EVO8 nebo Murcielago???
Moderátor: Jardafox
EVO8 nebo Murcielago???
Tak co to je otázku.........
Já už se na to EVO chystám dlouho a každým dnem mám o důvod víc
Dva linky na stejný soubor, používejte ten horní dokud to bude fungovat, Děkuji
http://www.mkiv.cz/_video/FQ400-Topgear.wmv
Já už se na to EVO chystám dlouho a každým dnem mám o důvod víc
Dva linky na stejný soubor, používejte ten horní dokud to bude fungovat, Děkuji
http://www.mkiv.cz/_video/FQ400-Topgear.wmv
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.Lobo píše:SAKRAjak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola
docela to i drzi tempo![]()

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser"leon4x4 píše:Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.Lobo píše:SAKRAjak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola
docela to i drzi tempo![]()


Jednorožec je dobrejLobo píše:Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser"leon4x4 píše:Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem.Lobo píše:SAKRAjak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola
docela to i drzi tempo![]()
![]()

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no jo no...docela to vystihl ekdo v autocaru kdyz napsal: "je to divny ale nejrychlejsi auto z 0-100 je rodinny sedan do ktereho vejde 5 lidi..."waci píše:je to v hajzlu...Když jsem byl malej, tak pro mě jména jako Porsche, Lambo, Ferrari něco znamenaly. A teď se koukám jak nějakej japonskej sedan nakládá novému lambu...
![]()
Asi je to dobře, že si člověk může vybrat, ale sportovní auta už nemají to jméno co měly....
psalo se o evo samozrejme...
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka... 
Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Si vem ze upravou sani to muzes zmenit... Sam jsem s delkou saciho potrubi experimentoval a ted mam mezi 2500-3500 zatah dost peknej... 3500-4500 uplny hovno... 4500-???...ajsik píše:to je narez ta turbo dira ... to je jak me VTS ... proste do 4500 to nejedeeeeeeeeeee a vrmmmmmmmmmmmmmmmm a papa ....

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jasne... Pravostranny rizeni Karel rad takze to je jedno zda EN ci JP...Laconi píše:Myslim že i v anglii je k máníZemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
No tu FQ 400 asi stejně nedostanu - to bude limitovaná sérieZemi píše:Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka...
Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

A ty MR320 , 340 , 360 se snad dělaj i s levostranným řízením. Velkej rozdíl je nejen ve výkonu ale i ve výbavě. Ty MR verze maj automatickou klimu a 6ti kvalt (to jen tak co mně rychle napadlo)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: 31 led 2005 13:16
- Bydliště: někde u HK
- Kontaktovat uživatele:
to evo je fakt pekny



www.opel-tigra-cz.com | www.tigra-twin-top.wz.cz | www.pocasi-jarmil.wz.cz
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko

pocasi(Jarmil) 4EVER
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: 31 led 2005 13:16
- Bydliště: někde u HK
- Kontaktovat uživatele:
proto tam sou ty uvozovkyLOPOLO píše:"jen" moderator?leon4x4 píše: Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem... ohle neni porad na Prime


www.opel-tigra-cz.com | www.tigra-twin-top.wz.cz | www.pocasi-jarmil.wz.cz
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko

pocasi(Jarmil) 4EVER
- mc black coupe
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 říj 2004 11:41
- Bydliště: prostějof
- Kontaktovat uživatele:
já bych bral lambo stejnač"
to evo ma hrozný kola 


auti:fiat coupé 2,0l turbo zatím jen cca 195ps
http://sayph.cz/nocarret/index.php?id=3 ... 6&offset=0
http://sayph.cz/nocarret/index.php?id=3 ... 6&offset=0
sorry ale to byl byla hodne levna uprava na to ze se vykon zvysi o rovnejch 124 PS....Taboo píše:To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...



Mitsubishi Lancer Evolution VIII 260 je základTaboo píše:To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-300 + (šestirychlostní převodovka, větší průměr vstupní části turbodmychadla, vačkové hřídele, druhý solenoid na wastegate, hliníková střecha, hliníkové výztuže dveří, lehčí lité disky Team Dynamics (úspora 0,8 kg na jedno kolo), tlumiče Bilstein)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-320 + (tuning kit od firmy HKS, zaměřený především na sací a výfukový systém)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-340 + (přídavná řídící jednotka, řídící zapalování a přípravu směsi)
Gr33N MoNsT3R
Všchno bohužel ne, alespoň ne tak levně. Pětistupňová převodovka se na 6ti bude předělávat jen těžko. Ale jina k i turbo se dá vyměnit.Taboo píše:To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit...

Ale jinak to znamená, že do ní mám jít?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jsem s tím EVO8- 260BHP jel a musím říct, že to je tak stabilní až je to nuda! Až když jsem trhl volantem a prudce přidal plyn tak to ulítlo, ale hned se zase chytlo. Je to neubvěřitelně stabilní.Taboo píše:Well, ja myslel "vsechno" v ohledu k dosazeni 400HP. To Evo 8 je kazdopadne vyborne auto a je schopno nizkych 11 sekund s tim TOVARNIM turbem. Ja ho koupil v lete pro manzelku (protoze jsme nemeli zadny 4-door sedan), ale krome vymeny spojky jsem s nim jeste nic nedelal (protoze je porad jeste pod zarukou). Priprav se na to, ze tu prvni vec, kterou budes chtit vymenit je ta spojka, protoze ta tovarni moc nevydrzi. Menit spojku na tom Evu moc lehke neni, protoze ta spojka je pull-type, ale jinak si tam neni na moc stezovat. I presto, ze ty brzdy jsou Brembo, tak by mohly byt opravdu lepsi. Moje DSMs s tema OEM dual-piston calipers brzdi lepe nez to Evo. Clovek taky muze citit, ze pri te tovarni boost level to turbo netahne all the way to the redline, ale zacne odpadavat okolo 6K RPM - ale to Evo nebylo postavene jako highway killer. Jinak, ty jizdni vlastnoti jsou vyborne, Evo sedi v zatackach velice dobre a je velice predictable i presto, ze to ma tendenci understeer.
Tady jsou dve stranky, kde si clovek muze udelat dobrou predstavu co se s tim Evem da udelat a za kolik:
http://www.automotosports.com/index_evo.asp
http://www.buschurracing.com
Bohužel se mi nelíbilo řazení! Z 2ky na 3ku to je peklo a z 3ky na 2ku taky. Prostě to mělo dopředu a dozadu velkej odpor a do stran strašně malej. Takže když jsem táhl ohromnou silou z trojky dozadu už jsem nebyl schopen najít kde se má cuknout do strany na dvojku. Nějak to furt naráželo na kulisu. Možná to bylo tím, že na tom autě byla měněná spojka kterou zničil zákazník na předváděcí jízdě.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;