JRD McLAREN píše:ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac..
Jakkoliv se to jevi v tvem pripade na zaklade tve vynalezavosti nejvice vyhodne a prospesne...
Juraj píše:co umistit vyvod pod celni sklo? tam je preci vseobecne podtlak ne?
V miste zadni hrany kapoty a spodni hrany celniho skla dochazi vetsinou (v miste podelne osy vozu) k jednomu z nejvyssich odporu vzduchu a jeho tlaku, ktery se pote (diky zakulaceni celniho skla) snizuje smerem k A-sloupkum, kde (u jejich spodnich hran u kapoty) naopak dochazi diky zvysene rychlosti obtoku vzduchu k nizkemu tlaku. Umisteni te vystupni hadice v oblasti budto praveho anebo leveho zadniho rohu kapoty by se proto jevilo coby nejvyhodnejsi, treba vhodnou upravou krytu mechanizmu steracu...
BTW, Australsky AutoSpeed web magazin je skutecne to, o cem DIY "tuning" skutecne je. Spousta uzitecnych informaci, low-cost projektu, funkcnich modifikaci a inspirace.
IQ stylingem nenahradis.