AR: diky za poklonu
Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
crocjirka.... 
AR: diky za poklonu
AR: diky za poklonu
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Ahoj borcíííí.... tak jsem dneska trochu laboroval a mam hotove řazení... původní na táhla z una jsem předělal na lanovodové
no už mě to začíná i víc bavit
blíží se to juchůůů
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Dobrá práce. To jsi vylaboroval, že to jde takhle složit?
Jezdíš Volkswagenem a neznáš VWshop.cz? Chyba chyba chychaa..
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Dobrá skládačka...pane,vy jste inženýr. 
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
ani se nic neskládalo... původní systám je vlastně stejný, jedno táhlo naklápí a druhé tahá... tak jsme pro to vyrobil držák na lanovody a trochu převařil řadící páky na převodovce aby odpovídal potřebný krok
až bude trocha času tak na lanovody adaptuju unibaly misto tech kloubků se silonovým futrem co tam je v serii a bude hotovo
Jinak od Libora přišel regulátor A/F
v týdnu snad dokončím výrobu palivové lišty a pomalu začnu strojit motor 
Jinak od Libora přišel regulátor A/F
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Asi jsem to už psal, ale zamlouvám si svezení.
Pytlík na blítí mám s sebou.
Pytlík na blítí mám s sebou.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
spis zabal pleny 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Dneska zazvonil pošťák a další dílek doma
setrvacnik a spojka z fiatu punto GT... pro neznalé série má průměr 190mm a tahle 215mm
prumer setrvaku a venec starteru je totozny
pak sem koupil nove lanko na ovladani spojky... ted to nahodit, zapojit razeni a zacit zapojovat motor 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
dneska bez fotek
nahozena prevodovka a komplet spojka z punta GT, no a zkousel jsem pasovat poloosy... samozdrejme uplne jinak
jenda se musi o 4cm prodlouzit (vyresim podlozkou v unaseci) a druha o 15mm zuzit (necham predelat drazkovani pro homokynetak) kdybyt nechal uzkou napravu tak by sic jedna poloosa sedela ale druha by se musela zuzit az moc a uz by to znamenalo ji rezat... a tomu se chci prave vyhnout.. navic bych nel pri pravem rejdu problem a kolo by se mi opiralo o prevodovku.. o mensich loziskach atd ani nemluve..
takze me v nasledujicim tydnu ceka uprava poloos, nasazeni disku co na aute budou, vyroba tycek rizeni a zkouska geometrie,, podle toho udelame rovnou poradna ramena z trubek a unibalu
EDIT: blízkla se naděje... poloosa z cromy turbo my mela sedet delkove takze by se jen jedna trochu zkratila pokud nenajdu nejakou co bude sedet taky
takze me v nasledujicim tydnu ceka uprava poloos, nasazeni disku co na aute budou, vyroba tycek rizeni a zkouska geometrie,, podle toho udelame rovnou poradna ramena z trubek a unibalu
EDIT: blízkla se naděje... poloosa z cromy turbo my mela sedet delkove takze by se jen jedna trochu zkratila pokud nenajdu nejakou co bude sedet taky
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Poloos môžeš kludne rozrezať a skrátiť, ono je ich kopec vyrobených tak že tisíchrany sú navarené do trubky, ty len upravíš rozmer.
Inak ked že si písal že to bude 4x4 tak ma zaujíma ako si vyriešil prevodové pomery v diferákoch, mali by byť zhodné
Inak ked že si písal že to bude 4x4 tak ma zaujíma ako si vyriešil prevodové pomery v diferákoch, mali by byť zhodné
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
psal jsme to tu uz Xkrat, poloosy se rezat nebudou.. nejsem prase 
uz sem sehnal poloosy z jinych modelu co pasuji uplne tak jak potrebuju...
EDIT: stale prevody se daji upravit... staci se nebat rozdelat prevodovku a trochu pocitat
uz sem sehnal poloosy z jinych modelu co pasuji uplne tak jak potrebuju...
EDIT: stale prevody se daji upravit... staci se nebat rozdelat prevodovku a trochu pocitat
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
psal jsme to tu uz Xkrat, poloosy se rezat nebudou.. nejsem prase
Čo je na tom divného, ked tie originál su tiež len zvarené ? Ako na čo si lámať hlavu niečím čo dokážeš bez problémov vyriešiť, a z hladiska prasárny mi to príde menšie zlo ako úprava nosníkov v aute
A čo sa týka tých pomerov diferákov tak počítať problém nie je, horšie to bude ak ten pomer víde rozdielny
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
seriove tak jsou resene dute poloosy ktere ovsem na tomhle aute nejsou... a predtim nez me zacnes presvedcovat o svem tvrzeni si zjisti co se stane s tvrdym materialem ktery orejes a zase schladis.. ale jo klidne si poloosy varte jak chcete
ja tohle proste delat nebudu.
Naposledy upravil(a) Juraj dne 11 čer 2013 10:13, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Tepelná degradace materilu při sváření je celkem známá věc
Dojde k rekrystalizaci a úplné místní změně vlastností
Samo jak u kterého materiálu. dle mého obyč poloosy jsou běžně svařitelné bez následků na pevnou a pružnost..Každopádně...já bych to neriskoval

" www.autowerks.cz "
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
kluci.... tohodle už jsem viděl desítky... dřív nebo později... a proto prostě vařit se nebude...
svařená poloosa mi neudrží 250 krouťák 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Podle mně je rozhodně menší zlo převařit statický úchyty v karoserii, který se dají krásně vyztužit, než vařit silně namáhaný rotační prvky.
Už jen chytit v domácích podmínkách souosost těch dvou kusů poloosy bude sakra problém (tak nějak se to dá udělat v soustruhu, ale taky to není žádný hit) a pokud to bude po svaření jen trochu nesymetrický, tak to vibrace vznikající při rotaci brzo rozlomí.
Už jen chytit v domácích podmínkách souosost těch dvou kusů poloosy bude sakra problém (tak nějak se to dá udělat v soustruhu, ale taky to není žádný hit) a pokud to bude po svaření jen trochu nesymetrický, tak to vibrace vznikající při rotaci brzo rozlomí.
www.jfperformance.cz
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Jen malá vsuvka, aby se nemyslelo že se nic neděje tak dneska přišli nové gumy.. nakonec jsem se rozhodl zkusit mischeliny a to konkretně Michelin Pilot Sport 3 tak uvidime jak mě překvapí...
no a ještě jsem sehnal sportovní pružiny. je k nim zdarma i auto

no a ještě jsem sehnal sportovní pružiny. je k nim zdarma i auto
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
kurňa tak z kolika aut už ta voje krabička bude? z 5? 
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Cinquecento : zaklad
uno turbo: zaklad motoru, prevodovka, zadni brzdy, chladic
uno 1.5 MPi : vačka
Uno 1.5 spi: pruziny
croma 2.0 turbo: vstriky, vaha vzduchu, poloosa
tipo TD: intercooler
fiat x1/9: drzak motoru
BMW 320i: skrtici klapka
punto GT: spojka, predni brzdy
felicia kit car: kola
saab 9000 turbo: turbo
Lancia HF turbo: druha poloosa
to mame 12 ruznych aut a to sem urcite hodne zapomel

uno turbo: zaklad motoru, prevodovka, zadni brzdy, chladic
uno 1.5 MPi : vačka
Uno 1.5 spi: pruziny
croma 2.0 turbo: vstriky, vaha vzduchu, poloosa
tipo TD: intercooler
fiat x1/9: drzak motoru
BMW 320i: skrtici klapka
punto GT: spojka, predni brzdy
felicia kit car: kola
saab 9000 turbo: turbo
Lancia HF turbo: druha poloosa
to mame 12 ruznych aut a to sem urcite hodne zapomel
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Já se z tebe poseru
Hustý hustý!! 
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
ses se sekl, a kurewsky

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
jako malý jsem mel merkur technic a asi mi to zůstalo

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
ten mám doma ještě dnes a dodnes jsem ho nepochopil

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
koupim!!! 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
A ze me si delaji srandu, ze chcu skrizit dva auta

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
to bys musel prodat všechny ty fiaty
, já jsem starý vetešník
takové věci neprodávám
, aspoň budou děcka machrovat ve školce že mají merkur
...ale slyšel jsem že se to dělá zase
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
ano dělá ale nevím jestli technic a navic to už není ono... nesmrdí to tou nostalgí 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
tak jsem to vykopal na půdě a můžu tě uklidnit, je to nějaký merkur s razítkem 201, a je na obrázku jeep wilis a malotraktor s vlečkou, a pak mám asi 2 pytle součástek a to nevím co to je za merkur 
