kadett GSi - FORSAGE TEAM

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

Petr73 píše:gratulace, jen tak dá,l škoda že mi to nevyšlo- mohli sme mít srovnání
díky.....jo byla to škoda, ale tak aspoň sebe jsi tam vyvenčil :D ...ty by jsi mě určitě dohnal zkušenostma a obutím :pifko:
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Lordík »

jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

Lordík píše:jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl :lol:
Ahooooj....stejně nevím jestli ho užiju :D...ale vymýšlet jsem tam z nudy už něco začal...náhradu SFI boxu...palivovou lištu z 8V...pak mám doma 20SEH lehké kliky navíc, bloky....koukal jsem že jednotka není připravená na výměnu chipů...poměřoval klapky...s tím co jde udělat doma bez nákladů, by se myslím na zhruba 170hp dalo dostat bez chipů a vaček aby to mělo nějakej spodek...ještě teda nevím jestli je uvnitř co tam být má :D
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

kart-tom
Příspěvky: 58
Registrován: 22 lis 2013 18:05
Bydliště: skoro Hradec Králové

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od kart-tom »

Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
Obrázek

A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
Obrázek to mas pro porovnani ztrat

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

malé vzrůšo na závodech :D

https://www.youtube.com/watch?v=o8DJdGlZP3E" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od wesly.TDI »

jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve :lol:

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

wesly.TDI píše:jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve :lol:
taky bych tomu nevěřil, kdybych to neviděl :D ...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Tiger.s »

Hruza jak se to hejbe i s podlahou co :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

Tiger.s píše:Hruza jak se to hejbe i s podlahou co :lol:
jak tohle můžeš napsat, nevíš že ty místa uchycení sedačky jsou vyztužené? ohýbá se sedačka a její konzole...

dneska jsem si udělal radost na sprintech, astra g opc turbo dostala na prdel :lol: , s oktávkou 2 RS tdi do 140km/h jsem měl navrch, jinak bavce 2,0 E36 apod to není konkurence (už váhově), leon sport tdi 110kw taky daleko za sebou, ...jediná větší konkurence byla H civic 4g s 1,6vtec 110kw s upravama (jednotka, vačky integra apod) a co točí 9300 a já točím do 6000, tak se mi při každým kvaltu "vytáhla" ale do půl trati to nebylo až tak marný, jo umění startovat je taky potřeba a řadit taky leckdo neumí, jen mít silný auto nestačí :), s tím já nemám problém, já jezdím jak přes kopírák...jsem spokojený...po prvních pár předvedeních, semnou nikdo moc nechtěl jezdit :)...celou dobu jsem vozil kamarády/ky...tím vyvstává otázka, dotáhnout 8V projekt a vyprdnout se na 16V :), potenciál to má velký a to jsem do podstatných věcí stále ještě nesáhl... :D
Přílohy
pizap.com14276440739601.jpg
Naposledy upravil(a) Radunov dne 30 bře 2015 17:15, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

kart-tom píše:Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
Obrázek

A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
Obrázek to mas pro porovnani ztrat
děkuji za nabídku ale nemám zájem :)...osobně jsem si na 8V kreslil duralový, jen jsem to zatím neuskutečnil :)
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Petr73
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2012 10:31

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Petr73 »

jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl :-D

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Tiger.s »

Můžu protože to vidím jak se to hejbe na corse přez to že to je vyztužený :D
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

Petr73 píše:jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl :-D
jestli z toho něco poznáš :D to bylo taky pro zábavu ;-), časy mám na začátku vlákna

RS2 tdi
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=24m5s" onclick="window.open(this.href);return false;

2,0 v6
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=20m57s" onclick="window.open(this.href);return false;

1,6vtec 180ps ve 4g
https://www.youtube.com/watch?v=2MwnGT6 ... e&t=16m52s" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Radunov dne 05 kvě 2015 12:47, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Lio666 »

A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu ;)
Tigra C20LET@180kW

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

Lio666 píše:A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu ;)
mít ještě ostrou vačku a úpravu softu v jednotce, jako on, tak taky :lol:, ale on se zas v Mýtě byl jen dívat :lol: ...seriový 16V taky těžko, to má co dělat s CRX se seriovým motorem 96kw, natož s 110kw Vtecem s úpravama

vždycky bude někdo lepší ať do toho nasypu kolik chci, tak to prostě je :D a já to tak taky přijímám, pořád mám za málo peněz hodně zábavy :twisted:
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

pro porovnání jsem rozebral 16V - zkuste si zvětšovat ten tvar kanálu spek taková prasečina

vlevo kanál 16V, vpravo můj 8V...myslím že mám jasno jakou cestou se vydat, co se týče plnění válců...16V má akorát větší klapku ale zase má vevnitř ohnutej plech klapky do "V" kterej bere velkou plochu a bude to turbulentní jako SFI box..ta plaivová lišta, to je taky šílenost...maximálně bych si z toho vzal ojnice :lol: a řízení motoru :D...jde o to dosáhnout co nejlaminárnějšího proudění
Přílohy
KANÁLY.jpg
kan.jpg
Naposledy upravil(a) Radunov dne 07 kvě 2015 14:10, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od tholis »

Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
" www.autowerks.cz "

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od lukin66 »

Co ten odlehčený setrvak? O kolik je lehčí ?
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Angličák »

Myslím, že není účelem vyvrtat do hlavy co největší díru ne? Nemělo by to nějak souznít s ventily, a průměrem výfuku? Stejně do toho atmo motoru zjednodušeně nedostaneš nikdy víc, než je schopen vyfoukat. Takže to zvětšovat do alalujá taky nemusí být přínos, spíš naopak. Ale asi víš co děláš, tak nebudu zbytečně chytračit. Držím palce 8)
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

O zvětšování ventilů tady je topic, Taboo se tam o tom dobře rozepsal včetně nějakých dost užitečných obrázků, ze kterých bylo krásně vidět, že větší nemusí vždycky znamenat lepší :-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Juraj »

8) však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...


vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

tholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
je to ovál 42x26 plus vybrání na vstřik vs průměr 39...ten ovál má menší plochu otom žádná
Juraj píše:8) však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...

vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně :-)
tholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
38mm to má 18E (1800ccm s ostrou vačkou 297°) z výroby, já upravil tvar sacího kanálu v hlavě, uhladil celé se sáním na hrubost 80 a důsledek bylo zvětšení na 39mm

zatím jsem víc rozložil než složil :D

zlé je, že jak se rejpu teď v 16V, tak se mi začal líbit :mrgreen:

---------------------------

tak jsem si byl zajezdit vrchy a sprinty v Brně na okruhu, vyšlo krásně počasí, teď do kopce max. 150km/h (na podzim ve dvou z opačné strany 160km/h)...kadetti tam byli všeho všudy 4...pěkný vyrovnaný sprint se povedl s golfem 2 tdi 200ps dehet party :)
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení...motor vypadá v dobré kondici, aspoň na mě nevypadali pístní kroužky jako z jednoho udajně laděného 8V :D,

v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport :D, ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální) pocitově je rozdíl patrný, motor jde krásně až do omezovače a zvuk kolem 5-6000 ot/min to mělo jak hondááá, pak jsem ještě hnul s rozvody na kole na seriový hodnoty a zvuk už není tak výrazný, ale jaký má vliv natočení vačky na průběh výkonu by bylo pěkné vidět, asi se zas pošťourám ve street dynu, mám na to udělaný jednoduchý přípravek na snímání impulzů zapalování a program mám taky :)
Přílohy
20150502_131737.jpg
Naposledy upravil(a) Radunov dne 27 kvě 2015 10:23, celkem upraveno 3 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...

Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

LiberaleMiguel2 píše:Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...

Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Tim sani nezkratim, to jsem si tam mohl nechat napor airbox ;) a mam omotane svody a do te roury jsem foukal kompresorem z dalky a vevnitr bude peknej pruvan, spis k tomu dovezt tu hlinikovou rouru ale neuzavirat..jak psali, je to boj delky vs teploty a pak ty ostatni aspekty...jinak rychlost proudeni v kanalech je 150km/h pri 6000ot/min a limit je zhruba 210km/h, tak mam jeste vuli na otacky :) - 8400ot/min je strop kanálů :D
Naposledy upravil(a) Radunov dne 27 kvě 2015 10:24, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od JRD McLAREN »

Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
uz mi tych hlav par pod rukou preslo..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal... :roll:
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

JRD McLAREN píše:
Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
uz mi tych hlav par pod rukou preslo..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal... :roll:
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...
Ja to koupil s tim ze je spatny tesneni pod hlavou, kez by, tesneni nic nebylo od pohledu a nic zjevneho na bloku a hlave take ne, a byl jen olejovy sajrajt v chladicim okruhu a co jsem cetl tak praskaji i coscast a vsechno nasvedcuje tomu ze je praskly ten mazaci kanal...proste je spatne navrzena forma odlitku...a zaslepovaci sroub samozrejme povolit nejde, protocil se mi nastroj v imbus hlave ale jeste to zkusim ohrat horakem a narvat do toho hvezdicku nebo pak odvrtat...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od JRD McLAREN »

tesnenie tam bolo jake..??
mas foktu aj toho spodku, teda toho dorobeneho ostreku ..|??

..mam podozrenie, poznam povod motoru ...

EDITED:
ked chces povolit tu zaslepku, tak zohrej celu hlavu na cca 200stC
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od Radunov »

JRD McLAREN píše:tesnenie tam bolo jake..??

..mam podozrenie, poznam povod motoru ...
těsnění netuším co je za výrobce, to jsem nezkoumal, viděl jsem na něm jen značku kterou stranou má být nahoru...můstek jsem na něm žádný neshledal ale teď co mě napadlo jsem dal ro červeného oválu na těsnění...olej znehodnocený vodou nebyl
Přílohy
20150420_205835.jpg
20150420_205911.jpg
nebo to šlo tudy?
nebo to šlo tudy?
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM

Příspěvek od JRD McLAREN »

piesty vyzeraju byt seriove...
tesnenie je "original" Glaser, ci Corteco ..

na tej hlave z boku je fak cislo konciace 700 ..?? nie 400 ..??
ono to vyzera, ze tade nikade to slzit nemohlo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Projekty“