JRD: souhlasím s tebou. v Corse nemá dvoulitr co dělat.
Taky bych "omezil" tento swap motorů třeba o jednu kategorii.
např. pokud bude existovat mtoor 1,4 do ktereho pujde dat motor 2,0, tak bych to uz zakazal.
Ale např. 1,5 nebo 1,6 ne..tzn motor muze byt max. o 1. kategorii výše. Pak už by podle mě street ztracelo smysl. Tzn. auto original 1000-1400ccm by mohlo mit motor pouze 1400-1600ccm, 1400-1600ccm max 1600-2000ccm, jestli mi rozumite.
Protože pak tam přijede Lupo 1,8T

a jsou všicí v prdeli, ve tride street

to jen na okraj.
Jinak ještě cítím s PhoBem ohledně těch komentářů.
Je fajn, ze to moderuje jeden z Lunetiků, ale to jsou lidi co tam jsou zaplacení a ne co do toho vidí.
Je dobré vědět o autech něco víc než je to benzin, je to diesel a pamatuju si jak jsme se smáli Maratově Hondě CRV. Pak je to profesionální závod u kterýho se víc nasmějete

Já jsem ukecanej dost, ale moderovat to nebudu, chci si zajezdit
Taky by bylo dobrý o těch autech něco říct, historicky, atd. Klidně udělat takovou minireportáž přímo s řidičem. Spousta lidí se tak nezná a je to škoda, si myslím.