EVO8 nebo Murcielago???

Prostě videa

Moderátor: Jardafox

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

EVO8 nebo Murcielago???

Příspěvek od leon4x4 »

Tak co to je otázku.........
Já už se na to EVO chystám dlouho a každým dnem mám o důvod víc

Dva linky na stejný soubor, používejte ten horní dokud to bude fungovat, Děkuji


http://www.mkiv.cz/_video/FQ400-Topgear.wmv
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

SAKRA 8) jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola :shock:
docela to i drzi tempo :lol: 8)

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michelin »

Uz ukladam a sem zvedav
babyCupra

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Lobo píše:SAKRA 8) jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola :shock:
docela to i drzi tempo :lol: 8)
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem. :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

to je narez ta turbo dira ... to je jak me VTS ... proste do 4500 to nejedeeeeeeeeeee a vrmmmmmmmmmmmmmmmm a papa ....
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

leon4x4 píše:
Lobo píše:SAKRA 8) jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola :shock:
docela to i drzi tempo :lol: 8)
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem. :lol:
Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser" :lol: :lol:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Lobo píše:
leon4x4 píše:
Lobo píše:SAKRA 8) jak se u toho mitsu v naklonu zvedaj ty kola :shock:
docela to i drzi tempo :lol: 8)
Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem. :lol:
Dit vim,to tam i rikal...Nejlepsi je kdyz ho miji tak "Looser" :lol: :lol:
Jednorožec je dobrej 8)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

waci píše:je to v hajzlu... :( Když jsem byl malej, tak pro mě jména jako Porsche, Lambo, Ferrari něco znamenaly. A teď se koukám jak nějakej japonskej sedan nakládá novému lambu... :cry:

Asi je to dobře, že si člověk může vybrat, ale sportovní auta už nemají to jméno co měly.... :(
no jo no...docela to vystihl ekdo v autocaru kdyz napsal: "je to divny ale nejrychlejsi auto z 0-100 je rodinny sedan do ktereho vejde 5 lidi..."

psalo se o evo samozrejme...

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

waci píše:no musím se přiznat, že mít ty prachy, taky bych si z těch dvou vybral Evo. :?:
Nápodobně :lol:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka... :smich:

Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit... :P
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

ajsik píše:to je narez ta turbo dira ... to je jak me VTS ... proste do 4500 to nejedeeeeeeeeeee a vrmmmmmmmmmmmmmmmm a papa ....
Si vem ze upravou sani to muzes zmenit... Sam jsem s delkou saciho potrubi experimentoval a ted mam mezi 2500-3500 zatah dost peknej... 3500-4500 uplny hovno... 4500-???... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání :roll:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Laconi píše:
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání :roll:
Jasne... Pravostranny rizeni Karel rad takze to je jedno zda EN ci JP... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Zemi píše:
Laconi píše:
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze???
Myslim že i v anglii je k mání :roll:
Jasne... Pravostranny rizeni Karel rad takze to je jedno zda EN ci JP... :lol:
Jasně, obzvláště při předjíždění to musí bejt bezva :smich:

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Hned bych toho mysaka bral :) ..Treba mi daji na nej slevu 8)
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Zemi píše:Tak jsem zjistil ze EVO ma pod kapotou 2litry mleka... :smich:

Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit... :P
No tu FQ 400 asi stejně nedostanu - to bude limitovaná série :mad:

A ty MR320 , 340 , 360 se snad dělaj i s levostranným řízením. Velkej rozdíl je nejen ve výkonu ale i ve výbavě. Ty MR verze maj automatickou klimu a 6ti kvalt (to jen tak co mně rychle napadlo)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

to evo je fakt pekny 8) 8)

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 54
Registrován: 25 črc 2004 12:07

Příspěvek od LOPOLO »

leon4x4 píše: Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem. :lol:
"jen" moderator? :D .. ohle neni porad na Prime :D

pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

LOPOLO píše:
leon4x4 píše: Ty jeden lumpe! Vždyť o Morče řídí profesionální řidič - závodník a James Kay šampion BTCC !!!! a to Mitsu řídí ¨"jen" moderátor pořadu s pořádným pivním lalokem. :lol:
"jen" moderator? :D .. ohle neni porad na Prime :D
proto tam sou ty uvozovky 8) :lol:

Wilda

Příspěvek od Wilda »

Parada :)Jednou tam toho ma ale plny brejle a malem se podiva travnik :lol:

Uživatelský avatar
mc black coupe
Příspěvky: 30
Registrován: 02 říj 2004 11:41
Bydliště: prostějof
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mc black coupe »

já bych bral lambo stejnač" 8) to evo ma hrozný kola :D
auti:fiat coupé 2,0l turbo zatím jen cca 195ps
http://sayph.cz/nocarret/index.php?id=3 ... 6&offset=0

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

Taboo píše:
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit... :P
To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
sorry ale to byl byla hodne levna uprava na to ze se vykon zvysi o rovnejch 124 PS.... :shock: :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Taboo píše:
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit... :P
To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
Mitsubishi Lancer Evolution VIII 260 je základ
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-300 + (šestirychlostní převodovka, větší průměr vstupní části turbodmychadla, vačkové hřídele, druhý solenoid na wastegate, hliníková střecha, hliníkové výztuže dveří, lehčí lité disky Team Dynamics (úspora 0,8 kg na jedno kolo), tlumiče Bilstein)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-320 + (tuning kit od firmy HKS, zaměřený především na sací a výfukový systém)
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-340 + (přídavná řídící jednotka, řídící zapalování a přípravu směsi)
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
Zemi píše:Ale pokud si chce nekdo kupovat EVO VIII (Karle) tak si budes muset do Japonska pro tohle 400whp... Ze??? S tou 260whp bys slapl do hovna mam pocit... :P
To tovarni EVO ma 276HP. Tech 400HP je dosahnuto jen vymenou intercooleru, air filtru, vyfuku a zvyseni te boost level. Ten motor a to turbo jsou uplne nedoteceny. Tim nejslabsim componentem na tom tovarnim Evu je ta spojka, ktera se musi vymenit za silnejsi. Vsechno to se da udelat jen za nejakych $3000.
Všchno bohužel ne, alespoň ne tak levně. Pětistupňová převodovka se na 6ti bude předělávat jen těžko. Ale jina k i turbo se dá vyměnit. :lol:

Ale jinak to znamená, že do ní mám jít?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

kazdopadne...ale podle poslednich zkusentosti...MR-o, ve kterem jsem pred nedavnem sedel mel 5-i kvalt a jeden aktivni diff...i kdyz se uvadi myslim tri nebo dva...cili to co bylo napsano vyse je sice hezky ale praxe je trochu jina... :(

p.s.: 6-u stejne nepredci nic... :alien:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Well, ja myslel "vsechno" v ohledu k dosazeni 400HP. To Evo 8 je kazdopadne vyborne auto a je schopno nizkych 11 sekund s tim TOVARNIM turbem. Ja ho koupil v lete pro manzelku (protoze jsme nemeli zadny 4-door sedan), ale krome vymeny spojky jsem s nim jeste nic nedelal (protoze je porad jeste pod zarukou). Priprav se na to, ze tu prvni vec, kterou budes chtit vymenit je ta spojka, protoze ta tovarni moc nevydrzi. Menit spojku na tom Evu moc lehke neni, protoze ta spojka je pull-type, ale jinak si tam neni na moc stezovat. I presto, ze ty brzdy jsou Brembo, tak by mohly byt opravdu lepsi. Moje DSMs s tema OEM dual-piston calipers brzdi lepe nez to Evo. Clovek taky muze citit, ze pri te tovarni boost level to turbo netahne all the way to the redline, ale zacne odpadavat okolo 6K RPM - ale to Evo nebylo postavene jako highway killer. Jinak, ty jizdni vlastnoti jsou vyborne, Evo sedi v zatackach velice dobre a je velice predictable i presto, ze to ma tendenci understeer.
Tady jsou dve stranky, kde si clovek muze udelat dobrou predstavu co se s tim Evem da udelat a za kolik:
http://www.automotosports.com/index_evo.asp
http://www.buschurracing.com
:wink:
Já jsem s tím EVO8- 260BHP jel a musím říct, že to je tak stabilní až je to nuda! Až když jsem trhl volantem a prudce přidal plyn tak to ulítlo, ale hned se zase chytlo. Je to neubvěřitelně stabilní.
Bohužel se mi nelíbilo řazení! Z 2ky na 3ku to je peklo a z 3ky na 2ku taky. Prostě to mělo dopředu a dozadu velkej odpor a do stran strašně malej. Takže když jsem táhl ohromnou silou z trojky dozadu už jsem nebyl schopen najít kde se má cuknout do strany na dvojku. Nějak to furt naráželo na kulisu. Možná to bylo tím, že na tom autě byla měněná spojka kterou zničil zákazník na předváděcí jízdě. :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Video“