

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
kolik tak odhaduješ,že teď máš koníků?????MarauderZ28 píše:jinak osobně uvažuju o instalaci IC vodorovně přímo nad sání, někde snad vyhrabu fotku, ale to až pořádně zvednu tlak a nebo AC pokud se mi nebude chtít řezat do kapoty ...
ty jsi delal u Srby? a myslis ze je mozny aby nejak blbe nastavili parametry u brzdy? rozchod nebo rozvor? nevim presne co se tam nastavujeKrosmen píše:lotus omega je pro mě MEGA AUTO!!!!!Když sem dělal u srby,tak mi tam chlapci řikaly,že ho jednou srba dovez a že to bylo masakrózní auto!!!!!
Mám video,je to docela extrémní vozeň,někde sem docela čet,že se dá relativně lehce dostat na 500PS,musí to bejt mazec,vod klasický omegy se až tak drasticky neliší,ale na silnici je to kurevsky poznat....
ja jen ze nam u TDi PD (130ps) nemerili 160PS v zakladuKrosmen píše:brzdu maj v řepých,já sem byl v tom u cukráku....
Jinak fakt netušim,co by se tam mělo nastavovat,řek bych,že asi jenom rozměry pneu nějaká tolerance tam musí bejt,ale řek bych,že to je spíš v řádu několika desetin procent max pár procent.Spíš to ale ovlivňuje to,jestli maj taky ventilátor na chlazení kterej fouká na auto,řek bych,že je to dost zásadní u turbo motorů....
Musim s tebou nesouhlasit.MarauderZ28 píše:koukám, že EVO je chytřejší jak technici od Lotuse .... Příkladně Lotus používá aftercoolery naprosto běžně. Většina V8 US kár s kompresorama má aftercoolery. O odlehčení ve smyslu výměny AF za IC nemůže být absolutně řeč pokud teda nenamontujete top mount IC, protože u AC jsou daleko kratší trubky a menší samotnej chladič a to o hodně. Díky tomu, že AC nemusí být na dobře "větraném" nebo chcete-li vzduchu přístupném místě je možno ho zařadit hned za turbo/kompresor a nemusíte složitě tahat trubky do předního nárazníku a zase zpět (neplatí pro auta s intercoolerem nad motorem jak už jsem psal) je tedy patrné, že díky minimální dýlce potrubí má taky daleko menší ztráty. Výměna tepla je taky mnohem příznivější u AC než IC.
Nevýhoda AC jak už napsal Taboo je, že je tam víc "techniky" která se samozřejmě může posr .... Jinak s malou efektivitou jak on píše nemůžu souhlasit pochybuju, že by Vortech, Poverdine, Ati, zmiňovaný Lotus byly takový paka, že by to vyráběli a nefungovalo to. Ono k následnýmu ochlazení vody totiž stačí poměrně malej výměník kterej zas teplotu vody ochladí vzduchem a zchlazení vody vzduchem je oproti zchlazení vzduchu vzduchem několikanásobně snažší s doplňováním vody no nevím nevím třeba AC od Vortechu se má kontrolovat 2x do roka (samo je zde kontrolka nízný hladiny). Jinak konstrukci AC v domácích podmínkách mám už taky delší dobu v hlavě v US za to chtěj strašný mordy ... Dobrý je, že na sprintu můžete do zásobníku nasypat led, kterej nic nestojí a zas máte o nějakej ten stupeň studenější vzduch ...
to jedine, ale tata vsude cet ze na srbu si nekdo neztezoval a jen ji chvali, uplne vsude, o jestli takhle meri vsechny auta tak se ani nedivimKrosmen píše:je to dost znatelnej rozdíl,kdyby naměřili v řádu jednotek procent míň,tak by to bylo reálný,ale až takovej plusovej rozdíl je dost,to bych zkusil ještě zajet na jarov a tam to nechat přeměřit....
já pojedu na brzdu taky a zkusim obojí,jak jarov tak srbu a sem zvědavej na výsledky.....tojebordel píše:to jedine, ale tata vsude cet ze na srbu si nekdo neztezoval a jen ji chvali, uplne vsude, o jestli takhle meri vsechny auta tak se ani nedivimKrosmen píše:je to dost znatelnej rozdíl,kdyby naměřili v řádu jednotek procent míň,tak by to bylo reálný,ale až takovej plusovej rozdíl je dost,to bych zkusil ještě zajet na jarov a tam to nechat přeměřit....
j tak pak se pochlubKrosmen píše:já pojedu na brzdu taky a zkusim obojí,jak jarov tak srbu a sem zvědavej na výsledky.....tojebordel píše:to jedine, ale tata vsude cet ze na srbu si nekdo neztezoval a jen ji chvali, uplne vsude, o jestli takhle meri vsechny auta tak se ani nedivimKrosmen píše:je to dost znatelnej rozdíl,kdyby naměřili v řádu jednotek procent míň,tak by to bylo reálný,ale až takovej plusovej rozdíl je dost,to bych zkusil ještě zajet na jarov a tam to nechat přeměřit....