DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Forum pro SAS a DRAG CUP 2009

Moderátor: Ivan

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Ivan »

Svaz Automobilového Sprintu pro Vás vytvořil nová pravidla, která plně odpovídají pravidlům evropských soutěží. Jejich platné a účinné znění je k nastudování zde: http://www.dragcup.com/zavody/pravidla-zavodu/" onclick="window.open(this.href);return false; :obchod: Je nám naprosto jasné, že nelze vytvořit zcela objektivní pravidla, přesto ale doufáme, že toto rozdělení jednotlivých kategorií, které je již osvědčené v zahraničí, bude fungovat i u nás.

Potěšující je to, že tato pravidla by se měla stát standardem také pro jiné soutěže ve sprintech na čtvrt míle, která v České republice pořádají jiné subjekty než SAS. Pro Vaši informaci se podle těchto pravidel pojedou sprinty na Mimoňských válkách i na akci Car Wars.

Budete-li mít k pravidlům jakékoli komentáře, sem s nimi.

MIRAJA
Příspěvky: 2
Registrován: 24 bře 2012 13:05

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od MIRAJA »

dik
Naposledy upravil(a) MIRAJA dne 25 bře 2012 20:52, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ja len podotknem, ze pokial by si do svojho "cestneho vozu" namontoval preplnovaie, ITB, vymenil zvody..
..a stale by si dokazal splnil emisne limity = prejst EK / TK ..

tak je tvoje vozidlo stale pouzitelne v beznej premavke...
neviem teda ako je to v CZ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

MIRAJA
Příspěvky: 2
Registrován: 24 bře 2012 13:05

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od MIRAJA »

samozrejme ze pokud nekdo ma Turbo kit nebo ITB tak ve smes je vzdy potreba programovatelna jednotka a siroka lambda. takze pro nikoho Emise problem nebudou ale nevim co na to technik na STK az otevres kapotu u nas to neni jako V DE kde to zapisou do TP, ja treba jezdim 4klapku a legalne STK neudelam pac podle nejake vyhlasky je mozne menim soucasti na motoru jen shodneho vyrobce a zamnenne bez upravy. taze treba lze vymenit na motoru 8v hlavu za 16v kdyz sve sedi na srouby a nic se nesvaruje pokud zustane blok motoru se schodnym oznacenim v TP.

Uživatelský avatar
Medour
Příspěvky: 38
Registrován: 27 říj 2005 21:46
Bydliště: Brno

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Medour »

Chci se zeptat jestli bude mít dragcup 3 závody nebo bodované v rámci dragcupu budou i Mimoň a Carwars. Dík

Uživatelský avatar
Headsman
Příspěvky: 41
Registrován: 30 pro 2006 22:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Headsman »

pro MIRAJA: pro třídu STREET: nevidím důvod když máš namontované dodatečné přeplnování proč by jsi nemohl mít STK.
použití filtru (hřibu) nebo sání je libovolné (prostě je na tobě co si tam dáš aby jsi prošel STK)

kovaný vnitřek motoru přeci nesouvisí s STK to je čistě tvoje věc (na STK ti asi nebudou rozebírat motor)

NITRO je ve třídě STREET zakázané, aby byl větší rozdíl možností úprav mezi STREET a PROFI třídou (navíc na STK nemáš s NITREM šanci projít)

Závodů bude celkem 6 a budou všechny bodované.
19.5 Car Wars
16.6 Hoškovice
7.7 Hoškovice
28.8 Mimoň
29.9 Hoškovice Finále
SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od MarAt »

Soutěžit na rovince na 400m se zcela seriovým vozem by asi nebylo žádné velké závodění a nejspíše by vyhrál prostě ten, kdo si koupí rychlejší vůz. Kategorie STREET tudíž neznamená neupravené vozidlo, ale představuje pouze omezené množství úprav. Hranice, která je definuje je samozřejmě kostrbatá, sporná a těžko uchopitelná. Důležité ale je, ji co nejlépe definovat a aby platila pro všechny stejně..a to jsme právě udělali. :wink:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

neznámí
Příspěvky: 1
Registrován: 26 bře 2012 10:33

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od neznámí »

Kurva co to za nesmysl s těma vejfukama že musí mít tlumič ? jakej je problém jenom v trubce ?

včelička
Příspěvky: 1
Registrován: 26 bře 2012 10:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od včelička »

tak sem tak přez zimu upravoval a propočítával finance a tady se pak najaře dozvím,že musím mít zase na výfuku tlumič na street :? tak sem tak trochu smutnej,pač to je další zásah z rozpočtu na srazy a to co jsem prodal,musím opět koupit :( . pokud nemusí být kat nebo jen tlumič,tak proč by nemohlo být komplet výfuk off... sposta lidí,co chtělo letos ject sprint,tak to vytahalo. tohle jediný bych asi poupravil.

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Ivan »

neznámí píše:Kurva co to za nesmysl s těma vejfukama že musí mít tlumič ? jakej je problém jenom v trubce ?
Děkuji za inteligentní příspěvek a prosím ostatní, aby na něj nereagovali, dokud se autor nenaučí formulovat své myšlenky tak, jak je mezi slušnými lidmi zvykem.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od blázen »

asi není problém mít na autě u toho výfuku nějaký rezonátor,ale spousta lidí bude muset výfuk předělat..pravidla vypadají velice dobře.. 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

žížala
Příspěvky: 9
Registrován: 01 kvě 2009 16:42

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od žížala »

Myslím, že pravidla jsou ok 8)
Octavia tdi 327 PS 627 Nm
Audi A3 3.2 258 PS E85

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Přidal bych se s dotazem. pokud mám v jinak sériovém voze swap motoru z 1.1 na 1.2 který se v sérii do vozidla nedával ovšem mám motor zcela legálně zapsán a schválen v TP bude mi umožněno startovat v kategorii street? předem díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

Opět o důvod víc nejezdit na rádoby promyšlené spriny a pravidla.
:potlesk: gratulace, můžete se poplácat po ramenou a říct si: je to ale pěkná slohová práce :shock:

Uživatelský avatar
Headsman
Příspěvky: 41
Registrován: 30 pro 2006 22:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Headsman »

Nechápu co se ti na tom nelíbí :roll: Podle mě se nám podařilo udělat pravidla, která jsou určitě posun dopředu pro České sprintery.
Všude v okolních státech to jde podobným směrem, postupně se dostávat na profi úroveň. A pokud toho chceme dosáhnout musí to mít jasně daná pravidla.

Nebo pokud se ti zdá , že radši budeš jezdit na na rádoby nepromyšlené sprinty a pravidla můžeš třeba na Tuning Extreme Show -mají to zmáklé moc dobře viz-
http://extreme-show.tuning-sport.cz/?p=detail&d=sprinty" onclick="window.open(this.href);return false; 8) vlastě oni skoro žádná pravidla nemají.


to Juraj: pokud máš motor zapsán v TP budeš startovat ve třídě STREET.
reproboy píše:Opět o důvod víc nejezdit na rádoby promyšlené spriny a pravidla.
:potlesk: gratulace, můžete se poplácat po ramenou a říct si: je to ale pěkná slohová práce :shock:
SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

Inspirovat se u Slováků nevím jestli bylo moudré.

Já jsem například do svojeho naprosto seriového auta dal o něco silnější motor, který se ale normálně používá, jenom ne v tomto modelu. Resp z 1108ccm jsem udělal 1368ccm. Proč bych měl být v jiné kategorii jenom díky tomu, že jsem dal do auta motor stejný značky, prakticky stejnýho vzhledu jenom jinýho obsahu? navíc, pokud splňuju kategorii? Nemám ani slicky, ani rámy, ani nic. Navíc, pokud to neřeknu, tak to hlavně nikdo z vás nepozná. Jak z vás někdo pozná 1,6tku fiata od 1,4ky? zjistíte to? já si myslim že ne. A nejen Fiata. Takže pokud mám seriový auto, který navíc nemá motor, který je ve stejný třídě (do 1400ccm) tak pojedu v profi do dvoulitrů? a tohle je podle vás, pravidlotvořičů spravedlivý?

KDybych tam měl motor 1,6vtec nebo 1,8turbo, tak se o ničem nepřu.
Ale pokdu je to motor ve stejné kategorii, tak je to blbost. Víceméně jsem to auto stavěl kvuli sprintům, i když jsou sance malý a teĎ kvůli tomu, že někdo něco vymyslel a nedomyslel pojedu proti laminátovejm dvoulitrům.

to je prostě kravina.
A hlavně, tohle není jenom můj případ.

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od PhoB »

Rada lidi by rado v pravidech takove podminky, ktere mu budou hrat do karet.

S motorem je to sporne. Ja, kdyz se na to podivam z druhe strany, tak to same co reproboy a rada lidi udela pohou vymenou blokove totozneho motoru muze docilit jina rada lidi tim, ze si koupi stroker kit, prepracuje hlavu motoru a vymeni el.management....prakticky si zaplati vstupenku do Street.
Samozrejme pochybuji, ze to dnes nekdo udela. Mozna pokud se dragcup stane uznavanym sampionatem(coz se uz par let nedari :( ).
Ja osobne bych taky nemohl startovat ve Street jen kvuli otevrenemu vyvodu WG pod auto, ale hlavu si z toho nedelam ;)

Celkove jsem rad, ze jste se konecne odhodlali taknejak prebrat pravidla z venku. Vim, ze se toho organizatori sprintu X let bali. Bylo to o rozhodnuti odriznout rekreacni jezdce a tedy znacnou cast prijmu ze startovneho. Kazdopadne je pozde, dat pravidla na svetlo 2 mesice pred prvnim zavodem a urcite se to projevi na ucasti. Zbytecna skoda.
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

ravehanes
Příspěvky: 112
Registrován: 06 led 2009 10:53
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od ravehanes »

jak tak koukam tak kdyz mam punto treti mesic na zvedaku.Tak budu na sprintech tvrdit ze mam serii a cekat jen na protest.Ono asi nikdo nebude chtit priznat pravdu...
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

Mě do profi taky nikdo nedostane...
Mají to být pravidla pro lidi a ne pro profi ligu, která v ČR není a nikdy nebude.
Pravidla uplně chápu, ale skupina street je hrozně omezená, jak psal strejda phob ;)
mam stejny blok (stejny system, stejnou převodovku, držáky i poloosy), jenom mám větší vrtání a zdvih.

Uživatelský avatar
Headsman
Příspěvky: 41
Registrován: 30 pro 2006 22:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Headsman »

Pokud někdo narve do motoru stroker kit tak je jasné , že na závodech to nikdo nepozná.
Obecně u objemu motoru je to vždy trochu problém, třeba stačí mít 3 výbru motoru a objem taky nesedí s origo, ale to se bavíme o zvětšení objemu motoru o 50-100ccm. :D
Spoléháme na čestnost závodníků v přiznání skutečného objemu motoru.


Padla taky myšlenka, na výměnu motoru v rámci značky za jiný , ale kolik dát maximální povolenou hranici na zvětšení objemu. :roll:
Napište sem k bodu 4.3 pro třídu STREET možné varianty výměny motorů, pokud bude náká varianta rozumná není problém udělat změnu.
SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Co povolené zvětšení objemu maximálně o 1,4 násobek v rámci značky (koncernu) což by třeba zařadilo do kategorie street i oblíbenou úpravu motorů ve škodovkách kterých rozhodně nebude málo a které by jste kategorií profi úplně vyřadily.. copak může rapid nebo Š100 s blokem z Fábie 1.4 a přetryskovaným karburátorem soutěžit s upravenou Integrou, GSi, GTi apod.? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od MarAt »

Je nám jasné, že téměř každá změna pravidel bude účastníky vnímána nepříjemně. A je také jasné, že někomu bude nahrávat více a někomu méně. Pokud vás napadá, jak zachovat zamýšlenou spravedlnost pro street kategorii a přitom povolit více street úprav zkuste navrhnout jiné znění pravidel. Podle mě je zápis do TP slušná šance na větší motor ze stejné řady. Ještě jedna poznámka; uvědomte si, že byste podle současných pravidel jezdili s těma laminátama i tak, protože žádná třída street neexistuje. Co se týče kontroly budou probíhat zejména na podání protestu, kde výše kauce stanoví kompenzaci pro kontrolovaného. A přeměřit objem válce není záležitost delší než 10min. Samozřejmě, každý má právo odmítnout, ale podobně jako u dechové zkoušky na něj poté bude pohlíženo, jako by zkouška dopadla v jeho nepospěch.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od JRD McLAREN »

no kedze je to prevzate zo slovenskych pravidiel, ktore su uz zase uuuuplne ine..
tak preposlem aspon cast mailu, ktory som posielal Petovi Kovacsovi, ked sa upravovali pravidla.
povedzme ze by to bolo v clanku 4.3 ...
- v triede Street moze byt vo vozidle zabudovany len originalny motor, okrem pripadov, kedy bola povolena zastavba ineho typu motoru (ministerstvo dopravy, krajsky ci obvodny urad dopravy, importer/zastupca konkretneho vyrobcu automobilov), pripadne je zmena typu motoru uvedena v technickom preukaze vozidla - "Typ Motoru"
(v pripade nejasnosti o zamene typu motoru ci uz zo strany pretekara alebo komisara SSA, je pretekar povinny preukazat pripadnu moznu zamenu,)
poloha motoru musi byt identicka s originalnym typom motoru, cize ak je dany typ......

(napr. statom je povolena zamena motorov od S100MB az po S136, Favorit Felicia "uz zo zakona", napr. pri oploch hondach su niektore 1,4 a 1,6ky tiez zamenitelne a na zaklade papieru od importera obvodny urad zapise zmenu do TP a pod.)
(Ak teda pretekar ukaze papier od importera GM, ze motor C16XE je vyrobcom vozidla ADAM OPEL zamenitelny za X16XE, moze ostat v kategorii street.)
neviem teda ako je to zo zakonom v cr, ci je mozne zameny motorov zapisat

EDITED:
az by sa vam chcelo citat - http://zrychlenie.sk/index_sk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je tam par dokumentov..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od crocjirka »

u nas si nechat zapsat jinej motor je celkem porod..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

He, zapsat jinej motor možná jde u škodovky a u opela, ale u většiny značek to vůbec nejde! Mě by u Fiatu vyhnali tak rychle, že bych ani nestačil zavřít dveře.

Napsal bych to takto.

original:
4.3 Ve třídě STREET muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen
za jiný typ v rámci výrobce a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být
identická s originálem.

nově:
4.3 Ve třídě STREET může být ve vozidle zabudován pouze motor, který má totožné uchycení, výrobce a podstatu (diesel=diesel), poloha musí být identická s originálem.

Tzn, pokud někdo dá do 1,4ky motor 2,0 který ale bude mít i jinou převodovku, poloosy, uchycení, dal bych ho do profi.
Pokavaď to ale bude v rámci toho, že nebude muset předělávat podstatu uchycení a pohonu, nechal bych to v řadě street. TO se podle mě dá zjistit jenom pohledem a nemusí se zjišťovat co kde kdy jak proč. A hlavně, nikdo nebude muset lhát ;)

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od PhoB »

Jsem zatim naivni, takze take spoleham na poctivost zavodniku. V tomhle problemu nejde az tak o priznani skutecneho obsahu, ale rozlisit, zda auto patri do street nebo profi.

Precijen i pro divaka bude nezajimave, kdyz pojede Profi kategorie a najednou se tam privali nejaka seriova mrtvice, ktera nez dojede do cile, tak clovek sni klobasu. Tim, ze clovek vymeni motor a ziska napr. 20-30ps navic VS to, ze uz muze jezdit v jine kubature, s jinou konkurenci, je na jeho uvazeni.

Pokud bude pravda poctiva kontrola vsech startujicich od komisaru, tak bych to asi nechal na jejich zvazeni. Urcite by auto muselo splnovat ostatni body. Bezne auto se preci od specialu preci lisi uz na pohled(komisar tohle musi poznat, jinak se pro svoji praci nehodi).

BTW: uplne mimo, kdyz uz tady maji existovat nejaci komisari a reditelove, zda nepostavite nekoho k mikrofonu? Nemusi primo blekotat nesmysli typu, ze ted jede maratova honda CRV, ale aby udrzoval neustalo informovanost lidi kolem. Napada mne komentar k vyrazovacim soubojum, urcite by to prospelo atmosfere, do ted to bylo prilis strohe. Pokud tedy chcete natahnout i divaky a nejen etuziasty jako jsme my, tot jen muj nazor.
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od JRD McLAREN »

To reproboy:
ja mam ten isty problem co ty .. tu na slovensku..
mne tam motor z oplu pasol plug'n'play miesto 1.5 mam 2.0 ..
nikto to nikdy "oficialnou cestou" nezapise, lebo DAEWOO skrachovalo...
byt motory HOLDEN sa do nich montovali ..atd atd...

je fakt tazke stanovit hranicu pri tejto "zastavbe ineho motora" ..
co by som ja vedel povedat u Oplu..
tak dat dvojliter c20xe do kadeta/astry/vectry/etc. kde to "sadne", nechal by som auto v kategorii street
ale je tu dost ludi co tento motor "narvali" do Corsy, tam sa upravuju drzaky, poloosi, zadna stena, to uz by som dal do kat. profi
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

JRD: souhlasím s tebou. v Corse nemá dvoulitr co dělat.

Taky bych "omezil" tento swap motorů třeba o jednu kategorii.

např. pokud bude existovat mtoor 1,4 do ktereho pujde dat motor 2,0, tak bych to uz zakazal.
Ale např. 1,5 nebo 1,6 ne..tzn motor muze byt max. o 1. kategorii výše. Pak už by podle mě street ztracelo smysl. Tzn. auto original 1000-1400ccm by mohlo mit motor pouze 1400-1600ccm, 1400-1600ccm max 1600-2000ccm, jestli mi rozumite.

Protože pak tam přijede Lupo 1,8T :D a jsou všicí v prdeli, ve tride street ;) to jen na okraj.

Jinak ještě cítím s PhoBem ohledně těch komentářů.
Je fajn, ze to moderuje jeden z Lunetiků, ale to jsou lidi co tam jsou zaplacení a ne co do toho vidí.

Je dobré vědět o autech něco víc než je to benzin, je to diesel a pamatuju si jak jsme se smáli Maratově Hondě CRV. Pak je to profesionální závod u kterýho se víc nasmějete :)
Já jsem ukecanej dost, ale moderovat to nebudu, chci si zajezdit :D

Taky by bylo dobrý o těch autech něco říct, historicky, atd. Klidně udělat takovou minireportáž přímo s řidičem. Spousta lidí se tak nezná a je to škoda, si myslím.

Icsunonove
Příspěvky: 2
Registrován: 11 dub 2012 11:20

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Icsunonove »

Reprák: a kdy chceš dělat minireportáž? Při závodech? U čekajících aut by to zřejmě šlo. U startu nemá někdo jako je moderátor co dělat. Není to bezpečné, zdržuje to, uvnitř auta stejně skoro nic neslyšíš, když nemáš seriovku. Na tuning akcích bych kolikrát moderátora nejradši přetáhnul s tím jeho mikrofonem, když čekám na startu, motor, slicky atd zahřáté na rozumné teplotě a teď přiběhne k autu a chtěl by se vykecávat.



Jinak když už mají být profi pravidla, tak by to chtělo i profi trať a časomíru :) Hoškovice se nejezdí na rovném úseku, na prvních cca 200m bývá bordel, jak vyjíždí traktory z pole. Časomíra umí jen reakční čas, 1/4 míle čas a koncovou rychlost, ostatní údaje nějak postrádám :)

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

ty vole ajsmen :D
Reportáž jsem myslel třeba před závodem, během pauze, pokud bude zájem, popř. před finalem, atd...
během zavodů je to zdržování to je jasný ;)

Odpovědět

Zpět na „SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU“