.. nemáš zač... já se jen jistím, že až mě v tom někdy svezeš, tak ti nevyletí motor ..
Hehe... Toho se snad nedockame... Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo.... Já bych se toho bál .... To já pošilhávám po tomhle,ale nějak nejsou děngy .. http://www.albaauto.cz/images/401_1.jpg - HONDA CIVIC 1,6 118KW, nová v ČR
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Eddie píše:
.. nemáš zač... já se jen jistím, že až mě v tom někdy svezeš, tak ti nevyletí motor ..
Hehe... Toho se snad nedockame... Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo.... Já bych se toho bál .... To já pošilhávám po tomhle,ale nějak nejsou děngy .. http://www.albaauto.cz/images/401_1.jpg - HONDA CIVIC 1,6 118KW, nová v ČR
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
No tak hlavne necham seridit ventily, menit rozvodak, "picoviny" okolo a kdyz uz to bude rozebrany tak mozna i neco vic, ale jsem na vazkach... Mam jeste v zaloze kompletni muj motor se 100tis najeto takze kdyby se neco vysralo tak mam dily (krome kliky na kterou odesel)...
Jinak k tomu Civicu VTi - hnusi ho ty polepy, ale zaklad je to perfektni! Hlavne ty kilometry...
Nevyhoda kterou u nej vidim je vaha... Presne tenhle typ byl preci v Usti (VTi) a nevyslo mu to...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...
nevim co tim získáš,to se snad už vyplatí přeřadit ne
Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...
nevim co tim získáš,to se snad už vyplatí přeřadit ne
Voe kdyz bude vetsi komprese a spicka dale tak co mam asi na sprintu delat chytroline?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
No k tem 20 000 km to je pro bezny provoz...samozrejme ze pokud menis po 5 000 km tak to je jen dobre...zalezi pak jen na statistice kdy je olej jeste "schopny" mazat a kdy jiz neni.....no ale u tebe by mel vydrzet nejmin 12 000 km...zalezi na kvalite...
Fiesta píše:No k tem 20 000 km to je pro bezny provoz...samozrejme ze pokud menis po 5 000 km tak to je jen dobre...zalezi pak jen na statistice kdy je olej jeste "schopny" mazat a kdy jiz neni.....no ale u tebe by mel vydrzet nejmin 12 000 km...zalezi na kvalite...
Jo diky za rady... Konecne se to tu trochu hyblo po dlouhe dobe...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
No tak pro tebe by byl dokonalej 0W 40 pac mas VTi a to je myslim palba..no ale je to palka ale sezere to i 10W40 ale castejsi intervali vymeny tak 5 000 az 8 000 km
Fiesta píše:No tak pro tebe by byl dokonalej 0W 40 pac mas VTi a to je myslim palba..no ale je to palka ale sezere to i 10W40 ale castejsi intervali vymeny tak 5 000 az 8 000 km
Vsak on toci o neco malo vic nez ja... Tady uz jde VTEC ne-VTEC stranou...
Mam v tom binec...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dik
Zemi píše:
Hehe... Toho se snad nedockame... Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo.... Já bych se toho bál .... To já pošilhávám po tomhle,ale nějak nejsou děngy .. http://www.albaauto.cz/images/401_1.jpg - HONDA CIVIC 1,6 118KW, nová v ČR
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
No tak hlavne necham seridit ventily, menit rozvodak, "picoviny" okolo a kdyz uz to bude rozebrany tak mozna i neco vic, ale jsem na vazkach... Mam jeste v zaloze kompletni muj motor se 100tis najeto takze kdyby se neco vysralo tak mam dily (krome kliky na kterou odesel)...
Jinak k tomu Civicu VTi - hnusi ho ty polepy, ale zaklad je to perfektni! Hlavne ty kilometry...
Nevyhoda kterou u nej vidim je vaha... Presne tenhle typ byl preci v Usti (VTi) a nevyslo mu to...
jjj. ty polepy jsou hnus,ale to je prostě Black Phantom.. ten je tam má origo od Hondy . To bych klidně i zkousnul...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
.. k tomu bych měl trochu výhrady.. Castrol je dobrá značka, sám mám i Magnetec ,ale hned při nejbližší výměně půjde do kytek, protože je to snad nejhlučnější olej, co sem kdy měl a není to jen z mé hlavy... Taky se chci vyjádřit k tomu intervalu výměny... u Hondy by se mělo měnit nejdéle po 10k ... rozhodně to je doporučené maximum ... a déle bych tam olej nenechal...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dik
barbucha píše:
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dik
Ten TWS jsem dával do Nissana protože, do přeplňovanýho motoru prostě řídký oleje typu 0W-40 nepatří. Na to co je nejvhodnější do VTECu se radši zeptej někoho v Hondě. Je fakt že když jsem měl Preludu, tak jsem dával Mobil 1 0W-40, ale to byla 2.3i která točila maximálně 6500ot/min.
barbucha píše:
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dik
No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor - měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
max.ps píše:No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor - měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
max.ps píše:No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor - měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
No zjednodušeně platí že to první číslo udává schopnost mazání oleje při nízkých teplotách a to druhý teplotní zatižitelnost při plným výkonu. Proto když použiješ olej např. 15W-X, tak bys měl po nastartování dávat pozor než se motor důkladně prohřeje, protože olej dobře maže až po delší době než 0W-X. Naopak u přeplňovanýho motoru je potřeba vyšší to druhý číslo, protože turbodmychadlo se při zátěži zahřívá na extrémní teplotu a obyčejný olej by ho nedokázal dobře mazat. Navíc by mohl kvůli řídkosti propouštět přes ložiska turba. Radši se na to CRX ještě někde zeptej, ale já myslím že tím TWS rozhodně nic neskazíš.