát varování "DANGER TO MANIFOLD" ?
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
O víkendu sem vyrobil držák na nový budík o velikosti din panelu a pokud mi výjde čas, tak to celý tenhle týden zapojím. Při instalaci rovnou i znovu natáhnu kabeláž od čidel, protože ta stávající si zaslouží trochu víc učesat.
Jinak si nemůžu vynachválit práci na nové frézce. Panel se s ní dělal úplně sám
Jinak si nemůžu vynachválit práci na nové frézce. Panel se s ní dělal úplně sám
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak budík už je na místě. Montáž si nakonec vyžádala skoro 4 dny práce, protože sem se při ní rozhodnul upravit prakticky veškerou přídavnou kabeláž, kterou jsem za ty roky do auta přidal a že jí tam bylo Všechno už zase ale běhá jak má a tady je pár ukázek z toho jak to vypadá.
Záznam datalogu sem nahrával, když sem s autem popojížděl po dvorku. Jinam se bohužel zatím kvůli opravě silnice nedostanu.
Záznam datalogu sem nahrával, když sem s autem popojížděl po dvorku. Jinam se bohužel zatím kvůli opravě silnice nedostanu.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Trochu sem si pohrál s frézkou a vyrobil si hmatník na klíč od auta, aby už nevypadal jako klíč od traktoru
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
V týdnu dorazily silentbloky od Strongflexu. Kvalitou i přesností provedení se určitě vyrovnají silentům od Energy Suspension, který mám na zadní nápravě. Velkou výhodou je ale dostupnost a cena, navíc má Strongflex tady u nás i disrtibutora.
Po demontáži předních spodních ramen sem zjistil, že vnitřní gumové silentbloky úplně dobře nezvládly dvounásobný nárůst kroutícího monentu a celkem dost se vytahaly, takže jejich výměna za PU přišla akorát v čas.
Auto sem byl po výměně projet a vypadá to, že montáž předních PU silentů a přitvrzení zadních v ramínkách sbíhavosti vyřešilo veškerou nestabilitu s kterou sem se potýkal a auto už zase krásně sedí (možná líp, než kdy předtím).
Po demontáži předních spodních ramen sem zjistil, že vnitřní gumové silentbloky úplně dobře nezvládly dvounásobný nárůst kroutícího monentu a celkem dost se vytahaly, takže jejich výměna za PU přišla akorát v čas.
Auto sem byl po výměně projet a vypadá to, že montáž předních PU silentů a přitvrzení zadních v ramínkách sbíhavosti vyřešilo veškerou nestabilitu s kterou sem se potýkal a auto už zase krásně sedí (možná líp, než kdy předtím).
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
z jakýho duvodu kombinuješ měkčí a tvrdší silenblok na jednom rameni ?
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
BTW: pořád sleduju ale většinou mlčím úžasem
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
ak sa nemylim ..
tak jeden silemblok drzi na oku v karoserii ..
a v druhom je uchyteny tlmic ...
tak jeden silemblok drzi na oku v karoserii ..
a v druhom je uchyteny tlmic ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
já měl na civicu problém s uchycením těchto ramen do kastle, domky na štelování sbíhavosti sem předělal na pevné uchycení a ramínka namontoval s unibalem a štelovací délkou. protože sem měl neustále problém s geometrií
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
m1tv: kombinace je z jednoho prostýho důvodu. Výrobce má v nabídce vnitřní silenty jen v tuhost 90ShA Ono to má i svý opodstatnění. Díky tomu jak je přední náprava na céru řešená, tak na tenhle silentblok při akceleraci i při brždění působí dost velká páka a proto ho nejspíš udělali z materiálu s větší tuhostí.
posero: u céra je ta náprava řešená trochu jinak. Tam by se unibaly hodily nejvíc na místo uložení spodních vodících tyčí v předním nosníku. Tyče jsou tam uložený v gumových silentech a při zátěži pak mají malinko vůli.
posero: u céra je ta náprava řešená trochu jinak. Tam by se unibaly hodily nejvíc na místo uložení spodních vodících tyčí v předním nosníku. Tyče jsou tam uložený v gumových silentech a při zátěži pak mají malinko vůli.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Pár fotek z projížděk. Jako taková menší oslava toho, že už konečně dodělali silnici a můžu vyjet ven
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Takhle to vypadá, když prakticky "za barákem" máte pár km serpentýn
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ještě sem našel jedno video ze stejnýho místa z minulýho podzimu, tak to sem šoupnu taky
www.jfperformance.cz