Aleshi: to je typicke zavadnuti...Ja takhle utavil seriove brzdy po dvou kolech v sosnove..a to jsem jel opatrne... Byl o muj prvni trackday.. V sosnove jezdis celou dobu tak na trojku....pri kolecku na vychladnuti a zajeti do boxu jsem zabrzdil a auto bez efektu...bez rucky a opravnu zadupnuti na ryc bych zastavil az o kamarad...
V moste kde uz je to o jine maximalce jsem byl na dni otevrenych dveri a brzdy jsem.za 4 kola neutavil...stejne komponenty i auto...
Aleshi: troufnu si rict ze kdyz to umis tak tem brzdam davas mnohem vic na prdel nez jako amater...
Crock: neda se srovnat...na posledni sosnove jsem byl jeden z tech co byly dele na trati a brzdy vubec nevadly...spis naopak mi prislo ze brzdi lepe...ale zase ja sel s normalnich komponent na jednopistku na mnohem lepsi komponenty na ctyrpistku...takze by uz bylo sakra divny abych to necitil...Kdo to auto neznal zahryznul se do volantu...Proste zabiraly hned a nahore...
Jinak kdyz odbocim:
To same mam v golfu...kdyz jsem presedl z clia a chtel preparkovat golfa se kterym prijela Kamca rozsek jsem si ret o volant...Proste mi prijde ze to melo co se tyka citlivosti opacny efekt...Na druhou stranu jak jsem psal pri zahrati a jizde "brzda-plyn" mi prijdou slabsi nez jedopistky z erka...
Jinak i kdyz mi tu vsichni odsoudite ze takova citlivost neni dobra me vyhovuje...
Já bych spíš řekl, že amatér ty brzdy přehřeje o dost rychleji, protože právě bude brzdit méně prudce, hůř to dávkovat atd a bude docházet k delšímu tření. Můj názor...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
LM: vidis a ja si myslim ze profik bude brzdit s maxima na minimum...nebude ponalu solichat pred zatackou bude udrzovat optimalni otacky=tedy nebude tolik brzdit motorem...celkove jeho jizda bude rychlejsi a agresivnejsi...tedy brzdy dostanou vic na hubu...
Pojem davkovani nechapu ??? Jak si mam nadavkovat brzdeni?? Pred zatouckou letim takovou rychlosti na kterou mam koule jdu na brzdy snizim to na maximum co udrzim v zatacce a po prekonani apexu jdu pri srovnani volantu na plno...Je mozny ze se pletu jsem spis samouk a beru to co mi kdo zkusenejsi rekne...ale ze sve zkusenosti vim..ze cim vic jsem to auto "mel v ruce" tim rychleji jsem zajel kolo a tim vic jsem autundal na prdel ne??
No podle mě je právě to solichani před zatáčkou pro ty brzdy horší, než když po nich skočíš na max na krátkou chvíli.
To chce nějakého závodníka ať v tom udělá jasno...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)