JRD McLAREN píše:ono dat si sprtavit kolecka do tej skodovackej prevodovky...
..ale to by bola tiez palka...
uz nic, uz som cicho..

Ono kolečka jsou jedna věc, a obal je druhá věc. S kolečkama problém není

Kolečka nyní těch 15O PS (beru papírový výkon motoru) udrží. Ale přidávání dalšího výkonu je otázkou
jak pro kolečka tak i pro obal, vzhledem ke složení převodovky. Páč jsou dvě hřídele vedle sebe a to je vše.
Mít uspořádání jako "obyč" auto, tak už tam jiná převodovka je. Takhle se před šesti lety pracovalo s tím, co bylo.
A funguje to dodnes. Tak se mi do toho nechce moc rypat zatím ať se to nezačne srát.
Navíc jsem takový typ, že než aby to byl šoukár na tuning cup, tak se snažím, aby to auto
i při tom vzhledu a výšce nad vozovkou, mohlo jet pořád naplno. Což zatím vypadá, že díky tlumičům
od jednoho pána z prahy a sport. pružinám, se zatím daří.
Moc rád bych tam dal jiný motor, který pojede ještě lépe. Ale to už bych musel předělat uložení motoru a převodovky jako měl AK47 třeba.
A to se mi moc nechce. Takhle je to ještě tak nějak "jen" výměna origo motoru
A nic se neděje. Klidně piš
Tomek MA70 píše:Flaneli,máš to krásné,včera sem tě potkal kousek za Vratimovem,ten rapid nejde přehlédnout

V čem si jel? Kolem Vratimova jsem jel v neděli tuším.

PS: no hlavně to nejde přeslechnout

Autoservis, diagnostika, geometrie,
zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
