Ma uvaha vychazela z toho, co se nikdy u beziciho motoru bez ohledu na jeho otacky, zatez, dynamickou kompresi a detonacni limit, volumetric efficiency, pouzite palivo, etc. nemeni - cimz je pomer zdvihu klikove hridele a delky ojnic udavajici idealni bod (uhel ADTC) PCP kazdeho motoru. Samotna PCP hodnota v tom idealnim bode pote diktuje vykon motoru. Naprosto neomylna hra cisel. Jen pri vypracovavani toho zakladniho algorithmu by se zcela urcite rozsvitila spousta zarovekJRD McLAREN píše:no ja som sa zapodieval "iba" nad closed-loop ingition, za pomoci ion-sense..
v spojitosti s meramim uhloveho zrychlenia...
BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25 .. Turbo
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25 .. Turbo
pokud máš 318, stačí začít na 328i..až ti to výkonově přestane stačit, můžeš laborovat třeba nad V12..vejde seSkunduu píše:Ahoj , chtěl bych Tě poprosit o pár rad . Chystáme se jako uplný amater a neznalec do přestavby BMW 318 IS ,potřebovla bych poradit co se tma vejde za silnější a vykonější motory . Díky A omlouvám se za otravování
pánové, pokračujte..rád se dozvím více..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
predem se Markovi omlouvam za OT ale jinde by to asi vypadlo z kontextu...
zaujala me debata o chlazeni setrvaku, vzhledem k tomu ze moje spojka bude mnohem vice namahana nez serie a tim pocitam i vetsi teplo tak jsme neco zkusil nabodovat... zajima me jestli toto ma sanci na uspech..
diky
zaujala me debata o chlazeni setrvaku, vzhledem k tomu ze moje spojka bude mnohem vice namahana nez serie a tim pocitam i vetsi teplo tak jsme neco zkusil nabodovat... zajima me jestli toto ma sanci na uspech..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..já osobně nejsem profesionál v oblasti aerodynamiky a nevím jak fungují tlaky a podtlaky v okolí karoserie...ale myslím, že by ten chobot měl být směrem dozadu(nízký tlak pod autem) a sání/nápor ke spojce by měl být přiveden z oblasti většího tlaku třeba z čela auta..
Taboo to myslím i psal, ale nevím jestli jsem to pochopil...
edit..tak jsem to nepochopil...měl jsem vždy za to, že pod atem je nižší tlak(podtlak)...
Taboo to myslím i psal, ale nevím jestli jsem to pochopil...
edit..tak jsem to nepochopil...měl jsem vždy za to, že pod atem je nižší tlak(podtlak)...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Presne co jsem mel na mysliJuraj píše:tak jsme neco zkusil nabodovat... zajima me jestli toto ma sanci na uspech..diky
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac.. vzhladom na moj priecne ulozeny motor..
"naduch" mat spraveny z vrchu, na obale prevodovky, a vzduch privadzat zpred chladica
a "vychuch" na spodnom krycom plechu, smerom "dozadu" - pod voz..
teda "naporovo" by vdzuch isiel od chladica cez bellhousing, a vychadzal von cez chlutch cover plate...
"naduch" mat spraveny z vrchu, na obale prevodovky, a vzduch privadzat zpred chladica
a "vychuch" na spodnom krycom plechu, smerom "dozadu" - pod voz..
teda "naporovo" by vdzuch isiel od chladica cez bellhousing, a vychadzal von cez chlutch cover plate...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
takto jsem to myslel já...JRD McLAREN píše:ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac.. vzhladom na moj priecne ulozeny motor..
"naduch" mat spraveny z vrchu, na obale prevodovky, a vzduch privadzat zpred chladica
a "vychuch" na spodnom krycom plechu, smerom "dozadu" - pod voz..
teda "naporovo" by vdzuch isiel od chladica cez bellhousing, a vychadzal von cez chlutch cover plate...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
http://www.autospeed.com/cms/A_2162/art ... larArticle" onclick="window.open(this.href);return false;
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jakkoliv se to jevi v tvem pripade na zaklade tve vynalezavosti nejvice vyhodne a prospesne...JRD McLAREN píše:ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac..
V miste zadni hrany kapoty a spodni hrany celniho skla dochazi vetsinou (v miste podelne osy vozu) k jednomu z nejvyssich odporu vzduchu a jeho tlaku, ktery se pote (diky zakulaceni celniho skla) snizuje smerem k A-sloupkum, kde (u jejich spodnich hran u kapoty) naopak dochazi diky zvysene rychlosti obtoku vzduchu k nizkemu tlaku. Umisteni te vystupni hadice v oblasti budto praveho anebo leveho zadniho rohu kapoty by se proto jevilo coby nejvyhodnejsi, treba vhodnou upravou krytu mechanizmu steracu...Juraj píše:co umistit vyvod pod celni sklo? tam je preci vseobecne podtlak ne?
BTW, Australsky AutoSpeed web magazin je skutecne to, o cem DIY "tuning" skutecne je. Spousta uzitecnych informaci, low-cost projektu, funkcnich modifikaci a inspirace.
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Kua tvůj kameraman taky beginner koukám. Výkřik ze tmy
Ale jinak přede jako kotě

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
odpich to má takovej, že ho to nemá a gumy ubejvajfereros2 píše: pekelnýchci vidět jakej to má odpich
Libor12 píše:![]()
![]()
beginner jak sv1ň..nejraděj bych vysedl a natočil si to sám..a pořád mi to budou točit na výškuF.l.a.n.e.l. píše:Kua tvůj kameraman taky beginner koukám. Výkřik ze tmyAle jinak přede jako kotě
![]()
natočím toho víc..jen ta spojka, ta spojka..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
tak tomu věřim, že rozjezd bude probíhat tak, že se točí kola na místě
co tám máš za diff? Klasiku 2.93ku? Open nebo svor? Já mám na 323 3.15 svor, ale to by si se asi nerozjel už vůbec 
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Odjezd se nepovedl natocit, vypadalo to jako bych odjizdel od tesca..
Naposledy upravil(a) Marab dne 06 dub 2014 14:46, celkem upraveno 1 x.
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
No dobře ti to čoudí..

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..ani nevím co to je za převod, ale je to samosvár..fereros2 píše:tak tomu věřim, že rozjezd bude probíhat tak, že se točí kola na místěco tám máš za diff? Klasiku 2.93ku? Open nebo svor? Já mám na 323 3.15 svor, ale to by si se asi nerozjel už vůbec
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
brutální
to chci
se svorama je to boj, naštěstí jsem si připlatil a vím že je jako novej, i když nevim jestli by snesl vůbec takovej výkon klasickej svor 
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..dnes zkouška..byl jsem za kamarádem co má e90 335d nalazeno na ! odbržděných ! 365koní..
no tak mě překecal na sprint a měl co dělat..samozřejmě mi ujel, ale hodně se potil
ale bez jakéhokoliv záznamu aby jste mi tu věřili, tak příště bude video.. 
Naposledy upravil(a) Marab dne 13 dub 2014 11:46, celkem upraveno 3 x.
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marab píše:já chci taky sleeper.. místo toho mám bmw který mě řadí do kategorie nevyskákanýho puberťáka s uřvanym výfukem..
![]()
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
nejsi prvni....
tenhle vyjezd sem jezdil vzdycky
hlavne doprava ke kasarnam
ale dobrý 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
nerozumím spojitosti?LiberaleMiguel2 píše:![]()
![]()
takhle to vypadá když dlouho někdo provokuje..až pak povolim...Juraj píše:nejsi prvni....tenhle vyjezd sem jezdil vzdycky
hlavne doprava ke kasarnam
ale dobrý
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- MOTyLEK
- Příspěvky: 251
- Registrován: 27 říj 2008 11:10
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Vozí v kufru pilu huskvarnu, jinak by to tak neřezal, jasná reklama 
Nezáleží na tom co řídíš, ale jak to umíš řídit!
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Náhodou video není pořízeno ze Žamberka ? 
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
neee, není 
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ne, ale že chceš sleepera a pak děláš tohle
Jak velké máš kola ?
[quote]Velikosti kotoučů jsou 286/26 (15“), 303/28 (16“), 330/32 (17“), 355/32 (18“), se šestilistovými brzdiči a 380/32 (19“), 400/36 (20“)[/qoute]
Tohle je dobrá pomůcka ze stránky XYZ Racing
Jak velké máš kola ?
[quote]Velikosti kotoučů jsou 286/26 (15“), 303/28 (16“), 330/32 (17“), 355/32 (18“), se šestilistovými brzdiči a 380/32 (19“), 400/36 (20“)[/qoute]
Tohle je dobrá pomůcka ze stránky XYZ Racing
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ne, žamberk to rozhodně není.. 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
kuk ho...malinko nám to okorodovalo, ale žádnej stres..
vpravo 15kg vyčvachtaná dvouhmota --- vlevo 12kg jednohmota
a keramika....teď se uvidí co to vydrží za ty prachy
vpravo 15kg vyčvachtaná dvouhmota --- vlevo 12kg jednohmota
a keramika....teď se uvidí co to vydrží za ty prachy
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
vyfot tu jednohmotu setrvak ze strany od motoru diky 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
