díky.....jo byla to škoda, ale tak aspoň sebe jsi tam vyvenčil ...ty by jsi mě určitě dohnal zkušenostma a obutímPetr73 píše:gratulace, jen tak dá,l škoda že mi to nevyšlo- mohli sme mít srovnání
kadett GSi - FORSAGE TEAM
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Ahooooj....stejně nevím jestli ho užiju ...ale vymýšlet jsem tam z nudy už něco začal...náhradu SFI boxu...palivovou lištu z 8V...pak mám doma 20SEH lehké kliky navíc, bloky....koukal jsem že jednotka není připravená na výměnu chipů...poměřoval klapky...s tím co jde udělat doma bez nákladů, by se myslím na zhruba 170hp dalo dostat bez chipů a vaček aby to mělo nějakej spodek...ještě teda nevím jestli je uvnitř co tam být máLordík píše:jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
to mas pro porovnani ztrat
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
to mas pro porovnani ztrat
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
malé vzrůšo na závodech
https://www.youtube.com/watch?v=o8DJdGlZP3E" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=o8DJdGlZP3E" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
taky bych tomu nevěřil, kdybych to neviděl ...wesly.TDI píše:jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Hruza jak se to hejbe i s podlahou co
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jak tohle můžeš napsat, nevíš že ty místa uchycení sedačky jsou vyztužené? ohýbá se sedačka a její konzole...Tiger.s píše:Hruza jak se to hejbe i s podlahou co
dneska jsem si udělal radost na sprintech, astra g opc turbo dostala na prdel , s oktávkou 2 RS tdi do 140km/h jsem měl navrch, jinak bavce 2,0 E36 apod to není konkurence (už váhově), leon sport tdi 110kw taky daleko za sebou, ...jediná větší konkurence byla H civic 4g s 1,6vtec 110kw s upravama (jednotka, vačky integra apod) a co točí 9300 a já točím do 6000, tak se mi při každým kvaltu "vytáhla" ale do půl trati to nebylo až tak marný, jo umění startovat je taky potřeba a řadit taky leckdo neumí, jen mít silný auto nestačí , s tím já nemám problém, já jezdím jak přes kopírák...jsem spokojený...po prvních pár předvedeních, semnou nikdo moc nechtěl jezdit ...celou dobu jsem vozil kamarády/ky...tím vyvstává otázka, dotáhnout 8V projekt a vyprdnout se na 16V , potenciál to má velký a to jsem do podstatných věcí stále ještě nesáhl...
Naposledy upravil(a) Radunov dne 30 bře 2015 17:15, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
děkuji za nabídku ale nemám zájem ...osobně jsem si na 8V kreslil duralový, jen jsem to zatím neuskutečnilkart-tom píše:Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
to mas pro porovnani ztrat
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Můžu protože to vidím jak se to hejbe na corse přez to že to je vyztužený
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jestli z toho něco poznáš to bylo taky pro zábavu , časy mám na začátku vláknaPetr73 píše:jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl
RS2 tdi
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=24m5s" onclick="window.open(this.href);return false;
2,0 v6
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=20m57s" onclick="window.open(this.href);return false;
1,6vtec 180ps ve 4g
https://www.youtube.com/watch?v=2MwnGT6 ... e&t=16m52s" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Radunov dne 05 kvě 2015 12:47, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
mít ještě ostrou vačku a úpravu softu v jednotce, jako on, tak taky , ale on se zas v Mýtě byl jen dívat ...seriový 16V taky těžko, to má co dělat s CRX se seriovým motorem 96kw, natož s 110kw Vtecem s úpravamaLio666 píše:A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu
vždycky bude někdo lepší ať do toho nasypu kolik chci, tak to prostě je a já to tak taky přijímám, pořád mám za málo peněz hodně zábavy
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
pro porovnání jsem rozebral 16V - zkuste si zvětšovat ten tvar kanálu taková prasečina
vlevo kanál 16V, vpravo můj 8V...myslím že mám jasno jakou cestou se vydat, co se týče plnění válců...16V má akorát větší klapku ale zase má vevnitř ohnutej plech klapky do "V" kterej bere velkou plochu a bude to turbulentní jako SFI box..ta plaivová lišta, to je taky šílenost...maximálně bych si z toho vzal ojnice a řízení motoru ...jde o to dosáhnout co nejlaminárnějšího proudění
vlevo kanál 16V, vpravo můj 8V...myslím že mám jasno jakou cestou se vydat, co se týče plnění válců...16V má akorát větší klapku ale zase má vevnitř ohnutej plech klapky do "V" kterej bere velkou plochu a bude to turbulentní jako SFI box..ta plaivová lišta, to je taky šílenost...maximálně bych si z toho vzal ojnice a řízení motoru ...jde o to dosáhnout co nejlaminárnějšího proudění
Naposledy upravil(a) Radunov dne 07 kvě 2015 14:10, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
" www.autowerks.cz "
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Co ten odlehčený setrvak? O kolik je lehčí ?
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Myslím, že není účelem vyvrtat do hlavy co největší díru ne? Nemělo by to nějak souznít s ventily, a průměrem výfuku? Stejně do toho atmo motoru zjednodušeně nedostaneš nikdy víc, než je schopen vyfoukat. Takže to zvětšovat do alalujá taky nemusí být přínos, spíš naopak. Ale asi víš co děláš, tak nebudu zbytečně chytračit. Držím palce
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
O zvětšování ventilů tady je topic, Taboo se tam o tom dobře rozepsal včetně nějakých dost užitečných obrázků, ze kterých bylo krásně vidět, že větší nemusí vždycky znamenat lepší
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...
vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně
vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
je to ovál 42x26 plus vybrání na vstřik vs průměr 39...ten ovál má menší plochu otom žádnátholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
Juraj píše: však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...
vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně
38mm to má 18E (1800ccm s ostrou vačkou 297°) z výroby, já upravil tvar sacího kanálu v hlavě, uhladil celé se sáním na hrubost 80 a důsledek bylo zvětšení na 39mmtholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
zatím jsem víc rozložil než složil
zlé je, že jak se rejpu teď v 16V, tak se mi začal líbit
---------------------------
tak jsem si byl zajezdit vrchy a sprinty v Brně na okruhu, vyšlo krásně počasí, teď do kopce max. 150km/h (na podzim ve dvou z opačné strany 160km/h)...kadetti tam byli všeho všudy 4...pěkný vyrovnaný sprint se povedl s golfem 2 tdi 200ps dehet party
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika ...jsem klikař jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení...motor vypadá v dobré kondici, aspoň na mě nevypadali pístní kroužky jako z jednoho udajně laděného 8V ,
v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport , ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální) pocitově je rozdíl patrný, motor jde krásně až do omezovače a zvuk kolem 5-6000 ot/min to mělo jak hondááá, pak jsem ještě hnul s rozvody na kole na seriový hodnoty a zvuk už není tak výrazný, ale jaký má vliv natočení vačky na průběh výkonu by bylo pěkné vidět, asi se zas pošťourám ve street dynu, mám na to udělaný jednoduchý přípravek na snímání impulzů zapalování a program mám taky
v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport , ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální) pocitově je rozdíl patrný, motor jde krásně až do omezovače a zvuk kolem 5-6000 ot/min to mělo jak hondááá, pak jsem ještě hnul s rozvody na kole na seriový hodnoty a zvuk už není tak výrazný, ale jaký má vliv natočení vačky na průběh výkonu by bylo pěkné vidět, asi se zas pošťourám ve street dynu, mám na to udělaný jednoduchý přípravek na snímání impulzů zapalování a program mám taky
Naposledy upravil(a) Radunov dne 27 kvě 2015 10:23, celkem upraveno 3 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...
Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
LiberaleMiguel2 píše:Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...
Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tim sani nezkratim, to jsem si tam mohl nechat napor airbox a mam omotane svody a do te roury jsem foukal kompresorem z dalky a vevnitr bude peknej pruvan, spis k tomu dovezt tu hlinikovou rouru ale neuzavirat..jak psali, je to boj delky vs teploty a pak ty ostatni aspekty...jinak rychlost proudeni v kanalech je 150km/h pri 6000ot/min a limit je zhruba 210km/h, tak mam jeste vuli na otacky - 8400ot/min je strop kanálů
Naposledy upravil(a) Radunov dne 27 kvě 2015 10:24, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
uz mi tych hlav par pod rukou preslo..Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika ...jsem klikař jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal...
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Ja to koupil s tim ze je spatny tesneni pod hlavou, kez by, tesneni nic nebylo od pohledu a nic zjevneho na bloku a hlave take ne, a byl jen olejovy sajrajt v chladicim okruhu a co jsem cetl tak praskaji i coscast a vsechno nasvedcuje tomu ze je praskly ten mazaci kanal...proste je spatne navrzena forma odlitku...a zaslepovaci sroub samozrejme povolit nejde, protocil se mi nastroj v imbus hlave ale jeste to zkusim ohrat horakem a narvat do toho hvezdicku nebo pak odvrtat...JRD McLAREN píše:uz mi tych hlav par pod rukou preslo..Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika ...jsem klikař jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal...
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tesnenie tam bolo jake..??
mas foktu aj toho spodku, teda toho dorobeneho ostreku ..|??
..mam podozrenie, poznam povod motoru ...
EDITED:
ked chces povolit tu zaslepku, tak zohrej celu hlavu na cca 200stC
mas foktu aj toho spodku, teda toho dorobeneho ostreku ..|??
..mam podozrenie, poznam povod motoru ...
EDITED:
ked chces povolit tu zaslepku, tak zohrej celu hlavu na cca 200stC
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
těsnění netuším co je za výrobce, to jsem nezkoumal, viděl jsem na něm jen značku kterou stranou má být nahoru...můstek jsem na něm žádný neshledal ale teď co mě napadlo jsem dal ro červeného oválu na těsnění...olej znehodnocený vodou nebylJRD McLAREN píše:tesnenie tam bolo jake..??
..mam podozrenie, poznam povod motoru ...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
piesty vyzeraju byt seriove...
tesnenie je "original" Glaser, ci Corteco ..
na tej hlave z boku je fak cislo konciace 700 ..?? nie 400 ..??
ono to vyzera, ze tade nikade to slzit nemohlo...
tesnenie je "original" Glaser, ci Corteco ..
na tej hlave z boku je fak cislo konciace 700 ..?? nie 400 ..??
ono to vyzera, ze tade nikade to slzit nemohlo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/