
4pistky na 16 palcova kola
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Taboo: po výměně origo brzd za 6 pístky mi pedál šel kousek níž(asi jako bych měl předtím opotřebené destičky), musel jsem si na to chvíli zvyknout, ale nějak v tom nevidím žádný velký problém. Brzdná dráha je o hodně kratší, brzdí to ale celkem šíleně. Co jsem udělal špatně ? Díky 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
LM: ty bys podle me na ty brzdy potreboval vetsi brzdovej valec.. dle meho..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Já to vím
taky to budu řešit, bo větší zadky by mi ten origo válec neutáhnul už, ale s tím předkem prostě není problém
Ale tom406 mi počítal rozdíl mezi jednopístkem a 4 pístkem a byl naprost zanedbatelný. Což mi potvrdila aji praxe od Stanleyho a Brandona
A tvrdit, že člověk nemůže vycházet z toho, že na stejném autě se ve vrcholné motorizaci používají větší/vícepístkové brzdy je nesmysl, když zbytek brzdové soustavy bývá často naprosto totožný(nevím zrovna jak u Ibizy, ale u jiných aut jsem to takhle viděl)

Ale tom406 mi počítal rozdíl mezi jednopístkem a 4 pístkem a byl naprost zanedbatelný. Což mi potvrdila aji praxe od Stanleyho a Brandona

A tvrdit, že člověk nemůže vycházet z toho, že na stejném autě se ve vrcholné motorizaci používají větší/vícepístkové brzdy je nesmysl, když zbytek brzdové soustavy bývá často naprosto totožný(nevím zrovna jak u Ibizy, ale u jiných aut jsem to takhle viděl)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Taboo: Ano máš pravdu, že na inteligenci výrobce se nejde odvolávat uznávám. Každopádně tahle specifikace jezdí v sérii a nikde jsem o problémech neslyšel. Tím že je to OEM mě jen uklidňuje. Není totiž třeba redukcí a sebemenších úprav, které (ruku na srdce) kolikrát nejen v ČR nedosahují takových kvalit aby se použili na brzdné komponenty. V tomto případě montáž zvládne i průměrný mechanik.. Já osobně jsem jí jezdil, nejsem sice top jezdec, ale její přínos opravdu vidím. Nemohu soudit zlepšeí brzdného účinku, protože jsem jí jezdil na lepších komponentech než sérii, ale tepelné nasycení je někde jinde. Ty brzdy jsem na okruhu prostě neutahal! ABS fungovalo stejně, za 2roky jsem nenarazil na problém (bavím se o AP-racing). Bremba pro 323mm kotouč zas ejezdí na této platformě kamarád více jak 3roky a také žádný problém...ten laboroval sbrzdami o poznání déle než skončil u tohoto provedení.Taboo píše:To je, s prominutim, naprosto neplatny argument.tholis píše:Tabbo: komponenty ktere jsem ja jirkovi doporucoval jsou na vyssich verzich te same platformy bezne pouzivane...
To co popisuješ ty má hlavu a patu, ale u rozměru těchto brzdičů, není problém tak výraznej aby se s ním muselo počítat.
" www.autowerks.cz "
Re: 4pistky na 16 palcova kola
A nejde třeba o to, že ta silnější verze může mít i jiný brzdový válec a nejen brzdiče?
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Tak to jo, jen mě to napadlo. 

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4pistky na 16 palcova kola
někdy existuje pouze varianta 1 posilovače s 1 brzdovým válcem a X variantama spotřebičů(třmenů)..v dnešní době stále běžnější praxe
např. brzdovej válec 23,81 a k němu třmeny s pístkem 48, 54mm, 56mm a 4 písty s 32 a 34mm pístkama.. což co se objemu týká už jsou znatelný rozdíly a že by to někomu z test-pilotů automobilek vadilo
pokud platforma pokrejvá vícero aut s různým charakterem, tak sice posilovač může bejt stejnej, ale má:
1)jinej převodovej poměr
2)může mít zároveň jinak nastavenej pedal feel
3)dle velikosti/zaměření/motorizace auta a dle toho se odvíjejicích spotřebičů, různej průměr brzdového válce v kombinaci s vhodým převodovým poměrem pro zachování podobné charakteristiky v rámci platformy..
4) pro sportovní modely (přídomky RS, GTI, AMG, "M") sice komplet může vypadat stejně ale má úplně jinej pedal feel (většinou nišší převodový poměry a nižší tlaky při stejné vstupní síle jako standartní motorizace,jinej, lépe dávkovatelnel náběh tlaku, vyšší ovládací síly..)
např. brzdovej válec 23,81 a k němu třmeny s pístkem 48, 54mm, 56mm a 4 písty s 32 a 34mm pístkama.. což co se objemu týká už jsou znatelný rozdíly a že by to někomu z test-pilotů automobilek vadilo

pokud platforma pokrejvá vícero aut s různým charakterem, tak sice posilovač může bejt stejnej, ale má:
1)jinej převodovej poměr
2)může mít zároveň jinak nastavenej pedal feel
3)dle velikosti/zaměření/motorizace auta a dle toho se odvíjejicích spotřebičů, různej průměr brzdového válce v kombinaci s vhodým převodovým poměrem pro zachování podobné charakteristiky v rámci platformy..
4) pro sportovní modely (přídomky RS, GTI, AMG, "M") sice komplet může vypadat stejně ale má úplně jinej pedal feel (většinou nišší převodový poměry a nižší tlaky při stejné vstupní síle jako standartní motorizace,jinej, lépe dávkovatelnel náběh tlaku, vyšší ovládací síly..)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 06:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Taboo: nenapsal jsi prakticky nic, co bych už nevěděl
zadní brzdy budu dodělávat(až bude v zadu ta náprava, kterou tam chcu), stejně jako budu měnit posilovač a brzdový válec. Všechno budu dávat z jednoho auta, takže vím, že to spolu funguje. Jediný rozdíl bude v jiném rozložení hmotnosti. To, že to za zhoršených podmínek bude brzdit hůř jsem taky věděl předem, ale dá se s tím v pohodě pracovat(a ano, zvládám to i při krizových situacích), tak v tom nevidím problém
a to teď jezdím bez ABS...
Tu brzdnou dráhu bych klidně moh změřit
ale prostě vím, jak brzdila série vs. to jak to brzdí teď. A ne, není to jenom o tom, že mě to hodí o čelní sklo 


Tu brzdnou dráhu bych klidně moh změřit


JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 06:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Já se tě snad na něco ptal ? 
Přečti si můj podpis
Asi holt ve tvém světě funguje fyzika nějak divně, když v tom mém, reálném, mám už nesčetněkrát vyzkoušené, že prostě zabrzdím na kratší vzdálenosti než s origo brzdami
Nebo vycházíš z toho, že brzdím tak, že zablokuju kola a čekám co to udělá ?

Přečti si můj podpis

Asi holt ve tvém světě funguje fyzika nějak divně, když v tom mém, reálném, mám už nesčetněkrát vyzkoušené, že prostě zabrzdím na kratší vzdálenosti než s origo brzdami

Nebo vycházíš z toho, že brzdím tak, že zablokuju kola a čekám co to udělá ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Zmer si to a mas v tom jasno. Pocity jsou na hovno. Kolikrat jsem uz zazil ze jsme provedli nejakej upgrade nadseny z feelingu byli zkouset a pak po testu se stopkama, metrem nebo jen jednoduchym akcelerometrem vratili se sklopenou hlavou zpatky. Čisla proste nelžou.
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Však změřím
o tom, že pocity jsou na hovno jsem se přesvědčil už s montáži sání 
Já vycházím z toho, že jezdím furt po stejných cestách a vím, kdy musím brzdit před zatáčkou a s těmahle brzdama si prostě ještě pořád zvykám na to, že stačí seslapnout brzdový pedál mnohem později
a ne, nemluvím o běžné jízdě 
A schválně si k sobě do auta vemu na měření spolujezdce, kvůli vyrovnání váhy se sérií, aby pak někdo neměl důvod pindat
Akorát teda budu muset někde sehnat něco, čím tu vzdálenost změřím, bo klasickým metrem by to bylo trochu zdlouhavé


Já vycházím z toho, že jezdím furt po stejných cestách a vím, kdy musím brzdit před zatáčkou a s těmahle brzdama si prostě ještě pořád zvykám na to, že stačí seslapnout brzdový pedál mnohem později


A schválně si k sobě do auta vemu na měření spolujezdce, kvůli vyrovnání váhy se sérií, aby pak někdo neměl důvod pindat

Akorát teda budu muset někde sehnat něco, čím tu vzdálenost změřím, bo klasickým metrem by to bylo trochu zdlouhavé

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 06:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Překlad by bodnul, moje angličtina je celkem chatrná
Mimchodem ta otázka byla těžce sarkastická, čekal bych, že ti to dojde. A tvoje arogantní odpovědi nemají se slušnosti vážně nic společného...
Hned na začátku toho prvního článku píšou přesně to, co ty tady prostě vůbec nezohledňuješ.
Dokážeš připustit, že sériové brzdy prostě nejsou natolik účinné, že nedokážou využít plný potenciál přilnavosti, který mi poskytuje současné obutí mého auta ?
Shodneme se na tom, že dokonalé auto by mělo mít dosttaečně účinné brzdy, aby ubrzdilo svojí hmotnost, dostatečně kvalitní třecí materiály, aby nedocházelo k jejich přehřátí a dostatečně kvalitní gumy, aby nedocházelo k zablokovaní kol při brždění, že jo ?
A buď budu mít na autě slabé brzdy, které nejsou dostatečně účinné a i s kvalitními třecími materiály se budou přehřívat(což je prostě problém těžko řešitelný) a nebo budu mít na autě brzdy s velkou účinností a můj problém bude přilnavost, který dokážou částečně řešit kvalitním obutím a zbytek vyřeší ABS. Když ho nemám, tak se holt musím naučit dávkovat brzdný účinek tak, abych kola neblokoval.
Mimchodem ta otázka byla těžce sarkastická, čekal bych, že ti to dojde. A tvoje arogantní odpovědi nemají se slušnosti vážně nic společného...
Hned na začátku toho prvního článku píšou přesně to, co ty tady prostě vůbec nezohledňuješ.
Dokážeš připustit, že sériové brzdy prostě nejsou natolik účinné, že nedokážou využít plný potenciál přilnavosti, který mi poskytuje současné obutí mého auta ?
Shodneme se na tom, že dokonalé auto by mělo mít dosttaečně účinné brzdy, aby ubrzdilo svojí hmotnost, dostatečně kvalitní třecí materiály, aby nedocházelo k jejich přehřátí a dostatečně kvalitní gumy, aby nedocházelo k zablokovaní kol při brždění, že jo ?
A buď budu mít na autě slabé brzdy, které nejsou dostatečně účinné a i s kvalitními třecími materiály se budou přehřívat(což je prostě problém těžko řešitelný) a nebo budu mít na autě brzdy s velkou účinností a můj problém bude přilnavost, který dokážou částečně řešit kvalitním obutím a zbytek vyřeší ABS. Když ho nemám, tak se holt musím naučit dávkovat brzdný účinek tak, abych kola neblokoval.
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Jak jsi myslel tuhle větu? Jako že teda jezdíš běžně na silnici do zatáčky kudlu na hranici přilnavosti a ještě v ten moment dle tvých ostatních komentářů dokážet v krizový situaci (kdy se ti to kurva nedotočí, v protisměru vyletí ze zatáčky auto a během půl vteřiny se to budeš chystat do toho protijedoucího auta čelně v kilu nakulit) nadávkovat akorátní dávku na brzdy, abys v klidu jako ve FaF projel zatáčku?LiberaleMiguel2 píše:Já vycházím z toho, že jezdím furt po stejných cestách a vím, kdy musím brzdit před zatáčkou a s těmahle brzdama si prostě ještě pořád zvykám na to, že stačí seslapnout brzdový pedál mnohem pozdějia ne, nemluvím o běžné jízdě
Hele bez jakýhokoliv ostychu, ty jsi prostě debil a do nekonečna tu o tom ostatní stále přesvědčuješ. Doufám, že tě v životě nepotkám na silnici, protože už teď se bojim vyjet od baráku, když tu čtu ty tvoje moudra...
Největší ironie je, když se snažíš hádat s člověkem, kterej všemu kolem aut evidentně rozumí mnohem víc než ty, navíc se ti snaží ještě relativně v klidu poradit a ty se ho tu snažíš ztrapnit...smutný
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Přebral sis to podle sebe. Ať napíšu cokoliv, tak mi stejně chceš akorát nadávat, takže v tom dycky uvidíš jenom to negativní 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Odpověz mi prosím na otázku a vysvětli, jak to mám chápat teda. Přebral jsem si to podle toho, co tu píšeš.
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Taboo: Diky doplnim si vzdelani
Nemohu ti v tuhle chvily dal odporovat protoze neznam fakta. Co vim tak motorizace byla v mwm pripade totozna, to same podvozkove komponenty. Co se tyka vahy rozdil nebyl v radu procent...
Je ale mozne to co pises ohledne zmeny nastaveni brzdoveho valce...matne tusim ze ta moznost tam je a ze ja ji dokonce vyuzival...Kazdopadne v tuto chvily me zkusenosti konci a ja si jdu louskat ten clanek.
Btw. Pri zmene brzd na golfu z jednopistku 360mm kotoucu na 4pistek 370mm jsem napriklad pocitil mirne zhorseni brzdneho ucinku a to presto ze k nemu dojit nemelo...Komponenty obou pripadech totozne to jert seriove... Pokusim se to "dohonit" deskami ale.. Tuhle chvily to byl progres maximalne vzhledovy... Ale darovanemu koni..
Ma otazka taboo:
Cim zvysit brzdny ucineku mého GTI mk.5? Ber auto jako daily, jeho primarni ucel je funkce za bezneho provozu. Planuju pevny nestavitelny podvozek od bilsteinu konkretne model b12 sport dodavany s pruzinami eibach..slibuji si od toho mensi prenos hmotnosti na predni cast vozu pri brzdeni (laicky se domnivam ze tim mirne prenesu zatez na zadni kola).. Tim samym docilim lepsi rozlozeni hmotnosti i v pripade vjezdu do zatacek nemílím li se? Specifikace podovzku by měla být "laděna" přímo na můj vůz. Beru že jde okomponenty renomovaných značek.
Brzdiče jsou OEM z Audi TT RS, jsou výrazně lehčí než sériové komponenty (slitina hliníku vs. litina, kotouče s lovoucími středy).. Co tedy chápu problém může být pouze v přenosu hmotnoti a ve výrazně větší ploše pístků...Je nějaké opatření kterým tomu moho pomoci? Btw. je třeba i uvědomit že nedisponuji kvalitním zázemím a prostředky.
Co se týká LM, krom ostatního zmínil jednu důležitou věc a to je tepelné nasycení, které opravdu není u sériových komponent dostatečné ani v případě použití kvalitních komponent 
Chamelion: Chápu tvou rozhořčenost, ale neřešil bych to! Jsem rád že tu Taboo přispívá, pokud budeš dráždit LM akorád se to tu rozhádá a máme opět po studně informací. Že LM nechápe Taboo přínos a hádá se s ním je jeho problém

Je ale mozne to co pises ohledne zmeny nastaveni brzdoveho valce...matne tusim ze ta moznost tam je a ze ja ji dokonce vyuzival...Kazdopadne v tuto chvily me zkusenosti konci a ja si jdu louskat ten clanek.
Btw. Pri zmene brzd na golfu z jednopistku 360mm kotoucu na 4pistek 370mm jsem napriklad pocitil mirne zhorseni brzdneho ucinku a to presto ze k nemu dojit nemelo...Komponenty obou pripadech totozne to jert seriove... Pokusim se to "dohonit" deskami ale.. Tuhle chvily to byl progres maximalne vzhledovy... Ale darovanemu koni..
Ma otazka taboo:
Cim zvysit brzdny ucineku mého GTI mk.5? Ber auto jako daily, jeho primarni ucel je funkce za bezneho provozu. Planuju pevny nestavitelny podvozek od bilsteinu konkretne model b12 sport dodavany s pruzinami eibach..slibuji si od toho mensi prenos hmotnosti na predni cast vozu pri brzdeni (laicky se domnivam ze tim mirne prenesu zatez na zadni kola).. Tim samym docilim lepsi rozlozeni hmotnosti i v pripade vjezdu do zatacek nemílím li se? Specifikace podovzku by měla být "laděna" přímo na můj vůz. Beru že jde okomponenty renomovaných značek.
Brzdiče jsou OEM z Audi TT RS, jsou výrazně lehčí než sériové komponenty (slitina hliníku vs. litina, kotouče s lovoucími středy).. Co tedy chápu problém může být pouze v přenosu hmotnoti a ve výrazně větší ploše pístků...Je nějaké opatření kterým tomu moho pomoci? Btw. je třeba i uvědomit že nedisponuji kvalitním zázemím a prostředky.


Chamelion: Chápu tvou rozhořčenost, ale neřešil bych to! Jsem rád že tu Taboo přispívá, pokud budeš dráždit LM akorád se to tu rozhádá a máme opět po studně informací. Že LM nechápe Taboo přínos a hádá se s ním je jeho problém

" www.autowerks.cz "
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Pro všechny: Nezapomeňte že jste sekci o úpravách a ne v pokecu takže pokud nemáte nic k věci tak se prosím nevyjadřujte.
Pro LM: Pokud vím tak arontně tady píšeš hlavně ty, taboo dodává čisté fakta a ty jenom doměnky takže opatrně.
Pro LM: Pokud vím tak arontně tady píšeš hlavně ty, taboo dodává čisté fakta a ty jenom doměnky takže opatrně.
Re: 4pistky na 16 palcova kola
chvíli sem přemýšlel na základě toho co je zde napsáno a asi budu předělávat, na svém autě mám totiž jak čínský podvozek tak čínské brzdy
a teď vážně, na civicu mam místo původních 260mm přední s jedním pístkem o průměru 54mm a zadní 240mm s pístem 34mm které byly zapojeny "křížem" tedy levé zadní a pravé přední spolu. na origo brzdovém válci z VTI 15/16 (tedy 23,81mm?)
místo toho mám momentálně na stejném válci zapojené na jeden vývod obě přední kola tedy 2x286 kotouče, a dohromady pístky 8x36mm + 4x26mm, na druhý vývod mam zapojeny jen obě zadní s origo brzdami.
zkusíme porovnat originál plochy pístků kde na každý vývod připadalo zadek π × r²=908mm² + předek 2290mm²= 3198mm²
a nyní mi vychází na jeden vývod (754x4+530x2)x2= 8152mm²
to je předek
2x908=1816mm² zadek
moje otázka zní, co na to ten brzdový válec? už dřív mi napadlo udělat si dva válce ale nikdy sem nevymyslel jak na to a dost sem se trápil s tím jak to naučit brzdit. nyní zadek reguluji omezovačem, nutno taky uvést, že oproti serii mam o dost jinak rozloženou váhu. porovnávat mohu se seriovými auty a brzdná dráha je určitě kratší, ovšem za vyváženost už nikdy nebyla taková, částečně to bude dané i absencí ABS, pedál delší chod nemá
a teď jdu studovat ty stránky, takže nashledanou za 14 dní

a teď vážně, na civicu mam místo původních 260mm přední s jedním pístkem o průměru 54mm a zadní 240mm s pístem 34mm které byly zapojeny "křížem" tedy levé zadní a pravé přední spolu. na origo brzdovém válci z VTI 15/16 (tedy 23,81mm?)
místo toho mám momentálně na stejném válci zapojené na jeden vývod obě přední kola tedy 2x286 kotouče, a dohromady pístky 8x36mm + 4x26mm, na druhý vývod mam zapojeny jen obě zadní s origo brzdami.
zkusíme porovnat originál plochy pístků kde na každý vývod připadalo zadek π × r²=908mm² + předek 2290mm²= 3198mm²
a nyní mi vychází na jeden vývod (754x4+530x2)x2= 8152mm²

2x908=1816mm² zadek
moje otázka zní, co na to ten brzdový válec? už dřív mi napadlo udělat si dva válce ale nikdy sem nevymyslel jak na to a dost sem se trápil s tím jak to naučit brzdit. nyní zadek reguluji omezovačem, nutno taky uvést, že oproti serii mam o dost jinak rozloženou váhu. porovnávat mohu se seriovými auty a brzdná dráha je určitě kratší, ovšem za vyváženost už nikdy nebyla taková, částečně to bude dané i absencí ABS, pedál delší chod nemá
a teď jdu studovat ty stránky, takže nashledanou za 14 dní

Naposledy upravil(a) posero dne 12 úno 2014 09:45, celkem upraveno 2 x.
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: 4pistky na 16 palcova kola
posero: Ale ty asi nemůžeš ale počítat s vnější plochou pístků ne?! Ale je třeba počítat s vnitřní plochou na kterou působí hydraulický tlak. To právě není plocha kruhu, ale plocha válce bez dna...
" www.autowerks.cz "
Re: 4pistky na 16 palcova kola
LM: tywe dost... zrovna Taboovi bychom tady mohli vsichni za jeho rady platit... 

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: 4pistky na 16 palcova kola
crocku každopádně těch 4pístků AP a brembo se vážně neboj
Jezdí to tu x-lidí a ne zrovna pozéři-vážně 


" www.autowerks.cz "
Re: 4pistky na 16 palcova kola
jj urco, jen prave bych to chtel narvat na 16nacky...
proto jsem prave uvazoval to narvat na mensi kotouce
ale tak SEAT SPORT by tam i opticky asi nejvice ladily..


ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: 4pistky na 16 palcova kola
tahle úvaha má něco do sebetholis píše:posero: Ale ty asi nemůžeš ale počítat s vnější plochou pístků ne?! Ale je třeba počítat s vnitřní plochou na kterou působí hydraulický tlak. To právě není plocha kruhu, ale plocha válce bez dna...

mě jde hlavně o ten rozdíl na tom brzdovém válci, drobnosti doladíme potom
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: 4pistky na 16 palcova kola
posero: ne ještě jsem to nečetl, ale jen tak jsem uvažoval, že třeba ty sériové čtyřpístky pro seat, byť mají vnější plochu jinou, vniřní plocha může být třeba stejná... Ono to vážně není prdel no 

" www.autowerks.cz "
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Jsem mazal

Bohuš píše:Pro všechny: Nezapomeňte že jste sekci o úpravách a ne v pokecu takže pokud nemáte nic k věci tak se prosím nevyjadřujte.
Re: 4pistky na 16 palcova kola
Bohuš: Jsem nějak šel do sebe koukám, mě nezmizel ani jeden příspěvek
Btw. když už mážeš flame doporučuji i upravit příspěvky a smazat z nich návaznost na ten flame 


" www.autowerks.cz "