Nová octavie ...

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

MartyCZe píše:
kony5 píše:a to je vlastně jak? haldex? ... mám už 10den chřipku....nudím se a tak řeším kraviny :kladivo: :kladivo: ...už se těším do dílny... :potlesk:
áno haldex :)
A haldex jako dodnes vyrábí ten nesmysl, kde se zadní kola většinou připojily, až když bylo stejně už pozdě? (mám vyzkoušený v B5 2.8 syncro a je to fakt k hovnu)
Jinak design jen s malejma výhradama, celkově velkej palec nahoru, vše ostatní shit, jak se dalo předpokládat. Jsem zvědavej na jízdní vlastnosti, snad taky překvapěj v dobrym, jako ten design a i zakladni cena docela.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od crocjirka »

nechci rejpat.. ale synchro tusim, ze neni haldex..

je to stejnej system jako od audi..
http://www.awdwiki.com/en/volkswagen/
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Kane13 »

NeviM píše:
MartyCZe píše:
kony5 píše:a to je vlastně jak? haldex? ... mám už 10den chřipku....nudím se a tak řeším kraviny :kladivo: :kladivo: ...už se těším do dílny... :potlesk:
áno haldex :)
A haldex jako dodnes vyrábí ten nesmysl, kde se zadní kola většinou připojily, až když bylo stejně už pozdě? (mám vyzkoušený v B5 2.8 syncro a je to fakt k hovnu)
Jinak design jen s malejma výhradama, celkově velkej palec nahoru, vše ostatní shit, jak se dalo předpokládat. Jsem zvědavej na jízdní vlastnosti, snad taky překvapěj v dobrym, jako ten design a i zakladni cena docela.
Ne, Haldex IV už funguje mnohem líp. Nečeká na nějaký protáčení, ale naopak mu předchází...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od SPEEDY »

Škoda, že to není Opel, to by se mi víc líbila..
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

crocjirka píše:nechci rejpat.. ale synchro tusim, ze neni haldex..

je to stejnej system jako od audi..
http://www.awdwiki.com/en/volkswagen/
Audi ma ruzny systemy, je fakt, že většinou je to stálej náhon pomocí viscospojky nebo mezinápravovýho diferáku, nebo obojího dohromady, nevim, nejsem žádnej audi znalec, ale myslim ze i ten typyckej haldex u nejakejch aut pouzival, jestli se nepletu.
Haldex neznamena system (jak se vetsina lidi domniva) ale je to nazev firmy, která právě těch systémů už na svět vypustila několik, ale proslavila se tím nejdebilnějším.
Stejne tak quattro, syncro, 4-motion, quadra, AWD, 4WD atd., jsou většinou jen označení automobilek pro pohon 4x4 obecně, ne označení konkrétního způsobu toho pohonu.
Nevim jak passat B2, ale ja psal o B5 a ten haldex (právě ten trapnej, kterej připojuje až po prokluzu předních kol) stoprocentně má a myslím si že dkononce úplně stejnej jako jiný, novější označení 4-motion v B5.5.
EDIT:
Ahá, tak jsem kecal, B5 měla torsen a B5.5 haldex, no každopádně v praxi byl ten torsen (u audin podle mě docela fungující) v B5 nefunkční, aspoň u toho kusu s kterym jsem jezdil, myslel jsem právě že to je právě ten pojebanej haldex, protože se ty kola zadní prostě připojovaly hodně pošahaně.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 08 led 2013 20:47, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
hattori_hanzo
Moderátor
Příspěvky: 9245
Registrován: 03 kvě 2005 15:35
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od hattori_hanzo »

V sociálu to asi bude asi trochu chudej příbuznej, ale ve vyšší výbavě než základní super. 8) A rozhodně nesouhlasím s názorem že člověk potřebuje tři čtvrtě milionu. V první řadě to asi nechce v konfigurátoru přihazovat blbosti. :D Až opadne první vlna zájmu tak taky trochu spadnou ceny, příjdou nějaký ty nenáviděný pakety a ustálí se to na rozumný hladině. Stačí počkat půl - tři čtvrtě roku a půjde koupit dobrej motor s pěknou výbavou. 8) Taky se časem objeví motory nový... Prostě to bude jako s každým autem o který je zájem. My hlavně můžeme bejt v první řadě hrdý na to že má tenhle produkt s globálníma ambicema na sobě vyraženo Made in Czech Republic.
✠Luftwaffle✠

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

NeviM píše:
crocjirka píše:nechci rejpat.. ale synchro tusim, ze neni haldex..

je to stejnej system jako od audi..
http://www.awdwiki.com/en/volkswagen/
Audi ma ruzny systemy, je fakt, že většinou je to stálej náhon pomocí viscospojky nebo mezinápravovýho diferáku, nebo obojího dohromady, nevim, nejsem žádnej audi znalec, ale myslim ze i ten typyckej haldex u nejakejch aut pouzival, jestli se nepletu.
Haldex neznamena system (jak se vetsina lidi domniva) ale je to nazev firmy, která právě těch systémů už na svět vypustila několik, ale proslavila se tím nejdebilnějším.
Stejne tak quattro, syncro, 4-motion, quadra, AWD, 4WD atd., jsou většinou jen označení automobilek pro pohon 4x4 obecně, ne označení konkrétního způsobu toho pohonu.
Nevim jak passat B2, ale ja psal o B5 a ten haldex (právě ten trapnej, kterej připojuje až po prokluzu předních kol) stoprocentně má a myslím si že dkononce úplně stejnej jako jiný, novější označení 4-motion v B5.5.
To je divný, tady bude někdo blbej a já to nejsem. B5,5 máme doma ve 4motion a je to stálej pohon jako u celý palety Audi, krom A3 a TT, která je podvozkově Golf, Bora a Octavia. Čili tydle všechny posledně jmenovaný maj onen špatnej haldex s kterým neumíš jezdit :smich:
NeviM píše:
crocjirka píše:nechci rejpat.. ale synchro tusim, ze neni haldex..

je to stejnej system jako od audi..
http://www.awdwiki.com/en/volkswagen/
Audi ma ruzny systemy, je fakt, že většinou je to stálej náhon pomocí viscospojky nebo mezinápravovýho diferáku, nebo obojího dohromady, nevim, nejsem žádnej audi znalec, ale myslim ze i ten typyckej haldex u nejakejch aut pouzival, jestli se nepletu.
Haldex neznamena system (jak se vetsina lidi domniva) ale je to nazev firmy, která právě těch systémů už na svět vypustila několik, ale proslavila se tím nejdebilnějším.
Stejne tak quattro, syncro, 4-motion, quadra, AWD, 4WD atd., jsou většinou jen označení automobilek pro pohon 4x4 obecně, ne označení konkrétního způsobu toho pohonu.
Nevim jak passat B2, ale ja psal o B5 a ten haldex (právě ten trapnej, kterej připojuje až po prokluzu předních kol) stoprocentně má a myslím si že dkononce úplně stejnej jako jiný, novější označení 4-motion v B5.5.
:smich: a další nesmysl :smich2: až příště někdy pojedeš s 2,8 V6 4motion v Passatu, zkus si vypnout třeba ESPčko nebo ASR, prej to pomáhá :lol: a zkus koukat zvenku, opravdu zaberou všechny kola, né až po prokluzu 8) pokud si teda nejezdil nějakou vylítanou mrdkou z vesnice, tam je možný všechno...safrane má taky 4x4 na hovno ne? možná nejen to... :smich:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

Hele ty nesmysle :lol:
Ja se na to mrknul a predchozi post jsem opravil behem toho cos mi tu psal tyhle romány s dvouma stejnejma citacema a tak :lol:
Jinak jsem psal že jsem jezdil se syncrem, ne 4-motionem a sice si to moc nepamatuju, ale podle mě neměl ani esp ani asr a jestli jo, tak rozhodně ne vypinatelny.

Jinak mi stejně přijde výhodnější stálej náhon, než připojitelnej ve všech směrech, kromě spotřeby paliva.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 08 led 2013 21:01, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

NeviM píše:Hele ty nesmysle :lol:
Ja se na to mrknul a predchozi post jsem opravil behem toho cos mi tu psal tyhle romány.
Každopádně ja nejsem ten blbej, co by měl doma B 5.5 a myslel si že to má stálej náhon, ta zrovna ten HALDEX má, pane chytrej :smich2:
vsadíme se? :) já tvrdim, že torsen má i B5.5, ty tvrdíš, že má haldex? Do takový sázky s radostí půjdu :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Juraj »

a rozsekneme to tak ze mi Rudi posle vinko a ja napisu co ma v aute primo on :lol: :lol: :lol: :lol:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od crocjirka »

ma bud 4motion.. nebo syncro.. tzn bud system od haldexu nebo ta druha firma, u ktere si ted nevzpomenu na nazev.. :), a druha firma vyrabi i quattro pro audi..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

Rudi píše:
NeviM píše:Hele ty nesmysle :lol:
Ja se na to mrknul a predchozi post jsem opravil behem toho cos mi tu psal tyhle romány.
Každopádně ja nejsem ten blbej, co by měl doma B 5.5 a myslel si že to má stálej náhon, ta zrovna ten HALDEX má, pane chytrej :smich2:
vsadíme se? :) já tvrdim, že torsen má i B5.5, ty tvrdíš, že má haldex? Do takový sázky s radostí půjdu :D
sorry, ja tam psal co jsem nasel v prvnim zdroji na netu a na potvoru jsem vzapeti zjistil, ze to je spatne, tak to zas přepsal, vzhledem k tomu, že tu ještě nebyla v tu dobu reakce. Jo, uznavam, teď se mi klidně zasměj :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od crocjirka »

NeviM: :D :D :D :D :D
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

NeviM píše:
Rudi píše:
NeviM píše:Hele ty nesmysle :lol:
Ja se na to mrknul a predchozi post jsem opravil behem toho cos mi tu psal tyhle romány.
Každopádně ja nejsem ten blbej, co by měl doma B 5.5 a myslel si že to má stálej náhon, ta zrovna ten HALDEX má, pane chytrej :smich2:
vsadíme se? :) já tvrdim, že torsen má i B5.5, ty tvrdíš, že má haldex? Do takový sázky s radostí půjdu :D
sorry, ja tam psal co jsem nasel v prvnim zdroji na netu a na potvoru jsem vzapeti zjistil, ze to je spatne, tak to zas přepsal, vzhledem k tomu, že tu ještě nebyla v tu dobu reakce. Jo, uznavam, teď se mi klidně zasměj :lol:
aha ty nesmysle, ještě, že seš takovej znalec a hnedka z auta poznáš, že je synchro na hovno a vůbec nefunguje :smich2: :smich: ono některejm lidem nepomůže ani svěcená voda a jsou schopný zapadnout i na místě :smich:
NeviM píše:Hele ty nesmysle :lol:
Každopádně ja nejsem ten blbej, co by měl doma B 5.5 a myslel si že to má stálej náhon, ta zrovna ten HALDEX má, pane chytrej :smich2:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

Vim, co si kupuju a co funguje, proto to nebyl Renault :smich: Jak funguje 4x4 u Safrane? Stálej, připojitelnej? Nebo nefunguje? :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

crocjirka píše:ma bud 4motion.. nebo syncro.. tzn bud system od haldexu nebo ta druha firma, u ktere si ted nevzpomenu na nazev.. :), a druha firma vyrabi i quattro pro audi..
opět kravina :lol:
ted uz vim, tak muzu delat chytryho :lol:
passat B5 syncro = torsen
passat B5.5 4-motion = OPĚT torsen
passat B6 4-motion = HALDEX
jasnej důkaz, že název na kufru auta nemá s konkrétním systémem nic společnýho.

Rudi: Tvejm poznámkám o biturbu se můžu opět jen smát, až někdy zažiješ, tak pochopíš, co to auto umí, jak co se dynamiky týče, tak jízních vlastností. Asi jako všichni posměváčci, který se posrali poprvý když jsem dal plnej plyn kolem 3000 rpm a podruhý při průjezdu zatáčkou dvojnásobnou rychlostí, než kterou do tý doby brali se svejma autama jako limitní. Jinak má stálej náhon a viscospojku, ale je to jediná věc na autě, co jsem ještě nerozebral a nevim přesně jak to funguje, ale podle údajů výrobce je základní poměr 60/40 a umí to poslat 100% jak na předek, tak na zadek.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 08 led 2013 21:32, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rolljoin »

NeviM píše:
crocjirka píše:ma bud 4motion.. nebo syncro.. tzn bud system od haldexu nebo ta druha firma, u ktere si ted nevzpomenu na nazev.. :), a druha firma vyrabi i quattro pro audi..
opět kravina :lol:
ted uz vim, tak muzu delat chytryho :lol:
passat B5 syncro = torsen
passat B5.5 4-motion do roku 2005 = OPĚT torsen
passat B5.5 4-motion od roku 2005 = HALDEX
zase blbě :D
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od crocjirka »

dobre nazev sem uplne netrefil.. ale vim, ze tam bylo oboje..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od kony5 »

už se zase perete kluci... :lol: :lol: oba do kouta a klečet! :lol: :lol:

ale fakt nehadejte se a nahodte tu někdo jak to doopravdy je...ja jel jen quattro a spokojenost :-) 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rolljoin »

tolikrát omílané tady

je uplně jedno jestli syncro nebo 4motion nebo quattro... jsou to jen obchodní názvy pro pohon všech kol
motor podélně má torsen audi od A4 výš a passat do B5,5
motor naštorc má haldex Audi a3, golf a všechno tomu podobné
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

Rolljoin píše:
zase blbě :D
ajo, opraveno :lol:
ale to uz byl jen detail, ze mi nedoslo, ze od 2005 uz se delala B6 :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od kony5 »

rolljon :díky....a zbytek nechápu proč dokážou postnout něco i když o tom nejsou 100% přesvědčení...ale to je váš boj... :lol: :D :D

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

kony5 píše:rolljon :díky....a zbytek nechápu proč dokážou postnout něco i když o tom nejsou 100% přesvědčení...ale to je váš boj... :lol: :D :D
taky NeviM :ja_nic: :lol:
NeviM píše:
crocjirka píše:ma bud 4motion.. nebo syncro.. tzn bud system od haldexu nebo ta druha firma, u ktere si ted nevzpomenu na nazev.. :), a druha firma vyrabi i quattro pro audi..
opět kravina :lol:
ted uz vim, tak muzu delat chytryho :lol:
passat B5 syncro = torsen
passat B5.5 4-motion = OPĚT torsen
passat B6 4-motion = HALDEX
jasnej důkaz, že název na kufru auta nemá s konkrétním systémem nic společnýho.

Rudi: Tvejm poznámkám o biturbu se můžu opět jen smát, až někdy zažiješ, tak pochopíš, co to auto umí, jak co se dynamiky týče, tak jízních vlastností. Asi jako všichni posměváčci, který se posrali poprvý když jsem dal plnej plyn kolem 3000 rpm a podruhý při průjezdu zatáčkou dvojnásobnou rychlostí, než kterou do tý doby brali se svejma autama jako limitní. Jinak má stálej náhon a viscospojku, ale je to jediná věc na autě, co jsem ještě nerozebral a nevim přesně jak to funguje, ale podle údajů výrobce je základní poměr 60/40 a umí to poslat 100% jak na předek, tak na zadek.
mě to zajímalo jen z důvodu, jak tady haníš haldex a tak, tak jestli má Renault něco lepšího :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Corsica
Příspěvky: 332
Registrován: 01 dub 2012 17:58

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Corsica »

Designově se jim povedla moc.A jestli bych si to koupil? Nikdy bych si nekoupil funglovku,páč si myslim,že je to zbytečná investice...Než holotu octavu za ty prachy tak radši něco staršího a vybavenějšího. Ale líbí se mi 8)
Dacia 1300 "75
Opel Corsa B fake GSI
Škoda Octavia 1.8 T 4X4
Škoda Octavia 2.0TDI RS

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

kony5 píše:rolljon :díky....a zbytek nechápu proč dokážou postnout něco i když o tom nejsou 100% přesvědčení...ale to je váš boj... :lol: :D :D
no taky se nechápu, tohle dělam fakt výjímečně :lol:
Každopádně by mě zajímalo, jak teda má fungovat ten torsen v B5, jestli jsem měl vadnej kus, nebo to je normální. Každopádně at jsem to zkousel na fotbalovym hristi na mokry trave, na mokrejch kostkach, proste vsude, tak z 90% zadní kola netáhly vůbec, nebo fakt zanedbatelně a jen občas "náhodně" bez jakýkoliv logiky se "připojily" znatelně, že s tim šlo jet bokem, jinak to bylo skoro pořád nedotáčivý úplně stejně, jako předokolka. Samozřejmě jsem si nepředstavoval žádný zázraky, ale čekal bych chování jako většina audin s torsenem - mírná nedotáčivost většinou - ale tohle bylo fakt jak čistá předokolka většinou. No a vzhledem k tomu, že jsem si prostě myslel, že to je haldex a proto to nefunguje, tak by mě zajímalo, jak to teda je, když teď vim, že to je torsen.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od kony5 »

fotbalovím hřišti ????? :lol: :lol: :lol: tebe musí lidi milovat :D :D :D :D :D a já si někdy říkám že sem hodně drzý když jezdím po trávě na louce a ták :D

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Dejv »

NeviM píše:
MartyCZe píše:
kony5 píše:a to je vlastně jak? haldex? ... mám už 10den chřipku....nudím se a tak řeším kraviny :kladivo: :kladivo: ...už se těším do dílny... :potlesk:
áno haldex :)
A haldex jako dodnes vyrábí ten nesmysl, kde se zadní kola většinou připojily, až když bylo stejně už pozdě? (mám vyzkoušený v B5 2.8 syncro a je to fakt k hovnu)
Jinak design jen s malejma výhradama, celkově velkej palec nahoru, vše ostatní shit, jak se dalo předpokládat. Jsem zvědavej na jízdní vlastnosti, snad taky překvapěj v dobrym, jako ten design a i zakladni cena docela.
asi tak... njn co čekat v době kdy je auto vyrobeno za co nejmiň,prodáváno za co nejvíc a aby se co nejdřív šlo zase pro nové.
Bych možná udělal anketu na kolik let provozu a kolik km se dnes auta stavěj?
já tipuju 2roky a 150tkm...(čili ideální stav pro lidi co maj operativní leasing)-socka jako já co si to koupí jako ojetinu už bude jen mrskat co to je za sráče spek
Naposledy upravil(a) Dejv dne 08 led 2013 21:56, celkem upraveno 1 x.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

Venca Brody píše:Nová kokta se mi líbí víc než nějakej rapid..
Dyť to vypadá plus mínus stejně.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

kony5 píše:fotbalovím hřišti ????? :lol: :lol: tebe musí lidi milovat :D :D :D a já si někdy říkám že sem hodně drzý když jezdím po trávě na louce a ták :D
No na bejvalym fotbalovym hristi, kde se ti klidně míč ztratí za obzorem, jak moc je kvalitní to hřistě :lol: a ktery se pouziva ted k ruznejm prasarnam pro hasice, skoly a tak podobne a navic tam tata delal spravce, takže to opravdu nikomu nevadilo. To nas spis milovali lidi z ulice, kdyz jsme obcas delali kraviny na škvarovym ovalu kolem toho hřistě :lol: ale to bylo přehnaný, kolik se dokázalo zvednou prachu a pohltit celou ulici, tak jsme to radši pak už nedělali 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od kony5 »

jo ten prach znám...taky stím měli lidi problem no...to máš good plácek na blbnutí...mně ten můj zavezly sutí :(

Odpovědět

Zpět na „Pokec“