díky.....jo byla to škoda, ale tak aspoň sebe jsi tam vyvenčilPetr73 píše:gratulace, jen tak dá,l škoda že mi to nevyšlo- mohli sme mít srovnání


Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
díky.....jo byla to škoda, ale tak aspoň sebe jsi tam vyvenčilPetr73 píše:gratulace, jen tak dá,l škoda že mi to nevyšlo- mohli sme mít srovnání
Ahooooj....stejně nevím jestli ho užijuLordík píše:jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl
taky bych tomu nevěřil, kdybych to nevidělwesly.TDI píše:jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve
jak tohle můžeš napsat, nevíš že ty místa uchycení sedačky jsou vyztužené? ohýbá se sedačka a její konzole...Tiger.s píše:Hruza jak se to hejbe i s podlahou co
děkuji za nabídku ale nemám zájemkart-tom píše:Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
to mas pro porovnani ztrat
jestli z toho něco poznášPetr73 píše:jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl
mít ještě ostrou vačku a úpravu softu v jednotce, jako on, tak takyLio666 píše:A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu
je to ovál 42x26 plus vybrání na vstřik vs průměr 39...ten ovál má menší plochu otom žádnátholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
Juraj píše:však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...
vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně
38mm to má 18E (1800ccm s ostrou vačkou 297°) z výroby, já upravil tvar sacího kanálu v hlavě, uhladil celé se sáním na hrubost 80 a důsledek bylo zvětšení na 39mmtholis píše:Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.
LiberaleMiguel2 píše:Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...
Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
uz mi tych hlav par pod rukou preslo..Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika...jsem klikař
jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
Ja to koupil s tim ze je spatny tesneni pod hlavou, kez by, tesneni nic nebylo od pohledu a nic zjevneho na bloku a hlave take ne, a byl jen olejovy sajrajt v chladicim okruhu a co jsem cetl tak praskaji i coscast a vsechno nasvedcuje tomu ze je praskly ten mazaci kanal...proste je spatne navrzena forma odlitku...a zaslepovaci sroub samozrejme povolit nejde, protocil se mi nastroj v imbus hlave ale jeste to zkusim ohrat horakem a narvat do toho hvezdicku nebo pak odvrtat...JRD McLAREN píše:uz mi tych hlav par pod rukou preslo..Radunov píše:tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika...jsem klikař
jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal...![]()
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...
těsnění netuším co je za výrobce, to jsem nezkoumal, viděl jsem na něm jen značku kterou stranou má být nahoru...můstek jsem na něm žádný neshledal ale teď co mě napadlo jsem dal ro červeného oválu na těsnění...olej znehodnocený vodou nebylJRD McLAREN píše:tesnenie tam bolo jake..??
..mam podozrenie, poznam povod motoru ...